Jump to content

Dutch Talk

TheMail
1 hour ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Ja, zag het vanmorgen! Bijna 400K huizen geen stroom en alle treinen eruit. 

 

Dan heb jij geluk, stroom of niet, ik ben maar 3min fietsen van mijn Lyceum xD dus nooit excuses

 

Wel ik mag van Zaandam naar Sloterdijjk. 7 minuten normaal. Maar nu rijdt er dus tot zeker half 11 geen enkele trein.

 

Dan maar een vrije dag. Had toch maar tot 1 uur school.

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Update: de directie heeft maar besloten om de lessen vandaag te laten vervallen. Iets van 80% van de leerlingen kunnen niet naar school komen vanwege de NS storing (Hout- en Meubileringscollege in Amsterdam).

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 17/01/2017 at 10:10 AM, lots of unexplainable lag said:

Update: de directie heeft maar besloten om de lessen vandaag te laten vervallen. Iets van 80% van de leerlingen kunnen niet naar school komen vanwege de NS storing (Hout- en Meubileringscollege in Amsterdam).

OK ben ook niet op school maar lig al 7 dagen in bed: buikgriep (5X overgeven) daardoor kwam spierpijn aan mijn blinde darm?! Toen uitdroging toen diarree dat gewoon pudding was en nu een lege pijnvolle maag met een steek in mijn blinde darm als ik opsta. Andere reden maar hey... Wel al 5 dagen geen school. Ik ben nu de "oude classics" aan het kijken. ? Hi old linus man.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 17/01/2017 at 10:10 AM, lots of unexplainable lag said:

Update: de directie heeft maar besloten om de lessen vandaag te laten vervallen. Iets van 80% van de leerlingen kunnen niet naar school komen vanwege de NS storing (Hout- en Meubileringscollege in Amsterdam).

OK ben ook niet op school maar lig al 7 dagen in bed: buikgriep (5X overgeven) daardoor kwam spierpijn aan mijn blinde darm?! Toen uitdroging toen diarree dat gewoon pudding was en nu een lege pijnvolle maag met een steek in mijn blinde darm als ik opsta. Andere reden maar hey... Wel al 5 dagen geen school. Ik ben nu de "oude classics" aan het kijken. ? Hi old linus man.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, lolimpol said:

OK ben ook niet op school maar lig al 7 dagen in bed: buikgriep (5X overgeven) daardoor kwam spierpijn aan mijn blinde darm?! Toen uitdroging toen diarree dat gewoon pudding was en nu een lege pijnvolle maag met een steek in mijn blinde darm als ik opsta. Andere reden maar hey... Wel al 5 dagen geen school. Ik ben nu de "oude classics" aan het kijken. ? Hi old linus man.

Double post, reporterated /jk

Beterschap. Op de middelbare school (m.u.v. examenjaar) is ziek zijn nog best wel chill ja, maar zelf ben ik praktisch als de dood voor meer dan een week ziek zijn nu ik op de uni zit, met hoeveel ik soms moet doen is dat gewoon niet in te halen. Aan de andere kant, in het huidige kwartiel ben ik per week gemiddeld 2 keer per week naar de uni gegaan, aangezien ik 1 vak heb met verplichte aanwezigheid en de rest is toevallig op diezelfde dag of te makkelijk om voor naar de colleges te gaan (en de daarbij komende 2,5 reizen).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo. Het is al even weer geleden dat ik wat heb gepost maar ik heb een vraag aan jullie. Ik ga binnenkort weer eens upgraden/downgraden dus ik vraag jullie mening over dit moederbord de Asus Stric B250F Gaming. 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Al ff niet meer gepost, reden dat ik terug kom? Een rant want iedereen vindt dat leuk... :P

 

Mijn windows install was al een paar jaar oud en echt een puinhoop omdat ik met die upgrade geen fresh install had gedaan... Dus Ong een maand terug besloten een fresh install te doen... Met de tentamen week opkomst zou ik toch geen tijd hebben om te gamen dus genoeg tijd om te downloaden van alle shit via postduif (Ong 0.5 mb/s gemiddeld...) 

Nou ja de 2 spellen die ik tegenwoordig nog speel geïnstalleerd (world of warships en the crew) en zo nu en dan een keer kunnen spelen. Zo ook gisteren nog the crew gedaan... Maar toen ik net nog ff wou spelen stond er alleen de optie om te downloaden?! Windows heeft gewoon besloten om het te verwijderen :@

What the actual fuck micro$hit... Enig idee waarom dat hij dat deed....? 

 

Als de andere os's niet zo'n rommel waren zou ik serieus overwegen te switchen.... 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dark Side of the Moon gefineerd voor 'n school dingetje. Past naadloos. Best netjes voor 'n eerste keer fineer snijden. Ty4W7Yy.jpg

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

7 hours ago, Slick said:

I'm sorry this is in the wrong language.

 

I'm bumping this thread because there is a stupid one on the top of Off Topic and you guys are cool.

 

Bedankt voor het feit mij hier.

 

That sentence makes no sense :D

I think you wanted to say thanks for having me here? :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

8 hours ago, Slick said:

I'm sorry this is in the wrong language.

