Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Dudes, ik zit even te plannen voor een mini-ITX build, maar ik weet niet of de voeding de videokaart trekt. Normaal is 500 Watt, vooral 80 Plus Gold, genoeg voor een 970, maar wat mij verward is als ik bij de specs kijk, dat de kaart die ik heb uitgezocht 225 Watt gebruikt in plaats van de normale 145-175 Watt. Dus ja, mijn vraag of dit genoeg is wat ik heb uitgezocht. En de 6700T is met opzet by the way, ook nog niet zeker of deze kaart erin komt.

 

http://tweakers.net/gallery/531784/wenslijst/

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Serath said:

Dudes, ik zit even te plannen voor een mini-ITX build, maar ik weet niet of de voeding de videokaart trekt. Normaal is 500 Watt, vooral 80 Plus Gold, genoeg voor een 970, maar wat mij verward is als ik bij de specs kijk, dat de kaart die ik heb uitgezocht 225 Watt gebruikt in plaats van de normale 145-175 Watt. Dus ja, mijn vraag of dit genoeg is wat ik heb uitgezocht. En de 6700T is met opzet by the way, ook nog niet zeker of deze kaart erin komt.

 

http://tweakers.net/gallery/531784/wenslijst/

Geloof me, zelfs een 400watt voeding kan dat systeem aan, ik heb zelf een Skylake build met een niet-zuinige GTX 660Ti en met extra fans, meerdere drives en al kom ik niet eens in de buurt van het maximale verbruik van de voeding.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

8 minutes ago, Serath said:

Dudes, ik zit even te plannen voor een mini-ITX build, maar ik weet niet of de voeding de videokaart trekt. Normaal is 500 Watt, vooral 80 Plus Gold, genoeg voor een 970, maar wat mij verward is als ik bij de specs kijk, dat de kaart die ik heb uitgezocht 225 Watt gebruikt in plaats van de normale 145-175 Watt. Dus ja, mijn vraag of dit genoeg is wat ik heb uitgezocht. En de 6700T is met opzet by the way, ook nog niet zeker of deze kaart erin komt.

 

http://tweakers.net/gallery/531784/wenslijst/

jaaa, dat kan de PSU aan hoor.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

16 minutes ago, Paralectic said:

Geloof me, zelfs een 400watt voeding kan dat systeem aan, ik heb zelf een Skylake build met een niet-zuinige GTX 660Ti en met extra fans, meerdere drives en al kom ik niet eens in de buurt van het maximale verbruik van de voeding.

Dit is altijd zo verwarrend, mijn hoofd computer met i7 6700K, 980 Ti Asus Strix en drie schijven trekt ook 'maar' 320 watt volgens de stroom meter, maar van een 980 Ti zeggen ze dat een 500 watt niet genoeg is. :|

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

58 minutes ago, Serath said:

Dudes, ik zit even te plannen voor een mini-ITX build, maar ik weet niet of de voeding de videokaart trekt. Normaal is 500 Watt, vooral 80 Plus Gold, genoeg voor een 970, maar wat mij verward is als ik bij de specs kijk, dat de kaart die ik heb uitgezocht 225 Watt gebruikt in plaats van de normale 145-175 Watt. Dus ja, mijn vraag of dit genoeg is wat ik heb uitgezocht. En de 6700T is met opzet by the way, ook nog niet zeker of deze kaart erin komt.

 

http://tweakers.net/gallery/531784/wenslijst/

6700k moet echt kunnen op 500w, ik heb i7-4790k + 960 en ik haal het makkelijk, en je kan natuurlijk ook een normalere 970 nemene :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 minutes ago, mikat said:

en je kan natuurlijk ook een normalere 970 nemene :)

Kan, zal sowieso nog een handvol kaarten vergelijken tegen de tijd dat ik het spul ga bestellen. Reden dat ik deze kaart koos was vooral omdat ik nooit gezeik heb gehad met Asus (op slechte fan lagers na dan bij m'n GTX 770, schijnt alleen een berucht probleem te zijn) en de kaart is een van de weinige blower stijl koelers die ook nog eens aan beide kanten lucht aan zuigt in plaats van alleen van bovenaf, iets wat in een krappe behuizing wel handig is. :) 

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hebben jullie nog tips voor wat ik kan doen in de weken waarin ik momenteel vrij weinig doe?

Ik probeer een beetje fitness te doen om mijn conditie nog een beetje op pijl te houden en zo maar hebben jullie nog meer ideeën? Heel de dag gamen is ook zo.... :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Vavetti said:

Hebben jullie nog tips voor wat ik kan doen in de weken waarin ik momenteel vrij weinig doe?

