Jump to content

Dutch Talk

TheMail
7 hours ago, lolimpol said:

Ja, natuurlijk

"Natuurlijk" zeg jij, terwijl ik er nooit van heb gehoord (tot gister)

5 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

de "C" toets van mijn ThinkPad is afgebroken, en voor dit model kan ik geen andere toets vinden :( hij is maar 5 maanden oud, heel irritant

 

ez, AutoHotkey downloaden en the backslash naar the C omzetten. Niemand gebruikt backslash toch  :ph34r:

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Minibois said:

"Natuurlijk" zeg jij, terwijl ik er nooit van heb gehoord (tot gister)

ez, AutoHotkey downloaden en the backslash naar the C omzetten. Niemand gebruikt backslash toch  :ph34r:

ja kan maar als ik het rubberen dopje indruk werkt hij gewoon. het ziet er gewoon niet uit.

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 31-12-2016 at 6:58 PM, MeepLikesToBuildPc's said:

ja kan maar als ik het rubberen dopje indruk werkt hij gewoon. het ziet er gewoon niet uit.

Secondelijm?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

En mijn laptop is gerepareerd :) die hebben gewoon een volledig nieuw scherm met het metalen ding eromheen eropgezet. (Dus het volledige deksel of hoe dat ook heet)

 

En het ziet er perfect uit. Ik ben terug blij met HP :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 hours ago, Principis said:

En mijn laptop is gerepareerd :) die hebben gewoon een volledig nieuw scherm met het metalen ding eromheen eropgezet. (Dus het volledige deksel of hoe dat ook heet)

 

En het ziet er perfect uit. Ik ben terug blij met HP :P

#mysurfaceisbetter :D (jk)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 1/3/2017 at 0:40 PM, Principis said:

En mijn laptop is gerepareerd :) die hebben gewoon een volledig nieuw scherm met het metalen ding eromheen eropgezet. (Dus het volledige deksel of hoe dat ook heet)

 

En het ziet er perfect uit. Ik ben terug blij met HP :P

het kan zijn dat ik dit al heb gezegd, maar in europa heeft de consument op spullen die ze kopen (elektronica etc) recht op minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. Apple zegt nog steeds ook dat ze maar 1 jaar garantie geven, maar zoek een beetje door en je zult vinden dat ze 2 jaar "verlengde" garantie geven.

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik typ dit nu vanaf een Late 06' iMac 20" (fully specced out, C2D T7400, 4GB DDR2, en omdat toen ik hem gratis kreeg de HDD stuk was heb ik er een WD Black ingegooid die ik toen had rondzwerven, en bam, hij werkt weer perfect!) op Snow Leopard is hij nog best wel snel, maar dat komt denk ik door de goede HDD. start binnen 30 sec op. 1080P youtube is ook serieus gewoon geen probleem voor dit ding!

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 28-12-2016 at 10:34 PM, MeepLikesToBuildPc's said:

Even een vragen voor de autofanaten onder ons; wanneer vinden jullie een auto "oud"? Of wanneer heeft hij volgens jou "teveel KMs" gereden?

 

vond het wel grappig want onze auto heeft nu 69000 KM ongeveer (° ͜ʖ ͡°) en mijn moeder zei net "ik  merk nu wel dat de auto op aan het gaan is, maar ik heb genoeg aan mijn hoofd, ik wil de volgende 2 jaar minimaal nog wel met deze blijven rijden"

 

mijn ma heeft nog nooit een auto met meer dan 80000 KM gehad, dus misschien is het daarom.. maar een auto uit 2012 met 70000 km die "op" is lijkt me wel erg.. het is ook geen Skoda of Dacia hoor, het gaat hier om een waggoe met de driepuntige ster op de motorkap...

