Jump to content

Dutch Talk

TheMail
21 minutes ago, Christiaan21-03 said:

Neuhh dat was zowiezo niet de bedoeling, gewoon even hallo zeggen tegen de reservebank ;) meer niet... Ik heb m'n systeem op het moment compleet en meer had ik eigenlijk niet nodig :D 
 

dus je moest ook nog even dit geweldige volk aanspreken met een harde g? het praat hier ten minste weer...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Minibois said:

Zolang je dit land niet "Koninkrijk der zeven verenigde Nederlanden" noemt, heb je mijn respect niet. Dat je het maar weet.

?‍♂️?‍♂️?‍♂️

Opwillem voor jou makker

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, LukeSavenije said:

but can it run crysis?

 

Als dagelijks gebruiker van een 2120 en een 2330m, vind ik het nog wel meevallen hoe sloom het is

 

5 hours ago, Christiaan21-03 said:

Ah ja... Het ik ben Holland topic …. 

Goedenavond allen
:D 


Er zijn nog zat spellen te vinden die het prima doen op een Pentium 4 dus... mogelijkheden zat in die hoek.. was die 560 trouwens niet verschrikkelijk duur in gebruik? Ergens staat me bij dat ze op 200w zitten

Misschien had ik dit duidelijker moeten zeggen, heb hiernaast nog een echte gaming rig en laptop met ietsje betere performance staan, ik ga deze niet voor gewoon games gebruiken. Het is meer een pleziersysteempje waarmee ik wat rond kan klooien. Het systeem is atm ook lekker snappy buiten een tergend langzame HDD en een half werkende GPU.

Over die 560, heb hem tot nu toe niet goed werkend gekregen dus crysis kan die atm niet echt runnen. Nog geen idee waardoor dit probleem komt, zal hem morgen op een ander systeem testen om te kijken of het ergens anders door komt.

Weet het niet zeker maar als je naar de koeler en pcb ervan kijkt zal die ook sws niet meer dan 80W verbruiken.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 hours ago, tomaatvk said:

Het is meer een pleziersysteempje waarmee ik wat rond kan klooien

Oke wat dacht je dan van een homeset controller ( als je klaar bent met klooien ) vanwaar de gehele huisraad is te besturen, temp, licht, muziek, rolgordijnen etc etc :D 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Goedenavond,

Weet iemand hier toevallig een website die soldeer spullen verkopen?

Voor nu ben ik voornamelijk op zoek naar soldeerlint, flux en soldeertin, maar later ook een bout. 

 

Ik ken Conrad, maar hun assortiment is niet geweldig (voor houten) en verzendkosten zijn ook niet geweldig.

Aanraders op gebied van bouten zou ook fijn zijn, alle Amerikaanse YouTubers raden Weller en Hallo, maar dat lijkt moeilijk verkrijgbaar te zijn hier.. of moet ik gewoon een knockoff Hakko van Bangood kopen?

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Minibois said:

Goedenavond,

Weet iemand hier toevallig een website die soldeer spullen verkopen?

Voor nu ben ik voornamelijk op zoek naar soldeerlint, flux en soldeertin, maar later ook een bout. 

 

Ik ken Conrad, maar hun assortiment is niet geweldig (voor houten) en verzendkosten zijn ook niet geweldig.

Aanraders op gebied van bouten zou ook fijn zijn, alle Amerikaanse YouTubers raden Weller en Hallo, maar dat lijkt moeilijk verkrijgbaar te zijn hier.. of moet ik gewoon een knockoff Hakko van Bangood kopen?

Ik heb mijn soldeertin en soldeerbout gewoon bij de gamma gehaald, niet het beste spul maar goedkoop en t doet zn werk. Als je echt alleen maar hier en daar cru wat draadjes aan elkaar plakt en niet te veel met PCB's gaat werken gaat dat gewoon goed. Als je iets complexer spul zoekt kan ik je al niet meer helpen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 12/29/2018 at 12:34 AM, tomaatvk said:

Ik heb mijn soldeertin en soldeerbout gewoon bij de gamma gehaald, niet het beste spul maar goedkoop en t doet zn werk. Als je echt alleen maar hier en daar cru wat draadjes aan elkaar plakt en niet te veel met PCB's gaat werken gaat dat gewoon goed. Als je iets complexer spul zoekt kan ik je al niet meer helpen.

