Jump to content

Dutch Talk

TheMail
3 minutes ago, CTR640 said:

Je zegt je bent ze kwijt xD

"ik had al een 3770k, die 6950x leek me verspilling van geld voor een nieuw moederbord dus heb hem in de vuilnisbak gegooid."

 

tenouttaten

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, tomaatvk said:

"ik had al een 3770k, die 6950x leek me verspilling van geld voor een nieuw moederbord dus heb hem in de vuilnisbak gegooid."

 

tenouttaten

LOL!

DAC/AMPs:

Klipsch Heritage Headphone Amplifier

Headphones: Klipsch Heritage HP-3 Walnut, Meze 109 Pro, Beyerdynamic Amiron Home, Amiron Wireless Copper, Tygr 300R, DT880 600ohm Manufaktur, T90, Fidelio X2HR

CPU: Intel 4770, GPU: Asus RTX3080 TUF Gaming OC, Mobo: MSI Z87-G45, RAM: DDR3 16GB G.Skill, PC Case: Fractal Design R4 Black non-iglass, Monitor: BenQ GW2280

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

46 minutes ago, mikat said:

LOL nick messaged me net of ik met die socialblade pagina's heb gekloot xDDD

inb4 mikat banned

36 minutes ago, tomaatvk said:

Het sarcasme druipte letterlijk van mijn opmerking af, had je het echt niet door of is dit zo'n 1 april haha ik had het wel door comments?

hij dacht dat het sarcasme was.. maar het is 1 April, dus het sarcasme zou wel fake zijn dus ja.

17 minutes ago, Principis said:

Channelsuperfun komt nu opeens uit Nederland :D

12 minutes ago, mikat said:

noice :D

Ik ga de internet politie bellen hoor!

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

21 minutes ago, mikat said:

heb het gewoon met hem uitgepraat hoor :)

wat zei hij dan? "hé man, ik kan het niet waarderen dat je dit doet, pls niet doen :'(" of wat?

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Minibois said:

wat zei hij dan? "hé man, ik kan het niet waarderen dat je dit doet, pls niet doen :'(" of wat?

eerst had hij het over dat hun adverteerders afhangen van social blade voor de statistieken, en daarna had hij het over dat ik een screenshot op twitter had gezet en dat je dat eigenlijk eerst moet vragen, hele normale conversatie :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 minutes ago, mikat said:

eerst had hij het over dat hun adverteerders afhangen van social blade voor de statistieken, en daarna had hij het over dat ik een screenshot op twitter had gezet en dat je dat eigenlijk eerst moet vragen, hele normale conversatie :)

een normale conversatie op het internet? wat is dit voor zwarte magie?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zit erover te denken om mijn 980 ti te verkopen en voor een goedkoper kaartje te gaan van de €150 of lager range, iemand die iets wil ruilen (tegen betaling) of wil kopen? Dit ding draait op 1533MHz core, 3700MHz memory en wordt onder full load nog geen 70°C, met de zwaarste stresstest die ik heb gevonden gaat hij op 80% fan speed naar 68°C en als je niet een al te groot scherm hebt aangesloten draait hij bij normaal bureaublad load fanless.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Zit erover te denken om mijn 980 ti te verkopen en voor een goedkoper kaartje te gaan van de €150 of lager range, iemand die iets wil ruilen (tegen betaling) of wil kopen? Dit ding draait op 1533MHz core, 3700MHz memory en wordt onder full load nog geen 70°C, met de zwaarste stresstest die ik heb gevonden gaat hij op 80% fan speed naar 68°C en als je niet een al te groot scherm hebt aangesloten draait hij bij normaal bureaublad load fanless.

980ti te veel overkill?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, RollinLower said:

980ti te veel overkill?

Het is meer zo van, ik durf een 980 ti niet echt zo extreem te hardmodden. Wil een goedkopere kaart halen, daar een gigantische CPU heatsink op knallen, overal andere zooi aan plakken, weerstandjes kortsluiten voor hogere voltages en dat ding kapot overklokken. Dat doe ik liever niet met een 980 ti.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Het is meer zo van, ik durf een 980 ti niet echt zo extreem te hardmodden. Wil een goedkopere kaart halen, daar een gigantische CPU heatsink op knallen, overal andere zooi aan plakken, weerstandjes kortsluiten voor hogere voltages en dat ding kapot overklokken. Dat doe ik liever niet met een 980 ti.

GTX 750TI Is een goed alternatief voor dit soort dingen

 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Dat had ik begrepen, maar dan moet ik wel ergens mijn gpu kwijt -_-

Is het een stock cooler? of aftermarket

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Dat had ik begrepen, maar dan moet ik wel ergens mijn gpu kwijt -_-

had ik nu mijn 750Ti nog maar, als je dit even een maandje eerder had besloten hadden we een prima deal kunnen sluiten denk ik haha

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, RollinLower said:

een normale conversatie op het internet? wat is dit voor zwarte magie?

nee, is 1 April.

 

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Slammer said:

Is het een stock cooler? of aftermarket

Het is een aftermarket koeler, anders zouden die temperaturen wel heeeeeel extreem laag zijn. Het is de gigabyte gtx 980 ti XTREME windforce OC kaart. RGB leds, angle eyes, alles wat je kan bedenken zit erop (buiten waterkoeling).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

Het is een aftermarket koeler, anders zouden die temperaturen wel heeeeeel extreem laag zijn. Het is de gigabyte gtx 980 ti XTREME windforce OC kaart. RGB leds, angle eyes, alles wat je kan bedenken zit erop (buiten waterkoeling).

ik denk dat je hem zo kwijt bent als je een advertentie op Tweakers zet. gebeurt niet vaak dat iemand wil downgraden van een 980Ti :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, tomaatvk said:

Zit erover te denken om mijn 980 ti te verkopen en voor een goedkoper kaartje te gaan van de €150 of lager range, iemand die iets wil ruilen (tegen betaling) of wil kopen? Dit ding draait op 1533MHz core, 3700MHz memory en wordt onder full load nog geen 70°C, met de zwaarste stresstest die ik heb gevonden gaat hij op 80% fan speed naar 68°C en als je niet een al te groot scherm hebt aangesloten draait hij bij normaal bureaublad load fanless.

Ruilen is zeker met bijbetaling anders is mijn 280x beschikbaar :)

 

Tbh don't know why I would need a 980Ti :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Vavetti said:

Ruilen is zeker met bijbetaling anders is mijn 280x beschikbaar :)

 

Tbh don't know why I would need a 980Ti :P

 

Ruilen is inderdaad met bijbetaling en een 280x is ook zeker welkom als je een beetje geld wilt uitgeven voor een zeer goede kaart :P

1 minute ago, RollinLower said:

ik denk dat je hem zo kwijt bent als je een advertentie op Tweakers zet. gebeurt niet vaak dat iemand wil downgraden van een 980Ti :P

Zoiets was ik al van plan.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 minutes ago, tomaatvk said:

Ruilen is inderdaad met bijbetaling en een 280x is ook zeker welkom als je een beetje geld wilt uitgeven voor een zeer goede kaart :P

Zoiets was ik al van plan.

Als ik het geld had had ik zeker interesse, Heb een nieuwe kaart nodig xD . Heb het gevoel dat een GTX 750TI niet geweldig samen gaat met een i5-6600K

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Slammer said:

Als ik het geld had ik zeker interesse, Heb een nieuwe kaart nodig xD . Heb het gevoel dat een GTX 750TI niet geweldig samen gaat met een i5-6600K

Hoeveel geld heb je dan over?

>sneaky jew tactics

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×