Een auto van 5 jaar oud en maar 80000 km op de teller is niet oud en heeft niet te veel km gereden. Een auto begint oud te worden bij vanaf 15 jaar. Een km stand van 2 ton begint er wat op te lijken dat hij meer versleten is. Maar dit hangt wel van de motor af. Een 1 liter motor met 2 ton op de teller is veel. Voor een 2 liter motor is dat weer niet veel. Dit begint pas bij 4 ton.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, cobo_nl said:

Een auto van 5 jaar oud en maar 80000 km op de teller is niet oud en heeft niet te veel km gereden. Een auto begint oud te worden bij vanaf 15 jaar. Een km stand van 2 ton begint er wat op te lijken dat hij meer versleten is. Maar dit hangt wel van de motor af. Een 1 liter motor met 2 ton op de teller is veel. Voor een 2 liter motor is dat weer niet veel. Dit begint pas bij 4 ton.

'gaat hier om een 2 liter turbodiesel, van Mercedes.

 

Onze auto is dan ook wel een van de allereerste modellen die toen van de band afkwamen, van het model W-246. "pre facelift" is dus ook niet perfect, maar inderdaad, de auto ziet er nog als nieuw uit. alleen de elektronische systemen gaan wel veel stuk

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 28-12-2016 at 10:34 PM, MeepLikesToBuildPc's said:

Even een vragen voor de autofanaten onder ons; wanneer vinden jullie een auto "oud"? Of wanneer heeft hij volgens jou "teveel KMs" gereden?

 

vond het wel grappig want onze auto heeft nu 69000 KM ongeveer (° ͜ʖ ͡°) en mijn moeder zei net "ik  merk nu wel dat de auto op aan het gaan is, maar ik heb genoeg aan mijn hoofd, ik wil de volgende 2 jaar minimaal nog wel met deze blijven rijden"

 

mijn ma heeft nog nooit een auto met meer dan 80000 KM gehad, dus misschien is het daarom.. maar een auto uit 2012 met 70000 km die "op" is lijkt me wel erg.. het is ook geen Skoda of Dacia hoor, het gaat hier om een waggoe met de driepuntige ster op de motorkap...

Wij hebben een tweedehands Volvo V50 uit 2012 waar 91000 op staat en die rijdt nog fantastisch.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 3-1-2017 at 7:23 PM, lolimpol said:

#mysurfaceisbetter :D (jk)

Surface is ook heel nice maar niks voor mij, ik wil een goed toetsenbord :)

 

On 4-1-2017 at 3:35 PM, MeepLikesToBuildPc's said:

het kan zijn dat ik dit al heb gezegd, maar in europa heeft de consument op spullen die ze kopen (elektronica etc) recht op minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. Apple zegt nog steeds ook dat ze maar 1 jaar garantie geven, maar zoek een beetje door en je zult vinden dat ze 2 jaar "verlengde" garantie geven.

Ja weet ik maar HP zegt dat dat ding maar 1 jaar heeft. Wel vreemd misschien denken ze dat ik dat op bedrijf heb gekocht (bedrijven hebben maar 1 jaar garantie dacht ik)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

41 minutes ago, Principis said:

Wij hebben een tweedehands Volvo V50 uit 2012 waar 91000 op staat en die rijdt nog fantastisch.

Volvo's zijn geweldig. Mijn vader heeft een V40 volgeladen met zowat alle opties (2 liter motor, meeste zijn 1.8 liter) Automaat, klimaatcontrole, affabriek Navigatie, stoelverwarming, DSA, zelfs radar in de bumpers (beep, beep , Beep, BeeP, BEEEP), verlaagd sportonderstel, spoiler en diffuser (Sports Edition), Xenon licht, en natuurlijk rijdt de auto geweldig. Heeft maar 121K Km. Enige wat er mis mee is dat de leren bekleding van de bestuurders stoel een scheurtje toont aan de kant waar je tegenaan schuurt wanneer je in en uitstapt. En dat het ding onwijs veel benzine slurpt, het begint op een oude 6cylinder te lijken. 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

'gaat hier om een 2 liter turbodiesel, van Mercedes.

 

Onze auto is dan ook wel een van de allereerste modellen die toen van de band afkwamen, van het model W-246. "pre facelift" is dus ook niet perfect, maar inderdaad, de auto ziet er nog als nieuw uit. alleen de elektronische systemen gaan wel veel stuk

Auto's en elektronica is niet altijd een geweldige combi.

