Jump to content

Dutch Talk

TheMail
6 minutes ago, Vavetti said:

Autocorrect? :P kan geen toeval zijn van 2 keer een typo toch?

Geen typo, ik bedoel met Tomgeving de omgevingstemperatuur, dat leek me toch wel redelijk duidelijk :P

 

Heb overigens geprobeerd mijn 5820k naar 5GHz te pushen, alleen dat vond die toch niet echt leuk onder standaard temperaturen (1.375V gaf crashes bij het runnen van firestrike physics test, ik gok dat 1.425V genoeg is om een benchmark run te overleven alleen dit is te veel onder omgevingstemperaturen van 20°C). Ik ben bang dat ik hem voor de 5GHz toch echt in de vrieskou moet zetten zoals ik met mijn 3770k had gedaan om de 5.3GHz te halen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 hours ago, tomaatvk said:

Ik hou ook niet zo van veranderingen in die dingen maar ik kom de verandering gelukkig praktisch nooit tegen :P

 

Ik heb eens gekeken naar cache/ring overclocking en na wat testen kwam ik erop uit dat die clocksnelheid gemaxt is op 4.5GHz, misschien kan ik er nog een paar MHz bij sprokkelen door wat multiplier overklokken maar een GHz lukt al niet.

 

Ik heb inderdaad de MSI X99 Gaming Pro Carbon en hoe moet ik kijken of er vdroops zijn? Gewoon met CPU-Z?

Ik maak me overigens geen zorgen over de mosfet temps, aangezien ik 2 1900RPM 120mm fans om mijn systeem heb gehangen, 1 op de backplate van mijn GPU en 1 op de CPU VRM heatsink. Deze is daardoor lekker frisjes.

Ik heb op het moment nog wel een Asus X99 Deluxe U3.1 bordje liggen, alleen vind ik die i.v.m. dit bord best lelijk, heeft hij een slechtere featureset en wil ik hem het liefste mint condition verkopen (dus niet gebruiken). Laat staan dat ik door de moeite wil gaan alles opnieuw te moeten bouwen.

 

Mja dat snap ik dan weer wel, opzich ziet het Msi board er wel goed uit.

Het grootste verschil zit hem inderdaad in de vrm cirquit.

De Deluxe heeft uiteraard 8 directe fasen van een volledig digitaale pwm, waarbij de Msi 4 directe fasen heeft gedubbeld naar 8, van een ISL6388 analoge / Hybride pwm.

Dus de Msi zal infeite meer te dealen krijgen met ripple.

Omdat de switching frequentie gehalveerd wordt bij de dubbeling van de fasen.

Vdroops kan je opzich wel monitoren met software zoals hardware monitor of iets dergelijks die ook realtime voltages laat zien.

Maar natuurlijk is software niet zo accuraat als dat je een voltmeter op het bord zou solderen.

Maar daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was.

Maar echte diehard guru overclockers doen dat vaak wel haha.

 

Maar goed als je verder tevreden bent met de Msi board, zou ik em ook zeker niet meer omwisselen.

Die extreme overclocks ga je toch niet 24/7 mee draaien.

En die Deluxe ga je misschien nog wel een redelijk bedrag voor terug krijgen.

Ik was zelf ook al aan het rond neuzen op marktplaats voor een goedkope 5820K.

Maarja die vind je niet zo makkelijk.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

37 minutes ago, Sintezza said:

 

Mja dat snap ik dan weer wel, opzich ziet het Msi board er wel goed uit.

Het grootste verschil zit hem inderdaad in de vrm cirquit.

De Deluxe heeft uiteraard 8 directe fasen van een volledig digitaale pwm, waarbij de Msi 4 directe fasen heeft gedubbeld naar 8, van een ISL6388 analoge / Hybride pwm.

Dus de Msi zal infeite meer te dealen krijgen met ripple.

Omdat de switching frequentie gehalveerd wordt bij de dubbeling van de fasen.

Vdroops kan je opzich wel monitoren met software zoals hardware monitor of iets dergelijks die ook realtime voltages laat zien.

Maar natuurlijk is software niet zo accuraat als dat je een voltmeter op het bord zou solderen.

