Jump to content

Dutch Talk

TheMail

moet ik dan de file in mijn lokale github repository map doen ofzo? of ben ik te blind de knop te zien om dingen te uploaden/updaten in het github programma..

je moet gewoon de bestanden in je github map bewerken, dan open je github desktop, die ziet dat je dingen hebt veranderd, dan voer je een titel voor de commit in en dan klik je op commit en dan sync :)

 

heb al ff een commit gedaan :)

 

tf... 

werkt niet meer :///

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

-snippetysnoopety-

 

en ik kan verdomme net een beetje php..

Please, follow your own posts and mention me in comments, otherwise i won't be able to help you.

Daily OS: OpenBSD -current

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wow, die hele dutchtalk github loopt goed geloof ik.

 

een vraagje, van de simpele gallerij die ik onderlaatst heb aangemaakt via lightroom en hier deelde, zou het toegestaan zijn om de code daarvan te delen? kan misschien ooit nog van pas komen mocht iemand hier die kant op willen gaan.

May the light have your back and your ISO low.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wow, die hele dutchtalk github loopt goed geloof ik.

 

een vraagje, van de simpele gallerij die ik onderlaatst heb aangemaakt via lightroom en hier deelde, zou het toegestaan zijn om de code daarvan te delen? kan misschien ooit nog van pas komen mocht iemand hier die kant op willen gaan.

waarom zou het niet mogen?

Please, follow your own posts and mention me in comments, otherwise i won't be able to help you.

Daily OS: OpenBSD -current

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

waarom zou het niet mogen?

 

hmmm goeie, ik ben niet zo thuis in dat soort dingen wanneer het op software code aankomt, dus ik vroeg t maar ff voor de zekerheid, zal hem later vandaag dan denk uploaden.

May the light have your back and your ISO low.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wow, die hele dutchtalk github loopt goed geloof ik.

 

een vraagje, van de simpele gallerij die ik onderlaatst heb aangemaakt via lightroom en hier deelde, zou het toegestaan zijn om de code daarvan te delen? kan misschien ooit nog van pas komen mocht iemand hier die kant op willen gaan.

Natuurlijk :D

Is ook gewoon een website dus mag gewoon :)

 

en ik kan verdomme net een beetje php..

Ik vind zelf Javascript wel leuker dan php. maar dit is vooral logische dingen doen en uitproberen. Ik voeg comments toe aan al mijn code om het misschien een beetje duidelijk te maken, maar het blijft moelijk om de code te snappen in één keer

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Denk ik dit word een makkelijke dag.. Ik hoef alleen maar naar school om een Nederlands examen te maken en that's it. Nou, soort van.

 

Dag begon al lekker met regen in de ochtend, nou goed paraplu pakken en naar de metro lopen! Haal maar net de metro (hij was te vroeg, zie je ook niet vaak), ben ik in de stad en loop ik een stukje naar school, toetsje maken en weer gaan.

Kom ik weer bij het station is de metro net weg D: 10 minuten later heb ik de metro, ga ik lekker zitten en een tijdje later de metro uit. Uitchecken en de trap op lopen, ben ik bijna bovenaan totdat: mijn voet blijft haken aan de bovenste tree en ik vlieg vooruit naar de grond. kon me gelukkig opvangen met mijn handen en knieën.. Nou goed, ik loop naar huis (10 minuten maar) gooi me tas neer, jas uit en was mijn handen.

Ik ga naar mijn kamer en doe mijn broek uit: linker knie is oké, maar rechter heeft een schaafwond. Nou goed, onder de douche en schoonmaken (geen zin in jodium toch :S)

 

Dus nu prikt mijn rechter knie en zijn mijn handpalmen een beetje blauw :P

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Iemand help plox. Ik heb een fatsoenlijke naam voor mijn knex pc nodig. Knexinator klinkt zo kut.

Hij is van k'nex (duuuuh), heeft een 3770k, een gtx 970, een PCI-e SSD, een 840 evo, een WD caviar black, 16GB RAM, een sound blaster Z (geluidskaart) en een of andere wifi kaart. Heb alle fans op een centrale schakelaar met relay controllers en de leds zitten ook op een centrale schakelaar. Ook is alles wat enigszins overklokbaar is overklokt (CPU, GPU, RAM) en ik push regelmatig voor een hogere overklok. Hieronder wat money shots:

Spoiler
Ijq9Tr8.jpg

o7qPQrP.jpg

zw8rKqX.jpg

Als iemand wat weet, thx.

Uuuhhmm

post-294414-14538879942339_thumb.png

Geen dank

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Fabian zo heet ikk

Daar zijn we nog niet achter gekomen vriend..

Please, follow your own posts and mention me in comments, otherwise i won't be able to help you.

Daily OS: OpenBSD -current

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Daar zijn we nog niet achter gekomen vriend..

Ik niet :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Denk ik dit word een makkelijke dag.. Ik hoef alleen maar naar school om een Nederlands examen te maken en that's it.

