Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Heb special voor deze topic een account aangemaakt, iemand die in het noorden van het land (nederland) wonen en ijsvrij hebben of zijn jullie volwassen?

Nou, ik ben wel volwassen, alleen nog niet zo heel oud...

Wacht, volgens mij bewijst dat iets anders...

;)

:P obvious /s... anyways, nope, zit in Zuid-Holland (als ik het goed heb, zou ook Noord kunnen zijn, maar ik vergeet het steeds >.<) en heb jammergenoeg geen vrij :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb special voor deze topic een account aangemaakt, iemand die in het noorden van het land (nederland) wonen en ijsvrij hebben of zijn jullie volwassen?

Ook zuiden hier, hier gebeurt niet veel.

Ja regen, en wolken..

Eigenlijk gewoon extended herfst

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

-snip-

 

Dat komt ook omdat alleen de leukste entries erin worden gezet en dat is de amerikaanse jeugd van middelbaar niveau, die staan over het algemeen bekend zelfvoldane semi-idioten te zijn.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dat komt ook omdat alleen de leukste entries erin worden gezet en dat is de amerikaanse jeugd van middelbaar niveau, die staan over het algemeen bekend zelfvoldane semi-idioten te zijn.

Tuurlijk is dat zo, maar als ik, een niet Amerikaan, deze vragen ook zou kunnen beantwoorden dan is er toch wel iets mis.

En als je nou denkt dat Canada een staat van Amerika is.. Of dat je denkt dat er veel te veel landen aan Amerika grenzen om op te noemen.. Kom op nou.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

iemand hier ook eigenaar van een AMD kaart? ik heb nu net mn pc weer voor het eerst geboot met mn 290x, maar hij idlet tussen de 45 en 50 graden. is dit normaal?

45-50 is normaal.

Give me a boost. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

maar een 750 Ti is kaart die bijna geen stroom gebruikt en dus ook niet heet wordt

jep, maargoed onder een load van 0% had ik het wat lager verwacht :P

misschien dat ik er zo'n NZXT bracket op zet met een H60 of zoiets. zou die ook wat stiller moeten worden!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is dat zo, maar als ik, een niet Amerikaan, deze vragen ook zou kunnen beantwoorden dan is er toch wel iets mis.

En als je nou denkt dat Canada een staat van Amerika is.. Of dat je denkt dat er veel te veel landen aan Amerika grenzen om op te noemen.. Kom op nou.

 

Zoals ik al zei

 

 

Dat komt ook omdat alleen de leukste entries erin worden gezet en dat is de amerikaanse jeugd van middelbaar niveau, die staan over het algemeen bekend zelfvoldane semi-idioten te zijn.

 

Wat je daar hoort zijn de meest retarded mensen op deze planeet, denken dat ze alles weten terwijl ze totaal niks van de wereld om zich heen weten. Totaal opgaan in hun eigen nationalistische onzin.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

jep, maargoed onder een load van 0% had ik het wat lager verwacht :P

misschien dat ik er zo'n NZXT bracket op zet met een H60 of zoiets. zou die ook wat stiller moeten worden!

Heb je een reference koeler?

(BTW mijn msi 280x zit rond de 30 idle)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb je een reference koeler?

(BTW mijn msi 280x zit rond de 30 idle)

 

En dan zit ik hier met een 970 die idle op 62°C is. Dit is dan wel fanless en zodra hij onder load komt gaan de fans aan en op 33% fan speed wordt hij ~63°C op full load (overklokt).

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

En dan zit ik hier met een 970 die idle op 62°C is. Dit is dan wel fanless en zodra hij onder load komt gaan de fans aan en op 33% fan speed wordt hij ~63°C op full load (overklokt).

denk niet dat het goed komt als ik nu mijn kaart de stekker van de fan er uit trek. ook nooit een keer dat het me door software gaat lukken om hem fanless te krijgen!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik wil ook wel weten hoe ik mijn HD 6570 fanless krijg zonder de fan los te koppelen

zonder load blijft ie op kamertemperatuur, en met 15% fan blijft ie under load maximaal 70 graden

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

iemand hier ook eigenaar van een AMD kaart? ik heb nu net mn pc weer voor het eerst geboot met mn 290x, maar hij idlet tussen de 45 en 50 graden. is dit normaal?

 

Ik dacht laat ik ook eens kijken, die van mij was 80 graden idle (de AMD drivers vonden het niet nodig om de fan in te schakelen)... Toch maar even afterburner geinstalleerd. :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik dacht laat ik ook eens kijken, die van mij was 80 graden idle (de AMD drivers vonden het niet nodig om de fan in te schakelen)... Toch maar even afterburner geinstalleerd. :P

ja dat heb ik ook gezien laatst, gelukkig draait mijn fan wel gewoon, maar ik kijk ook regelmatig even op afterburner. genoeg posts op forums waar mensen hun GPU hebben gebakken omdat de fan uit bleef staan!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

JEZUSMINA OP EEN PAARD

Oculus Rift word €700.

Rip the dream boys.

Oh en ik las net iets over idle temps van een 290X en de Asus 290X DCU2 die ik had draaide 35 graden op idle.

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ja dat heb ik ook gezien laatst, gelukkig draait mijn fan wel gewoon, maar ik kijk ook regelmatig even op afterburner. genoeg posts op forums waar mensen hun GPU hebben gebakken omdat de fan uit bleef staan!

Huh. Dat is best raar. Word je computer dan niet gewoon geforced uitgezet ofzo?

 

 

JEZUSMINA OP EEN PAARD

Oculus Rift word €700.

Ouch. Doet het verder nog iets behalve er weird uitzien en een scherm hebben? :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Huh. Dat is best raar. Word je computer dan niet gewoon geforced uitgezet ofzo?

Ouch. Doet het verder nog iets behalve er weird uitzien en een scherm hebben? :P

De echt ancient AMD gpus deden niet aan zelfbescherming dus die bakte zichzelf. Maar dan bedoel ik dus ook echt de antieke.

En ik vond het idee van de oculus wel vet, maar dit gaat mij wat te ver.

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Toen we het toch over temperaturen hadden, besloot ik meteen maar eens mijn fan curvature aan te passen zodat ie iets minder lawaaierig is.
Werkt goed, temperaturen nogsteeds goed...
Maar nu merk ik pas echt hoeveel herrie mijn harde schijf maakt.

 

Hele hoge piep, bijna iritant.
Ik heb geen idee, maar hoeveel herrie zou een Western Digital Green 1TB 5400rpm moeten maken?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Huh. Dat is best raar. Word je computer dan niet gewoon geforced uitgezet ofzo?

nope, door de crimson driver gingen die kaarten gewoon door terwijl ze al dik in de 100 graden zaten. AMD heeft zelf ook laten weten dat de bug een gevaar is voor je kaart en dat ze werken aan een oplossing.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Toen we het toch over temperaturen hadden, besloot ik meteen maar eens mijn fan curvature aan te passen zodat ie iets minder lawaaierig is.

Werkt goed, temperaturen nogsteeds goed...

Maar nu merk ik pas echt hoeveel herrie mijn harde schijf maakt.

 

Hele hoge piep, bijna iritant.

Ik heb geen idee, maar hoeveel herrie zou een Western Digital Green 1TB 5400rpm moeten maken?

Misschien ben jij er gevoeliger voor dan ik ik hoor mijn blue nooit, optical drive hoor ik ook piepen als er iets in zit (zeer zelden dus :P )
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×