Op het moment zoek is voornamelijk naar soldeerlint, maar tin is ook wel handig; ik ga een keerte langs bij de bouwwinkels in de buurt

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hallo wat is het toch weer rustig in deze draad! Dus laat ik maar eens iets posten. Ik heb de laatste paar weken eens flink mijn systeem geüpgrade. Het is maar wat je updaten noemt want het enige onderdeel wat mee is gegaan uit mijn oude systeem is mijn HDD ?. Dus wat vinden jullie ervan, en wat voor builds/upgrades hebben jullie dit jaar nog in de planning? En nog een gelukkig nieuwjaar trouwens allemaal ook al mag het niet meer maar dat maakt niks uit.

 

IMG_20190115_184151.thumb.jpg.351788ec2f52432976aec9bc14819139.jpg

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Slammer said:

Hallo wat is het toch weer rustig in deze draad! imageproxy.php?img=&key=17c10421afdc6db8Dus laat ik maar eens iets posten. Ik heb de laatste paar weken eens flink mijn systeem geüpgrade. Het is maar wat je updaten noemt want het enige onderdeel wat mee is gegaan uit mijn oude systeem is mijn HDD ?. Dus wat vinden jullie ervan, en wat voor builds/upgrades hebben jullie dit jaar nog in de planning? En nog een gelukkig nieuwjaar trouwens allemaal ook al mag het niet meer maar dat maakt niks uit.imageproxy.php?img=&key=17c10421afdc6db8

true... niet echt. mijn pc gaat het nog wel even vol houden. maar ik heb na het folden misschien nog wat bucks die ik bij evga kan gebruiken, maar ik weet nog niet echt wat ok ermee wil gaan doen

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, Slammer said:

Hallo wat is het toch weer rustig in deze draad! imageproxy.php?img=&key=17c10421afdc6db8Dus laat ik maar eens iets posten. Ik heb de laatste paar weken eens flink mijn systeem geüpgrade. Het is maar wat je updaten noemt want het enige onderdeel wat mee is gegaan uit mijn oude systeem is mijn HDD ?. Dus wat vinden jullie ervan, en wat voor builds/upgrades hebben jullie dit jaar nog in de planning? En nog een gelukkig nieuwjaar trouwens allemaal ook al mag het niet meer maar dat maakt niks uit.imageproxy.php?img=&key=17c10421afdc6db8

 

IMG_20190115_184151.thumb.jpg.351788ec2f52432976aec9bc14819139.jpg

Ziet er gaaf uit! Wat is dat voor moddervette kaart die je erin hebt geplaatst? 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, Christiaan21-03 said:

Ziet er gaaf uit! Wat is dat voor moddervette kaart die je erin hebt geplaatst? 

Dankjewel! Er zit een STRIX RX580 in van ASUS.

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Slammer said:

Dankjewel! Er zit een STRIX RX580 in van ASUS.

ziet er zeker niet verkeerd uit... maar mag ik vragen waarom je single channel gebruikt op een ryzen?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, LukeSavenije said:

ziet er zeker niet verkeerd uit... maar mag ik vragen waarom je single channel gebruikt op een ryzen?

Ik had twee stickjes besteld maar een is er defect dus ik wacht nog op een vervanger.

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Slammer said:

Ik had twee stickjes besteld maar een is er defect dus ik wacht nog op een vervanger.

ah oke... 

als je nog nieuwsgierig was, dit is mijn pc

IMG_20181220_213125.thumb.jpg.17766b71c2a2c53e8a26bb6e53667eca.jpg

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, LukeSavenije said:

ah oke... 

als je nog nieuwsgierig was, dit is mijn pc

 

Zier er strak uit! Wat een vette cooler heb je op je processor zitten. Dat is er een van Cooler Master of niet?

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Slammer said:

Zier er strak uit! Wat een vette cooler heb je op je processor zitten. Dat is er een van Cooler Master of niet?

ja, een g100m low profile. het kan net mijn 8600k koud houden, maar ik kocht hem vooral voor de looks. als ik een keer ga overclocken, ga ik waarschijnlijk iets van een 33 esports one kopen. ik ben gestopt met cpu folding omdat hij met voorpaneel 85 graden was en zonder 75 graden. en alsnog haal ik 730000-760000 ppd

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Slammer said:

Dankjewel! Er zit een STRIX RX580 in van ASUS.