Maar daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was.

Maar echte diehard guru overclockers doen dat vaak wel haha.

 

Maar goed als je verder tevreden bent met de Msi board, zou ik em ook zeker niet meer omwisselen.

Die extreme overclocks ga je toch niet 24/7 mee draaien.

En die Deluxe ga je misschien nog wel een redelijk bedrag voor terug krijgen.

Ik was zelf ook al aan het rond neuzen op marktplaats voor een goedkope 5820K.

Maarja die vind je niet zo makkelijk.

 

 

 

Eigenlijk maakt het voltage mij niet zo vreselijk veel uit, als ik grote vdroops zou hebben tijdens high load zou ik dat al hebben moeten merken met mijn 4.5GHz overklok, maar daarbij bleef mijn Vcore bij high en low load op exact 1.299v (volgens CPU-Z dan). Dan verwacht ik dat de vdroops ook enigszins binnen de perken blijven als ik het voltage en de clocks verhoog, vooral als ik ook de VRMs actief ga koelen.

 

Ik heb bijna de neiging om het mobo tijdelijk om te gaan wisselen om dat kleine beetje beter over te kunnen klokken, alleen in dit geval ben ik bang dat ik dat bord dan alweer RMA moet sturen dus dat doe ik even lekker niet.

Ik heb het al een maand of 2 op tweakers staan en ik wordt echt veel te heftig onderboden of ik krijg totaal geen reacties.

Goedkoop en marktplaats past niet samen in 1 zin tenzij er een ontkenning in zit, voor computer onderdelen zou ik toch naar tweakers V&A gaan.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, tomaatvk said:

Geen typo, ik bedoel met Tomgeving de omgevingstemperatuur, dat leek me toch wel redelijk duidelijk :P

 

Heb overigens geprobeerd mijn 5820k naar 5GHz te pushen, alleen dat vond die toch niet echt leuk onder standaard temperaturen (1.375V gaf crashes bij het runnen van firestrike physics test, ik gok dat 1.425V genoeg is om een benchmark run te overleven alleen dit is te veel onder omgevingstemperaturen van 20°C). Ik ben bang dat ik hem voor de 5GHz toch echt in de vrieskou moet zetten zoals ik met mijn 3770k had gedaan om de 5.3GHz te halen.

Ah zo, zonder T was het ook wel duidelijk omdat je daarna 20 graden zei :P 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Eigenlijk maakt het voltage mij niet zo vreselijk veel uit, als ik grote vdroops zou hebben tijdens high load zou ik dat al hebben moeten merken met mijn 4.5GHz overklok, maar daarbij bleef mijn Vcore bij high en low load op exact 1.299v (volgens CPU-Z dan). Dan verwacht ik dat de vdroops ook enigszins binnen de perken blijven als ik het voltage en de clocks verhoog, vooral als ik ook de VRMs actief ga koelen.

 

Ik heb bijna de neiging om het mobo tijdelijk om te gaan wisselen om dat kleine beetje beter over te kunnen klokken, alleen in dit geval ben ik bang dat ik dat bord dan alweer RMA moet sturen dus dat doe ik even lekker niet.

Ik heb het al een maand of 2 op tweakers staan en ik wordt echt veel te heftig onderboden of ik krijg totaal geen reacties.

Goedkoop en marktplaats past niet samen in 1 zin tenzij er een ontkenning in zit, voor computer onderdelen zou ik toch naar tweakers V&A gaan.

 

Mja het zal denk ik vrij lastig worden om $300,- + te krijgen voor dat bord.

Dat geld wel voor ieder moederbord denk ik.

Zelfs een Rampage 5 Extreme 3.1 gaat al lastig worden.

Dit omdat mensen dan toch eerder geneigd zijn om gewoon een Broadwell-E refresh bord nieuw te kopen bij een winkel.

Op tweakers heb ik ook al gekeken, maar staat ook weinig interessants tussen.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, Sintezza said:

 

Mja het zal denk ik vrij lastig worden om $300,- + te krijgen voor dat bord.

Dat geld wel voor ieder moederbord denk ik.

Zelfs een Rampage 5 Extreme 3.1 gaat al lastig worden.

