Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

We Replaced his Crappy Laptop with a DREAM PC!! - ROG Rig Reboot 2018

CPotter
 Share

 

Thanks to ASUS Republic of Gamers for sponsoring this video! Learn more about ASUS ROG at:


YouTube: https://lmg.gg/asusyoutube
Twitch: https://lmg.gg/twitchasus
Facebook: https://lmg.gg/asusfacebook
Twitter: https://lmg.gg/asustwitter
Instagram: https://lmg.gg/asusinstagram

 

ASUS Prime Z390A
Website: https://lmg.gg/primez390 
Amazon: https://lmg.gg/az390a
Newegg: https://lmg.gg/nz390a

 

Motherboard 2: https://lmg.gg/crosshairvii 
Motherboard 3: https://lmg.gg/z390plus

 

ASUS Strix 2080 Ti
Website: https://lmg.gg/strix2080ti 

 

ASUS PG278QR
Website: https://lmg.gg/swiftpg279q 
Amazon: https://lmg.gg/apg278qr
Newegg: https://lmg.gg/npg278qr

 

ASUS Ryujin CPU Cooler
Website: https://lmg.gg/ryujin240
Amazon: https://lmg.gg/aryuo
Newegg: https://lmg.gg/nryuo 

 

ASUS Flare Keyboard
Website: https://lmg.gg/strixflare
Amazon: https://lmg.gg/aflare 
Newegg: https://lmg.gg/nflare

 

ASUS Gladius II Origin
Website: https://lmg.gg/gladiusiiorigin
Amazon: https://lmg.gg/agladius 
Newegg: https://lmg.gg/ngladius

 

ASUS Sheath Mouse Pad
Amazon: https://lmg.gg/asheath
Newegg: https://lmg.gg/nsheath 

 

ASUS Strix Fusion 500
Website: https://lmg.gg/fusion500 
Amazon: https://lmg.gg/afusion500
Newegg: https://lmg.gg/nfusion500

 

Check out Sean's entry video here:

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Where is john/jon/etc (the lawyer) at???

Can Anybody Link A Virtual Machine while I go download some RAM?

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Quote

I thought he was a little extra for the camera but he's always like that

lmao...   :D

 

 

ASUS is using RAM that isn't compatible with their Aura Sync?!  Why tho.

"And I'll be damned if I let myself trip from a lesser man's ledge"

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ahhh, its that time of year, Black Friday is spicing up, Christmas is coming, and its the ROG cringe reboot season. 

I make intelligent lights do cool things

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, YaBoiWill said:

spicing

Yup...

Fillers

Drama

Promo

Throw in a good vid every so often

Repeat

 

I am never good with ages, but the video thumbnail the person looks to be late teens? No other prespective, the play button is covering his face, plus I have to proportion or body language or clothing to interpret, so there are 3 winners for this promo give away?

 

 

ASUS Sponsored Video ?????

Yup, just by the title alone hahahahahahahahahahahahaha ? Thats about as deep as I roll into reading, clicking a vid haha no

2 hours ago, CPotter said:

Thanks to ASUS Republic of Gamers for sponsoring this video!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 minutes ago, Canada EH said:

-snip-

 

 

ASUS Sponsored Video ?????

Yup, just by the title alone hahahahahahahahahahahahaha ? Thats about as deep as I roll into reading, clicking a vid haha no

Yeah just a typical "build a computer with parts 95% of us will never have" with a side of "teenage awkwardness". I got about a quarter of the way into the video before I said "na". 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10:15 I hope you never try that one anything heavy

 

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Cool but you gotta need to convince me more if you want me to buy asus.

Specs: Motherboard: Asus X470-PLUS TUF gaming (Yes I know it's poor but I wasn't informed) RAM: Corsair VENGEANCE® LPX DDR4 3200Mhz CL16-18-18-36 2x8GB

            CPU: Ryzen 9 5900X          Case: Antec P8     PSU: Corsair RM850x                        Cooler: Antec K240 with two Noctura Industrial PPC 3000 PWM

            Drives: Samsung 970 EVO plus 250GB, Micron 1100 2TB, Seagate ST4000DM000/1F2168 GPU: EVGA RTX 2080 ti Black edition

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

10 hours ago, corrado33 said:

a quarter of the way into the video before I said "na".

A quarter of the way through, wow

? congrats

I cant stand the thumbnail pictures of ltt's video's and the ton of "filler" vids to pay the bills.

But I like to read the news every friday, make whatever comments I feel I should make but even his news stories are the best he could pick out for the week, for the most "draw" of an audience aka clicks.

 

BTW Is that a diamond stud in Lmans ear?

 

I see others that get Septum piercing through the middle, I call it the oink peircing and one to the outside of the nostril. 

 

Hey farms exist.

Septum piercing « Singletrack Forum

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×