Jump to content

Dutch Talk

TheMail
1 minute ago, Slammer said:

Als ik het geld had ik zeker interesse, Heb een nieuwe kaart nodig xD . Heb het gevoel dat een GTX 750TI niet geweldig samen gaat met een i5-6600K

Beter dan een 8350 met 980ti.... Ik kan de flessennek posts al ruiken :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Hoeveel geld heb je dan over?

>sneaky jew tactics

Niks heb net alles uitgegeven aan een i5 xD

 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Misschien moet ik anders die 980 Ti met mijn Athlon X2 runnen.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, RollinLower said:

als ik mn loon had zou ik hem ook wel willen ruilen voor mijn 290x, maar helaas duurt dat nog wel even :P

Ik heb nog wel even, was niet van plan hem morgen de deur uit te gooien, even als in, een maand?

 

7 minutes ago, Slammer said:

Niks heb net alles uitgegeven aan een i5 xD

Iedereen heeft toch een spaarrekening :v

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 minutes ago, tomaatvk said:

Ik heb nog wel even, was niet van plan hem morgen de deur uit te gooien, even als in, een maand?

in een maand moet ik het zeker wel bij elkaar hebben, maar als iemand anders hem eerder wil hoef je niet op mij te wachten, mn 290x draait ook alles nog op ultra namelijk dus echt nodig heb ik hem nog niet!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

58 minutes ago, tomaatvk said:

Zit erover te denken om mijn 980 ti te verkopen en voor een goedkoper kaartje te gaan van de €150 of lager range, iemand die iets wil ruilen (tegen betaling) of wil kopen? Dit ding draait op 1533MHz core, 3700MHz memory en wordt onder full load nog geen 70°C, met de zwaarste stresstest die ik heb gevonden gaat hij op 80% fan speed naar 68°C en als je niet een al te groot scherm hebt aangesloten draait hij bij normaal bureaublad load fanless.

Ok jij geeft mij die 980 ti en ik geef jou mijn r7 240 :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, mikat said:

heb het gewoon met hem uitgepraat hoor :)

Haha en straks alle Nederlandstaligen permanent geblockt van LTT :(

 

Wij terroriseren de boel echt :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

39 minutes ago, RollinLower said:

in een maand moet ik het zeker wel bij elkaar hebben, maar als iemand anders hem eerder wil hoef je niet op mij te wachten, mn 290x draait ook alles nog op ultra namelijk dus echt nodig heb ik hem nog niet!

Had ik hem echt nodig? Niet echt, heb ik er van genoten, awwwwwyeaaaaaah. Als ik hem tegen die tijd al verkocht heb zeg ik het wel, maar ik zal je in mijn achterhoofd houden.

21 minutes ago, Principis said:

Ok jij geeft mij die 980 ti en ik geef jou mijn r7 240 :D

en dan 'geef' je me daar ook iets van €540 bij?

46 minutes ago, mikat said:

zou je eigenlijk moeten proberen en kijken hoe hard hij flessennekt

Ik heb wel hier en daar wat mensen in de buurt met een skeer PC, kan het daar misschien eens bij proberen. Ik zal wel iets van een 3dmark firestrike test runnen en kijken hoe de graphicsscore vergelijkt met mijn eigen score. Zal wel mijn voeding uit mijn case moeten halen en de GPU op die voeding extern laten runnen, denk niet dat de ingebouwde PSUs het aankunnen.

 

Iemand anders nog suggesties voor tests die ik moet runnen?

 

Ik zal sws een 2nd gen i3 kunnen testen, weet ook nog iemand die een hexcore AMD CPU heeft en zelfs iemand met een 860x ofzo.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, tomaatvk said:

en dan 'geef' je me daar ook iets van €5,40 bij?

DEAL! :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Principis said:

DEAL! :)

I see what you did there. Tenzij die €5,40 vergezeld wordt door heel veel van die kaarten, no deal.

Had btw verkeerd gekeken, dacht dat het een 270 was, het is een 240, dan is 540 IMO niet eens genoeg xD

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

I see what you did there. Tenzij die €5,40 vergezeld wordt door heel veel van die kaarten, no deal.

Had btw verkeerd gekeken, dacht dat het een 270 was, het is een 240, dan is 540 IMO niet eens genoeg xD

:'(

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, mikat said:

 

peeps, heb hulp nodig

Ik heb gereageerd :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb dus net mijn 980 ti op tweakers gegooid, heb binnen 30 minuten al 3 ruil offers gehad, om 0:30 's nachts...
Hier een linkje om even reclame te maken http://tweakers.net/aanbod/967053/gigabyte-geforce-gtx-980-ti-xtreme-oc-windforce-6gb.html

 

Heb dus al 2 970+betaling en 1 titan black+betaling bod binnengekregen xD

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ben ondertussen blij met mijn GTX 950 :)

€160, GTA V op high @60fps

 

Ben alleen bang dat ik de silicon lottery verloren heb met mijn CPU...

1.375v op 4.2ghz, is dat slecht?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

19 minutes ago, deWaardt said:

Ik ben ondertussen blij met mijn GTX 950 :)

€160, GTA V op high @60fps

 

Ben alleen bang dat ik de silicon lottery verloren heb met mijn CPU...

1.375v op 4.2ghz, is dat slecht?

Met zo'n AMD CPU is dat redelijk normaal, die kan je zonder problemen (vgm) tot 1,5V pushen mits correct gekoeld.

 

Heb trouwens onderhand al van 5 mensen boden gekregen, oa een titan black, 2 keer een 970, een 390 nitro en een 780. Dit wordt leuk vgm.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 hours ago, tomaatvk said:

... 1 titan black+betaling bod binnengekregen xD

Was dat toevallig corydorras?

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 hours ago, tomaatvk said:

Met zo'n AMD CPU is dat redelijk normaal, die kan je zonder problemen (vgm) tot 1,5V pushen mits correct gekoeld.

 

Heb trouwens onderhand al van 5 mensen boden gekregen, oa een titan black, 2 keer een 970, een 390 nitro en een 780. Dit wordt leuk vgm.

zou je wel gewoon een titan black kunnen hardmodden dan? :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

48 minutes ago, Serath said:

Was dat toevallig corydorras?

Yup, hzo?

4 minutes ago, RollinLower said:

zou je wel gewoon een titan black kunnen hardmodden dan? :P

Eigenlijk wel ja xD Ik ga pushen voor die echte swekker titan black overklok van iets van 50% ofzo, idk. Een andere koeler erop gooien, volgooien met fans, powerlimits weg halen, voltage verhogen (mogelijk hardwarematig) en dan beetje kloksnelheden verhogen. Misschien zelfs een metalen bakje of plaat aan de memory chips maken zodat ik ze met ijs kan koelen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×