Jump to content

Dutch Talk

TheMail
38 minutes ago, tomaatvk said:

Als je het gaat hebben over praktische cases vind ik toch dat de thermaltake core p5 een honorable mention verdient. Hij mist dan misschien een 5.25" bay en de hoeveelheid kabels die je kwijt kan is niet oneindig (wel meer dan in een standaard case), maar alles is zo toegankelijk als maar kan, compatability is oneindig, waterkoeling kan hoe je wilt, enz. Je moet wel zorgen dat de ruimte niet al te stoffig is want hij heeft geen fan filters (hier voldoet mijn kamer aardig aan en heb hem (de core p3 versie) tot nu toe pas 1 keer lichtelijk schoongemaakt als in, stofzuiger langs mn rad halen en over de rest heen blazen). Ook kost die dan wel €140. Hij heeft er ook leuk een vesa mount opzitten. Als je een paar opties qua bouwruimte voor waterkoeling, een paar drive mounts en een extra optie om je psu te mounten op wil geven kan je beter voor de p3 gaan die maar 110 kost en een stuk fijner is qua formaat, maar nog steeds vol qua opties.

Dus je krijgt minder dan bij de Enthoo Pro (tenzij je een VESA-mount enorm belangrijk vindt) voor €35 meer? Hoe is de bouwkwaliteit eigenlijk bij die dingen? Dat schijnt nogal te wisselen met Thermaltake-behuizingen...

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, rjfaber91 said:

Dus je krijgt minder dan bij de Enthoo Pro (tenzij je een VESA-mount enorm belangrijk vindt) voor €35 meer? Hoe is de bouwkwaliteit eigenlijk bij die dingen? Dat schijnt nogal te wisselen met Thermaltake-behuizingen...

Je verliest idd iets aan functie, maar naar mijn mening maakt de openheid en betere compatibiliteit het ruim goed. Ook ziet het er tbh een stuk beter uit, maar dat is zwaar persoonlijk. Qua bouwkwaliteit, de p3 die ik heb is qua bouwkwaliteit oerdegelijk, de pci-e ribbon cable laat helaas wel te wensen over, maar voor de rest kan ik nergens over klagen. Door het feit dat hij maar 2 poten heeft, heeft hij een klein beetje wobble naar links/rechts als je er tegen gaat duwen, maar het kan ook zijn dat ik mn schroeven niet goed heb vastgedraaid (het was oud-jaarsdag en ik had al dan niet champagne op toen ik de poten erop zette). De p5 tempered glass edition zal dit niet hebben aangezien die ook nog 2 extra pootjes heeft voor het paneel.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

iemand ervaring met loi of thuis studeren in het algemeen?

Quote or mention me if not feel ignored 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Help!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ga je een dagje naar Eindhoven (yay, vakantie) en zie je ineens Paradigit (ik dacht dat ze failliet waren?) en een 4Launch filiaal.. Waarom zitten deze winkels niet dichter bij mij?!

(Nou ja, is waarschijnlijk niet heel boeiend want Paradigit heeft niet veel speciaals en 4Launch is alleen zakelijk nu dacht ik..)

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ben de afgelopen weken weer bezig geweest met een ander projectje, deze keer niet hobby matig maar als groepswerkstuk voor mijn studie (verplicht vak). Het doel was van de grond een robot bouwen die we via wifi konden besturen en waar we poppetjes mee op konden pakken (deze poppetjes zijn zo'n 15cm hoog). Misschien dat iemand dit ook interessant vindt.

 

Zelf ben ik vooral bezig geweest met de bedrading, de elektronica en de code, maar ook een beetje met het designen ervan (heb het frame zelf dus niet gebouwd). In de spoiler hieronder een foto zodat je een idee kan krijgen wat we dr van gemaakt hebben (onvolledige versie en de foto is van schuin achter, aan de voorkant zit nog een gimbal met een camera en er zitten onderhand veel draden in).

