Jump to content

Dutch Talk

TheMail
8 minutes ago, mikat said:

3 man en allemaal java plebs waarschijnlijk

we werken allemaal ook nog eens in dezelfde IDE. ik ben er bang voor...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, LukeSavenije said:

we werken allemaal ook nog eens in dezelfde IDE. ik ben er bang voor...

Wanhopig vasthoudend aan een stervende taal :P 

PC Specs - AMD Ryzen 7 5800X3D MSI B550M Mortar - 32GB Corsair Vengeance RGB DDR4-3600 @ CL16 - ASRock RX7800XT 660p 1TBGB & Crucial P5 1TB Fractal Define Mini C CM V750v2 - Windows 11 Pro

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, NelizMastr said:

Wanhopig vasthoudend aan een stervende taal :P 

yup, zelfs C++ is beter dan java, daar leer je tenminste nog ook wat nuttigs over pointers enzo (en C++ kun je tenminste compilen naar een binary die je kunt executen zonder runtime)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, NelizMastr said:

Wanhopig vasthoudend aan een stervende taal :P 

Tegenargument wat ze al hebben gebruikt: het is bruikbaar op meerdere platformen. volgens hun is flash een dode taal.

 

5 minutes ago, mikat said:

yup, zelfs C++ is beter dan java, daar leer je tenminste nog ook wat nuttigs over pointers enzo (en C++ kun je tenminste compilen naar een binary die je kunt executen zonder runtime)

het verbaast me dat ik je begrijp

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, LukeSavenije said:

Tegenargument wat ze al hebben gebruikt: het is bruikbaar op meerdere platformen. volgens hun is flash een dode taal.

 

het verbaast me dat ik je begrijp

Flash is dood, Java stervende.

PC Specs - AMD Ryzen 7 5800X3D MSI B550M Mortar - 32GB Corsair Vengeance RGB DDR4-3600 @ CL16 - ASRock RX7800XT 660p 1TBGB & Crucial P5 1TB Fractal Define Mini C CM V750v2 - Windows 11 Pro

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, NelizMastr said:

Flash is dood, Java stervende.

Dus jij zegt python? of een andere? Ik heb mij nooit verdiept in programeertalen. dit is het eerste wat ik ervan leer

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, mikat said:

Javascript en python

is het verschil tussen Javascript en java zo groot dan?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

23 minutes ago, mikat said:

het enige wat ze gemeen hebben is de vier letters aan het begin van de naam.

totaal niet gerelateerd aan elkaar

oke, goed om te weten. Eigenlijk vind ik er eentje best wel aardig. helaas heb ik les van de andere twee...  die ene heeft een enorme lading aan comodores (zowel 64 als pc's) op de tafel achterin het plein gelegd

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

  • 4 weeks later...
6 hours ago, LukeSavenije said:

anybody alive out here?

 

goedemorgen tevens...

Goedemorgen!!

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Goeienavond onderhand, vanmiddag van iemand uit de familie 2 afdank pc's gekregen, die samengevoegd en de beste onderdelen gehouden. Zit nu met een i5 2310, gtx 560 en 8GB ram, iemand tips wat ik ermee kan doen?

Atm staat op de planning om te overklokken en met t soldeerijzer wat hardmods te doen om nog hoger te komen. Daarna heb ik geen idee tho ?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, tomaatvk said:

Goeienavond onderhand, vanmiddag van iemand uit de familie 2 afdank pc's gekregen, die samengevoegd en de beste onderdelen gehouden. Zit nu met een i5 2310, gtx 560 en 8GB ram, iemand tips wat ik ermee kan doen?

Atm staat op de planning om te overklokken en met t soldeerijzer wat hardmods te doen om nog hoger te komen. Daarna heb ik geen idee tho ?

but can it run crysis?

 

Als dagelijks gebruiker van een 2120 en een 2330m, vind ik het nog wel meevallen hoe sloom het is

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ah ja... Het ik ben Holland topic …. 

Goedenavond allen
:D 

14 minutes ago, tomaatvk said:

Daarna heb ik geen idee tho ?


Er zijn nog zat spellen te vinden die het prima doen op een Pentium 4 dus... mogelijkheden zat in die hoek.. was die 560 trouwens niet verschrikkelijk duur in gebruik? Ergens staat me bij dat ze op 200w zitten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Christiaan21-03 said:

Ah ja... Het ik ben Holland topic …. 

holland? probeer je mij te beledigen?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zolang je dit land niet "Koninkrijk der zeven verenigde Nederlanden" noemt, heb je mijn respect niet. Dat je het maar weet.

?‍♂️?‍♂️?‍♂️

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, Minibois said:

Zolang je dit land niet "Koninkrijk der zeven verenigde Nederlanden" noemt, heb je mijn respect niet. Dat je het maar weet.

?‍♂️?‍♂️?‍♂️

kingdom of seven united netherlands talk klinkt niet zo...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

16 minutes ago, LukeSavenije said:

holland? probeer je mij te beledigen?


Aangezien ik jou niet ken zou dat voor mij vrij in ieder geval apart gedrag voorstellen, het iemand te willen beledigen zonder enige echte reden zit er bij mij niet echt in. Iemand die je wat beter kent of je probeert aan te vallen is al snel wat anders alhoewel ik dan toch vaak iemand ben die afbreekt.. al was het alleen maar al omdat er weinig nut in zo een actie zit. Macho types met gedragsproblemen behelpen zich vaak altijd met intimiderend oftewel prikkelend gedrag.. alles om iemand omlaag te brengen naar hun eigen niveau waar ze natuurlijk met gemak de baas kunnen zijn.. Dit kan natuurlijk omdat dit betekend dat je instemt met een fictief machtspelletje wat toch echt een wezenlijke invloed op je gedrag kan hebben dus al met al... Nee Luke ik probeer je niet te beledigen, ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet sterk genoeg waren om je van Holland af te scheiden waar het de belgen wel wist te lukken

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Christiaan21-03 said:


Aangezien ik jou niet ken zou dat voor mij vrij in ieder geval apart gedrag voorstellen, het iemand te willen beledigen zonder enige echte reden zit er bij mij niet echt in. Iemand die je wat beter kent of je probeert aan te vallen is al snel wat anders alhoewel ik dan toch vaak iemand ben die afbreekt.. al was het alleen maar al omdat er weinig nut in zo een actie zit. Macho types met gedragsproblemen behelpen zich vaak altijd met intimiderend oftewel prikkelend gedrag.. alles om iemand omlaag te brengen naar hun eigen niveau waar ze natuurlijk met gemak de baas kunnen zijn.. Dit kan natuurlijk omdat dit betekend dat je instemt met een fictief machtspelletje wat toch echt een wezenlijke invloed op je gedrag kan hebben dus al met al... Nee Luke ik probeer je niet te beledigen, ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet sterk genoeg waren om je van Holland af te scheiden waar het de belgen wel wist te lukken

laten we hier geen holland brabant flamewar starten... 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, LukeSavenije said:

laten we hier geen holland brabant flamewar starten... 

Neuhh dat was zowiezo niet de bedoeling, gewoon even hallo zeggen tegen de reservebank ;) meer niet... Ik heb m'n systeem op het moment compleet en meer had ik eigenlijk niet nodig :D 
 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×