Jump to content

Dutch Talk

TheMail
2 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Mijn kleine broertje krijgt voor sinterklaas een OnePlus3, anders had ik 'm aan hem gegeven. Zijn M4 aqua is ook een kuttelefoon. 

Dus waarschijnlijk wordt dit mijn 2e foon voor m'n bedrijfsnummer of gaat hij de kast in, of hij wordt een security camera

ik zou er een custom rom op zetten als 2de foon, want waarschijnlijk crashed de beginnings software dan ook :D 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, lolimpol said:

ik zou er een custom rom op zetten als 2de foon, want waarschijnlijk crashed de beginnings software dan ook :D 

Exynos 7420, Zijn geen custom ROMs voor :P

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, MeepLikesToBuildPc's said:

Exynos 7420, Zijn geen custom ROMs voor :P

serieus? geen custom rom voor de s6? triggered.jpg

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, lolimpol said:

serieus? geen custom rom voor de s6? triggered.jpg

Nee. er is geen support voor de exynos architectuur omdat samsung de details niet aan onofficiele devs geeft

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

47 minutes ago, lolimpol said:

omdat ik geen vrienden heb :S en omdat mijn moeder het betaald :P en ik heb altijd al onbeperkt internet gewild, want youtube is letterlijk not even joking mijn leven, best depressief als je er over denkt :D maar ik houd het lekker positief!

 

 

Gecondoleerd denk ik dan maar?

 

Mijn moeder heeft nooit iets van telefoon kosten betaald. Ik heb al mijn beltegoed en telefoons met mijn eigen geld moeten betalen, maarja, 1 verjaardag en ik kan een telefoon+ beltegoed voor de komende 2 jaar kopen :P

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, tomaatvk said:

Gecondoleerd denk ik dan maar?

 

Mijn moeder heeft nooit iets van telefoon kosten betaald. Ik heb al mijn beltegoed en telefoons met mijn eigen geld moeten betalen, maarja, 1 verjaardag en ik kan een telefoon+ beltegoed voor de komende 2 jaar kopen :P

Jij

Hebt

Nog

Nooit

Een

Abbonement gehad??

 

:o

 

 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, tomaatvk said:

Gecondoleerd denk ik dan maar?

 

Mijn moeder heeft nooit iets van telefoon kosten betaald. Ik heb al mijn beltegoed en telefoons met mijn eigen geld moeten betalen, maarja, 1 verjaardag en ik kan een telefoon+ beltegoed voor de komende 2 jaar kopen :P

waarom gecondoleerd? het iss gewoon een kleine sociale stoornis, ik zit er al op een soort les ervoor, met andere hoogbegaafde (betekent niet dat ik super slim ben tho)kids

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Jij

Hebt

Nog

Nooit

Een

Abbonement gehad??

:o

Nope, altijd prepaid gehad. Gemiddeld gebruik ik 3 smsjes en 1 belminuut per maand. Een abbo zou geldverspilling zijn. Alleen had ik toch wel hendig mobiel internet nodig dankzij het gaan studeren dus ik heb nog steeds prepaid, alleen koop ik elke 31 dagen voor €7,50 onbeperkt 128kbps (of deze maand ook nog eens lekker snel). Al mijn telefoons hebben tussen de €100 en de €275 gekost en ik heb kpn met het bonus tegoed prepaid profiel waardoor, als ik via internet €20 beltegoed koop, ik €10 bonus tegoed krijg. Ik betaal in principe dus maar €5/31dagen voor mobiel internet.

 

13 minutes ago, lolimpol said:

waarom gecondoleerd? het iss gewoon een kleine sociale stoornis, ik zit er al op een soort les ervoor, met andere hoogbegaafde (betekent niet dat ik super slim ben tho)kids

Dat heb ik middelbare school wel gemerkt, de iets 'andere' (en oa ook dus de hoogbegaafde) kinderen waren meestal best awkward in de omgang waardoor die enigszins afgezonderd raakte. Alleen er waren zoveel van die dat we uiteindelijk een grote, half-autistische vriendengroep vormde, de memes waren real.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Wie heeft er allemaal TV op de kamer? 40 inch Philips hier en HoriZon Extra Mediabox helemaal voor mijzelf. Nu nog een keer PS4 kopen

image.jpg

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Wie heeft er allemaal TV op de kamer? 40 inch Philips hier en HoriZon Extra Mediabox helemaal voor mijzelf. Nu nog een keer PS4 kopen

image.jpg

Heb een tv op mijn kamer, echter prefereer ik mijn 1440p curved ultrawide gecombineerd met mijn pc/mijn cisco hd tuner/recorder, heb daar ook een fatsoenlijk speaker systeem bij.