Dit omdat mensen dan toch eerder geneigd zijn om gewoon een Broadwell-E refresh bord nieuw te kopen bij een winkel.

Op tweakers heb ik ook al gekeken, maar staat ook weinig interessants tussen.

Ik ben op het moment zelfs bereid met €220 genoeg te nemen, als ik er maar eens een keer van af ben.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb even wat vrije tijd dus heb even mijn pc buiten gezet met -2°C, vervolgens mijn CPU naar 5GHz overklokt (5820k, all cores/threads) @1.375V en GPU runt nu op 2139/4622MHz core/memory zonder al te veel probleempjes. Heb al een firestrike score gehaald van 18349 (nr 16 op de lijst van deze hardware combo). Het is me alleen een beetje koud onder de voeten met de deur op een kiertje om de kabels binnen te kunnen krijgen.

De hoogste coretemp tijden de benchmarks zijn 53/21°C op mijn CPU/GPU en op idle draaien ze 4 en 2°C respectievelijk. Dat is nog best laag als je naar de overclocks kijkt.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb pas een derde Seagate NAS 2TB hdd gekocht maar nu is opeens de IronWolf uit, zou ik die gaan omwisselen? Ik weet niet of er een voordeel is aan die nieuwe.

 

Ik heb al 2 segate NAS 2TB HDD's in een unRAID NAS zitten en heb een derde nodig.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mijn geweldige, super betrouwbare, fantastische moederbord is kaput :( 

ging eerst om de 20 minuten uit, en nu gaat hij niet eens meer POSTen. CPU, GPU, PSU, RAM, allemaal goed, Z97P-D3, jij gaat naar gigabytes RMA afdeling.

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

16 hours ago, Principis said:

Ik heb pas een derde Seagate NAS 2TB hdd gekocht maar nu is opeens de IronWolf uit, zou ik die gaan omwisselen? Ik weet niet of er een voordeel is aan die nieuwe.

 

Ik heb al 2 segate NAS 2TB HDD's in een unRAID NAS zitten en heb een derde nodig.

Ik zal dan gewoon de Seagate NAS 2TB houden. Wan nu heb je 3 de zelfde hdd's en je weet dat de Seagate NAS 2TB betrouwbaar is. Over de IronWolf wetten we nog helemaal niets.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Weet er iemand hier toevallig hoe het zit als iemand uit Amerika mij een gebruikte moederbord wil toesturen als kado?

Wat kan ik dan ongeveer verwachten kwa Duane kosten etc?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Sintezza said:

Weet er iemand hier toevallig hoe het zit als iemand uit Amerika mij een gebruikte moederbord wil toesturen als kado?

Wat kan ik dan ongeveer verwachten kwa Duane kosten etc?

Bij de douane kijken ze naar de waarde van het product en of het nieuw is of niet. Afhankelijk van het soort product pakken ze ergens tussen de 5 en de 20% van de waarde van het product en stellen dit als de douane kosten tenzij dit op minder dan 10 of €20 uitkomt, dan is het gratis en als het product door de douane als nieuw wordt gezien kan je er ook nog 21% BTW over verwachten (tenzij dit onder de 10 of €20 uitkomt).

Voorbeeld: Je bestelt op amazon.com (dus amerika) een gtx 1080 voor $800, dan zijn de douane kosten iets rond de $80 en de BTW komt dan neer op rond de $160, dus je zal de douane iets rond de $240 moeten betalen, maar je koopt een gebruikte 60GB SSD voor $30 uit amerika, dan zou de douane kosten op rond de $3 uitkomen en het is niet nieuw dus er hoeft geen BTW over betaald te worden. Hierdoor zou je $3 aan de douane moeten betalen maar dit valt onder hun grens bedrag waardoor je niks hoeft te betalen.

Dit is tenminste wat ik me ervan kon herinneren toen ik er een keer wat over had opgezocht.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Bij de douane kijken ze naar de waarde van het product en of het nieuw is of niet. Afhankelijk van het soort product pakken ze ergens tussen de 5 en de 20% van de waarde van het product en stellen dit als de douane kosten tenzij dit op minder dan 10 of €20 uitkomt, dan is het gratis en als het product door de douane als nieuw wordt gezien kan je er ook nog 21% BTW over verwachten (tenzij dit onder de 10 of €20 uitkomt).

