Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Paar dagen geleden naar informatique geweest om mijn msi 780 te laten repareren. het kostte me 30 euro nu maar hopen dat msi het niet ver***** 

 

allemaal even 10 seconde stilte voor 1 dode gtx 780 :'( http://imgur.com/QiW95Cn

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

18 minutes ago, SgtRafsta said:

Paar dagen geleden naar informatique geweest om mijn msi 780 te laten repareren. het kostte me 30 euro nu maar hopen dat msi het niet ver***** 

 

allemaal even 10 seconde stilte voor 1 dode gtx 780 :'( http://imgur.com/QiW95Cn

rip :(

trouwens: is die profiel foto om ons jelly te maken er pas 8 minuten?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

18 minutes ago, SgtRafsta said:

Paar dagen geleden naar informatique geweest om mijn msi 780 te laten repareren. het kostte me 30 euro nu maar hopen dat msi het niet ver***** 

 

allemaal even 10 seconde stilte voor 1 dode gtx 780 :'( http://imgur.com/QiW95Cn

Ik heb nog wel een 780 liggen als je perse bij die kaart wil blijven :P

 

Vandaag ik ook eindelijk mijn Cryorig R1 Ultimate binnengekomen samen met een lekkere dosis MX-4 (20 gram) en was Coolaboratory Liquid Ultra (overpriced AF). Waarschijnlijk zal ik het morgen op mijn rig gooien die nu eindelijk een werkende K'nex achtbaan erop heeft zitten (moet hem nog wel perfectioneren).

 

Ik vind het ook wel mooi dat ik vandaag naar een studiekeuze middag was geweest aan de technische universiteit eindhoven, en wat doe ik zodra ik thuis kom? Met f***ing K'nex bouwen (achtbaan perfectioneren preciezer gezegd).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

Ik heb nog wel een 780 liggen als je perse bij die kaart wil blijven :P

 

Vandaag ik ook eindelijk mijn Cryorig R1 Ultimate binnengekomen samen met een lekkere dosis MX-4 (20 gram) en was Coolaboratory Liquid Ultra (overpriced AF). Waarschijnlijk zal ik het morgen op mijn rig gooien die nu eindelijk een werkende K'nex achtbaan erop heeft zitten (moet hem nog wel perfectioneren).

 

Ik vind het ook wel mooi dat ik vandaag naar een studiekeuze middag was geweest aan de technische universiteit eindhoven, en wat doe ik zodra ik thuis kom? Met f***ing K'nex bouwen (achtbaan perfectioneren preciezer gezegd).

als ie gratis is vind ik het best :P

 

K'nex!!!!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, SgtRafsta said:

als ie gratis is vind ik het best :P

 

K'nex!!!!

Gratis, dat zit er ben ik bang niet in (tenzij jij er gratis ~€250 bij geeft ofzo).

 

Als je geïntereseerd bent in K'nex moet je mss eens naar mijn build log kijken. Op het moment ben ik nog even wat aan het corrigeren qua kleuren, maar binnenkort zal ik foto's gaan uploaden van de achtbaan zelf.

 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

Gratis, dat zit er ben ik bang niet in (tenzij jij er gratis ~€250 bij geeft ofzo).

 

Als je geïntereseerd bent in K'nex moet je mss eens naar mijn build log kijken. Op het moment ben ik nog even wat aan het corrigeren qua kleuren, maar binnenkort zal ik foto's gaan uploaden van de achtbaan zelf.

 

dat zit er helaas niet in, 17 jaar oud, geen geld. ik wacht wel ff tot ik te horen krijg of ze er iets aan kunnen doen ik heb namelijk nog gewoon garantie.

 

ik volg je K'nex build als sinds het begin :D  

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, SgtRafsta said:

dat zit er helaas niet in, 17 jaar oud, geen geld. ik wacht wel ff tot ik te horen krijg of ze er iets aan kunnen doen ik heb namelijk nog gewoon garantie.