Ik gebruik mijn tv eigenlijk alleen als ik mijn gamecube wil gebruiken en geen zin heb om dar via emulator te doen.

Het is een of andere 28" samsung tv btw.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 2-10-2016 at 11:39 AM, VortexS said:

Ik weet niet of ik jou al op Steam heb (SebStatic) maar je mag mij altijd een invite sturen als ik online ben. Heb al een maand of 2 niet meer comp gespeeld maar was DMG de laatste keer dus dat balanceert de rank weer een beetje :)

nog niet, ik add je wel ff :)

trouwens: join de steam groep :D

http://steamcommunity.com/groups/lttdutchtalk

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, lolimpol said:

Als ik onbeperkt mb's met sim only maar wat is het minimale wat ik moet pakken voor 480p YouTube ongeveer?

sims.PNG

ik heb nu een hollandsnieuwe abonnement van 15 euro, dus niet veel duurder zou fijn zijn.

https://www.robinmobile.nl/gebruik

lmao die twee onderste zijn een scam, eerste 15 GB 15 mb/s en eerste 20 GB 25 mb/s

"onb. mb" my ass

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mijn dag begon vandaag dus goed toen de GTX 1070 binnen kwam :D

IMG-20161008-WA0003.jpeg

 

IMG-20161008-WA0005.jpeg

 

IMG-20161008-WA0007.jpeg

 

IMG-20161008-WA0009.jpeg

 

Hij zit natuurlijk al in de pc, en  ik ben er erg  blij mee. Het is echt een vooruitgang :D

 

Binnenkort komen er wat mooiere foto's met de 1070 in mijn pc.

 

Sneakpeak:

Niet op de troep letten, ik heb het nogal druk gehad 9_9

 

IMG-20161008-WA0025.jpeg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

56 minutes ago, tomaatvk said:

Heb een tv op mijn kamer, echter prefereer ik mijn 1440p curved ultrawide gecombineerd met mijn pc/mijn cisco hd tuner/recorder, heb daar ook een fatsoenlijk speaker systeem bij.

Ik gebruik mijn tv eigenlijk alleen als ik mijn gamecube wil gebruiken en geen zin heb om dar via emulator te doen.

Het is een of andere 28" samsung tv btw.

Ja dat is wel mooi. De philips doet 4K Maar de horizon maar 1080P

 

jaloers op je ultrawide curved.. ik heb nog een HP23in 1080P.. maar ik gebruik Mn desktop miss 5 dagen per maand..

 

op Mn ma dr werk krijgen ze nu van die nieuwe 38inch LG curved ultrawides. Echt pracht dingen, Mn moeder krijgt er eentje op dr bureau in november. Haar oude 22in Compaq kan dan weg 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

8 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Ja dat is wel mooi. De philips doet 4K Maar de horizon maar 1080P

 

jaloers op je ultrawide curved.. ik heb nog een HP23in 1080P.. maar ik gebruik Mn desktop miss 5 dagen per maand..

 

op Mn ma dr werk krijgen ze nu van die nieuwe 38inch LG curved ultrawides. Echt pracht dingen, Mn moeder krijgt er eentje op dr bureau in november. Haar oude 22in Compaq kan dan weg 

Mijn Cisco tuner/recorder doet output maar 720p en op een 1440p zie je dat vanaf dichtbij (maarja, wanneer ga je van dichtbij tv kijken). Ook is die content 16:9 en niet de 21:9 van mijn monitor maar ik heb tot nu toe pas 1 keer echt duidelijk gezien dat het stretched was. Meestal heb je daar geen last van.

 

Mijn desktop staat echt gewoon bijna elke dag aan en vaak minstens 4 uur per dag. Mijn HDD (samen met mijn atm niet aangesloten optical drive het enige component uit mijn originele build van 3 jaar en 1,5 maanden geleden) heeft bijvoorbeeld een power on hours van 9678 uur, dat is 403,25 dagen. Dat is dus letterlijk ruim 1/3e van het aantal uren dat ik hem in bezit heb. In de tussentijd ga ik de helft van de weekenden naar mijn vader, ben ik enkele keren op vakantie geweest en heeft hij dagen opengebroken gelegen. Dat is dus makkelijk gemiddeld 10 uur per dag dat ik toegang tot mijn desktop heb. Hij werkt trouwens nog steeds perfect, WD caviar black 1TB HDD FTW.

