Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Kut Microsoft..

 

Gaat 'ie updaten naar Windows 10, terwijl ik eerder dat had ge-canceled. Gelukkig kon ik terug naar Windows 7..

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, Minibois said:

Kut Microsoft..

 

Gaat 'ie updaten naar Windows 10, terwijl ik eerder dat had ge-canceled. Gelukkig kon ik terug naar Windows 7..

Maar goed dat for some reason mijn windows update niet werkt :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Als je water op een macbook pro 2011 gooit, hoe groot denk je dat de kans is dat ik dat kan repareren? :3

 

EDIT: oookeeeeee never fucking mind, er wordt 220 euro geboden op een door water stukke macbook uit 2011...

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 14-4-2016 at 1:19 PM, MeepLikesToBuildPc's said:

SAME 

 

of van die meisjes die dan naast elkaar rijden en en elkaars stuur vasthouden like really mot ik daar weer achter zitten met m'n E-Bike op 12 KMpU :/

ebike onder de 50 jaar? schaam je, echte mannen gebruiken kracht, geen valsspeelmotortje, ik haat het altijd zo als ik door oudjes wordt ingehaald met zo'n chEat-bike

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hallo!

Ik heb flink wat gemist tijdens mijn LTT pauze volgens mij. Erg druk gehad met school en gamen :P

Ik ga weer proberen actief te blijven hier en op het forum in het algemeen. Ben er ook achter gekomen dat de mobiele site nu een eigen thema heeft ipv dat standaard forum thema eerst.

 

Edit: ohja m'n videokarte ist kaput. Ben nu wel weer klaar met Nvidia :(

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Net mijn hele setup uit elkaar moeten halen om even een extra blu-ray speler/dolby 5.1 versterker erin te kunnen zetten samen met speaker nummer 7 t/m 12 (ga ik te ver?).

Heb in de tussentijd eventjes een gedeelte(!!!) van de kabels uit mijn setup gewogen, het was 'maar' 7kg aan kabels.

Hier wat pics van de zooi die er nu in zit: (eerste is van de apparatuur, de tweede van de speakers en de derde is het grootste deel van de kabels)

Spoiler

BWcDI7i.jpgD7R1yX8.jpg1VEznDB.jpg

 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 minutes ago, VortexS said:

Hallo!

Ik heb flink wat gemist tijdens mijn LTT pauze volgens mij. Erg druk gehad met school en gamen :P

Ik ga weer proberen actief te blijven hier en op het forum in het algemeen. Ben er ook achter gekomen dat de mobiele site nu een eigen thema heeft ipv dat standaard forum thema eerst.

 

Edit: ohja m'n videokarte ist kaput. Ben nu wel weer klaar met Nvidia :(

/r/ayymd is waiting for you :)

ayymd > novideo

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, mikat said:

wie moet ik er bij roepen? ben niet zo goed met custom loops :)

roep anders Benji_w erbij

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

58 minutes ago, mikat said:

/r/ayymd is waiting for you :)

ayymd > novideo

Ik heb eerst een 290X gehad, maar die was van Asus en koelde zo belabberd dat ik er een biefstuk op kon bakken. Ik ben erg goed in slechte keuzes maken. Ik kan nu misschien een 970 lenen van iemand en dan denk ik dat ik voor Polaris ga als die te koop zijn.

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

12 hours ago, VortexS said:

Ik heb eerst een 290X gehad, maar die was van Asus en koelde zo belabberd dat ik er een biefstuk op kon bakken. Ik ben erg goed in slechte keuzes maken. Ik kan nu misschien een 970 lenen van iemand en dan denk ik dat ik voor Polaris ga als die te koop zijn.

Let's be honest... Je kunt op iedere 290x een biefstuk bakken, maar gaat Idd wel het beste op een Asus kaart (of reference) :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 hours ago, TomvanWijnen said:

Als je water op een macbook pro 2011 gooit, hoe groot denk je dat de kans is dat ik dat kan repareren? :3

 

EDIT: oookeeeeee never fucking mind, er wordt 220 euro geboden op een door water stukke macbook uit 2011...

Ja tweedehands markt is een ramp, vooral in Apple producten.

 

Ik probeer al misschien... 4 maanden? Een vervanging te zoeken voor mijn Powermac G5, maar de meeste adverteerders vragen of de hoofdprijs, of ze doen het voor een redelijke prijs maar reageren simpelweg gewoon niet meer....

 

Handel in Windows PC's gaat opzich nog wel, maar daar durven mensen ook al gauw 80 euro te vragen voor een Pentium 4 1.6ghz + 512MB RAM + 60gb HDD.

 

Waarom? "Omdat ie 14 jaar geleden 600 euro kostte"

Dus? Dat betekent niet dat ie vandaag nog iets waard is...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Er zit weinig handel in huis tuin en keuken pc hardware helaas.

Server gear daarin tegen zit wel weer leuke handel in.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 hours ago, mikat said:

ebike onder de 50 jaar? schaam je, echte mannen gebruiken kracht, geen valsspeelmotortje, ik haat het altijd zo als ik door oudjes wordt ingehaald met zo'n chEat-bike

tja, maar weer beginnen met fietsen nadat je 6 maanden door een gebroken EN geïnfecteerde (botinfectie) heup niks hebt kunnen doen is wel moeilijk, en alhoewel gebracht worden met je ma's Mercedes Full Option Uitgeruste B Klasse en opgehaald worden door 'n kennis z'n S Klasse / of Audi S7 geweldig is, moest m'n moeder weer aan de bak en had ze geen zin erin om steeds die kennis te blijven vragen om hulp. dus hup, daar kwam Ebike en een genot dat het is. helaas moet ik aan het eind van de maand weer op m'n normale fiets :(

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

tja, maar weer beginnen met fietsen nadat je 6 maanden door een gebroken EN geïnfecteerde (botinfectie) heup niks hebt kunnen doen is wel moeilijk, en alhoewel gebracht worden met je ma's Mercedes Full Option Uitgeruste B Klasse en opgehaald worden door 'n kennis z'n S Klasse / of Audi S7 geweldig is, moest m'n moeder weer aan de bak en had ze geen zin erin om steeds die kennis te blijven vragen om hulp. dus hup, daar kwam Ebike en een genot dat het is. helaas moet ik aan het eind van de maand weer op m'n normale fiets :(

ok das een best redelijk verhaal, maar hoe lang geleden was dat heup gedoe?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ben op zoek een heel goedkope, redelijke laptop, iemand enig idee waar ik zou kunnen zoeken?

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, mikat said:

wat is hele goedkope?

Preferb. onder 100 euries, maar een budget is nonexistent

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

8 minutes ago, mikat said:

marktplaats, goedkoopste laptops beginnen bij 200 euro (shit atom)

:/ ik heb op marktplaats wel veel goedkopere gevonden, maar die zijn nogal outdated (i.e. oude pentium cpu, enzo)

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

48 minutes ago, TomvanWijnen said:

Ik ben op zoek een heel goedkope, redelijke laptop, iemand enig idee waar ik zou kunnen zoeken?

http://www.informatique.nl/564127/lenovo-100-15iby-n2940-4-500gb-15-6inch-laptop.html Dit was het goedkoopste dat ik kon vinden bij mijn favoriete wnkel (Tevens winnaars ICTWaarborg awards 2016) Die minimaal 4 gig ram had en GEEN Chromebook was.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×