Jump to content

Dutch Talk

TheMail
3 hours ago, Serath said:

Maar, maar, Cablemod heeft dit...

 

b01e35dba8.jpg

 

:v

Bedankt :D Eerst nog effen kijken hoeveel invoer rechten zij enzo heb gehoord dat je soms het moet betalen en soms niet 

Edited by Slammer

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dus mijn zusje wil een nieuwe telefoon kopen, ze wil de iPhone 5S kopen, maar ik adviseer dat ze de LG Nexus 5X koopt (betere telefoon), maar haar redenen voor de iphone zijn:

De emoijs zien er lelijk uit

Je kunt geen emoijs gebruiken op instagram (kan iemand mij ff vertellen of dit eigenlijk wel waar is?)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

41 minutes ago, mikat said:

Dus mijn zusje wil een nieuwe telefoon kopen, ze wil de iPhone 5S kopen, maar ik adviseer dat ze de LG Nexus 5X koopt (betere telefoon), maar haar redenen voor de iphone zijn:

De emoijs zien er lelijk uit

Je kunt geen emoijs gebruiken op instagram (kan iemand mij ff vertellen of dit eigenlijk wel waar is?)

Je kan op veel plaatsen (oa op whatsapp) de apple emojis gebruiken en grote kans dat er gewoon een app is om ze ook bij andere dingen te hebben. Dat van instagram lijkt me een beetje onlogisch, heb zelf geen instagram maar het lijkt me dat je gewoon even de enter knop moet indrukken om het emoji menu te krijgen.

 

Misschien heeft je zusje trouwens een emoji verslaving aangezien ze op basis van emojis besluit welke telefoon t.w.v. meerdere honderden euro's ze koopt.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, tomaatvk said:

Je kan op veel plaatsen (oa op whatsapp) de apple emojis gebruiken en grote kans dat er gewoon een app is om ze ook bij andere dingen te hebben. Dat van instagram lijkt me een beetje onlogisch, heb zelf geen instagram maar het lijkt me dat je gewoon even de enter knop moet indrukken om het emoji menu te krijgen.

 

Misschien heeft je zusje trouwens een emoji verslaving aangezien ze op basis van emojis besluit welke telefoon t.w.v. meerdere honderden euro's ze koopt.

niet alleen mijn zusje btw, heel veel meiden om mij heen doen echt alles met emoijs (groepswhatsappchat met de klas en heel 4V)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

22 hours ago, Principis said:

Bah Windows 7 dat heb ik al niet meer sinds Windows 8.1 en ja dat is echt verschrikkelijk al die updates :o

Mja heb er ook al aan zitten denken om Windows 8.1 te installeren.

Wat dat betreft heb ik van bijna alle windows versies wel iso´s. :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, mikat said:

niet alleen mijn zusje btw, heel veel meiden om mij heen doen echt alles met emoijs (groepswhatsappchat met de klas en heel 4V)

ik haat mensen die emojis op je afgooien als een tsunami.

Echt, nee.

Gewoon nee.

 

En dat ze een iPhone wil...

Waarschijnlijk vanwege het Apple logo.

Het is Apple, dat houd automatisch in dat het veel beter is dan alles!

 

Herinner je je nog die iMac 2006 die ik een maand terug gekocht had op marktplaats?

Ja, omdat er een Apple logo op staat is ie overduidelijk veel beter en sneller dan mijn main PC!

Core 2 Duo > Athlon 860k

2GB RAM > 12GB RAM

GTX 950 > ATI X1600

 

Apple gebruiker logica...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, deWaardt said:

ik haat mensen die emojis op je afgooien als een tsunami.

Echt, nee.

Gewoon nee.

 

En dat ze een iPhone wil...

Waarschijnlijk vanwege het Apple logo.

Het is Apple, dat houd automatisch in dat het veel beter is dan alles!

 

Herinner je je nog die iMac 2006 die ik een maand terug gekocht had op marktplaats?

Ja, omdat er een Apple logo op staat is ie overduidelijk veel beter en sneller dan mijn main PC!

Core 2 Duo > Athlon 860k

2GB RAM > 12GB RAM

GTX 950 > ATI X1600

 

Apple gebruiker logica...

nee nee, het gaat haar om hoe de emoijs er uit zien, ben nu ff aan het zoeken naar een manier hoe je overal apple emoijs op android hebt :)

ze heeft nu een samsung galaxy s3 mini, en ik snap wel waarom ze apple wil, ze denkt nu dat alle android telefoons ruk zijn :/

 

vanmiddag naar de phone house geweest en ze hadden geen iPhone 5S, en wel een Nexus 5X, maar dan zo'n plastic ding weet je wel, zonder scherm, alleen een hulsje met een plaatje

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, mikat said:

nee nee, het gaat haar om hoe de emoijs er uit zien, ben nu ff aan het zoeken naar een manier hoe je overal apple emoijs op android hebt :)

ze heeft nu een samsung galaxy s3 mini, en ik snap wel waarom ze apple wil, ze denkt nu dat alle android telefoons ruk zijn :/