 

Ik ben dan ook weer engiszins jaloers op die 38 inch LG curved ultrawides...

 

Zal ik trouwens een 1070 of een 1080 kopen of zal ik wachten op de 1080 ti? Daarbovenop, zal ik een Palit Super Jetstream kaart halen of een Zotac Amp Extreme kaart? Die Palit kaart heeft een uiterlijk wat de RGB LED feature van mijn mobo zal accentueren en die Zotac kaart heeft een iets beter overclock PCB en het uiterlijk valt in hetzelfde thema van mijn mobo (die kaart heeft een koolstofvezel over de buitenkant net als mijn mobo), echter kost die dan weer een stuk of €30 meer en moet ik er nog een €40-€50 custom backplate bij kopen om van dat lelijke geel op de backplate af te komen.

 

Ik zal denk ik ook eens mijn build log gaan updaten.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb een sim only abbonementje van €9,50.

Ik gebruik maar zelden een telefoon.

Die dingen interesseren me echt nix.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, Slammer said:

Heb net met CCleaner oude Windows installatie weggehaald met weinig succes ik kan Windows na een restart niet in komen en ook niet in save mode. Als ik probeer Windows te reinstallen kan ik niet installeren FML. Er staan een hoop belangrijke bestanden op de schijf dus weet iemand wat ik moet doen?

 

Kan je heel simpel doen.

 

- Download een linux distro naar keuze, bijvoorbeeld Linux Mint.

- Zet deze iso op een USB stick met rufus, of brand de iso op een dvd met imgburn.

- Start vervolgend op vanaf USB stick of DVD, dit zal de Linux distro opstarten in live mode.

- Zodra de distro is op opgestart zou je in princiepe gewoon toegang moeten hebben tot je bestanden op de C-schijf via de file manager.

 

Leuke van Linux is dat je een volledig functionerend besturing systeem kunt op starten vanaf dvd of usb.

En deze ook gewoon gebruiken, zonder te installeren.

Ik heb nu een laptop waar geen SSD of HDD inzit.

Maar toch kan ik em gewoon volledig gebruiken, met Apricity OS 09.2016 (Arch) in live mode.

Een leuke Acer 17.3inch core i5 laptop uit de container gevist op de stort inclusief lader. :D

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

12 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Jij

Hebt

Nog

Nooit

Een

Abbonement gehad??

 

:o

 

 

Same here... 

Contrary to popular belief is het echt niet het einde van de wereld als je ff niet bereikbaar bent, dus heb gewoon pre paid dat eigenlijk nooit opkomt :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Ik ook, en op een S6 Edge die destijds 900 euro kostte is dat gewoon 

 

nee.

Ik heb een s6 en die werkt perfect. Probeer anders je rom even opnieuw te flashen.

Edited by Principis
Random shit happend
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 hours ago, lolimpol said:

omdat ik geen vrienden heb :S en omdat mijn moeder het betaald :P en ik heb altijd al onbeperkt internet gewild, want youtube is letterlijk not even joking mijn leven, best depressief als je er over denkt :D maar ik houd het lekker positief!

 

Ik leef met je mee :) zelf heb ik ook niet echt het meest actieve sociaal leven...

Ik ben nu eenmaal niet zo goed in praten als het niet over electronica gaat :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

25 minutes ago, Principis said:

Ik leef met je mee :) zelf heb ik ook niet echt het meest actieve sociaal leven...

Ik ben nu eenmaal niet zo goed in praten als het niet over electronica gaat :P

Volgensmij geldt hetzelfde voor iedereen die in dutch talk actief is...

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Principis said:

Ik heb een s6 en die werkt perfect. Probeer anders je rom even opnieuw te flashen.

misschien doe k dat.. ik heb wel bijna 2,000 fotos/vids op m'n telefoon, (ik heb niet veel apps) dus dat is wel een dingetje. en of het de moeite waard is als ik toch binnen een maand een andere mobiel krijg vraag ik mij ook af

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

misschien doe k dat.. ik heb wel bijna 2,000 fotos/vids op m'n telefoon, (ik heb niet veel apps) dus dat is wel een dingetje. en of het de moeite waard is als ik toch binnen een maand een andere mobiel krijg vraag ik mij ook af

Backuppen? :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×