Jump to content

Dutch Talk

TheMail
9 minutes ago, Minibois said:

nou heb ik ook wel trek in ijsthee.

perzik dan wel, zonder prik. Ik hoef geen citroen of prik zooi!

citroen zonder prik life, perzik en prik zijn zooi, niet citroen.

 

13 minutes ago, mikat said:

WAAROM!!!

als ik binnen een paar minuten door een pak ga, meerdere keren per week buiten het normale ijsthee drinken, dan moet je een aardige stock hebben wil je niet elke dag naar de winkel hoeven gaan.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

citroen zonder prik life, perzik en prik zijn zooi, niet citroen.

 

als ik binnen een paar minuten door een pak ga, meerdere keren per week buiten het normale ijsthee drinken, dan moet je een aardige stock hebben wil je niet elke dag naar de winkel hoeven gaan.

zonder prik is vies #metprikmasterrace

Ice%20Tea%20Lipton%20Sparkling%2024x33cl

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ew.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Vavetti said:

Net plas medicatie gehad omdat mijn lichaam door de chemotherapie te veel vocht vasthoudt.... Afgelopen half uur al 5 keer naar de wc geweest.... 

Dit gaat een lange nacht worden :(

 

3 hours ago, tomaatvk said:

Als ik binnen een paar minuten een pak ijsthee opdrink (minstens 1 keer per week) heb ik ook het probleem dat ik echt constant naar de plee moet. Dat zuigt al, kan me voorstellen hoe ernstig het moet zuigen voor jou. Zolang je er maar bovenop komt. I'll be rooting for you!

 

Ik heb dat probleem echt al jaren, maar dan samen met duizeligheid, droge mond en ogen, vermoeidheid, en er word nu pas onderzoek naar gedaan. Ik heb of nierproblemen of suikerziekte zeggen ze.

 

Of de dokters zijn lui en kijken niet veel verder dan "welke ziekte hoort bij deze symptomen?"

 

Ik gok voor het laatste, want blijkbaar fixt bekkenbodemtherapie dit allemaal!

 

Ik heb een beter idee: laten we dit eens even niet doen, ik ga wel naar het ziekenhuis voor een iets fatsoenlijker onderzoek, ik denk namelijk niet dat bekkenbodemtherapie duizeligheid, vermoeidheid en chronische dorst oplost, maar hey... Ik ben ook geen professional!

 

Diezelfde dokter zei dat ik een tik had, want ik bewoog elke paar minuten mijn hoofd "willekeurig", waar hij geen rekening mee hield is dat ik dat doe om m'n haren uit m'n gezicht te houden.

 

Voor een idee, dit is hoe ik eruit zie: (idgaf that people know what I look like)

 

Kijk, als ik m'n haren lekker door m'n gezicht heen laat gaan geeft dat een beetje het effect van de tweede foto

 

IMG_20160307_183432573.jpg

IMG_20160307_183051679.jpg

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, deWaardt said:

-snip-

Bekkenbodemtherapie, wat een onzin. Kreeg het ook een keer en het had niet eens een effect. Vermijdt het als het kan.

 

Begrijp wel: we leven in een tijd waarin een foute diagnose geven de doctor zijn baan permanent kan verliezen gecombineerd met een rechtzaak. Ze proberen zo vaag mogelijk te zijn tot er geen twijfel mogelijk is om problemen te voorkomen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

 

Fuck.

R.I.P. Sapphire HD6570 2013-2016

Nu start m'n PC helemaal niet meer op...

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

:(:( Gecondoleerd

 

Wel al zicht op een nieuwe?

CPU:  fx8320 4.5Ghz  Motherboard: Asus M5A99x EVO R2.0  GPU: Asus Nvidia GTX 970 strix  Cooler: Corsair h60  RAM: G-Skill Ripjaws z 32gb 

PSU: Be Quiet! Straight power 500w  SSD: Samsung 840 evo 250gb  HDD: 320gb - 500gb - 1tb

 

 

 

 

Firestrike score: http://www.3dmark.com/fs/7844872

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

35 minutes ago, Kuvinen said:

:(:( Gecondoleerd

 

Wel al zicht op een nieuwe?

Thx

 

Ja, ik kon van een vriend van tomaatvk een GTX 960 met een voeding kopen, maar daar heb ik het geld nog niet voor, dat krijg ik pas na mijn verjaardag (12 april). Mijn PC heeft geen iGPU dus ik denk dat ik FF moet gaan rondkijken voor een tijdelijke oplossing, want mijn PC is onbruikbaar nu. Ik heb geen losse GPU's meer liggen..