Voorbeeld: Je bestelt op amazon.com (dus amerika) een gtx 1080 voor $800, dan zijn de douane kosten iets rond de $80 en de BTW komt dan neer op rond de $160, dus je zal de douane iets rond de $240 moeten betalen, maar je koopt een gebruikte 60GB SSD voor $30 uit amerika, dan zou de douane kosten op rond de $3 uitkomen en het is niet nieuw dus er hoeft geen BTW over betaald te worden. Hierdoor zou je $3 aan de douane moeten betalen maar dit valt onder hun grens bedrag waardoor je niks hoeft te betalen.

Dit is tenminste wat ik me ervan kon herinneren toen ik er een keer wat over had opgezocht.

 

Ja het zit in princiepe zo, Wendell wil my een moederbord toesturen die hij zelf ongeveer voor 3 weken heeft gebruikt.

Dus het product is niet nieuw meer.

De waarde in Nederland van het bord ligt zo rond the €300,-

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Sintezza said:

 

Ja het zit in princiepe zo, Wendell wil my een moederbord toesturen die hij zelf ongeveer voor 3 weken heeft gebruikt.

Dus het product is niet nieuw meer.

De waarde in Nederland van het bord ligt zo rond the €300,-

Als de douane kan uitvogelen dat het geen nieuw bordje meer is (dus de doos zal duidelijk geopend moeten zijn) zal je alleen douane kosten moeten betalen wat waarschijnlijk tussen de €15 en de €60 zal liggen. Tenminste, dat lijkt me.

 

Ik heb trouwens eindelijk dat X99 bord verkocht en ik heb alvast wat vroeg kerst geld gekregen dus ik heb ongeveer €350 om aan PC onderdelen uit te geven op het moment.

Ik zit er momenteel aan te denken om mijn Mushkin Scorpion Deluxe 480GB (2000/2000MB/s RAID PCI-e SSD en ik kan deze verkopen voor ~€175) te vervangen door een samsung 960 EVO 1TB (aangezien 480GB niet meer genoeg is) maar ik kan hier best nog een maandje of 2 mee wachten en die SSD's zijn amper te krijgen.

Ook zit ik er aan te denken mijn knex case te vervangen door een echte case, namelijk een Thermaltake Core P3, maar dit heeft geen performance gains.

Uiteindelijk ga ik beide deze dingen kopen, echter heb ik nu maar het budget voor 1 van de 2 en ik kan maar niet kiezen, wat zouden jullie doen (over een maand of 1-2 heb ik genoeg om beide te kopen).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, tomaatvk said:

Als de douane kan uitvogelen dat het geen nieuw bordje meer is (dus de doos zal duidelijk geopend moeten zijn) zal je alleen douane kosten moeten betalen wat waarschijnlijk tussen de €15 en de €60 zal liggen. Tenminste, dat lijkt me.

 

Ik heb trouwens eindelijk dat X99 bord verkocht en ik heb alvast wat vroeg kerst geld gekregen dus ik heb ongeveer €350 om aan PC onderdelen uit te geven op het moment.

Ik zit er momenteel aan te denken om mijn Mushkin Scorpion Deluxe 480GB (2000/2000MB/s RAID PCI-e SSD en ik kan deze verkopen voor ~€175) te vervangen door een samsung 960 EVO 1TB (aangezien 480GB niet meer genoeg is) maar ik kan hier best nog een maandje of 2 mee wachten en die SSD's zijn amper te krijgen.

Ook zit ik er aan te denken mijn knex case te vervangen door een echte case, namelijk een Thermaltake Core P3, maar dit heeft geen performance gains.

Uiteindelijk ga ik beide deze dingen kopen, echter heb ik nu maar het budget voor 1 van de 2 en ik kan maar niet kiezen, wat zouden jullie doen (over een maand of 1-2 heb ik genoeg om beide te kopen).

 

1TB SSD is zeker een lekkere update.