Ik probeer een beetje fitness te doen om mijn conditie nog een beetje op pijl te houden en zo maar hebben jullie nog meer ideeën? Heel de dag gamen is ook zo.... :P

 

je kan beginnen met deze video kijken:

 

 

 

 

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 minutes ago, Minibois said:

 

Ben het best wel met hem eens... Heb een paar weken terug vrijwillig ge upgrade vanuit fucking 8 en ik heb er eigenlijk wel spijt van.... 

MSX voelt gewoon aan als dayz ofzo.... Het werkt enigsinds maar het zal nooit goed werken... 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 minutes ago, Vavetti said:

Ben het best wel met hem eens... Heb een paar weken terug vrijwillig ge upgrade vanuit fucking 8 en ik heb er eigenlijk wel spijt van.... 

MSX voelt gewoon aan als dayz ofzo.... Het werkt enigsinds maar het zal nooit goed werken... 

IMO is dat juist wat het zo leuk maakt, je kan er vanalles mee doen, het werkt toch net niet.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

en ja hoor ik ben weer eens terug op dit forum.

faggots

Please, follow your own posts and mention me in comments, otherwise i won't be able to help you.

Daily OS: OpenBSD -current

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 hours ago, Minibois said:

je kan beginnen met deze video kijken:

 

 

 

 

hahahaha wouw ik lach me kapot hier hahahahha

eerst zo moeilijk doen dat windows 10 er op komt en da het toch gaan gebruiken. wtf zeur je dan man xDDD hahahaha

 

Ja ik had in het begin van windows 10 wel even wat problemen maar moet zelf zeggen dat ik nu amper een probleem tegen kom. Alleen misschien bepaalde programma's zouden driver upgrades moeten doen voor windows 10 nog misschien?

 

Moet ook zeggen dat ik bij andere veel meer problemen heb gezien tot nu toe nog steeds wel maarja dat kan er ook misschien aan liggen hoe die zelf met hun pc om gaan?

Achja en het houd je ook bezig toch al die problemen hahaah :P 

CPU:  fx8320 4.5Ghz  Motherboard: Asus M5A99x EVO R2.0  GPU: Asus Nvidia GTX 970 strix  Cooler: Corsair h60  RAM: G-Skill Ripjaws z 32gb 

PSU: Be Quiet! Straight power 500w  SSD: Samsung 840 evo 250gb  HDD: 320gb - 500gb - 1tb

 

 

 

 

Firestrike score: http://www.3dmark.com/fs/7844872

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Iemand hier een beetje bekend met HTML5? Vooral audio dan

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 13-3-2016 at 5:15 PM, Serath said:

Zelf hier ook een i7 6700K en ben er zeer blij mee. :) Mo't alleen nog steeds leren overklokken... :/

Gewoon op 45 zetten ? da heb ik gedaan kijk naar de skylake overclocking guide van LTT :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 13-3-2016 at 6:47 PM, deWaardt said:

Weetje, ik denk dat je er geen reet aan hebt stel hij gebruikt wel je GPU om te exporten.

Ik denk dat Intel HD Graphics sneller is dan die R7

Wow wow effe rustig dat ding is wel overclocked he :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, Kuvinen said:

Ja ik had in het begin van windows 10 wel even wat problemen maar moet zelf zeggen dat ik nu amper een probleem tegen kom. Alleen misschien bepaalde programma's zouden driver upgrades moeten doen voor windows 10 nog misschien?

...

Ooit eens wifi proberen te gebruiken op Windows 10?

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod all fucking day long...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

53 minutes ago, Principis said:

Ooit eens wifi proberen te gebruiken op Windows 10?

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod all fucking day long...

vgm moet je je drivers fixen, ik heb namelijk totaal geen problemen met het gebruiken van wifi en met het runnen van een wifi hotspot (heb beide vanaf mijn pc gedaan zonder problemen als ik om de een of andere reden even niet de kabel kon gebruiken).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Principis said:

Ooit eens wifi proberen te gebruiken op Windows 10?

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod

Bsod all fucking day long...

Nee gebruik zelf nooit wifi eigenlijk.

Te onbetrouwbaar..

doe mij maar een kabel me pc in gewoon :P

 

 

edit: helemaal vergeten heb het wel een keer gebruikt tijdelijk om vanaf me pc wifi te geven aan me telefoon omdat ik tijdelijk geen internet op me telefoon had.

Maar dat werkte gewoon goed eigenlijk geen problemen gehad toen.

Edited by Kuvinen
Bedacht me in eens wat..

