Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Even dit topic reviven!!

 

Tiss best wel koud buiten, en hier binnen zitten wachten tot dat de grote landelijke Ziggo storing eindelijk is opgelost....

Gezellig internetten met 8 Mbits down. :S

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Best wel koud is een understatement.

 

Maar het zorgt wel voor leuke plaatjes als je een vriend hebt die molenaar is.

 

Het Prinsenhof, Westzaan. iPhone 6s

 

15235762_1045683468891077_32385414223014

 

15250762_1045681905557900_48170754084206

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, Sintezza said:

Even dit topic reviven!!

 

Tiss best wel koud buiten, en hier binnen zitten wachten tot dat de grote landelijke Ziggo storing eindelijk is opgelost....

Gezellig internetten met 8 Mbits down. :S

 

Het is inderdaad best wel koud ja, ik krijg gewoon bijna de neiging om mijn pc weer eens buiten te zetten en lekker te gaan overklokken op mijn nieuwe 5820k :P

Ik heb gewoon nogsteeds meer dan 150Mbps bij steam downloads terwijl het capped op 150 zou moeten zijn, ik heb niet echt zo'n last van die storing bij ziggo.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, lots of unexplainable lag said:

Best wel koud is een understatement.

 

Maar het zorgt wel voor leuke plaatjes als je een vriend hebt die molenaar is.

 

Het Prinsenhof, Westzaan. iPhone 6s

 

15235762_1045683468891077_32385414223014

 

15250762_1045681905557900_48170754084206

 

Molenaar goh wat een leuk beroep. :).

Zeer mooie walpapers.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Het is inderdaad best wel koud ja, ik krijg gewoon bijna de neiging om mijn pc weer eens buiten te zetten en lekker te gaan overklokken op mijn nieuwe 5820k :P

Ik heb gewoon nogsteeds meer dan 150Mbps bij steam downloads terwijl het capped op 150 zou moeten zijn, ik heb niet echt zo'n last van die storing bij ziggo.

 

Haha mja kan je proberen, misschien haal je dan een 100mhz meer.

 

Mja vooral Gelderland had er last van, ze hadden ergens bij Nijmegen een glasvezel kabel kapot getrokken.

Ik had maar 8mbit internet sinds gister avond.

Maar er zijn ook veel mensen die totaal geen internet, tv of telefoon hadden voor 24 uur.

Ik had vanmiddag naar de helpdesk gebeld, en duurde 15 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg.

Maar het was wel een erg leuk gesprek met een sympathieke Limburger :D

Ik krijg toch mooi een maand lang Film1 gratis, en gaat er in Januari vanzelf weer vanaf.

Toch leuk als compensatie, verder leuk gesprek gehad over Linux etc.

Ik kan zelfs mijn Cisco modem laten omruilen voor de nieuwe witte connect box gratis als ik dat zou willen.

Maar hij vertelde mij er wel bij, dat de connect box nu nog wat kleine probleempjes heeft met telefonie, en dat deze probelem ergens halverwege December zijn opgelost.

Dus ik denk dat ik mijn oude Cisco dan maar eens ga vervangen, kost immers nix, en de wifi module is veel beter.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

32 minutes ago, Sintezza said:

 

Haha mja kan je proberen, misschien haal je dan een 100mhz meer.

 

Dat zal een paar honderd MHz worden, mijn voltages zijn nog ruim in check bij de 4.5GHz, alleen zijn mijn temperaturen dan een beetje aan de hoge kant (op 90°C bij max fan speed bij een omgevingstemperatuur van ~25°C waardoor 4.5GHz op mijn kamer mijn cap is). Ik moet makkelijk de 4.7GHz kunnen halen als de omgevingstemperatuur -5°C is en bij benchmarks zoals firestrike hoeft die niet eens stabiel te zijn en hoeft hij ook niet 100% thermal load te kunnen draaien voor lange tijd. Ik gok dat met wat bclk aanpassen ik misschien zelfs de 4.8GHz kan halen.

Zo kreeg ik op mijn 3770k maximaal 4.9GHz bij een normale OC in mijn kamer en 5.2 en soms zelfs 5.3GHz buiten in de winter en die CPU scalde vreselijk qua voltages en wattages voorbij de 4.65GHz.