 

I'm bumping this thread because there is a stupid one on the top of Off Topic and you guys are cool.

 

Bedankt voor het feit mij hier.

 

SLICK IN DUTCH FCK YEEAAHHH :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 hours ago, Slick said:

I'm sorry this is in the wrong language.

 

I'm bumping this thread because there is a stupid one on the top of Off Topic and you guys are cool.

 

Bedankt voor het feit mij hier.

 

Awww yisss, Luke praat nederlands!

 

Deze draad is idd een beetje dood, laten we het reanimeren 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mijn ultra korte review van Bax-Shop: ik kan het aanraden. (ze hebben het product waar ik om vroeg bezorgd om de tijd waar ik om vroeg. Heb het product niet hoeven retourneren, dus kan daar niks over zeggen)

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Het moment dat je beseft dat je 8 jaar oude server maximaal 8 GB ram aaankan en je Minecraft server meer wilt... :(

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 2-2-2017 at 1:34 PM, Slammer said:

Hallo. Het is al even weer geleden dat ik wat heb gepost maar ik heb een vraag aan jullie. Ik ga binnenkort weer eens upgraden/downgraden dus ik vraag jullie mening over dit moederbord de Asus Stric B250F Gaming. 

Ik denk dat je best reviews leest maar het ziet er wel nice uit. En het is van Asus dus zal het wel goed zijn.

Je moet eigenlijk kijken naar wat je zelf wilt en nodig hebt. (Overclocken bijvoorbeeld)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Awww yisss, Luke praat nederlands!

 

Deze draad is idd een beetje dood, laten we het reanimeren 

Dan zal ik ook een steentje bijdragen.

 

Heb mijn goedkope Packard Bell laptop van 6 jaar oud een kleine upgrade gegeven van 3 naar 4GB RAM (het is een easynote TJ71) en hij is gelijk een stuk functioneler. Ook is hij snel genoeg om Steam in-home streaming te handelen. Nu eigenlijk nog een goedkoop SSDtje om de HDD te vervangen en dan werkt hij beter dan de meeste nieuwe laptops. Behalve dan dat de CPU maxt op 1080p youtube (100% CPU usage, best stresstest 2011), maar dat valt te overzien :P

 

Onderhand heb ik ook aardig zitten duiken in rainmeter om eindelijk iets bijzonders te maken en ik ben aardig onderweg. Onderhand ben ik ook aan het kijken van het inbouwen van een music player, alleen dat heeft hier en daar nog wel zijn eigenaardigheden die ik er ff uit moet werken.

Heb er ook al aardig wat uren in zitten, oa in het optimisen ervan. Als ik de audio visualiser niet aan heb staan en de skin gewoon zijn ding laat doen gebruikt hij maximaal 0,1% CPU, de visualiser gebruikt daarbovenop nog 2% als die aan staat en het menu voor alle shortcuts voor mijn games/programma's gebruikt bijna geen resources tenzij je hem heel snel forceert te refreshen (door bijvoorbeeld zo'n muis te pakken met een los scroll wheel en dan super snel te scrollen), dan kan hij zelfs oplopen tot in de 10%. Deze load nummers zijn op een 4.4GHz 5820k met een 2-core turbo ratio van 4.5GHz).

Zie de spoiler voor een snelle screenshot, de klok en datum moeten nog wel goed geplaatst worden en er moet nog een muziek speler bij komen, maar buiten dat is het ongeveer zo goed als klaar.

Spoiler

OkCW64A.jpg

 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 hours ago, tomaatvk said:

Dan zal ik ook een steentje bijdragen.

 

Heb mijn goedkope Packard Bell laptop van 6 jaar oud een kleine upgrade gegeven van 3 naar 4GB RAM (het is een easynote TJ71) en hij is gelijk een stuk functioneler. Ook is hij snel genoeg om Steam in-home streaming te handelen. Nu eigenlijk nog een goedkoop SSDtje om de HDD te vervangen en dan werkt hij beter dan de meeste nieuwe laptops. Behalve dan dat de CPU maxt op 1080p youtube (100% CPU usage, best stresstest 2011), maar dat valt te overzien :P

 

Onderhand heb ik ook aardig zitten duiken in rainmeter om eindelijk iets bijzonders te maken en ik ben aardig onderweg. Onderhand ben ik ook aan het kijken van het inbouwen van een music player, alleen dat heeft hier en daar nog wel zijn eigenaardigheden die ik er ff uit moet werken.

Heb er ook al aardig wat uren in zitten, oa in het optimisen ervan. Als ik de audio visualiser niet aan heb staan en de skin gewoon zijn ding laat doen gebruikt hij maximaal 0,1% CPU, de visualiser gebruikt daarbovenop nog 2% als die aan staat en het menu voor alle shortcuts voor mijn games/programma's gebruikt bijna geen resources tenzij je hem heel snel forceert te refreshen (door bijvoorbeeld zo'n muis te pakken met een los scroll wheel en dan super snel te scrollen), dan kan hij zelfs oplopen tot in de 10%. Deze load nummers zijn op een 4.4GHz 5820k met een 2-core turbo ratio van 4.5GHz).