 

Na een hoop gehannes om het wifi programma werkend te krijgen en wat te puzzelen met key bindings is het me gelukt om hem via een ps3 controller te kunnen besturen. Elk wiel is apart instelbaar qua snelheid en richting en de camera is ook gewoon bestuurbaar. De klauw aan de onderkant gaat ook met 1 druk op de knop open en dicht en hij is blijkbaar ook ruim sterk genoeg om meerdere schroevendraaiers tegelijkertijd op te pakken. Dan te bedenken dat ik voor dit project nog nooit met arduino's of iets dergelijks heb gewerkt. Helaas gaan de wielen wel een beetje langzaam. Dit ding is trouwens gemaakt met een provided arduino yun, camera, gimbal en motor driver board en daarnaast gwn maar €50 aan overige spullen (iedereen krijgt een budget van €70).

 

Spoiler

FjaeXMZ.jpg

 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

Ik kan zien dat dit de zeshonderdzestigzestigste pagina is. Moeten we hen waarschuwen dat wij kwaad zijn?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, fpo said:

 

Ik kan zien dat dit de zeshonderdzestigzestigste pagina is. Moeten we hen waarschuwen dat wij kwaad zijn?

Wie zijn "hen" in deze context???

 

@tomaatvk Je plaatje werkt niet... :|

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, rjfaber91 said:

Wie zijn "hen" in deze context???

 

@tomaatvk Je plaatje werkt niet... :|

Degenen die een taal hebben.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, rjfaber91 said:

Wie zijn "hen" in deze context???

 

@tomaatvk Je plaatje werkt niet... :|

Nu je het zegt, hij werkt bij mij ook alleen vanaf mijn desktop en niet vanaf mijn telefoon. Heb het bericht bewerkt met als het goed is een wel werkende versie van de afbeelding.

 

Ik zoek atm trouwens een vervanging voor mijn 5820k met 8 (of meer cores), maar minstens dezelfde multicore performance heeft als die 6 cores op 4.5GHz en minstens 2/3e single core. Zit atm te kijken naar een used 18 core xeon. Heeft iemand ervaring hoe het met single core op xeons zit? De max turbo is 3.6GHz wat goed genoeg is, maar de base clock is 2.3GHz en dat is voor mij niet bepaald genoeg. Helaas kan ik amper documentatie vinden over hoe hij daar tussenin boost. Weet iemand hier misschien meer over?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, tomaatvk said:

Nu je het zegt, hij werkt bij mij ook alleen vanaf mijn desktop en niet vanaf mijn telefoon. Heb het bericht bewerkt met als het goed is een wel werkende versie van de afbeelding.

 

Ik zoek atm trouwens een vervanging voor mijn 5820k met 8 (of meer cores), maar minstens dezelfde multicore performance heeft als die 6 cores op 4.5GHz en minstens 2/3e single core. Zit atm te kijken naar een used 18 core xeon. Heeft iemand ervaring hoe het met single core op xeons zit? De max turbo is 3.6GHz wat goed genoeg is, maar de base clock is 2.3GHz en dat is voor mij niet bepaald genoeg. Helaas kan ik amper documentatie vinden over hoe hij daar tussenin boost. Weet iemand hier misschien meer over?

Max Turbo is vaak met een klein aantal cores, dus zal liggen aan hoeveel cores zal je maximaal nodig hebben in gebruik?

Als het allemaal is, zal je dichter bij de 3Ghz zitten waarschijnlijk.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, Minibois said:

Max Turbo is vaak met een klein aantal cores, dus zal liggen aan hoeveel cores zal je maximaal nodig hebben in gebruik?

Als het allemaal is, zal je dichter bij de 3Ghz zitten waarschijnlijk.

Oh thanks, ik wist wel ofc dat de clock speed scaled met de cores used en dat je alleen max haalt op single of dual core, maar ik dacht eigenlijk dat bij all core load hij gwn op die 2.3 zou zitten ofzo. Heb vgm in de afgelopen 3 jaar geen enkele desktop CPU op stock speed gebruikt dus ben niet heel ervaren met de huidige werking van turbo.

Opzich zou het op heavilly multithreaded operations een factor ~2.5 verbetering zijn vergeleken met wat ik nu heb, maar alles wat niet minstens 18 threads of 9 cores gebruikt zou dan slechter performen en idk of ik dat kan missen. Ik gebruik mij desktop dan wel voor zware programma's, maar ook een aantal daarvan profiteren toch meer van fast low core counts. De struggles van een balanced CPU zoeken in een wereld waarin xeons niet zijn te overklokken...

