Jump to content

Dutch Talk

TheMail
20 minutes ago, deWaardt said:

Had hem al op yt gezien en op desondanks het feit dat een achtbaan in je pc niet handig is, maakt dat het wel heel onpraktisch.

 

Was vanavond ook nog even bij een vriend een lekker slokje gaan drinken. Moest daarna naar huis, na 5 minuten plannen had ik het goede tijdsframe gevonden (dacht ik).

Vertrok naar huis met weerlichten in de verte (gefilmt en zal het morgen ff uploaden), maar het was droog. Als het goed is zou ik ook droog thuiskomen. Alleen besloten er opeens van alle kanten auto's aan te komen (om 1:00 's nachts) bij een stoplicht waar ik 2 keer moest oversteken. Heb daar dus een minuut staan wachten waardoor de regen me dus had ingehaald en ik 5 minuten in de regen heb gezeten, mijn jas had het maar half begeven in die tussentijd.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Had hem al op yt gezien en op desondanks het feit dat een achtbaan in je pc niet handig is, maakt dat het wel heel onpraktisch.

 

Was vanavond ook nog even bij een vriend een lekker slokje gaan drinken. Moest daarna naar huis, na 5 minuten plannen had ik het goede tijdsframe gevonden (dacht ik).

Vertrok naar huis met weerlichten in de verte (gefilmt en zal het morgen ff uploaden), maar het was droog. Als het goed is zou ik ook droog thuiskomen. Alleen besloten er opeens van alle kanten auto's aan te komen (om 1:00 's nachts) bij een stoplicht waar ik 2 keer moest oversteken. Heb daar dus een minuut staan wachten waardoor de regen me dus had ingehaald en ik 5 minuten in de regen heb gezeten, mijn jas had het maar half begeven in die tussentijd.

Wordt je hard van :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb geen druppel regen hier in het noorden gezien :(

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

7 minutes ago, Slammer said:

Heb geen druppel regen hier in het noorden gezien :(

Hoog en droog he.

Hier viel het over het algemeen ook erg mee gister.

Gister avond laat nog wel wat regen en onweer gehad.

Ze hadden zeer slecht weer voorspelt in onze regio.

Maar het viel allersinds nog mee.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Godverdomme

Moeten we eten, maar natuurlijk moet ik het weer halen terwijl ik barstende koppijn heb en me niet lekker voel. Moet ik dus m'n lenzen in gaan doen want ik zie anders geen reet en dan naar een restaurant waar ik nooit kom om een menu te bestellen bij een Chinees die geen Nederlands spreekt.

 

En dan zeggen m'n ouders moet je menu 6 of 11 bestellen en nog wat onthouden waar me kop niet naar staat, en dan worden ze pissig op me dat ik het verkeerde besteld heb.

 

Doei het dan fucking zelf ofzo godverdomme. M'n moeder doet toch nooit iets meer dan op een tuinstoel zitten. Ze werkt misschien 2 uur per dag ofzo en de rest van de dag doet ze niks, en dan zeuren dat ze het druk heeft en haar leven moeilijk is etc.

 

Sorry, ff stoom afblazen.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

40 minutes ago, deWaardt said:

Godverdomme

Moeten we eten, maar natuurlijk moet ik het weer halen terwijl ik barstende koppijn heb en me niet lekker voel. Moet ik dus m'n lenzen in gaan doen want ik zie anders geen reet en dan naar een restaurant waar ik nooit kom om een menu te bestellen bij een Chinees die geen Nederlands spreekt.

 

En dan zeggen m'n ouders moet je menu 6 of 11 bestellen en nog wat onthouden waar me kop niet naar staat, en dan worden ze pissig op me dat ik het verkeerde besteld heb.

 

Doei het dan fucking zelf ofzo godverdomme. M'n moeder doet toch nooit iets meer dan op een tuinstoel zitten. Ze werkt misschien 2 uur per dag ofzo en de rest van de dag doet ze niks, en dan zeuren dat ze het druk heeft en haar leven moeilijk is etc.

 

Sorry, ff stoom afblazen.

Iedereen moet wel eens stoom afblazen en iedereen heeft daar zijn eigen uitlaatklep voor.

Zo is mijn uitlaatklep mezelf ergens gewoon voor een paar dagen volledig in verdiepen. Hierdoor ben ik in het afgelopen 1,5 jaar zoveel te weten gekomen over computers en heb ik in de afgelopen 2 maanden mijn SSBM skill level verhoogd tot een niveau dat niemand meer tegen mij wilt spelen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 23-6-2016 at 4:32 PM, deWaardt said:

@Principis

 

Je weet toch hoe ik zei dat voor dutch talk meetup dat ik dan een desktop mee moet sleuren he?

Ja dat heb ik opgelost.

 

 

IMG_20160623_150411.jpg

Nice :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

22 hours ago, tomaatvk said:

Had hem al op yt gezien en op desondanks het feit dat een achtbaan in je pc niet handig is, maakt dat het wel heel onpraktisch.

 

Was vanavond ook nog even bij een vriend een lekker slokje gaan drinken. Moest daarna naar huis, na 5 minuten plannen had ik het goede tijdsframe gevonden (dacht ik).

Vertrok naar huis met weerlichten in de verte (gefilmt en zal het morgen ff uploaden), maar het was droog. Als het goed is zou ik ook droog thuiskomen. Alleen besloten er opeens van alle kanten auto's aan te komen (om 1:00 's nachts) bij een stoplicht waar ik 2 keer moest oversteken. Heb daar dus een minuut staan wachten waardoor de regen me dus had ingehaald en ik 5 minuten in de regen heb gezeten, mijn jas had het maar half begeven in die tussentijd.