Well nice dat je bord toch nog hebt kunnen verkopen.

Het board dat wendell mij wil sturen is overigens ook een X99 bordje.

Dus als me dat ongeveer €60,- gaat kosten, dan heb ik dat er zeker voor over.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Sintezza said:

 

1TB SSD is zeker een lekkere update.

Well nice dat je bord toch nog hebt kunnen verkopen.

Het board dat wendell mij wil sturen is overigens ook een X99 bordje.

Die 1TB SSD zou zeker een lekker update zijn, alleen kijk ik nu al uit naar het herinstalleren en opnieuw opzetten van mijn OS en alles eromheen (totaal niet aangezien dit ruim 1TB aan data is met ruim honderd programma's/games...). Misschien wel iets om in de kerst vakantie te doen, maar dan moeten ze wel op voorraad komen.

Inderdaad wel fijn dat ik hem heb kunnen verkopen, nu maar hopen dat hij voor die ander geen problemen oplevert.

Welk X99 bordje om precies te zijn?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

Die 1TB SSD zou zeker een lekker update zijn, alleen kijk ik nu al uit naar het herinstalleren en opnieuw opzetten van mijn OS en alles eromheen (totaal niet aangezien dit ruim 1TB aan data is met ruim honderd programma's/games...). Misschien wel iets om in de kerst vakantie te doen, maar dan moeten ze wel op voorraad komen.

Inderdaad wel fijn dat ik hem heb kunnen verkopen, nu maar hopen dat hij voor die ander geen problemen oplevert.

Welk X99 bordje om precies te zijn?

Je kunt die SSD gewoon cloonen met Samsung's machician software.

Je hoef dan helemaal niks opnieuw te installeren infeite.

 

Het moederbord in kwestie is een Asrock X99 Fatal1ty Professional Gaming i7.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Sintezza said:

Je kunt die SSD gewoon cloonen met Samsung's machician software.

Je hoef dan helemaal niks opnieuw te installeren infeite.

 

Het moederbord in kwestie is een Asrock X99 Fatal1ty Professional Gaming i7.

Ik zou hem inderdaad kunnen clonen, maar mijn windows install is op het moment al zo borked (al een jaar niet geherinstalleerd, honderden bluescreens gehad en ondertussen al 3 keer GPU, 1 keer mobo, 1 keer CPU, 1 keer voeding en 2 keer RAM verwisseld, qua drivers is het een mess) dat ik betwijfel of hij nog een raar ding overleefd. Daarbuiten is mijn Samsung 840 evo (120GB) op het moment mijn boot drive terwijl mijn PCI-e SSD mijn OS drive is. Ik snap niet hoe ik dit op verschillende drives heb gekregen, maar ik zou graag die 840 evo als USB stick willen gaan gebruiken i.p.v. als boot en cache drive.

 

Geen 8 powerphases? Dat valt me van je tegen :P

Jokes aside, best wel een mooi bordje, alleen had het felle rood en het grote stuk wit op de chipset koeler weg gemogen van mij en misschien ietsje meer PCI-e slots. Heb je er al een CPU en RAM geheugen voor kunnen vinden? Zo niet lijkt me dat best kut want RAM geheugen is echt gvd duur aan het worden. In juli had ik nog 32GB ddr4 voor €118 gekocht en nu kost dat al snel €180

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

7 minutes ago, tomaatvk said:

Ik zou hem inderdaad kunnen clonen, maar mijn windows install is op het moment al zo borked (al een jaar niet geherinstalleerd, honderden bluescreens gehad en ondertussen al 3 keer GPU, 1 keer mobo, 1 keer CPU, 1 keer voeding en 2 keer RAM verwisseld, qua drivers is het een mess) dat ik betwijfel of hij nog een raar ding overleefd. Daarbuiten is mijn Samsung 840 evo (120GB) op het moment mijn boot drive terwijl mijn PCI-e SSD mijn OS drive is. Ik snap niet hoe ik dit op verschillende drives heb gekregen, maar ik zou graag die 840 evo als USB stick willen gaan gebruiken i.p.v. als boot en cache drive.