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, mikat said:

vroeger had ik ook langer haar, maar ik liet het altijd knippen tot een paar centimeter boven mijn wenkbrouwen zodat ik niet mijn haren uit mijn gezicht hoefde te halen :)

Ik hou het zo omdat het beter bij me past dan als ik het uit m'n gezicht laat knippen.

Just now, mikat said:

#iPhone4Sgang?

Oude iPhone 4, is al in een half jaar niet meer aan geweest, maar ik mag m niet verkopen van mijn vader.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, deWaardt said:

Thx

 

Ja, ik kon van een vriend van tomaatvk een GTX 960 met een voeding kopen, maar daar heb ik het geld nog niet voor, dat krijg ik pas na mijn verjaardag (12 april). Mijn PC heeft geen iGPU dus ik denk dat ik FF moet gaan rondkijken voor een tijdelijke oplossing, want mijn PC is onbruikbaar nu. Ik heb geen losse GPU's meer liggen..

Lenen van je ouders? (ik heb ook 70 euro geleend voor mijn pc en die in de maanden daarna terug betaald :))

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

36 minutes ago, mikat said:

Lenen van je ouders? (ik heb ook 70 euro geleend voor mijn pc en die in de maanden daarna terug betaald :))

Ik zal het eens vragen, ik verwacht weinig eigenlijk lol.

36 minutes ago, mikat said:

welke telefoon heb je nu dan?

Motorola Moto G 2014

 

 

Ik heb zonet btw een iPhone 5 met kapot scherm toe kunnen voegen aan mijn "kapotte zooi kast"

 

M'n zusje heeft een nieuwe telefoon (Galaxy S4) en nu heb ik een kapotte iPhone 5. (Werkt nog wel, maar touchscreen jumpt af en toe een beetje)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik probeer nu dus tijdelijk mijn latitude d630 te gebruiken maar die is het afgelopen half uur alleen maar bezig geweest met 100€ disk usage KAN SERVICE HOST LOCAL SYSTEM EVEN EEN END OPKUTTEN JEZUS CHRISTUS GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!

*rage intensifies*

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, deWaardt said:

Ik probeer nu dus tijdelijk mijn latitude d630 te gebruiken maar die is het afgelopen half uur alleen maar bezig geweest met 100€ disk usage KAN SERVICE HOST LOCAL SYSTEM EVEN EEN END OPKUTTEN JEZUS CHRISTUS GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!

*rage intensifies*

dat is dure disk usage, zou een goedkopere schijf halen.

 

Misschien kan je trouwens proberen je GPU te bakken, dat kan hem mss fixen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, tomaatvk said:

dat is dure disk usage, zou een goedkopere schijf halen.

 

Misschien kan je trouwens proberen je GPU te bakken, dat kan hem mss fixen.

Lol ja harde schijven worden steeds duurder.

 

 

Ik heb m al een keer eerder gebakken, en ik heb nu geen oven tot beschikking die we niet meer gaan gebruiken, de enigste oven die we hebben gebruiken we elke dag. Vind het geen goed idee om daarin m proberen te bakken.

Die andere oven van de eerste keer was scrap en die deed het ook niet goed meer, nu doet die oven het helemaal niet meer.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, deWaardt said:

Lol ja harde schijven worden steeds duurder.

 

 

Ik heb m al een keer eerder gebakken, en ik heb nu geen oven tot beschikking die we niet meer gaan gebruiken, de enigste oven die we hebben gebruiken we elke dag. Vind het geen goed idee om daarin m proberen te bakken.

Die andere oven van de eerste keer was scrap en die deed het ook niet goed meer, nu doet die oven het helemaal niet meer.

als je een hete lucht pistool hebt kan je dat mogelijk gebruiken.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

als je een hete lucht pistool hebt kan je dat mogelijk gebruiken.

Ik ben het nu aan het proberen met een föhn op hoogste stand, ik heb geen hete lucht pistool, maar aangezien de fan op de gpu niet eens meer spint en hij nu helemaal geen beeld meer geeft (nog voor het föhnen) denk ik dat het verloren zaak is.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb hem ook gedaan maar mijn resultaten waren gewoon iets te zielig :D De arme 750TI xD 

12 minutes ago, tomaatvk said:

Vanwege die LTT vid had ik ff die VR test gerunt, kreeg een score van 11, is dat goed :P

 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×