Jump to content

Dutch Talk

TheMail
8 minutes ago, Minibois said:

AMD, a.u.b. nieuwe high end kaarten.

Mja de 1080Ti zoals gezegt is er uiteraard allang.

Maar ze hebben em gewoon nog niet gelanceerd.

DE 1080Ti is namelijk niks anders dan foutieve GP102 chips die niet de specs van de Titan XP halen.

Bij deze chips worden de niet werkende of niet goed werkende units gewoon uitgeschakeld.

En wallah de 1080Ti is geboren, niks meer niks minder.

En GP102 is nog niet eens het flagship model.

Er is ook nog een GP100 volgens mij, maar die worden alleen in Tesla of quadro´s gebruikt denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, tomaatvk said:

Mijn 3770k kon het ook maar net hendelen, mijn 5820k heeft er dan weer totaal geen problemen mee.

Ik krijg nog steeds wel bluescreens na een paar uur dat spel runnen wat het fuckt nog steeds met de stabiliteit van mijn systeem.

Mja kheb nog een Wii dat scheelt dan weer :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Sintezza said:

Mja kheb nog een Wii dat scheelt dan weer :D

 

Ik heb 2 gamecubes liggen, alleen zijn die zo rottig aan te sluiten op schermen zonder composiet of scart aansluiting zoals mijn monitoren.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, tomaatvk said:

Ik heb 2 gamecubes liggen, alleen zijn die zo rottig aan te sluiten op schermen zonder composiet of scart aansluiting zoals mijn monitoren.

Volgens mij zijn daar wel hdmi converters voor.

Maar die zijn niet goedkoop denk ik.

Ik zit daar ook nog naar te kijken, omdat mijn philips monitor meerdere hdmi inputs heeft.

 

Ik heb ook al zitten denken om de wii in de auto te bouwen.

Hij ligt nu al jaren in de kast. :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Sintezza said:

Volgens mij zijn daar wel hdmi converters voor.

Maar die zijn niet goedkoop denk ik.

Ik zit daar ook nog naar te kijken, omdat mijn philips monitor meerdere hdmi inputs heeft.

 

Ik heb ook al zitten denken om de wii in de auto te bouwen.

Hij ligt nu al jaren in de kast. :P

 

 

Helaas hebben HDMI converters toch nog wel wat extra frame delay erbij of ze zijn ongelooflijk duur, een emulator runnen is een betere keuze IMO.

 

Een wii in een auto inbouwen, wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je op de achterbank gaat zitten bowlen in wii sports ofzo?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Helaas hebben HDMI converters toch nog wel wat extra frame delay erbij of ze zijn ongelooflijk duur, een emulator runnen is een betere keuze IMO.

 

Een wii in een auto inbouwen, wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je op de achterbank gaat zitten bowlen in wii sports ofzo?

Nouja als ik een keer een lange rit heb, en zelf niet hoef te rijden.

Dan hoef ik me niet te vervelen haha.

Mja wij hebben een pioneer dvd headunit in de auto, en ik kwam er achter dat deze zowel composiet uit als in gangen heeft.

Waarbij ik dus een externe apparaat aan kan sluiten.

Dus toen kwam dat idee in me op.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik zou iets als dit ook wel willen doen:

PAL regio GameCube games zijn 480i en niet 480p alleen :/

 

Also, Wii in de auto:

Ik had op Twitter ook eens een plaatje gezien van iemand die bij zijn vader in de auto een GameCube had aangesloten (de monitor was al in de auto)

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Minibois said:

Ik zou iets als dit ook wel willen doen:

PAL regio GameCube games zijn 480i en niet 480p alleen :/

 

Ik zou wel zo'n mod willen doen, echter kost dat me ook weer te veel, ik heb dan nog steeds liever een emulator runnen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb vandaag mijn handen weten te krijgen op een AMD 780 videokaart

MwkDHG3.jpg

(een vriend gaat die kaart volgende week over nemen en we zaten te memen dus hadden we besloten een AMD logo erin te duwen)

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, tomaatvk said:

Heb vandaag mijn handen weten te krijgen op een AMD 780 videokaart

MwkDHG3.jpg

(een vriend gaat die kaart volgende week over nemen en we zaten te memen dus hadden we besloten een AMD logo erin te duwen)

 

Haha post die foto op twitter, als zijnde nieuwe AMD Vega referentie kaart.