Daarbovenop gok ik ook minstens 50MHz erbij te krijgen op mijn GPU core en rond de 200 op de memory clock. Hopelijk genoeg voor een plek in de top 10 van 5820k+single 1070

 

Ik moet alleen wel uitkijken voor mijn HDD en condensatie, maar zolang mijn PC niet te lang uit staat moet de HDD geen probleem worden qua temperatuur en als ik de fans eventjes aanzet zodra hij buiten staat zou er ook geen condenstatie kunnen vormen. Nu nog even iets vinden zodat ik zonder problemen uren buiten kan zitten in -5 en een tijdstip vinden om dat te gaan doen

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

12 hours ago, Sintezza said:

 

Haha mja kan je proberen, misschien haal je dan een 100mhz meer.

 

Mja vooral Gelderland had er last van, ze hadden ergens bij Nijmegen een glasvezel kabel kapot getrokken.

Ik had maar 8mbit internet sinds gister avond.

Maar er zijn ook veel mensen die totaal geen internet, tv of telefoon hadden voor 24 uur.

Ik had vanmiddag naar de helpdesk gebeld, en duurde 15 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg.

Maar het was wel een erg leuk gesprek met een sympathieke Limburger :D

Ik krijg toch mooi een maand lang Film1 gratis, en gaat er in Januari vanzelf weer vanaf.

Toch leuk als compensatie, verder leuk gesprek gehad over Linux etc.

Ik kan zelfs mijn Cisco modem laten omruilen voor de nieuwe witte connect box gratis als ik dat zou willen.

Maar hij vertelde mij er wel bij, dat de connect box nu nog wat kleine probleempjes heeft met telefonie, en dat deze probelem ergens halverwege December zijn opgelost.

Dus ik denk dat ik mijn oude Cisco dan maar eens ga vervangen, kost immers nix, en de wifi module is veel beter.

 

Wij hadden een maand of 2 geleden veel problemen met Horizon, hebben toen ook een maand Film1 gekregen. Wel cool.

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 23-11-2016 at 7:35 AM, lolimpol said:

Ik heb een a5 2016, die is best wel nice

Ik heb geen ervaring met telefoons <650 euro, maar ik heb gehoord dat Samsung nu wel goede budget telefoons aan het maken is ja 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, tomaatvk said:

Dat zal een paar honderd MHz worden, mijn voltages zijn nog ruim in check bij de 4.5GHz, alleen zijn mijn temperaturen dan een beetje aan de hoge kant (op 90°C bij max fan speed bij een omgevingstemperatuur van ~25°C waardoor 4.5GHz op mijn kamer mijn cap is). Ik moet makkelijk de 4.7GHz kunnen halen als de omgevingstemperatuur -5°C is en bij benchmarks zoals firestrike hoeft die niet eens stabiel te zijn en hoeft hij ook niet 100% thermal load te kunnen draaien voor lange tijd. Ik gok dat met wat bclk aanpassen ik misschien zelfs de 4.8GHz kan halen.

Zo kreeg ik op mijn 3770k maximaal 4.9GHz bij een normale OC in mijn kamer en 5.2 en soms zelfs 5.3GHz buiten in de winter en die CPU scalde vreselijk qua voltages en wattages voorbij de 4.65GHz.

Daarbovenop gok ik ook minstens 50MHz erbij te krijgen op mijn GPU core en rond de 200 op de memory clock. Hopelijk genoeg voor een plek in de top 10 van 5820k+single 1070

 

Ik moet alleen wel uitkijken voor mijn HDD en condensatie, maar zolang mijn PC niet te lang uit staat moet de HDD geen probleem worden qua temperatuur en als ik de fans eventjes aanzet zodra hij buiten staat zou er ook geen condenstatie kunnen vormen. Nu nog even iets vinden zodat ik zonder problemen uren buiten kan zitten in -5 en een tijdstip vinden om dat te gaan doen

 

Mja Haswell-E en Broadwell-E zijn soieso niet echt super goede overclockers.

Dus als je geluk hebt ga je die 4.8GHz misschien wel halen op een aantal cores.

ik heb maar zeer zelden een 5820K stabiel op 4.8GHz op alle 6 de cores gezien.

