Jump to content

Dutch Talk

TheMail
4 minutes ago, VortexS said:

Ik ben nog geeneens begonnen. Ben vandaag 20 geworden en geen rijbewijs, voelt beetje cheap.

Maakt geen reet uit ik ben 22 en vind nu pas een doel voor me rijbewijs.

 

EN

 

Gefeliciteerd :)

Quote or mention me if not feel ignored 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, Cruorzy said:

Maakt geen reet uit ik ben 22 en vind nu pas een doel voor me rijbewijs.

Fiets master race, openbaar vervoer master race of....?

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Minibois said:

Fiets master race, openbaar vervoer master race of....?

Fiets, alleen dan soms 30 min met de trein omdat ik ook naar school moet komen.

Ik haat bussen of taxi's.

 

Als ik ergens heen moet al is het de andere kant van de stad pak ik wel de fiets hoor ;)

Quote or mention me if not feel ignored 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, Cruorzy said:

Fiets, alleen dan soms 30 min met de trein omdat ik ook naar school moet komen.

Ik haat bussen of taxi's.

 

Als ik ergens heen moet al is het de andere kant van de stad pak ik wel de fiets hoor ;)

ah, ik vind bussen idd ook helemaal niks :P Naar stage ging ik altijd met de fiets en dat ging prima, aleen één keer was ik 10 min. onderweg, ging de ketting van mijn fiets af en kon ik de kettingkast er niet afhalen.. moest ik dus naar huis om naar het busstation te gaan, om daar 8 minuten te wachten tot er een volle bus was waar ik in kon gaan om de komende 20 minuten lang met vele anderen mensen naar ergens anders toe te gaan.. hoe dan ook, bus is maar niks.

Trein en metro gaan wel.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, Minibois said:

ah, ik vind bussen idd ook helemaal niks :P Naar stage ging ik altijd met de fiets en dat ging prima, aleen één keer was ik 10 min. onderweg, ging de ketting van mijn fiets af en kon ik de kettingkast er niet afhalen.. moest ik dus naar huis om naar het busstation te gaan, om daar 8 minuten te wachten tot er een volle bus was waar ik in kon gaan om de komende 20 minuten lang met vele anderen mensen naar ergens anders toe te gaan.. hoe dan ook, bus is maar niks.

Trein en metro gaan wel.

Yeah ik weiger het altijd, en bij de trein heb je normale ruimte en als je lang genoeg ermee gaat dan weet je waar je moet zitten,

Tot je plek wordt gestolen door nieuwe mensen :dry:

Quote or mention me if not feel ignored 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, VortexS said:

Ik ben nog geeneens begonnen. Ben vandaag 20 geworden en geen rijbewijs, voelt beetje cheap.

Gefeliciteerd!

 

Ik ben bijna meteen begonnen toen ik 17 werd, nu heb ik veel tijd dus kan het ook.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

54 minutes ago, VortexS said:

Ik ben nog geeneens begonnen. Ben vandaag 20 geworden en geen rijbewijs, voelt beetje cheap.

Gefeliciteerd!! :D

 

Zoals gewoonlijk comic sans 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

19 hours ago, Minibois said:

aardig wat GPU's staan er nu ineens op tweakers V&A. Hmm, waarom zou dat toch zijn... 9_9

Ik ben onschuldig...

 

*KUCH!*980tikopen?*KUCH!*

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, VortexS said:

Ik ben nog geeneens begonnen. Ben vandaag 20 geworden en geen rijbewijs, voelt beetje cheap.

Gefeliciteerd

1 hour ago, Serath said:

Ik ben onschuldig...

 

*KUCH!*980tikopen?*KUCH!*

Ik wil hem wel ruilen voor mijn 780 met een paar honderdjes bijbetaling.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Minibois said:

Gefeliciteerd xD 

 

3 hours ago, Cruorzy said:

Gefeliciteerd :)

 

3 hours ago, deWaardt said:

Gefeliciteerd!

 

2 hours ago, Slammer said:

Gefeliciteerd!! :D

 

Zoals gewoonlijk comic sans 

 

1 hour ago, mikat said:

Gefeliciteerd :D

 

31 minutes ago, tomaatvk said:

Gefeliciteerd

Danku danku!

Grote Multiquote!

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, VortexS said:

Ik ben nog geeneens begonnen. Ben vandaag 20 geworden en geen rijbewijs, voelt beetje cheap.

No worries man, ik ben 21 en ik ben nog niet begonnen. Ben ook niet van plan om te beginnen binnenkort.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

TIL: auto is overrated

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

24 minutes ago, Minibois said:

TIL: auto is overrated

Heb mn rijbewijs en ik spreek uit een paar maanden ervaring. De auto is inderdaad overrated, maar soms is het zo gvd handig en totally worth it.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, tomaatvk said:

Heb mn rijbewijs en ik spreek uit een paar maanden ervaring. De auto is inderdaad overrated, maar soms is het zo gvd handig en totally worth it.

Ik rij echt overal naartoe met de auto :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

8 hours ago, VortexS said:

Ik ben nog geeneens begonnen. Ben vandaag 20 geworden en geen rijbewijs, voelt beetje cheap.

Als iemand die hem direct heeft gehaald moet ik zeggen dat het ook vanaf het begin een voordeel is geweest. :)

 

Edit: De auto overrated of niet hangt compleet af van je situatie...

Persoonlijk om van Dronten naar Drachten te komen kost het mij met OV 2 uur en 30 minuten en met de auto kost dit mij 45 minuten tot een uur.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb toen ik 16.5 was aan het drive 2 go project mee gedaan.

Op mijn 17e rijbewijs gehaald, en ondertussen alweer 2.5 jaar mijn rijbewijs.

Ik heb helaas nog geen eigen autotje, omdat het toch wel erg duur is om er zelf 1 te rijden.

Maar ik ben wel rustig aan het rond kijken voor een leuk autotje.

Tot die tijd kan ik nog met papa´s auto rond rijden. :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, mikat said:

k2gfTfj.png

dat moment wanneer premiere zoveel disk I/O gebruikt dat je je project naar je SSD moet verplaatsen lol

69,6%

>kek

Maar even serieus, ik heb mijn 2de (of eigenljjk eerste) SSD ook leeg staan voor het geval ik met videobestanden moet gaan werken, dan kan ik ze gewoon op die schijf gooien en dan hoeft die alleen daar mee bezig te zijn.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

69,6%

>kek

Maar even serieus, ik heb mijn 2de (of eigenljjk eerste) SSD ook leeg staan voor het geval ik met videobestanden moet gaan werken, dan kan ik ze gewoon op die schijf gooien en dan hoeft die alleen daar mee bezig te zijn.

 

Ach altijd nog beter dan Microsoft Update engine die 5 uur lang 1.8GB aan geheugen en 12% van mijn cpu blijft hoggen in svchost voor nix en dat iedere dag.

Nu is er wel een KB update fix voor deze bug met de Wsus Update engine.

Maar deze update installeerd uiteraard een nieuwe Update engine die ook gelijk alle windows10 shit voorbereid.

Stelletje stinkerds!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, Principis said:

Ik rij echt overal naartoe met de auto :D

Maar kijk brandstof kost ook geld.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×