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, tomaatvk said:

Nu je het zegt, hij werkt bij mij ook alleen vanaf mijn desktop en niet vanaf mijn telefoon. Heb het bericht bewerkt met als het goed is een wel werkende versie van de afbeelding.

 

Ik zoek atm trouwens een vervanging voor mijn 5820k met 8 (of meer cores), maar minstens dezelfde multicore performance heeft als die 6 cores op 4.5GHz en minstens 2/3e single core. Zit atm te kijken naar een used 18 core xeon. Heeft iemand ervaring hoe het met single core op xeons zit? De max turbo is 3.6GHz wat goed genoeg is, maar de base clock is 2.3GHz en dat is voor mij niet bepaald genoeg. Helaas kan ik amper documentatie vinden over hoe hij daar tussenin boost. Weet iemand hier misschien meer over?

Misschien een E5-2683v4? 1k$ op ebay 16c 2.2 base / 3.6 boost

hiero zijn wat E5 V3 ES cpus, 18 core modellen zijn ongeveer 1200$

https://nl.aliexpress.com/cheap/cheap-e5-v3.html

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, Minibois said:

Max Turbo is vaak met een klein aantal cores, dus zal liggen aan hoeveel cores zal je maximaal nodig hebben in gebruik?

Als het allemaal is, zal je dichter bij de 3Ghz zitten waarschijnlijk.

Linus had een video gemaakt over de E5-2699v3 en die ging vgsmij naar de 2.6-2.7 Ghz (denk ik wel een ES want kwam in een standaard foam doosje dat reviewers krijgen ipv blauw retail doosje)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 hours ago, tomaatvk said:

Oh thanks, ik wist wel ofc dat de clock speed scaled met de cores used en dat je alleen max haalt op single of dual core, maar ik dacht eigenlijk dat bij all core load hij gwn op die 2.3 zou zitten ofzo. Heb vgm in de afgelopen 3 jaar geen enkele desktop CPU op stock speed gebruikt dus ben niet heel ervaren met de huidige werking van turbo.

Opzich zou het op heavilly multithreaded operations een factor ~2.5 verbetering zijn vergeleken met wat ik nu heb, maar alles wat niet minstens 18 threads of 9 cores gebruikt zou dan slechter performen en idk of ik dat kan missen. Ik gebruik mij desktop dan wel voor zware programma's, maar ook een aantal daarvan profiteren toch meer van fast low core counts. De struggles van een balanced CPU zoeken in een wereld waarin xeons niet zijn te overklokken...

Ik ben geen expert op gebied van Xeons, maar zo gaat het met i7 cpus' voor zover ik weet.

Ze kunnen vaak niet op maximale snelheid op alle cores draaien.

 

Maar ja, wat het beste is.. is altijd moeilijk te zeggen. Soms is het programma wel eens de bottleneck (als in kan niet op zoveel cores werken).

8 minutes ago, mikat said:

Misschien een E5-2683v4? 1k$ op ebay 16c 2.2 base / 3.6 boost

hiero zijn wat E5 V3 ES cpus, 18 core modellen zijn ongeveer 1200$

https://nl.aliexpress.com/cheap/cheap-e5-v3.html

Zijn die AliExpress CPUs the vertrouwen? Met videokaarten uit China kreeg je in het verleden altijd een GT 210 met een flash dat het op een GTX 970 of wat dan ook lijkt.

2 minutes ago, mikat said:

Linus had een video gemaakt over de E5-2699v3 en die ging vgsmij naar de 2.6-2.7 Ghz (denk ik wel een ES want kwam in een standaard foam doosje dat reviewers krijgen ipv blauw retail doosje)

Is dat dan max turbo of niet?

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Minibois said:

Ik ben geen expert op gebied van Xeons, maar zo gaat het met i7 cpus' voor zover ik weet.

Ze kunnen vaak niet op maximale snelheid op alle cores draaien.

 

Maar ja, wat het beste is.. is altijd moeilijk te zeggen. Soms is het programma wel eens de bottleneck (als in kan niet op zoveel cores werken).

Zijn die AliExpress CPUs the vertrouwen? Met videokaarten uit China kreeg je in het verleden altijd een GT 210 met een flash dat het op een GTX 970 of wat dan ook lijkt.