Zie de spoiler voor een snelle screenshot, de klok en datum moeten nog wel goed geplaatst worden en er moet nog een muziek speler bij komen, maar buiten dat is het ongeveer zo goed als klaar.

  Reveal hidden contents

OkCW64A.jpg

 

Wat is rainmeter? :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 7-2-2017 at 0:13 AM, Slick said:

I'm sorry this is in the wrong language.

 

I'm bumping this thread because there is a stupid one on the top of Off Topic and you guys are cool.

 

Bedankt voor het feit mij hier.

 

LOL, what did you actualy want to say?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 hours ago, tomaatvk said:

Dan zal ik ook een steentje bijdragen.

 

Heb mijn goedkope Packard Bell laptop van 6 jaar oud een kleine upgrade gegeven van 3 naar 4GB RAM (het is een easynote TJ71) en hij is gelijk een stuk functioneler. Ook is hij snel genoeg om Steam in-home streaming te handelen. Nu eigenlijk nog een goedkoop SSDtje om de HDD te vervangen en dan werkt hij beter dan de meeste nieuwe laptops. Behalve dan dat de CPU maxt op 1080p youtube (100% CPU usage, best stresstest 2011), maar dat valt te overzien :P

 

Onderhand heb ik ook aardig zitten duiken in rainmeter om eindelijk iets bijzonders te maken en ik ben aardig onderweg. Onderhand ben ik ook aan het kijken van het inbouwen van een music player, alleen dat heeft hier en daar nog wel zijn eigenaardigheden die ik er ff uit moet werken.

Heb er ook al aardig wat uren in zitten, oa in het optimisen ervan. Als ik de audio visualiser niet aan heb staan en de skin gewoon zijn ding laat doen gebruikt hij maximaal 0,1% CPU, de visualiser gebruikt daarbovenop nog 2% als die aan staat en het menu voor alle shortcuts voor mijn games/programma's gebruikt bijna geen resources tenzij je hem heel snel forceert te refreshen (door bijvoorbeeld zo'n muis te pakken met een los scroll wheel en dan super snel te scrollen), dan kan hij zelfs oplopen tot in de 10%. Deze load nummers zijn op een 4.4GHz 5820k met een 2-core turbo ratio van 4.5GHz).

Zie de spoiler voor een snelle screenshot, de klok en datum moeten nog wel goed geplaatst worden en er moet nog een muziek speler bij komen, maar buiten dat is het ongeveer zo goed als klaar.

  Hide contents

OkCW64A.jpg

 

Ziet er goed uit. 

Heb ook een paar jaar terug rainwater gebruikt en heel mijn desktop schoon gemaakt, stond alleen binnen de kortste keren weer vol met random mappen en files en toen een beetje opgegeven :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Yes ik heb nu mijn nieuwe nas behuizing, overgenomen van een andere Tweaker, 37 euries voor een nieuwe thermaltake core V1 met bon, niet slecht volgens mij. Veel beter dan een compaq prebuilt itx case met een 80mm ventilator letterlijk voorop gehetelijmd die aangesloten was op een 12v Transformer :D kan je je dat voorstellen? Ik hoorde het in de andere kamer!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, Bram Steenbrink said:

LOL, what did you actualy want to say?

WEET iemand hier wat floatplane pilot betekent?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, lolimpol said:

WEET iemand hier wat floatplane pilot betekent?

Ja, dat je deel bent van de floatplane club, een vessel alternatief dat luke en veel andere devs op dit forum hebben gebouwd, je krijgt 1 week eerder videos en in hogere bitrates, ga het zelf denk ik ook kopen :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Vavetti said:

Ziet er goed uit. 

Heb ook een paar jaar terug rainwater gebruikt en heel mijn desktop schoon gemaakt, stond alleen binnen de kortste keren weer vol met random mappen en files en toen een beetje opgegeven :D

 

Ik had eerst ook zeker het probleem dat alles weer vol stond met mappen en files, alleen nu gebruik ik een plugin zodat ik alles gelijk in een junk folder kan droppen vanaf mijn desktop en die 1 a 2 files waar ik echt aan aan het werken ben laat ik wel op mijn bureaublad staan maar die staan daar nooit lang. Heb me vandaag ook mijn muziek interface afgemaakt. Als ik op dat gebied klik dan wisselt hij tussen pause/play en naar boven/onder scrollen is volgende/vorige nummer. Ook zit er een progress blokje langs de buitenkant van de systemparameters. Dat donkere blok aan de bovenkant van mn scherm heeft ook enkele rainmeter functies en scripts buiten alleen de programma's en games en je kan er oneindig doorheen scrollen. Zie screenshot hieronder met de muziek player toegevoegd. Nu alleen nog eventjes die muziek interface wat efficienter maken. De idle CPU usage (zonder visualiser) zit wel nog steeds altijd onder de 0,2%, maar hij is een stuk minder vaak 0,0% dan eerst.

Spoiler

rainmeter.png

 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×