Jump to content

Dutch Talk

TheMail

intel heeft ze nooit gesoldeerd naar mijn weten. ze hebben wel in het verleden een paar keer zulke idiote lijm gebruikt dat je de hele pcb sloopte als je hem probeert te verwijderen. na veel geklaag zijn ze toen weer overgegaan naar de zachtere lijm.

 

denk nog steeds dat je beter de hele speader eraf kan halen en direct op de koeler kan zitten.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heeft iemand ervaring met gpu overclocken?

 

MSI Afterburner wilt niet verder :'( en het is 100% stabiel (R7 240) ik haal 30 fps in GTA V! :)

afterburner.PNG

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Weet iemand toevallig hoeveel 2 gulden in de jaren 50 omgerekend nu waard zou zijn? 9_9
 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Vavetti said:

Weet iemand toevallig hoeveel 2 gulden in de jaren 50 omgerekend nu waard zou zijn? 9_9

nou, 1 euro = 2,2 gulden.. Maar dan heb je ook nog inflatie (bijv. zooi was misschien twee keer zo goedkoop..)

misschien zo'n 6 euro nu ofzo?

Maar weet het niet zeker, ben niet helemaal bekend met de geschiedenis van de gulden

 

Of bedoel je gewoon hoeveel de munt waard is voor verzamelaars?

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, Vavetti said:

Weet iemand toevallig hoeveel 2 gulden in de jaren 50 omgerekend nu waard zou zijn? 9_9
 

Dat kan je hier berekenen. :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Principis said:

Heeft iemand ervaring met gpu overclocken?\

Ik zou graag willen denken dat ik er wel ervaring mee heb ja. Vooral op een 970 en 980 ti though, is wel anders als een r7 240.

Als je alleen dat wilt moet je even op settings klikken in msi afterburner, bij algemene instellingen naar onder scrollen en dan bij AMD compatibility properties de optie extend official overclocking limits aanzetten.

 

Ander nieuws, heb mijn telefoon van 50cm op een stenen vloer laten vallen, scherm is helemaal versplinterd. Ik kan of een nieuw scherm module bestellen voor €80-100 vanuit amerika, of voor €186 hier mijn telefoon laten repareren (want een losse scherm module kost hier €230?), of een 2de hands van dezelfde telefoon kopen voor €140 en die scrappen (of gewoon die gebruiken), of voor €6 een nieuwe glas laag kopen die onmogelijk is om erop te zetten of een nieuwe telefoon kopen. Alleen heb ik soort van alleen het geld over voor een nieuwe glas laag terwijl dat sws niet goed gaat (hij is zo kapot dat ik hem niet meer in mn broekzak durf te steken).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, Minibois said:

nou, 1 euro = 2,2 gulden.. Maar dan heb je ook nog inflatie (bijv. zooi was misschien twee keer zo goedkoop..)

misschien zo'n 6 euro nu ofzo?

Maar weet het niet zeker, ben niet helemaal bekend met de geschiedenis van de gulden

 

Of bedoel je gewoon hoeveel de munt waard is voor verzamelaars?

Nee ik bedoelde inderdaad na inflatie enzo. 

Volgens die site van @Security is het 7.73 had eigelijk iets meer in de richting van 10 verwacht maar ach... 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

49 minutes ago, mikat said:

Intel is goed bezig zeg, met hun site xD

LOL

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

iemand van mn klas wil een barcode coderen, ik dus mooi zeggen ga maar op codecademy leren en met Atom.io alles in een bestand verwerken, zet die zooi op github zodat ik kan kijken wtf je doet "wat is github" 

dit is toch wel keiharde cringe

Please, follow your own posts and mention me in comments, otherwise i won't be able to help you.

Daily OS: OpenBSD -current

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Yay, ik heb weer internet :P

 

Zit nu in een bus in een trein die zo onder de zee gaat en dan ineens in Engeland verschijnt :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, EpicKneusje said:

iemand van mn klas wil een barcode coderen, ik dus mooi zeggen ga maar op codecademy leren en met Atom.io alles in een bestand verwerken, zet die zooi op github zodat ik kan kijken wtf je doet "wat is github" 

dit is toch wel keiharde cringe

welke opleiding doe je?

als je computer science zegt dan wil ik die persoon slaan

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, TomvanWijnen said:

Yay, ik heb weer internet :P

 

Zit nu in een bus in een trein die zo onder de zee gaat en dan ineens in Engeland verschijnt :P

Oeh leuk hoelang blijf je dagje? Weekje? Of emigreer je vanwege het geweldige weer dat ze daar hebben? :D

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 3/6/2016 at 2:20 PM, Principis said:

Heeft iemand ervaring met gpu overclocken?

 

MSI Afterburner wilt niet verder :'( en het is 100% stabiel (R7 240) ik haal 30 fps in GTA V! :)

afterburner.PNG

 

Ga naar settings, en er moet ergens staan iets van "Extend official overclocking limits"
Ik heb dat op mijn kaart en heb er nog een beetje verder mee kunnen clocken.

 

En btw, nu je GTA hebt... misschien moeten we dat eens online gaan spelen met meerdere mensen ofzo?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 3/5/2016 at 3:55 PM, tomaatvk said:

Heb net eens de knoop doorgehakt en met een hamer op mijn 3770k geslagen. Hij is nu succesvol gedelid en hij runt nu op lagere temperaturen 5+GHz (hoeveel ik hem precies krijg is nog niet duidelijk en eerst liep hij op 4.8GHz). Totally worth it.

lHGOBuQ.jpg

 

Wat voor voltage heb je nodig om dat stabiel te houden?

9 hours ago, mikat said:

3k posts :D

Congrats!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

M-atx of atx cases met horizontale plaatsing van het moederbord inclusief meermaals goede luchtfilters, waarbij de bovenkant van het moederbord volledig onbeperkt kan worden bereikt voor het veelvuldig wisselen van onderdelen, bestaan die?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, deWaardt said:

Wat voor voltage heb je nodig om dat stabiel te houden?

Vanwege het tering lawaai wat eraf komt als de fans op max RPM draaien (wat nodig is voor die 5GHz) draait hij nu maar op 4.83GHz. Daar is maar 1.4V voor nodig terwijl de 5GHz ~1.52V en wat andere voltages hoger nodig had. Btw, het is ivy bridge en die is moeilijk te killen met voltage, vanaf 1.6 wordt het pas veel.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, tomaatvk said:

Vanwege het tering lawaai wat eraf komt als de fans op max RPM draaien (wat nodig is voor die 5GHz) draait hij nu maar op 4.83GHz. Daar is maar 1.4V voor nodig terwijl de 5GHz ~1.52V en wat andere voltages hoger nodig had. Btw, het is ivy bridge en die is moeilijk te killen met voltage, vanaf 1.6 wordt het pas veel.

Ik zat te twijfelen of ik later een hoge overclock zal proberen op mijn Athlon 860k, naar 4.5ghz, maar daar ga ik een 1.5+v voor nodig hebben. Ik twijfel er nog aan of ik het zal doen.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×