 

Veder rij ik in een Opel van 2004 met een km stand van 178000 km. Deze rijdt ook nog geweldig.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Volvo's zijn geweldig. Mijn vader heeft een V40 volgeladen met zowat alle opties (2 liter motor, meeste zijn 1.8 liter) Automaat, klimaatcontrole, affabriek Navigatie, stoelverwarming, DSA, zelfs radar in de bumpers (beep, beep , Beep, BeeP, BEEEP), verlaagd sportonderstel, spoiler en diffuser (Sports Edition), Xenon licht, en natuurlijk rijdt de auto geweldig. Heeft maar 121K Km. Enige wat er mis mee is dat de leren bekleding van de bestuurders stoel een scheurtje toont aan de kant waar je tegenaan schuurt wanneer je in en uitstapt. En dat het ding onwijs veel benzine slurpt, het begint op een oude 6cylinder te lijken. 

volvo is niet bepaald efficiënt ?

Maar dat is echt een super nice auto.

Later wil ik ook een v40 als ik dat kan betalen :P

 

Onze V50 verbruikt vrij weinig vind ik, meestal 3,5-4 liter denk ik. Maar dat is de zwakste motor.

De xc60 en xc90 verbruiken efkes 10 liter...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

hallo broeders, daar ben ik weer. door een of andere reden werkte mijn Tapatalk app niet meer op DutchTalk. heel raar maarja

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, fabiver2002 said:

hallo broeders, daar ben ik weer. door een of andere reden werkte mijn Tapatalk app niet meer op DutchTalk. heel raar maarja

 

Tapatalk werkt al niet sinds januari 2016 hoor.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 10/01/2017 at 10:20 AM, cobo_nl said:

Auto's en elektronica is niet altijd een geweldige combi.

 

Veder rij ik in een Opel van 2004 met een km stand van 178000 km. Deze rijdt ook nog geweldig.

Laat me raden :P Astra?

 

Ik heb het een keer gevraagd aan mijn ma wat voor auto ze het fijnst vindt ( van alle auto's die ze heeft gehad)

van de MK2 Golf naar nu de Merc, haar allerfijnste auto was een:

 

Opel ASTRA Sport!

 

volgens haar de beste auto die ze ooit heeft gekocht. zat natuurlijk (mijn ma d'r manier van dingen kopen) onder de opties, maar ook omdat er nooit een probleem mee was

 

"en toen werd jij geboren en hebben we een Zafira gekocht, was ook een fijne auto, maar omdat die Astra nooit meer werdt gebruikt heb ik hem toen verkocht"

 

dus ja. Opel is wel een goed mer (geweest, kom ik op terug) Mijn vader heeft van 2003-2015 in een Corsa C gereden. voor zo'n goedkoop dingetje wel degelijk moet ik zeggen. maar mam vondt het levensgevaarlijk worden om ermee de snelweg op te gaan in zo'n "yoghurtbakje" met ik en mijn broertje (auto was behalve de verwarming prima, net 100K KM gereden) dus na een tijd heeft mijn pa een Volvo gekocht.

 

maar in 2012 net voordat we een nieuwe auto kochten hebben we natuurlijk bij opel gekeken, we vonden de Insignia leuk, maar die verkoper in die showroom was zo verschrikkelijk asociaal, we waren binnen 10 min weg.

 

opel van vandaag is ook een beetje plastic aan het worden, wij hadden op vakantie een meriva als huurauto (met die suicide doors) en de kwaliteit was nog slechter dan m'n pa's oude corsa moest ik zeggen.

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

18 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Laat me raden :P Astra?

 

Ik heb het een keer gevraagd aan mijn ma wat voor auto ze het fijnst vindt ( van alle auto's die ze heeft gehad)

van de MK2 Golf naar nu de Merc, haar allerfijnste auto was een:

 

Opel ASTRA Sport!

