Jump to content

Dutch Talk

TheMail

ay, ik probeer een android vm te draaien op mijn computer gaat ie zeuren over virtualisation technology:

als hij in de bios aan staat zegt virtualbox/genymotion/intel ding dat hij niet beschikbaar is en als hij uit staat

zegt intel ding dat hij aan staat en zegt virtualbox/genymotion dat hij in de bios uit staat

 

IK WIL GEWOON CLASH OF CLANS DOEN HOE MOEILIJKS IS DEZE SHIT

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

dus... wie gaat er een rift kopen? ze kosten 699 euro's

Nou als het misschien een derde was, of nog minder... Voor die prijs --> instant nope.

 

 

ay, ik probeer een android vm te draaien op mijn computer gaat ie zeuren over virtualisation technology:

als hij in de bios aan staat zegt virtualbox/genymotion/intel ding dat hij niet beschikbaar is en als hij uit staat

zegt intel ding dat hij aan staat en zegt virtualbox/genymotion dat hij in de bios uit staat

 

IK WIL GEWOON CLASH OF CLANS DOEN HOE MOEILIJKS IS DEZE SHIT

Probeer Bluestacks als niks anders werkt of whatever. Ik gebruikte het een paar jaar geleden, werkte genoeg voor de 1 keer dat ik het gebruikte, lol

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

weet je nog, die kabel? van 50 euries?

He?

Nee? Sorry

 

ay, ik probeer een android vm te draaien op mijn computer gaat ie zeuren over virtualisation technology:

als hij in de bios aan staat zegt virtualbox/genymotion/intel ding dat hij niet beschikbaar is en als hij uit staat

zegt intel ding dat hij aan staat en zegt virtualbox/genymotion dat hij in de bios uit staat

 

IK WIL GEWOON CLASH OF CLANS DOEN HOE MOEILIJKS IS DEZE SHIT

Doe Android x86. Doe ik met mijn Windows tablet, werkt perfect.

Clash of Clans, World of Tanks Blitz, Ziggo Horizon Go etc werkt allemaal perfect.

 

Probeer Windows 7 :P

 

Dat is eigenlijk nog niet eens zo heel slecht, dacht ik. Iets meer dan een jaar geleden kostte SATA kabels op alternate volgens mij zo'n 6+ euries, en toen was de dollar-euro verhouding nog niet super kut. :P

Haha ga ik later eens proberen, en anders Windows 10

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

jezus, bij mediamarkt vragen ze ook gewoon bijna 10 euro voor een sata kabel van 50 centimeter.

er mag gdumme wel 10000000GB per seconde doorheen kunnen voor die prijs!

Ik kon ook niks goedkoop vinden alles 10 euro of meer dus ging ik naar een random PC winkel: 50 cent mijn mond viel echt open van verbazing

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

He?

Nee? Sorry

 

Doe Android x86. Doe ik met mijn Windows tablet, werkt perfect.

Clash of Clans, World of Tanks Blitz, Ziggo Horizon Go etc werkt allemaal perfect.

 

Haha ga ik later eens proberen, en anders Windows 10

moet het echt met bootable usb shit? wil gewoon een vm

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

dus... wie gaat er een rift kopen? ze kosten 699 euro's

Weet iemand of dat ding met g/free sync komt want tearing met vr lijkt me fucking vreselijk.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik kon ook niks goedkoop vinden alles 10 euro of meer dus ging ik naar een random PC winkel: 50 cent mijn mond viel echt open van verbazing

wat. Show me dat winkel :P Dan koop ik er 1000, en resell ze op marktplaats of whatever xD

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

heb bluestacks verwijderd en bluestacks 2 geinstalleerd :D

Lol werkt dat? En anders update BIOS en verwijder alle vm rotzooi. Ik had daar last mee met hyper-v daardoor werkte echt niks meer.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

geen van bijde helaas :(

Ik ben redelijk geïnteresseerd in vr maar wacht nog wel een generatie of 2 want nu lijkt het gewoon op wie kan het eerste een fatsoenlijke headset uitbrengen.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hele virtuele machine bullshit vind ik niks

Werkt allemaal maar langzaam

 

Heb gewoon een extra partitie van 4gb op de SSD van m'n tablet toegevoegd en Android geadd aan de uefi boot options.

Dus als ik volume up in hou tijdens t booten opent ie boot device selection, en daar kan ik dan de Android partitie kiezen en start ie Android.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ben redelijk geïnteresseerd in vr maar wacht nog wel een generatie of 2 want nu lijkt het gewoon op wie kan het eerste een fatsoenlijke headset uitbrengen.

Je moet echt een super goede PC hebben om dat te kunnen draaien heb ik gelezen...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hele virtuele machine bullshit vind ik niks

Werkt allemaal maar langzaam

Heb gewoon een extra partitie van 4gb op de SSD van m'n tablet toegevoegd en Android geadd aan de uefi boot options.

Dus als ik volume up in hou tijdens t booten opent ie boot device selection, en daar kan ik dan de Android partitie kiezen en start ie Android.

Mmh werkt bij mij wel vrij snel :) (op onze server)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mmh werkt bij mij wel vrij snel :) (op onze server)

Zal er waarschijnlijk wel aan liggen dat ik t op een tablet doe, daar zit maar een Intel Atom Z3775 2.4ghz chipje in.
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zal er waarschijnlijk wel aan liggen dat ik t op een tablet doe, daar zit maar een Intel Atom Z3775 2.4ghz chipje in.

Intel xeon hier ;)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Je moet echt een super goede PC hebben om dat te kunnen draaien heb ik gelezen...

Ja daarom nog meer goede reden om ff te wachten.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wie wist dat low profile CPU watercooling een ding was? best een heftig ding imo

2000871915.png

Is dat toevallig de Cooler Master Seidon 120V? Want daar was ik ook al over aan het denken om te halen, maar geen idee hoe efficiënt zo'n ding is.
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×