Er zijn bijna altijd wel 2 mindere cores.

Ik weet niet of je ook de cache speeds wilt gaan overclocken?

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 29-11-2016 at 9:47 PM, Sintezza said:

Mja vooral Gelderland had er last van, ze hadden ergens bij Nijmegen een glasvezel kabel kapot getrokken.

Loopt glasvezel normaal niet in ringen? Dat als een kant kapot is het gewoon via de andere kant gaat? (Dat is toch zo bij Telenet) wel vervelend 8 Mbit...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, Principis said:

@tomaatvk gewoon pc buiten en al de rest via een lange kabel binnen? :D

heb helaas niet lang genoege kabels van alle soorten om alles aan te kunnen sluiten en als hij een bluescreen krijgt vanwege instability issues dan moet ik op de power button drukken en dat is moeilijk op afstand. Tenzij ik natuurlijk gewoon even 2 van die kabels pak die je op je mobo kan aansluiten en aan het andere uiteinde 2 lange koperkabels leg en die gewoon kortsluit als ik wil booten.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 hours ago, tomaatvk said:

heb helaas niet lang genoege kabels van alle soorten om alles aan te kunnen sluiten en als hij een bluescreen krijgt vanwege instability issues dan moet ik op de power button drukken en dat is moeilijk op afstand. Tenzij ik natuurlijk gewoon even 2 van die kabels pak die je op je mobo kan aansluiten en aan het andere uiteinde 2 lange koperkabels leg en die gewoon kortsluit als ik wil booten.

Of een draagbare airco kopen en die met een slang aan de intake van je PC case vastmaken ?

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Of een draagbare airco kopen en die met een slang aan de intake van je PC case vastmaken ?

De lucht die uit een airco komt is nooit ijskoud, anders had ik dat allang gedaan xD

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

De lucht die uit een airco komt is nooit ijskoud, anders had ik dat allang gedaan xD

Moet het echt onder het vriespunt dan? Dat is wel heel koud :P

 

Airco's in auto's zijn meestal vreemd genoeg heel krachtig. Ik zit vaak in een S Klasse, en ik heb voor de lol een keer de temperatuur van de airco opgemeten. -2 graden als de motor goed loopt! 

 

Volkswagen had het wel lekker overbodig gedaan; de Volkswagen Phaeton W12 moet:

 

terwijl de auto 300 km/u rijdt en de temperatuur buiten 50 graden is, de auto het hele interieur op 20 graden houden :o 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Moet het echt onder het vriespunt dan? Dat is wel heel koud :P

 

Airco's in auto's zijn meestal vreemd genoeg heel krachtig. Ik zit vaak in een S Klasse, en ik heb voor de lol een keer de temperatuur van de airco opgemeten. -2 graden als de motor goed loopt! 

 

Volkswagen had het wel lekker overbodig gedaan; de Volkswagen Phaeton W12 moet:

 

terwijl de auto 300 km/u rijdt en de temperatuur buiten 50 graden is, de auto het hele interieur op 20 graden houden :o 

Het gaat er juist om dat het zo koud is, van 20 naar 10°C is amper een verschil, van 20 naar -5 is een ander verhaal.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, Principis said:

Loopt glasvezel normaal niet in ringen? Dat als een kant kapot is het gewoon via de andere kant gaat? (Dat is toch zo bij Telenet) wel vervelend 8 Mbit...

Normaal wel, maar blijkbaar deze keer niet.

Ik heb ondertussen weer 200/20.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Youtube ziet er trouwens ook weer erg bagger uit.

Grote titel teksten bij de video´s als je een search query doet.

 

Gisteravond al de hele avond ruzie gehad met mijn Firefox browser.

de versie 50.0.1 die mozilla snel even uit gegerold heeft is echt slecht.

2x een Firefox*32.exe process draaien die beide zo´n 350MB per stuk verbruiken als je enkel een of 2 pagina´s open hebt.

Waarom weet niemand?

En java applets werken beroerd.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 30-11-2016 at 1:59 PM, Sintezza said:

 

Mja Haswell-E en Broadwell-E zijn soieso niet echt super goede overclockers.

