Jump to content

Dutch Talk

TheMail

MediaMarkt heeft heel weinig échte PC components.

Alleen soms een low end GPU of CPU.

 

Informatique is wel een leuke PC components kijk winkel ^^

Met prima prijzen

 

ow daar ben ik nog niet geweest.

even kijken waar die zit.

 

Jammer, Steendbergen dat is een beetje ver. :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ow daar ben ik nog niet geweest.

even kijken waar die zit.

Ik kom daar zelf al jaren.

Hij zit in Berkel en Rodenrijs (richting Rotterdam, dicht bij Delft) en Steenbergen (ben daar nooit geweest, geen idee dus)

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik kom daar zelf al jaren.

Hij zit in Berkel en Rodenrijs (richting Rotterdam, dicht bij Delft) en Steenbergen (ben daar nooit geweest, geen idee dus)

 

Mja ik kom zelf uit Gelderland.

Hier heb je echt nergens meer een leuke kijk winkel for computer hardware.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mja ik kom zelf uit Gelderland.

Hier heb je echt nergens meer een leuke kijk winkel for computer hardware.

Oja, dan is het niet waard om hier naartoe te komen voor een kijkwinkel. Ik ga er zelf zo nu en dan naartoe om wat te halen of gewoon te kijken.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Oja, dan is het niet waard om hier naartoe te komen voor een kijkwinkel. Ik ga er zelf zo nu en dan naartoe om wat te halen of gewoon te kijken.

 

Nee inderdaad, ik kan er wel naar toe rijden, om wat te kopen.

Maar als ik met mijn vaders auto moet gaan, dan heeft dat weinig nut. :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nouja zeg, we zijn al een maand weg van ziggo krijgen we alsnog een rekening van 61 eur. :angry: die zijn gek

En Telfort even bellen voor een vraagje , ze vragen 2 maal bij het voicemenu je postcode en huisnummer, voor je begint met selecteren van de opties en nadat je klaar bent, en dan vraagt de vrouw aan de telefoon het nog eens als 3rde keer. Vervolgens 'ja ik ga even voor u kijken' en dan 5 seconden later disconnect.

Gelukkig is het internet van Telfort wel goed maar de service is ook om te huilen, net als die van Ziggo trouwens 'we zijn momenteel zo druk, belt u later nog eens'

Dit Is DE manier om gefrustreerd te raken in een kwartier.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nouja zeg, we zijn al een maand weg van ziggo krijgen we alsnog een rekening van 61 eur.  :angry:  die zijn gek

 

En Telfort even bellen voor een vraagje , ze vragen 2 maal bij het voicemenu je postcode en huisnummer, voor je begint met selecteren van de opties en nadat je klaar bent, en dan vraagt de vrouw aan de telefoon het nog eens als 3rde keer. Vervolgens 'ja ik ga even voor u kijken' en dan 5 seconden later disconnect.

 

Gelukkig is het internet van Telfort wel goed maar de service is ook om te huilen, net als die van Ziggo trouwens 'we zijn momenteel zo druk, belt u later nog eens'

Tja, je betaalt dus ook een beetje voor de service.

Ik kan waarschijnlijk wel minder betalen voor het internet door te switchen, maar ben nu tevreden.

Heb XS4ALL en ben blij met de service (klantenservice via de telefoon) en de router die we kregen was ook goed.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Tja, je betaalt dus ook een beetje voor de service.

Ik kan waarschijnlijk wel minder betalen voor het internet door te switchen, maar ben nu tevreden.

Heb XS4ALL en ben blij met de service (klantenservice via de telefoon) en de router die we kregen was ook goed.

Nou bij Telfort nemen ze iig nog wel mensen aan de lijn.

Ziggo is een gezwel.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nouja zeg, we zijn al een maand weg van ziggo krijgen we alsnog een rekening van 61 eur.  :angry:  die zijn gek

 

En Telfort even bellen voor een vraagje , ze vragen 2 maal bij het voicemenu je postcode en huisnummer, voor je begint met selecteren van de opties en nadat je klaar bent, en dan vraagt de vrouw aan de telefoon het nog eens als 3rde keer. Vervolgens 'ja ik ga even voor u kijken' en dan 5 seconden later disconnect.

 

Gelukkig is het internet van Telfort wel goed maar de service is ook om te huilen, net als die van Ziggo trouwens 'we zijn momenteel zo druk, belt u later nog eens'

Wij zitten thuis sinds kort ook op Telfort, vanwege de Lijbrandt acquisitie. Mooi een gratis upgrade gekregen naar 100/100 ipv 50/50 :D

De mailservers waren wel naar de klote, omdat Telfort zelf een port gesloten had. Na wat mail verkeer en bellen zagen ze wat er fout was en hebben ze aangegeven wat er gedaan moest worden. Nog geen slechte ervaringen hier  :)

New to Star Citizen? Look no further!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Wij zitten thuis sinds kort ook op Telfort, vanwege de Lijbrandt acquisitie. Mooi een gratis upgrade gekregen naar 100/100 ipv 50/50 :D

De mailservers waren wel naar de klote, omdat Telfort zelf een port gesloten had. Na wat mail verkeer en bellen zagen ze wat er fout was en hebben ze aangegeven wat er gedaan moest worden. Nog geen slechte ervaringen hier  :)

Klopt, de diensten zijn echt prima en de service is ook niet HEEL slecht oid.