Makkelijke dag terwijl je een Nederlands examen hebt... Das onmogelijk :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dat boter kaas en eieren werkt trouwens niet op firefox

Project Pluto
i3 4170 MSI H97 PC Mate MSI R9 380 2GD5T @ 1095MHz Kingston HyperX Fury Blue 2x4gb @ 1600MhzWD 1TB Blue • be quiet! Pure Rock • NZXT S340 Black XFX TS 550w • BenQ GW2265HM

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

-snippitysnipsnap-

Mijn engels mondeling (examen) in de ronde voor kerst ging ook al zo geweldig.

 

Stap naar buiten, doe deur op slot, kom ik erachter dat ik mijn fietsensleutel vergeten ben.

Deur open, sleutel pakken, sleutel in fiets, van het slot af, deur op slot en vertrekken.

NOPE, band lek.

Deur weer open, garage en reserve fietsensleutel pakken, garage open, pak reserve fiets, alles weer op slot en vertrekken.

NOPE, band gewoon leeg.

Geen tijd meer om de band op te pompen dus wil de oude rammel fiets pakken.

Alles weer open, weer sleutels pakken, fiets pakken, alles dicht en weg fietsen (ja, de oude rammel fiets werkte wel).

Halverwege onderweg (5km van huis naar school in de lichte miezer en ik was al wat laat en moest dus doorfietsen), ketting eraf.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Snel die ketting erop gegooid, verder gefietst.

Net op tijd.

Heb met handen onder de olie en volledig gestrest dat engels mondeling gedaan, had een 8,1 (normaal haal ik 8,5-9).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dat boter kaas en eieren werkt trouwens niet op firefox

ja, ben nog steeds aan het kijken hoe ik dat kan fixen :/

Maar ik heb nu ook problemen met die host, dus dat is ook fijn..

 

hij werkt nergens op github, op minibois's eigen site werkt ie wel.

wel onhandig dat het niet werkt op die github server.. Gister deed dat het wel toch??

Doet mijn website het nog bij jou? Bij mij namelijk niet en ik kan ook al niet ermee verbinden via FileZilla *diepe zucht*

 

Ik ga wel nog naar een nieuwe host zoeken

 

Mijn engels mondeling (examen) in de ronde voor kerst ging ook al zo geweldig.

 

Stap naar buiten, doe deur op slot, kom ik erachter dat ik mijn fietsensleutel vergeten ben.

Deur open, sleutel pakken, sleutel in fiets, van het slot af, deur op slot en vertrekken.

NOPE, band lek.

Deur weer open, garage en reserve fietsensleutel pakken, garage open, pak reserve fiets, alles weer op slot en vertrekken.

NOPE, band gewoon leeg.

Geen tijd meer om de band op te pompen dus wil de oude rammel fiets pakken.

Alles weer open, weer sleutels pakken, fiets pakken, alles dicht en weg fietsen (ja, de oude rammel fiets werkte wel).

Halverwege onderweg (5km van huis naar school in de lichte miezer en ik was al wat laat en moest dus doorfietsen), ketting eraf.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Snel die ketting erop gegooid, verder gefietst.

Net op tijd.

Heb met handen onder de olie en volledig gestrest dat engels mondeling gedaan, had een 8,1 (normaal haal ik 8,5-9).

Dat is ook wel kut :P sowieso de fiets is zo vaak problemen.. echt niet normaal

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ja, ben nog steeds aan het kijken hoe ik dat kan fixen :/

Maar ik heb nu ook problemen met die host, dus dat is ook fijn..

 

wel onhandig dat het niet werkt op die github server.. Gister deed dat het wel toch??

Doet mijn website het nog bij jou? Bij mij namelijk niet en ik kan ook al niet ermee verbinden via FileZilla *diepe zucht*

 

Ik ga wel nog naar een nieuwe host zoeken

 

 

RIP minibois' eigen site 2016

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

RIP minibois' eigen site 2016

rip in pieces I guess..

 

Kan niet eens op de file server komen.. Nou, rip dat.. 2012-2016

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

probeer nu de code op github goed te krijgen, lukt niet, heb alles al geprobeerd, JSLint, W3C validator...

 

javascript = :(

 

probeer jij ook ff?

Wat doe je nu dan? proberen het goed op zo'n site te krijgen? De laatste code die ik vandaag geüpload heb werkt gewoon lokaal bij mij.. zal wel de extensie naar .html veranderen

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

dat hij uberhaupt werkt op de github site..

Heb je al de laatste files gepublished dan ofzo? Je weet dat ik geen zak weet van Github ...

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb je al de laatste files gepublished dan ofzo? Je weet dat ik geen zak weet van Github ...

ohh wacht...

jij synct natuurlijk nooit

dus dan komen mijn veranderingen niet bij jou aan

en jou veranderingen nooit bij mij (of github)

 

links boven klik je op "sync"

 

ben jij minibois op discord?

 

maar: ik ga vanavond niets meer doen, moet school doen :/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×