Is dat dan max turbo of niet?

E5-2699v3 max turbo is 3.6Ghz

en hiero is een volledige chart van puget systems:

https://www.pugetsystems.com/labs/hpc/Xeon-E5v3-All-Core-Turbo-and-Amdahl-s-Law-759/

dus de 2699v3 zou 2.8 moeten zijn

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

7 hours ago, mikat said:

Misschien een E5-2683v4? 1k$ op ebay 16c 2.2 base / 3.6 boost

hiero zijn wat E5 V3 ES cpus, 18 core modellen zijn ongeveer 1200$

https://nl.aliexpress.com/cheap/cheap-e5-v3.html

Zat zelf te kijken naar de e5 2696 v3 die op tweakers staat voor €900, dat is blijkbaar gwn een 2699 met een iets andere naam, maar de prijs was me net iets te hoog.

 

7 hours ago, Minibois said:

Ik ben geen expert op gebied van Xeons, maar zo gaat het met i7 cpus' voor zover ik weet.

Ze kunnen vaak niet op maximale snelheid op alle cores draaien.

 

Maar ja, wat het beste is.. is altijd moeilijk te zeggen. Soms is het programma wel eens de bottleneck (als in kan niet op zoveel cores werken).

Zijn die AliExpress CPUs the vertrouwen? Met videokaarten uit China kreeg je in het verleden altijd een GT 210 met een flash dat het op een GTX 970 of wat dan ook lijkt.

Is dat dan max turbo of niet?

Dat sommige programma's niet op zoveel cores kunnen werken ben ik me aardig bewust van. Het voornaamste probleem is eigenlijk dat ik gwn hoog genoege single core wil houden om de zeer inefficiente heavy duty rainmeter games kan runnen (heb onderhand een hele library inclusief bomberman met controller support en al) en ook snel genoeg wil blijven om 2 dolphin emulator clients naast elkaar te runnen (wat atm kan en daar heb je wel echt minstens 3 snelle cores per client voor nodig).

Aliexpress CPUs zou ik sws niet vertrouwen, vooral niet bij zo'n bedragen. Als het een kwestie was dat ik een pentium nodig had van een tientje om mn systeem te kunnen booten ofzo dan mss wel, maar bij dit zeker niet.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

  • 1 month later...

We waren gewoon even in reces. Nu weer zijn we er weer.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, mikat said:

deze pagina begon in oktober en nu is het december

dutch talk rest in pepperonis?

Het was een paar maanden geleden vgm wel lichtelijk te zeggen dat die rest in pepperonis was, maar wie weet niet voor lang meer.

 

Om te beginnen, laat me vragen, nog iemand ergens interessants mee bezig geweest?

 

Zelf heb ik het een beetje rustig aan gedaan qua pc hardware, maar ben wel redelijk begonnen met higher level rainmeter programmeren. Heb atm een werkende 4 player bomberman liggen met controller support en alles. Ben ook bijna klaar met zo'n slinger game waarbij je voor een lava stroom weg moet slingeren. Die laatste game slaat ook automatisch highscores op. Als deze klaar is was ik van plan om aan zeeslag te beginnen (moet alleen nog een beetje UI toevoegen). Als die ook klaar is ben ik van plan mijn oude projecten af te maken en alles op internet te dumpen voor die beetjes internetkarma van de rainmeter subreddit. Als iemand trouwens interesse heeft om misschien te spelen of te testen of er bugs in zitten, stuur zeker een berichtje. Als je gwn general interesse hebt in foto's/video's oid zeg t ook ff xD Mijn huidige rainmeter game library is btw: volledig klaar: pong (met bot voor singleplayer, snake, tron, bomberman (met controller support); half-driekwart klaar: minesweeper (met savegames), dat slinger spel (met highscores); nog in de kinderschoenen: zeeslag. De runtime efficiency en al hoe het gecodeerd wordt ook duidelijk beter als ik mijn eerdere dingen naast mijn nieuwe projecten leg xD

 

De reden dat ik hier zoveel mee bezig ben geweest is omdat een vriend dit jaar met een opleiding software devellopment is begonnen en hij af en toe huiswerk opdrachten krijgt waarbij die games moet programmeren en ik raak constant gefascineerd door het idee.