 

Geen 8 powerphases? Dat valt me van je tegen :P

Jokes aside, best wel een mooi bordje, alleen had het felle rood en het grote stuk wit op de chipset koeler weg gemogen van mij en misschien ietsje meer PCI-e slots. Heb je er al een CPU en RAM geheugen voor kunnen vinden? Zo niet lijkt me dat best kut want RAM geheugen is echt gvd duur aan het worden. In juli had ik nog 32GB ddr4 voor €118 gekocht en nu kost dat al snel €180

 

Haha ja ik had natuurlijk ook graag een 8 true fasen bordje gehad.

Maar goed als ik em kado krijg dan zeg ik geen nee.

Het zijn verder prima bordjes, ik doe zelf nooit aan crossfire of Sli, dus die 3 pci-e sloten zijn infeite genoeg voor mij.

processor en geheugen heb ik ook nog niet, maar dat kan ik wel geleidelijk aan kopen.

Zou mooi zijn als ik ergens een gebruikte 5820K op kop kon tikken voor €250 ofso maja.

 

Het bordje zou prima in mijn NZXT Phantom530 RED case passen.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Sintezza said:

 

Haha ja ik had natuurlijk ook graag een 8 true fasen bordje gehad.

Maar goed als ik em kado krijg dan zeg ik geen nee.

Het zijn verder prima bordjes, ik doe zelf nooit aan crossfire of Sli, dus die 3 pci-e sloten zijn infeite genoeg voor mij.

processor en geheugen heb ik ook nog niet, maar dat kan ik wel geleidelijk aan kopen.

Zou mooi zijn als ik ergens een gebruikte 5820K op kop kon tikken voor €250 ofso maja.

 

Ik heb zelf maandenlang de pricewatch op tweakers in de gaten gehouden en constant zitten onderbieden en de beste deal die ik kon krijgen was er een voor €280 excl verzenden en dat was vlak na de release van broadwell-E, toen nog niet bekend was dat die praktisch even goed waren. Beter dan dat zal je niet kunnen vinden. Ik gok dat je tegenwoordig genoegen moet nemen met €300 excl verzenden voor een 5820k.

 

Mag ik trouwens vragen hoezo je dat bord kado krijgt of is dat vanwege dubieuze redenen?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

Ik heb zelf maandenlang de pricewatch op tweakers in de gaten gehouden en constant zitten onderbieden en de beste deal die ik kon krijgen was er een voor €280 excl verzenden en dat was vlak na de release van broadwell-E, toen nog niet bekend was dat die praktisch even goed waren. Beter dan dat zal je niet kunnen vinden. Ik gok dat je tegenwoordig genoegen moet nemen met €300 excl verzenden voor een 5820k.

 

Mag ik trouwens vragen hoezo je dat bord kado krijgt of is dat vanwege dubieuze redenen?

 

Ik ben al meer dan 3 jaar 1 van de vaste moderatoren van level1techs, voormalig Teksyndicate.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Sintezza said:

 

Ik ben al meer dan 3 jaar 1 van de vaste moderatoren van level1techs, voormalig Teksyndicate.

 

Dat klinkt opzich als een logische reden.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, tomaatvk said:

Dat klinkt opzich als een logische reden.

 

Ja ik vind het wel een mooi gebaar. :)

Al ben ik totaal niet gewend om kadotjes te krijgen uit een ander land. :P

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

44 minutes ago, Sintezza said:

 

Ja ik vind het wel een mooi gebaar. :)

Al ben ik totaal niet gewend om kadotjes te krijgen uit een ander land. :P

 

Zeker een mooi gebaar en volgensmij is bijna niemand dat gewend. Zou wel mooi zijn er gewend aan te raken.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, Sintezza said:

Weet er iemand hier toevallig hoe het zit als iemand uit Amerika mij een gebruikte moederbord wil toesturen als kado?

Wat kan ik dan ongeveer verwachten kwa Duane kosten etc?

Dat van tomaat hoort te kloppen, had wel een keer gehoord dat iemand een tv van ~300 euro kocht vanuit azië en de douane vroeg er nog 180 bij... 

Was hij het niet mee eens en daarna wel terug kunnen krijgen na 80. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×