 

vanmiddag naar de phone house geweest en ze hadden geen iPhone 5S, en wel een Nexus 5X, maar dan zo'n plastic ding weet je wel, zonder scherm, alleen een hulsje met een plaatje

Ik haat het als ze dat doen... Ik bedoel verdienen ze niet genoeg aan die 50+ euro per maand contracten om een paar echte telefoons in hun winkel te leggen... 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Vavetti said:

Ik haat het als ze dat doen... Ik bedoel verdienen ze niet genoeg aan die 50+ euro per maand contracten om een paar echte telefoons in hun winkel te leggen... 

ze hadden: 6s, 6, 6+, S7, S7 Edge, Huawei P8 of P9 weet niet, LG G4 en dat was het volgens mij

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mijn eerste Braswell laptop is binnen de ASUS Transformer Book Flip TP200SA.

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, mikat said:

breedput?

??

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, mikat said:

broadwell :P

Ah nu snap ik hem ben nogal slecht in lezen xD

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Altijd lachen om sommige Engelse namen letterlijk naar het Nederlands te vertalen. :P 

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

By the way, ik heb wat computer spulletjes te koop die ik wilde gebruiken om een tweede machine van te bouwen, maar ik ga het toch met een machine doen, dus Serath's Garage Sale is open. (Als dat zo mag in deze topic.)

 

Ik heb te koop: Corsair RM1000 PSU, Asus Z170 Pro Gaming ATX mobo, Corsair DDR3-1600 Vengeance LPX 2 x 4 GiB en een Corsair H60 AIO 120mm Waterkoeling setje. Ik voeg ze later op Tweakers toe.

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, Serath said:

By the way, ik heb wat computer spulletjes te koop die ik wilde gebruiken om een tweede machine van te bouwen, maar ik ga het toch met een machine doen, dus Serath's Garage Sale is open. (Als dat zo mag in deze topic.)

 

Ik heb te koop: Corsair RM1000 PSU, Asus Z170 Pro Gaming ATX mobo, Corsair DDR3-1600 Vengeance LPX 2 x 4 GiB en een Corsair H60 AIO 120mm Waterkoeling setje. Ik voeg ze later op Tweakers toe.

waar ga je naar upgraden dan?

ohh wacht, de Z170 en de Z170i zijn niet het zelfde :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, mikat said:

waar ga je naar upgraden dan?

Upgrade/downgrade was al gedaan, kastje is kleiner, vandaar de ATX maat voeding en mobo die over is en koelblok (past niet in een SFF), DDR3 geheugen is nog over van m'n servertje die ik inmiddels verkocht heb.

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, Serath said:

Ik heb te koop: Corsair RM1000 PSU, Asus Z170 Pro Gaming ATX mobo, Corsair DDR3-1600 Vengeance LPX 2 x 4 GiB en een Corsair H60 AIO 120mm Waterkoeling setje. Ik voeg ze later op Tweakers toe.

Wil graag een waterkoeling aio maar de h60 heeft geen goeie reputatie helaas. Rest heb ik ook niet echt nodig.

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, mikat said:

heb je deze?

h60_hero_fan.png

Ja, dat is 'em, compleet met doos en garantie.

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, VortexS said:

Wil graag een waterkoeling aio maar de h60 heeft geen goeie reputatie helaas. Rest heb ik ook niet echt nodig.

Ik had hem en hij is degelijk, m'n Antec Nine Hundred kon helaas geen 240mm in...

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

BTW Ben ook effen aan het benchmarken geweest op mij oude Nightblade vind het voor de 750TI best oké. Kan alleen voltages niet omhoog gooien deze 750TI heeft alleen PCI power. Is dit een goede overclock? Ben nog een beetje nieuw met het overclocken daarom doe ik het ook nog op mijn oude systeem :D BTW Let niet op die clocks in Unigine Heaven.

 

Base:

 

Schermopname (16).png

 

 

Overclock: Core Clock +- 125MHz, Memory Clock +- 525MHz

 

Schermopname (17).png

 

 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Eindelijk de eerste Nederlandse review!.

Zet maar voor mijn deurtje die QV ♥ :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, Slammer said:

BTW Ben ook effen aan het benchmarken geweest op mij oude Nightblade vind het voor de 750TI best oké. Kan alleen voltages niet omhoog gooien deze 750TI heeft alleen PCI power. Is dit een goede overclock? Ben nog een beetje nieuw met het overclocken daarom doe ik het ook nog op mijn oude systeem :D BTW Let niet op die clocks in Unigine Heaven.

 

Base:

 

Schermopname (16).png

 

 

Overclock: Core Clock +- 125MHz, Memory Clock +- 525MHz

 

Schermopname (17).png

 

 

Lijkt er goed uit te zien.

Welke settings heb je precies gebruikt? Dan bench ik mijn GTX 950 eens met die settings.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×