 

ik volg je K'nex build als sinds het begin :D  

Ken het probleem, 18 jaar, heb al 2 dagen een fulltime baan had vandaag al een vrije dag (moest dus naar eindhoven). Hopelijk brengt het wat geld in het laatje voor nieuwe onderdelen :P

 

Dan sta je zeker op geheim followen aangezien ik je niet in die lijst van followers zie staan. Het kan ook zijn dat ik legit blind ben want ik kon vandaag bijvoorbeeld het menu van een frietkraam niet lezen tot ik echt aan de beurt was en er echt maar een meter of 2-3 vanaf stond.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, tomaatvk said:

Ken het probleem, 18 jaar, heb al 2 dagen een fulltime baan had vandaag al een vrije dag (moest dus naar eindhoven). Hopelijk brengt het wat geld in het laatje voor nieuwe onderdelen :P

 

Dan sta je zeker op geheim followen aangezien ik je niet in die lijst van followers zie staan. Het kan ook zijn dat ik legit blind ben want ik kon vandaag bijvoorbeeld het menu van een frietkraam niet lezen tot ik echt aan de beurt was en er echt maar een meter of 2-3 vanaf stond.

hahaha mooie tie-in met dit verhaal. maar ik schiet af en toe is langs ander krijg ik de hele tijd meldingen en dat is bout.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

52 minutes ago, SgtRafsta said:

hahaha mooie tie-in met dit verhaal. maar ik schiet af en toe is langs ander krijg ik de hele tijd meldingen en dat is bout.

Klinkt logisch, maar zoveel meldingen zal je er niet van krijgen :P

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, tomaatvk said:

Ik heb nog wel een 780 liggen als je perse bij die kaart wil blijven :P

En als je echt klassiek wil gaan heb ik nog een Sapphire Radeon X1950 XT of MSI 8800GT OC liggen... :P

 

2 hours ago, tomaatvk said:

Als je geïntereseerd bent in K'nex moet je mss eens naar mijn build log kijken. Op het moment ben ik nog even wat aan het corrigeren qua kleuren, maar binnenkort zal ik foto's gaan uploaden van de achtbaan zelf.

Hmm, ik heb nog zoveel Lego liggen, misschien moet ik daar ook maar eens een case oid. van bouwen. :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 hours ago, Security said:

Hmm, ik heb nog zoveel Lego liggen, misschien moet ik daar ook maar eens een case oid. van bouwen. :D

Heb ik gedaan :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

RX 480 ziet er goed uit

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, mikat said:

maar gratis geld is beter! dus pak je kans!

Gratis bestaad niet.

Investeren om er daarna beter van te worden is een ander verhaal.

Dat noemt men in de volksmond Handel.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mikat IRL:

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

19 minutes ago, mikat said:

kijk in mijn post daarboven

het bestaat wel degelijk!

heb zojuist 17 euro winst gemaakt

Dat is niet gratis.

 

Dat is investeren, om erna beter van te worden.

Dus handel :P

 

€17,- winst voor een paar muis klikjes is niet slecht overigens.

Oudijzer en metalen zit trouwens ook goeie handel in, als je er de ruimte voor hebt.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

33 minutes ago, Sintezza said:

Dat is niet gratis.

 

Dat is investeren, om erna beter van te worden.

Dus handel :P

 

€17,- winst voor een paar muis klikjes is niet slecht overigens.

Oudijzer en metalen zit trouwens ook goeie handel in, als je er de ruimte voor hebt.

ja, ok :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, mikat said:

ja, ok :P

Tja ik ben van Sinti (zigeuner) kom at.

Wij weten wel hoe de handel werkt haha :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, mikat said:

26-9=17 profit zo ver was ik ook al

 

Haha goed bezig! :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Kunnen die kut basisscholen niet gewoon stoppen met kinderen langs de deuren sturen om te bedelen voor geld?

Kinderpostzegels, loterijen, andere goede doelen shit, etc. 

 

STOP MET DIE UITBUITING

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zeg...

 

Mijn Athlon ii x4 860k bottlenecked zo erg dat het niet meer grappig is.

Zal ik deze shit verkopen en een of ander cheapo moederbordje en een FX-6300 kopen als temporary solution, en dan volgend jaar "de grote upgrade" doen?

 

Mijn GPU zit echt niks te doen helft van de tijd, CPU constant gestresst op 100% tijdens Bf4 en GTA V, GPU hovert lekker rond de 70% en in Bf4 zelfs maar rond de 50%

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×