Dus als je geluk hebt ga je die 4.8GHz misschien wel halen op een aantal cores.

ik heb maar zeer zelden een 5820K stabiel op 4.8GHz op alle 6 de cores gezien.

Er zijn bijna altijd wel 2 mindere cores.

Ik weet niet of je ook de cache speeds wilt gaan overclocken?

 

Ik heb me net dus even zitten testen om een gevoel te krijgen voor de voltages bij verschillende clockspeeds voor als ik buiten ga overklokken. Blijkt mijn chip dus gewoon op 4.75GHz met 1.3Vcore te kunnen benchmarken met reasonable temps (benchmarken als in firestrike, stresstests overleeft die niet), en dat terwijl de Tomgeving ~20°C is. Zit trouwens nog steeds op alle 6 cores en ik ga kijken of die nog hoger kan.

Ik heb nog niet naar de cache speeds gekeken maar core heeft over het algemeen een hogere impact heb ik gelezen dus als die gecapt zit ga ik pas naar cache kijken.

 

Mijn grootste bottleneck is mijn average 1070 die niet hoger dan ~2139 MHz op de core en ~2275 MHz op memory wil.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Ik heb me net dus even zitten testen om een gevoel te krijgen voor de voltages bij verschillende clockspeeds voor als ik buiten ga overklokken. Blijkt mijn chip dus gewoon op 4.75GHz met 1.3Vcore te kunnen benchmarken met reasonable temps (benchmarken als in firestrike, stresstests overleeft die niet), en dat terwijl de Tomgeving ~20°C is. Zit trouwens nog steeds op alle 6 cores en ik ga kijken of die nog hoger kan.

Ik heb nog niet naar de cache speeds gekeken maar core heeft over het algemeen een hogere impact heb ik gelezen dus als die gecapt zit ga ik pas naar cache kijken.

 

Mijn grootste bottleneck is mijn average 1070 die niet hoger dan ~2139 MHz op de core en ~2275 MHz op memory wil.

Misschien ben jij 1 van de weinige die echt een goeie 5820K heeft.

Maar daar kom je uiteindelijk pas achter als je ook echt met de cache clocks aan het tweaken gaat.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Trouwens zijn bij jullie de fonts op youtube ook zo lelijk en groot zodra je een zoek opdracht doet naar een filmpje?

Titles van filmpjes zijn echt lelijk groot als je een zoek opdracht in geeft.

Al geprobeerd op meerdere browsers, en computers.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

24 minutes ago, Sintezza said:

Misschien ben jij 1 van de weinige die echt een goeie 5820K heeft.

Maar daar kom je uiteindelijk pas achter als je ook echt met de cache clocks aan het tweaken gaat.

Ben even meer bezig geweest, op een pinned Vcore van 1.3V kan ik op air met een Tomgeving van 20°C een core clock van ~4.82GHz runnen en een cache clock van minimaal 3.6GHz runnen (heb nog niet hoger geprobeerd). Dit is wel alleen getest met het runnen van meerdere firestrike stresstests achter elkaar. Tijdens het physics test gedeelte van de stresstest komt mijn coretemp niet boven de 65°C uit.

Bij 4.9GHz heb ik tot nu toe al 1 bluescreen op 1.35V gehad maar dat kan ook komen door mijn GPU die hem helemaal zat te trippen (had een typo gemaakt en mijn memory clock zat perongeluk een flink stuk te hoog).

 

Ik gok dat ik een redelijk goede (niet golden, maar waarschijnlijk silver) 5820k chip heb.

26 minutes ago, Sintezza said:

Trouwens zijn bij jullie de fonts op youtube ook zo lelijk en groot zodra je een zoek opdracht doet naar een filmpje?

Titles van filmpjes zijn echt lelijk groot als je een zoek opdracht in geeft.

Al geprobeerd op meerdere browsers, en computers.

Ja dat heb ik ook en het ziet er best lelijk uit maar niet zo dat ik me er aan zou storen aangezien ik bijna alleen maar direct video's uit mijn feed of uit mijn aanbevolen lijst kijk.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 hours ago, tomaatvk said:

Ben even meer bezig geweest, op een pinned Vcore van 1.3V kan ik op air met een Tomgeving van 20°C een core clock van ~4.82GHz runnen en een cache clock van minimaal 3.6GHz runnen (heb nog niet hoger geprobeerd). Dit is wel alleen getest met het runnen van meerdere firestrike stresstests achter elkaar. Tijdens het physics test gedeelte van de stresstest komt mijn coretemp niet boven de 65°C uit.