 

Ben ook heel veel legend of zelda: breath of the wild aan het spelen via een wii U emulator en damn, ik moet zeggen dat als je een higher res graphics pack laad ziet het er prachtig uit, voornamelijk op een 1440p uw. Breathtaking if I might say (pun intended). Het spel zelf is ook heel leuk om te spelen en vooral korok seeds hunten is geweldig als je het masker daarvoor hebt (items om je inventory uit te kunnen breiden en ze zitten over de hele map verstopt via puzzels).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

12 hours ago, tomaatvk said:

Om te beginnen, laat me vragen, nog iemand ergens interessants mee bezig geweest?

 

Ik heb het hele idee om m'n HTPC in een IKEA Kallax-kast in te bouwen laten varen, en ik ga ook m'n Phenom II daar niet meer voor gebruiken. Ik heb een Phanteks Evolv Shift gekocht (want dat ding ziet er zó geweldig uit...), en ik denk dat zodra de Sempron 2650 en het AM1 motherboard die nu in m'n HTPC liggen verhuist zijn naar de NAS die ik wel in een zelfgemaakte case ga bouwen, ik voor een Ryzen3 1300X of zoiets ga in m'n HTPC.

 

Als jullie plaatjes willen van m'n HTPC zoals 'ie er nu uitziet, roep dan maar; ik ben er best wel tevreden mee...

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

@Minibois Volgens je profiel heb je een Ryzen7 1700, en koel je hem met een Dark Rock 3; betekent dat dat je nog ergens ongebruikt een Wraith Spire RGB hebt liggen? En als dat zo is, zou je hem willen verkopen? xDxD

 

Ik ben op zoek naar één van die dingen, maar ze zijn verbazingwekkend lastig te vinden... Ik dacht er eentje op Marktplaats te hebben gevonden, maar die mist blijkbaar het RGB-kabeltje, en het gaat me juist om die LED-ring.

 

Als iemand anders hier er eentje heeft, ben ik natuurlijk ook geïnteresseerd.

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 9-12-2017 at 2:21 PM, rjfaber91 said:

 

Ik heb het hele idee om m'n HTPC in een IKEA Kallax-kast in te bouwen laten varen, en ik ga ook m'n Phenom II daar niet meer voor gebruiken. Ik heb een Phanteks Evolv Shift gekocht (want dat ding ziet er zó geweldig uit...), en ik denk dat zodra de Sempron 2650 en het AM1 motherboard die nu in m'n HTPC liggen verhuist zijn naar de NAS die ik wel in een zelfgemaakte case ga bouwen, ik voor een Ryzen3 1300X of zoiets ga in m'n HTPC.

 

Als jullie plaatjes willen van m'n HTPC zoals 'ie er nu uitziet, roep dan maar; ik ben er best wel tevreden mee...

Jammer dat je die ikea case laat varen, was daar zeker nieuwsgierig naar! Daar zouden dan op zn minst wel foto's van die evolv shift tegenover mogen staan ;)

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, tomaatvk said:

Jammer dat je die ikea case laat varen, was daar zeker nieuwsgierig naar! Daar zouden dan op zn minst wel foto's van die evolv shift tegenover mogen staan ;)

Here you go:

 

5mB1Z1z.jpg

 

Alle andere foto's staan in de spoiler hieronder... Hij ziet er nog niet helemaal uit zoals ik wil, maar kleine dingen zoals het verwijderen van de sticker op de PSU, verven van de shroud van de videokaart om die rode strepen oranje te maken enz. komt allemaal nog wel als ik de platform-upgrade doe, en dit een Ryzen3 wordt i.p.v. een Sempron.

 

fTuAZtr.jpg

Z4fxJc3.jpg

mbvfo4Y.jpg

qEP6ndQ.jpg

adPBX2g.jpg

REW99HY.jpg

kvj65o6.jpg

IKTjYYc.jpg

TDgBHV4.jpg

GveOarN.jpg

UIkeR5a.jpg

tSE60F5.jpg

hP7wK8J.jpg

ozKsX6T.jpg

WMpSaL5.jpg

wF8brt1.jpg

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×