Ah nice … is dat 3 slots wat dat kreng in beslag neemt? Ik heb ooit nog eens naar de red devil van powercolor gekeken, ook met een massief koelgebeuren en drie slots 

Here is mine, de setup is iets veranderd. de top rechts cooler zit nu recht boven de cpu cooler en de bottom cooler zit nu zoals in de tweede foto 
de gpu is een 1060 gaming x 3 gb van msi een ryzen 5 @ 3,9 ghz en 4 x 8 corsair vengeance 

 

setup.jpg

Funny.jpg

crucial.jpg

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

30 minutes ago, Christiaan21-03 said:

Here is mine, de setup is iets veranderd. de top rechts cooler zit nu recht boven de cpu cooler en de bottom cooler zit nu zoals in de tweede foto 
de gpu is een 1060 gaming x 3 gb van msi een ryzen 5 @ 3,9 ghz en 4 x 8 corsair vengeance

gaming (x) zo te zien?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Christiaan21-03 said:

Ah nice … is dat 3 slots wat dat kreng in beslag neemt? Ik heb ooit nog eens naar de red devil van powercolor gekeken, ook met een massief koelgebeuren en drie slots 

Here is mine, de setup is iets veranderd. de top rechts cooler zit nu recht boven de cpu cooler en de bottom cooler zit nu zoals in de tweede foto 
de gpu is een 1060 gaming x 3 gb van msi een ryzen 5 @ 3,9 ghz en 4 x 8 corsair vengeance 
 

Nee gelukkig zijn het er maar 2,5 slots.

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, LukeSavenije said:

gaming (x) zo te zien?

Ja klopt helemaal. Van de gtx 770 msi twin frozer naar de 1060 gaming x … Ik mag dat rode wel met de draak... Ik snap ook eigenlijk niet echt hoe het met de armor versie zit, de backplate is wat anders en volgens mij zit die net wat lager in z'n clock maar als je dat dan weer in de winkel ziet liggen voor 20 euro goedkoper denk je ook verspilde moeite

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, Christiaan21-03 said:

Ja klopt helemaal. Van de gtx 770 msi twin frozer naar de 1060 gaming x … Ik mag dat rode wel met de draak... Ik snap ook eigenlijk niet echt hoe het met de armor versie zit, de backplate is wat anders en volgens mij zit die net wat lager in z'n clock maar als je dat dan weer in de winkel ziet liggen voor 20 euro goedkoper denk je ook verspilde moeite

ja, de oude armors hadden een ontzettend slechte cooler. de 1080 was een verschil van letterlijk 20 graden. de nieuwe zijn al een stuk beter. zelf ben ik erg tevreden over mijn 1070 ti black van evga. hoewel hij geen backplate heeft, is hij geweldig

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, LukeSavenije said:

ja, de oude armors hadden een ontzettend slechte cooler. de 1080 was een verschil van letterlijk 20 graden. de nieuwe zijn al een stuk beter. zelf ben ik erg tevreden over mijn 1070 ti black van evga. hoewel hij geen backplate heeft, is hij geweldig


De backplate kan misschien wel iets schelen maar ik weet niet of het echt een probleem zal zijn in een goed geventileerd systeem. Ik kan me evga wel herinneren van een 1070 founders edition voor een nieuwprijs van bijna 1600 euro dacht ik zo.... maar goed dat is toch iets anders dan een, in mijn ogen compleet doelloze aanvulling van je productlijn! 
… toch even zeuren...

Ik zou nog wel een keer een founders edition van Nvidia zelf willen proberen. Ik hoorde trouwens ook hele goede recensies over Gigabyte's kaarten.... het zal eerder dat merk worden of misschien weer een rog voor de volgende aankoop ( navi )  

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Christiaan21-03 said:


De backplate kan misschien wel iets schelen maar ik weet niet of het echt een probleem zal zijn in een goed geventileerd systeem. Ik kan me evga wel herinneren van een 1070 founders edition voor een nieuwprijs van bijna 1600 euro dacht ik zo.... maar goed dat is toch iets anders dan een, in mijn ogen compleet doelloze aanvulling van je productlijn! 
… toch even zeuren...

Ik zou nog wel een keer een founders edition van Nvidia zelf willen proberen. Ik hoorde trouwens ook hele goede recensies over Gigabyte's kaarten.... het zal eerder dat merk worden of misschien weer een rog voor de volgende aankoop ( navi )  

het was een open testbench waar ik resulaten van zag... 

die prijs was waarschijnlijk of een fout of tijdens de crypocrysis. ROG gaat steeds verder achteruit, de producten zijn zeker niet slecht, maar de prijs wordt belachelijk hoog op een aantal producten. Gigabyte is best prima in een aantal kaarten, enkel de windforce die een beetje achterloopt op de rest. maar over EVGA, een ding hebben ze wat onverslaanbaar is, hun klantenservice. vraag aan elke persoon die een EVGA kaart heeft of had, het is zo belachelijk snel en goed dat de meeste tijd die je besteedt is je antwoord typen. ze kunnen soms een RMA regelen in 3 minuten

Edited by LukeSavenije
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×