 

volgens haar de beste auto die ze ooit heeft gekocht. zat natuurlijk (mijn ma d'r manier van dingen kopen) onder de opties, maar ook omdat er nooit een probleem mee was

 

"en toen werd jij geboren en hebben we een Zafira gekocht, was ook een fijne auto, maar omdat die Astra nooit meer werdt gebruikt heb ik hem toen verkocht"

 

dus ja. Opel is wel een goed mer (geweest, kom ik op terug) Mijn vader heeft van 2003-2015 in een Corsa C gereden. voor zo'n goedkoop dingetje wel degelijk moet ik zeggen. maar mam vondt het levensgevaarlijk worden om ermee de snelweg op te gaan in zo'n "yoghurtbakje" met ik en mijn broertje (auto was behalve de verwarming prima, net 100K KM gereden) dus na een tijd heeft mijn pa een Volvo gekocht.

 

maar in 2012 net voordat we een nieuwe auto kochten hebben we natuurlijk bij opel gekeken, we vonden de Insignia leuk, maar die verkoper in die showroom was zo verschrikkelijk asociaal, we waren binnen 10 min weg.

 

opel van vandaag is ook een beetje plastic aan het worden, wij hadden op vakantie een meriva als huurauto (met die suicide doors) en de kwaliteit was nog slechter dan m'n pa's oude corsa moest ik zeggen.

Fout, het is een Meriva van de eerst generatie. Zelfs nog een met een 8 klepper motor onder de neus. Deze motor is ook maar 1 tot 2 jaar geleverd in deze auto. En deze levert 86 hele pk's B|. Mijn broertje heeft wel een Astra van 2005.

 

De Meriva met die suicide doors is generatie B. Dat vind ook niet een hele geweldige auto. Verder heb ik niet veel ervaring met ander merken auto's. Mijn ouders kocht vanaf 1996 altijd citroen Berlingo. Dat zijn lekkere ruime auto's die goed bij ons past.

 

Ik moet toch wel vertellen dat wij een Mercedes in de schuur hebben staan. Het gaat om een Benz van 1980. Het is een Unimog U1000. Waar wij hem als trekker hebben.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On ‎10‎-‎1‎-‎2017 at 8:37 PM, Minibois said:

Tapatalk werkt al niet sinds januari 2016 hoor.

ja daarom. zover was ik nog niet. xD

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Moederbordje ontvangen, nu nog een processor en geheugen zoeken.

En daarna kijken of een transplantatie van AMD naar Intel zonder een her-installatie gaat slagen of keihard faalen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, Sintezza said:

Moederbordje ontvangen, nu nog een processor en geheugen zoeken.

En daarna kijken of een transplantatie van AMD naar Intel zonder een her-installatie gaat slagen of keihard faalen.

 

 

Als het win10 is lukt dat meestal wel zonder problemen, bij win7 is dat een ander verhaal en ik heb geen idee hoe dat zit met andere besturingssystemen. Welke onderdelen zijn het specifiek?

Morgen komt trouwens eindelijk mijn AIO waterkoeler binnen, deze ga ik denk ik maandag installeren. Daarna alleen nog maar een paar kabels solderen en een klein beetje cablemanagen en dan ziet mijn pc er eindelijk fatsoenlijk uit. Als iemand trouwens ook van plan is een thermaltake core p3 of p5 te halen en een grote luchtkoeler heeft, kijk uit aangezien mijn cryorig R1 Ultimate letterlijk mijn GPU blokkeerd. Ik moet serieus mijn CPU koeler eraf halen om mijn GPU in mijn case te plaatsen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

12 minutes ago, tomaatvk said:

Als het win10 is lukt dat meestal wel zonder problemen, bij win7 is dat een ander verhaal en ik heb geen idee hoe dat zit met andere besturingssystemen. Welke onderdelen zijn het specifiek?

Morgen komt trouwens eindelijk mijn AIO waterkoeler binnen, deze ga ik denk ik maandag installeren. Daarna alleen nog maar een paar kabels solderen en een klein beetje cablemanagen en dan ziet mijn pc er eindelijk fatsoenlijk uit. Als iemand trouwens ook van plan is een thermaltake core p3 of p5 te halen en een grote luchtkoeler heeft, kijk uit aangezien mijn cryorig R1 Ultimate letterlijk mijn GPU blokkeerd. Ik moet serieus mijn CPU koeler eraf halen om mijn GPU in mijn case te plaatsen.