En je hebt een grote internet hype / rel. :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 14-10-2016 at 8:30 PM, Minibois said:

Ik zou iets als dit ook wel willen doen:

PAL regio GameCube games zijn 480i en niet 480p alleen :/

 

Also, Wii in de auto:

Ik had op Twitter ook eens een plaatje gezien van iemand die bij zijn vader in de auto een GameCube had aangesloten (de monitor was al in de auto)

 

Well cool zo´n idee had ik ook. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Sintezza said:

 

Haha post die foto op twitter, als zijnde nieuwe AMD Vega referentie kaart.

En je hebt een grote internet hype / rel. :D

 

Ik heb wel een twitter account maar ik heb echt niemand daarop en ik doe er ook niks mee, ik maak wel ff een fatsoenlijke foto en dan kan iemand anders hem er wel op zetten.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, tomaatvk said:

Ik heb wel een twitter account maar ik heb echt niemand daarop en ik doe er ook niks mee, ik maak wel ff een fatsoenlijke foto en dan kan iemand anders hem er wel op zetten.

Mja ik heb niks met social media ik doe er nix mee.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, tomaatvk said:

Heb vandaag mijn handen weten te krijgen op een AMD 780 videokaart

MwkDHG3.jpg

(een vriend gaat die kaart volgende week over nemen en we zaten te memen dus hadden we besloten een AMD logo erin te duwen)

780? Hallo 2020? :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, Vavetti said:

780? Hallo 2020? :P

 

"RX 780 just leaked on the interwebs and it's craaazy"

"p.s. let niet op de 'Nvidia' op de PCB"

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Minibois said:

"RX 780 just leaked on the interwebs and it's craaazy"

"p.s. let niet op de 'Nvidia' op de PCB"

Photo shoppen of Gimpen?

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, Minibois said:

"RX 780 just leaked on the interwebs and it's craaazy"

"p.s. let niet op de 'Nvidia' op de PCB"

Nvidia heeft in 2020 een monopolie op silicon dus alle elektronica zal nvidia erop hebben staan :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Vavetti said:

Nvidia heeft in 2020 een monopolie op silicon dus alle elektronica zal nvidia erop hebben staan :P

Ik heb een fatsoenlijkere foto gemaakt waar niet eens nvidia op staat, wel het nvidia logo maar dat negeren we maar gwn.

IMG_20161016_200958.png

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

23 hours ago, tomaatvk said:

Topic gemaakt, hopelijk gaan mensen mee in de BS.

wtf? sorry we can't show this content because you do not have permission to see it?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dus wij hadden hier een windhoos in Zaandam vanmiddag, rond een uurtje of 4. Ging recht door Het Twiske, met dit als gevolg:

 

41Dq7DF.jpg

Dat was de Twiskemolen. Bewoners ongedeerd. Het molenlijf heeft wat schade aan de rietdekking, de kap is kompleet verwoest, net als de wieken en de gietijzeren as.

 

Gelukkig niets geraakt op de Zaanse Schans. Anders hadden we doden gehad (en nog een veeeeeel grotere ravage).

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zonde maar gelukkig kan het gerepareerd worden. Ik zelf heb vooral veel last gehad van de regen op de weg terug naar huis vanaf werk.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ga de vraag nog stellen in een topic waar hij thuis hoort, maar even hier in het kort:

 

Ik ben heel erg blij met de nieuwe GTX 1070, maar ik heb een zelfde probleem als met de 280X. De warmte blijft in de case hangen achter de dustfilter. Als ik begin met gamen loopt de temperatuur snel op tot 60-65 graden. Hier stijgt hij heel langzaam tot wel 75 graden, waarbij de clocks omlaag gaan en de fans harder gaan draaien (meer geluid). Als ik dan de panel van de case af haal aan de kant van de GPU komt er heel veel hete lucht naar buiten en daalt de temperatuur weer naar 60-65. Ik weet dat 75 graden niet slecht is, maar ik zou het toch liever op 65 hebben aangezien dat duidelijk mogelijk moet zijn.

 

De case is een 380T van Corsair met een 200mm fan (intake) in de voorkant, 1 120mm fan (exhaust) in de achterkant en op de bracket aan de zijkant een 120mm en als experiment de 140mm die standaard voor zit. De 120mm is intake, de 140 heb ik als intake en exhaust geprobeerd. Dit maakt weinig tot geen verschil. De fan settings (100%) doen ook vrij weinig aan de temperatuur.

 

Het probleem is dus dat de hete lucht in de case blijft hangen en telkens opnieuw door de 1070 circuleert.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×