Ik was ook iets (te veel :P ) gaan drinken

 

En toen begon het te regenen niet normaal... Op een gegeven moment omdat het te lang duurde hebben we het maar opgegeven en gewoon door de regen gaan wandelen...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Principis said:

Ik was ook iets (te veel :P ) gaan drinken

 

En toen begon het te regenen niet normaal... Op een gegeven moment omdat het te lang duurde hebben we het maar opgegeven en gewoon door de regen gaan wandelen...

Het was inderdaad niet normaal hoe hard het opeens regende. Ben atm in iedergeval te lui om die video te uploaden van de weerlichten maar jullie snappen vast het idee.

 

Ben trouwens weer naar een vriend gaan drinken. Net thuis gekomen, heb mijn moeder een fijne verjaardag gewenst en ben naar bed gegaan. Lig er nu net in en de vogels beginnen al met fluiten, rot vogels, ik probeer hier in slaap te vallen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, mikat said:

bijna 5k posts :D

shitposters for life :D @Minibois

 

*kijkt naar join date en vergelijkt* jezus tering, zeg dat wel.

May the light have your back and your ISO low.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, mikat said:

bijna 5k posts :D

shitposters for life :D @Minibois

awwh yeeeeee

 

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

weten jullie toevallig wat de verwachte prijs van de RX 480 is?

Specs: CPU: I5 6600K (4.5 GHZ), GPU: RX 480 (stock), Mobo: MSI Z170A tomahawk AC, RAM: Corsair 16GB drr4 2600, CASE: NZXT S340, storage 240GB crusial SSD and a 1TB WD HHD

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, kelvindeschutter said:

weten jullie toevallig wat de verwachte prijs van de RX 480 is?

€250 voor de 4gb versie en €280 voor 8gb volgensmij.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

7 minutes ago, Vavetti said:

€250 voor de 4gb versie en €280 voor 8gb volgensmij.

dankje

Specs: CPU: I5 6600K (4.5 GHZ), GPU: RX 480 (stock), Mobo: MSI Z170A tomahawk AC, RAM: Corsair 16GB drr4 2600, CASE: NZXT S340, storage 240GB crusial SSD and a 1TB WD HHD

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, mikat said:

@Minibois is veel erger :P
12896/807=15.98 posts per dag

4982/555=8.98 posts per dag

Kom ik aan met minder dan 1 per dag...9_9

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hallo mensen!!! Mijn dutch is onzin maar mijn pa is dutch.:P Ironisch ik hebben een Amerikaans accent en ik leven Australië.

 

"AMD is bringing DDR5 to the mainstream with their all new FX 8450 and FX 9690 Zen processors. Check out the link in the video description to learn more."

  • CPU
    Intel Core i5 4690K
  • Motherboard
    MSI Z87-I Mini-ITX
  • RAM
    16gb Corsair Vengeance DDR3-1600
  • GPU
  • CHANGING 
  • Case
  • BitFenix Comrade Window Black/
  • Corsair 250D
  • Storage
    Hectron X1 60gb SSD "The China", Hitachi 500gb 7200rpm
  • PSU
    Corsair TX650
  • Cooling
    Hyper TX3
  • Keyboard
    AULA F2012 Mechanical
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, BringBackLCT said:

Hallo mensen!!! Mijn dutch is onzin maar mijn pa is dutch.:P Ironisch ik hebben een Amerikaans accent en ik leven Australië.

 

Als dat geen google translate was, was het redelijk:D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

31 minutes ago, Vavetti said:

Als dat geen google translate was, was het redelijk:D

I haven't sunk that low ;)

"AMD is bringing DDR5 to the mainstream with their all new FX 8450 and FX 9690 Zen processors. Check out the link in the video description to learn more."

  • CPU
    Intel Core i5 4690K
  • Motherboard
    MSI Z87-I Mini-ITX
  • RAM
    16gb Corsair Vengeance DDR3-1600
  • GPU
  • CHANGING 
  • Case
  • BitFenix Comrade Window Black/
  • Corsair 250D
  • Storage
    Hectron X1 60gb SSD "The China", Hitachi 500gb 7200rpm
  • PSU
    Corsair TX650
  • Cooling
    Hyper TX3
  • Keyboard
    AULA F2012 Mechanical
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, mikat said:

@Minibois is veel erger :P
12896/807=15.98 posts per dag

4982/555=8.98 posts per dag

1 hour ago, Vavetti said:

Kom ik aan met minder dan 1 per dag...9_9

vroegah was ik meer een shitposter hoor. Toen maakte ik nog wel eens 100-120 posts per dag. Nu kom ik vaak niet aan de 4 posts per dag.. En dat is inclusief off topic

 

46 minutes ago, BringBackLCT said:

Hallo mensen!!! Mijn dutch is onzin maar mijn pa is dutch.:P Ironisch ik hebben een Amerikaans accent en ik leven Australië.

 

Cool :) 

Erg multicultureel :D (yay, moeilijke woorden)

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, BringBackLCT said:

Hallo mensen!!! Mijn dutch is onzin maar mijn pa is dutch.:P Ironisch ik hebben een Amerikaans accent en ik leven Australië.

 

nice :)

also pretty good dutch, but the correct sentence is:

Hallo mensen!!! Mijn Nederlands is slecht maar mijn pa is Nederlands.:P Ironisch genoeg heb ik een Amerikaans accent en leef ik in Australië.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

32 minutes ago, Sintezza said:

Zal me benieuwe wat de Belgen en de Duitsers doen vanavond.

Eehm wat bedoel je?
Stappen ze ook uit de EU?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×