Bij 4.9GHz heb ik tot nu toe al 1 bluescreen op 1.35V gehad maar dat kan ook komen door mijn GPU die hem helemaal zat te trippen (had een typo gemaakt en mijn memory clock zat perongeluk een flink stuk te hoog).

 

Ik gok dat ik een redelijk goede (niet golden, maar waarschijnlijk silver) 5820k chip heb.

Ja dat heb ik ook en het ziet er best lelijk uit maar niet zo dat ik me er aan zou storen aangezien ik bijna alleen maar direct video's uit mijn feed of uit mijn aanbevolen lijst kijk.

Ah gelukkig dan ben ik dus niet de enigste met die lelijke grote Youtube fonts.

Ik stoor me vrij snel aan zulke dingen.

Ik hou niet zo veranderingen. :P

 

 

Voor de rest ziet het er wel erg goed uit met jouw overclocks tot zover.

1.35V is volgens mij ook al best hoog voor een Haswell-e chip.

Maar het zou ook zo kunnen zijn dat je moederbord je limmited factor is.

Als ik me niet vergis heb je toch die Msi X99 pro gaming carbon?

Hab je al gekeken of je er geen vdroops zijn?

Zou handig zijn als je een thermal laser had waarbij je aan de achterkant van het bord kon meten hoe heet de mosfets worden.

Ik weet even niet uit mijn hoofd welke powerpacks Msi gebruikt op dat bord.

Maar dit zouden maar zo Onsemi NTMFS4C09N fets kunnen zijn.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

33 minutes ago, Sintezza said:

Ah gelukkig dan ben ik dus niet de enigste met die lelijke grote Youtube fonts.

Ik stoor me vrij snel aan zulke dingen.

Ik hou niet zo veranderingen. :P

 

 

Voor de rest ziet het er wel erg goed met jouw overclocks tot zover.

1.35V is volgens mij ook al best hoog voor een Haswell-e chip.

Maar het zou ook zo kunnen zijn dat je moederbord je limmited factor is.

Als ik me niet vergis heb je toch die Msi X99 pro gaming carbon?

Hab je al gekeken of je er geen vdroops zijn?

Zou handig zijn als je een thermal laser had waarbij je aan de achterkant van het bord kon meten hoe heeft de mosfets worden.

Ik weet even niet uit mijn hoofd welke powerpacks Msi gebruikt op dat bord.

Maar did zouden maar zo Onsemi NTMFS4C09N fets kunnen zijn.

 

Ik hou ook niet zo van veranderingen in die dingen maar ik kom de verandering gelukkig praktisch nooit tegen :P

 

Ik heb eens gekeken naar cache/ring overclocking en na wat testen kwam ik erop uit dat die clocksnelheid gemaxt is op 4.5GHz, misschien kan ik er nog een paar MHz bij sprokkelen door wat multiplier overklokken maar een GHz lukt al niet.

 

Ik heb inderdaad de MSI X99 Gaming Pro Carbon en hoe moet ik kijken of er vdroops zijn? Gewoon met CPU-Z?

Ik maak me overigens geen zorgen over de mosfet temps, aangezien ik 2 1900RPM 120mm fans om mijn systeem heb gehangen, 1 op de backplate van mijn GPU en 1 op de CPU VRM heatsink. Deze is daardoor lekker frisjes.

Ik heb op het moment nog wel een Asus X99 Deluxe U3.1 bordje liggen, alleen vind ik die i.v.m. dit bord best lelijk, heeft hij een slechtere featureset en wil ik hem het liefste mint condition verkopen (dus niet gebruiken). Laat staan dat ik door de moeite wil gaan alles opnieuw te moeten bouwen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

18 hours ago, tomaatvk said:

Tomgeving

Autocorrect? :P kan geen toeval zijn van 2 keer een typo toch?

 

Mrja @Sintezza die grote in your face searches heb ik ook, had me waarschijnlijk pas over 2 maanden opgevallen had je niks gezegd :P 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×