Ziggo kregen we ten eerste niet de beloofde snelheden.

Ten tweede waren de prijzen torenhoog. En als laatste was de service echt te slecht voor woorden. Slechtste ISP EU West zonder enige twijfel.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb UPC maar dat is nu ook Ziggo.

Of is Ziggo nu UPC lol.

 

Geen problemen met snelheden overigens, well duur.

Maar ik heb geen andere keus.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb UPC maar dat is nu ook Ziggo.

Of is Ziggo nu UPC lol.

 

Geen problemen met snelheden overigens, well duur.

Maar ik heb geen andere keus.

Tja, als je geen keus hebt...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik wilder deze zomer upgraden, maar met deze prijzen moet ik misschien eerder upgraden :(

Mijn vriend kocht een tijdje terug een GTX 970 voor 330 euros en nu is die zelfde 970 380 euros..

RIP Nederlandse electronica prijzen

RIP De euro bedankt griekenland 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nou ik wilde upgraden naar een X99 systeem,

Toen X99 net uitkwam, dacht it, na een paar maanden zullen de prijzen wel dalen, dus heb ik extra gewacht met het aankopen van de 5820k.

In plaats daarvan, is die processor bijna €100,- duurder geworden.

 

de 4790K kon ik voor kerst nog voor €290,- krijgen.

Nu mag je er €370,- voor neer tellen.

 

Da stink

Idd, zag hem eerst voor 310, heb hem moeten kopen voor 338

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

In Duiven hebben ze ook een nieuwe Media Markt, niet echt veel bijzonders daar vindt ik.

Ze zouden eigenlijk wat meer computer hardware moeten verkopen lol.

 

Ik zie graag eerst iets voordat ik het koop :P

ben een keertje naar crucius geweest, holy shit wat is die media markt groot 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nouja zeg, we zijn al een maand weg van ziggo krijgen we alsnog een rekening van 61 eur. :angry: die zijn gek

En Telfort even bellen voor een vraagje , ze vragen 2 maal bij het voicemenu je postcode en huisnummer, voor je begint met selecteren van de opties en nadat je klaar bent, en dan vraagt de vrouw aan de telefoon het nog eens als 3rde keer. Vervolgens 'ja ik ga even voor u kijken' en dan 5 seconden later disconnect.

Gelukkig is het internet van Telfort wel goed maar de service is ook om te huilen, net als die van Ziggo trouwens 'we zijn momenteel zo druk, belt u later nog eens'

Dit Is DE manier om gefrustreerd te raken in een kwartier.

DE manier om gefrustreerd te raken in een kwartier is op mijn todo lijst kijken

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Klopt, de diensten zijn echt prima en de service is ook niet HEEL slecht oid.

Ziggo kregen we ten eerste niet de beloofde snelheden.

Ten tweede waren de prijzen torenhoog. En als laatste was de service echt te slecht voor woorden. Slechtste ISP EU West zonder enige twijfel.

wij betaalde voor 90 mbit en kregen 85 over cat5 kabels, prima dus, maar nu nog mijn vader overhalen om cat5e door het hele huis te leggen xD

(wij zitten 2 straten buiten het gebied dat glasvezel krijgt :angry:  dus hopelijk komt het ooit)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

DE manier om gefrustreerd te raken in een kwartier is op mijn todo lijst kijken

Nouja, bij je to do list heb je er nog profijt aan, werken aan je studie/educatie of gewoon werken.

Dit Is gewoon zorgen dat je niet bedrogen wordt.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wij betaalde voor 90 mbit en kregen 85 over cat5 kabels, prima dus, maar nu nog mijn vader overhalen om cat5e door het hele huis te leggen xD

Wij ook voor 90 betalen maar kregen 60.

En dan ging het van 60 naar 20 als je iets probeerde te downloaden.... En dat bleef dan zo voor een aantal weken.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ik heb 200 / 20 van upc.

En ik haal 205mbit down, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.

Echter tot nu toe, nog geen echte download server gezien, die mij ook echt tegen de 25MB/s laat downloaden.

Alleen 3 of 4 Ookla servers, maar dat zegt natuurlijk niet alles.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb UPC maar dat is nu ook Ziggo.

Of is Ziggo nu UPC lol.

 

Mocht je het willen weten. Ziggo is overgenomen door UPC maar UPC brengt hun dienst in nederland onder de Ziggo uit. 

Waarom? geen idee, misschien omdat UPC dome niet lekker in de mond ligt ;p lol.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

 

Je hebt een DBZ profile picture dus wat je ook zegt je blijft geweldig.

 

 

Dragon Ball komt terug deze zomer met een nieuwe serie! "Dragon Ball Super" zal het heten, en is geplaatst na de Buu saga.

 

#HYPE

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dragon Ball komt terug deze zomer met een nieuwe serie! "Dragon Ball Super" zal het heten, en is geplaatst na de Buu saga.

 

#HYPE

\( ͡° ͜ʖ ͡°)/ Hype!! \( ͡° ͜ʖ ͡°)/

\( ͡° ͜ʖ ͡°)/ Hype!! \( ͡° ͜ʖ ͡°)/

\( ͡° ͜ʖ ͡°)/ Hype!! \( ͡° ͜ʖ ͡°)/

Ben zelf er ook ge-hypet voor

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

I ate haagen daz a few days ago, am I dutch?

I am impelled not to squeak like a grateful and frightened mouse, but to roar...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×