 

De upgrade zal van een FX8350 Asus M5A97 EVO R2.0 board, naar een Asrock X99 Fatal1ty Profesional Gaming i7.

Uiteraard draai ik Windows7 dus dat gaat vast leuk worden.....

 

Wel interessant, welke Aio heb je voor gekozen?

Ik heb ook een zeer grote Phanteks PH-TC14PE lucht koeler.

Maar gelukking denken ze bij Asrock wel na over pcb layouts.

En hebben ze het 1e slot onder de dimm slots een X1 slot gemaakt.

En is er op die positie ook nog een 2e m.2 slot. :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

40 minutes ago, Sintezza said:

 

De upgrade zal van een FX8350 Asus M5A97 EVO R2.0 board, naar een Asrock X99 Fatal1ty Profesional Gaming i7.

Uiteraard draai ik Windows7 dus dat gaat vast leuk worden.....

 

Wel interessant, welke Aio heb je voor gekozen?

Ik heb ook een zeer grote Phanteks PH-TC14PE lucht koeler.

Maar gelukking denken ze bij Asrock wel na over pcb layouts.

En hebben ze het 1e slot onder de dimm slots een X1 slot gemaakt.

En is er op die positie ook nog een 2e m.2 slot. :)

 

 

 

Kijk er vast maar naar uit, toen ik op win7 een mobo upgrade deed van een of ander asus h77 bordje naar een asrock z77 extreme 4 met dezelfde CPU moest ik heel mijn windows herinstalleren.

 

Ik ben voor de be quiet silent loop 280mm gegaan, het block is lekker laag waardoor de leds van mijn mobo (MSI X99A gaming pro carbon) beter tot uiting komen en de brushed aluminium ogende top van het block past het ook nog eens perfect bij de heatsinks van mijn mobo en de backplate van mijn GPU.

 

Het probleem zit hem overigens niet in het feit dat het mobo een onlogsiche layout heeft, maar in het feit dat ik mijn GPU via de meegeleverde PCI-e extention cable (bij de case zat die erbij) in de apparte bracket heb gezet waardoor deze met de fans naar de window van de case staat (die ik er onderhand weer af heb gehaald omdat ik het zonder window fijner vind). Alleen nu steekt mijn GPU zo ver omhoog dat hij praktisch tegen mijn CPU koeler aan zit. Het ziet er opzich wel goed uit atm, maar het kan beter...

Spoiler

mIFVBl8.jpgl7MWeBa.jpg0uId8RI.jpg

Alle leds zijn trouwens RGB en gaan qua felheid mee met het volume van mijn audio. Ziet er opzich best chill uit. Let trouwens ook maar niet op de kabels voor de case, dat is tijdelijk omdat ik gisteren en vandaag aan een aantal gamecube controllers heb zitten knutselen om ze weer werkend te krijgen en ik zit ze nog steeds te testen. Die 120GB samsung 840 evo hangt in tegenstelling tot die gc adapter wel vaker uit mijn front usb poorten. Heerlijk die sata-usb adapter.

 

Mijn GPU zit trouwens wel in de eerste PCI-e slot, maar de reden daarvoor is dat ik daarmee kan verbergen dat er ook een PCI-e geluidskaart in zit met zo'n lelijke witte 1x riser cable. Hij past zo namelijk precies onder de riser cable van mijn GPU. Er ergens ook nog een 1TB samsung 960 evo verstopt onder dat alles en een WD black 1TB achter mijn mobo. 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Fuckig hell leipe stroomstorig rond Amsterdam op 't moment en meteen tyft de hele NS eruit. Dat wordt dus 'n dagje vrij van school als het zo doorgaat. 

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

33 minutes ago, lots of unexplainable lag said:

Fuckig hell leipe stroomstorig rond Amsterdam op 't moment en meteen tyft de hele NS eruit. Dat wordt dus 'n dagje vrij van school als het zo doorgaat. 

Ja, zag het vanmorgen! Bijna 400K huizen geen stroom en alle treinen eruit. 

 

Dan heb jij geluk, stroom of niet, ik ben maar 3min fietsen van mijn Lyceum xD dus nooit excuses

 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×