CPU:  fx8320 4.5Ghz  Motherboard: Asus M5A99x EVO R2.0  GPU: Asus Nvidia GTX 970 strix  Cooler: Corsair h60  RAM: G-Skill Ripjaws z 32gb 

PSU: Be Quiet! Straight power 500w  SSD: Samsung 840 evo 250gb  HDD: 320gb - 500gb - 1tb

 

 

 

 

Firestrike score: http://www.3dmark.com/fs/7844872

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, Minibois said:

Iemand hier een beetje bekend met HTML5? Vooral audio dan

Hmm ja ben geen pro ofzo heb wel aardig wat proberen te leren van html5 al.

Misschien kan ik met je mee denken/kijken als je het probleem voorlegt?

Wie weet kan ik je er hulp in bieden?

CPU:  fx8320 4.5Ghz  Motherboard: Asus M5A99x EVO R2.0  GPU: Asus Nvidia GTX 970 strix  Cooler: Corsair h60  RAM: G-Skill Ripjaws z 32gb 

PSU: Be Quiet! Straight power 500w  SSD: Samsung 840 evo 250gb  HDD: 320gb - 500gb - 1tb

 

 

 

 

Firestrike score: http://www.3dmark.com/fs/7844872

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, Kuvinen said:

Nee gebruik zelf nooit wifi eigenlijk.

Te onbetrouwbaar..

Ik heb dat nooit begrepen, hoezo is wifi onbetrouwbaar. Als je een €60 router koopt, een €15 wifi adapter in je pc gooit heb je bijna hetzelfde effect als kabel, alleen is je snelheid ietsje beperkter vanwege het verlies in signaal. Zo ontvang ik via mijn pc's wifi die ik niet geoptimaliseerd heb van de 120/12Mb/s die mijn router uitzendt maar liefst 62.60/12.24Mb/s met een ping van 24ms (mijn wifi kaart kan ook maximaal 75Mb/s aan download snelheid aan en ik had nog iets van 24 chrome tabs inclusief een youtube tab open in de achtergrond).

Met deze router heb ik ook pas 1 keer stability issues gehad, maar toen bleek dat de router letterlijk kapot was. De 2.4GHz radio was naar de tyfus. Online gamen gaat voor mij zonder lag tenzij het een server issue is.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Principis said:

Wow wow effe rustig dat ding is wel overclocked he :P

Hahaha

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, tomaatvk said:

Ik heb dat nooit begrepen, hoezo is wifi onbetrouwbaar. Als je een €60 router koopt, een €15 wifi adapter in je pc gooit heb je bijna hetzelfde effect als kabel, alleen is je snelheid ietsje beperkter vanwege het verlies in signaal. Zo ontvang ik via mijn pc's wifi die ik niet geoptimaliseerd heb van de 120/12Mb/s die mijn router uitzendt maar liefst 62.60/12.24Mb/s met een ping van 24ms (mijn wifi kaart kan ook maximaal 75Mb/s aan download snelheid aan en ik had nog iets van 24 chrome tabs inclusief een youtube tab open in de achtergrond).

Met deze router heb ik ook pas 1 keer stability issues gehad, maar toen bleek dat de router letterlijk kapot was. De 2.4GHz radio was naar de tyfus. Online gamen gaat voor mij zonder lag tenzij het een server issue is.

Nou kijk het is tegenwoordig zowiezo stuk minder onbetrouwbaar. Onbetrouwbaar is nu ook het verkeerde woord wat ik gebruik denk ik.

ik heb gewoon geen zin om extra geld uit te geven om kabelloos te zijn..

Ik wil geen signaal verlies hebben. ik wil gewoon een vaste strakke verbinding.

en ja ik heb het gewoon nergens voor nodig..

 

O ja wifi is ook niet super moeilijk om te kraken, dus andere mensen kunnen zo gebruik gaan maken van jou netwerk.

CPU:  fx8320 4.5Ghz  Motherboard: Asus M5A99x EVO R2.0  GPU: Asus Nvidia GTX 970 strix  Cooler: Corsair h60  RAM: G-Skill Ripjaws z 32gb 

PSU: Be Quiet! Straight power 500w  SSD: Samsung 840 evo 250gb  HDD: 320gb - 500gb - 1tb

 

 

 

 

Firestrike score: http://www.3dmark.com/fs/7844872

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Kuvinen said:

Hmm ja ben geen pro ofzo heb wel aardig wat proberen te leren van html5 al.

Misschien kan ik met je mee denken/kijken als je het probleem voorlegt?

Wie weet kan ik je er hulp in bieden?

als je kunt programmeren:

https://github.com/dutchtalk :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×