Jump to content

Dutch Talk

TheMail
10 minutes ago, tomaatvk said:

Ga naar de TU/e, koop dat ding voor €800, studeer daar voor 3 jaar zodat je de andere €800 niet hoeft te betalen, klaar.

Kan je die 2 accu's niet gewoon, like, koppelen en dan gewoon iets van 12-13 uur battery life hebben?

Als je heel ghetto doet misschien, maar je hebt ze binnen 10 seconde gewisseld dus is niet echt nodig als je het mij vraagt. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Vavetti said:

Als je heel ghetto doet misschien, maar je hebt ze binnen 10 seconde gewisseld dus is niet echt nodig als je het mij vraagt. 

Maar dan moet je hem wel tussentijds uitzetten. Daar moeten ze btw wel echt iets op vinden IMO, desnoods een rij condensatoren erin proppen zodat je gewoon 30 seconden krijgt om een accu te wisselen zonder het apparaat uit te zetten.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 minutes ago, tomaatvk said:

Ga naar de TU/e, koop dat ding voor €800, studeer daar voor 3 jaar zodat je de andere €800 niet hoeft te betalen, klaar.

Kan je die 2 accu's niet gewoon, like, koppelen en dan gewoon iets van 12-13 uur battery life hebben?

is super verweg :)

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, mikat said:

is super verweg :)

 

Je hoeft er niet naar toe te gaan, alleen om de laptop op te halen. Je moet er namelijk 3 jaar studeren, maar je hoeft die 3 jaar niet te halen. Ga gewoon de eerste dag daarnaartoe om die laptop op te halen en doe dan voor 3 achtereenvolgende jaren daar een random studie zodat je die laptop kan krijgen. Spijbel elke les, skip elk tentamen, faal zo hard als kan, betaal waarschijnlijk veel te veel geld voor colleges enzo, maar krijg wel die laptop voor €800.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

25 minutes ago, tomaatvk said:

Maar dan moet je hem wel tussentijds uitzetten. Daar moeten ze btw wel echt iets op vinden IMO, desnoods een rij condensatoren erin proppen zodat je gewoon 30 seconden krijgt om een accu te wisselen zonder het apparaat uit te zetten.

Dat wel, maar denk niet dat zoiets ooit gaat gebeuren...

 

25 minutes ago, mikat said:

is super verweg :)

 

Kamers?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, mikat said:

the fuck?

 

dit is wired internet wtf ziggo?

bandbreedte van ziggo aan zijn eind?

Volgensmij ligt het niet direct aan ziggo...

Hier betalen we namelijk voor 150/15 en haal dit met mijn pc.

5426207501.png

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Vavetti said:

Je betaald echt voor de quadro, heb ik ook weet niet precies welke maar volgensmij een 850M equivalent.

Voor de rest zijn de specs van mijnes 4710HQ met 240GB intel SSD en ook 1080p.

Wel een tering grote batterij trouwens.

In die van mij zit een 6300HQ, 250gb samsung ssd en gtx 960m

Koste me 950 euro.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

29 minutes ago, deWaardt said:

In die van mij zit een 6300HQ, 250gb samsung ssd en gtx 960m

Koste me 950 euro.

>MFW '€1600' laptop maar GTX 950m niveau grafische performance heeft en evenveel opslag (die 250GB SSD in dat ding heeft wel hardwarematige encryption dus zonder performance loss).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

>MFW '€1600' laptop maar GTX 950m niveau grafische performance heeft en evenveel opslag (die 250GB SSD in dat ding heeft wel hardwarematige encryption dus zonder performance loss).

Ik ben echt superblij met mijn laptop.

Superding

 

Lenovo Y700

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Wel, zuidelijk Nederland, veel plezier met jullie buien. Maak ff wat foto's, kenne wij hier in 't westen er ook wat van meekrijgen (ondanks dat we zelf vanochtend aan de beurt waren).

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

West Nederland hier, ik wilde net mijn raam open doen, maar het regende.. dus...

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zuiden hier... Het is donker en het waait.

Nog geen regen.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Eeeeeeeen het regent stormt en bliksem en al die shit

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hier was de lucht geel... Das normaal toch? :P

 

Edit: eerste op pagina 600 :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hier was die ook geel een paar uur geleden.

Het weer is in het noord-oosten geweldig geweest, zo goed als geen regen en 25 graden. :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×