Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Nou, het is niet alleen vouwen wat ze doet, hoor. Ze is ook behoorlijk kunstzinnig; soms produceert ze wel zestig schilderijen per seconde!

Hangen die schilderijen in een galerij of is het alleen maar als hobby?

Ze klinkt trouwens wel een beetje als een heethoofd zo te horen, klopt dat?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Woeps, beetje laat... De bedoeling was dat ik om 01:00 zou gaan slapen... Zo te zien is dat helemaal gelukt :D

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Windows 10 doet dat automatisch ik heb een oude HP laptop die alleen maar drivers heeft voor Windows 7 en dat werkt perfect.

Gewoon USB stick met windows 10 en klaar

 

hmmm kan dat proberen ja, zal binnenkort eens kijken of dat werkt.

May the light have your back and your ISO low.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hangen die schilderijen in een galerij of is het alleen maar als hobby?

Ze klinkt trouwens wel een beetje als een heethoofd zo te horen, klopt dat?

 

Ze heeft een galerij voor haar schilderijen, maar die is maar 4GB, waarvan de laatste 512MB op een onhandige plek ligt, waardoor het haast niet te gebruiken valt... :D  :D

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Kent iemand een goede applicatie voor android om media van op je plex media server af te spelen (aangezien plex zelf betalend is op mobiel)?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Kent iemand een goede applicatie voor android om media van op je plex media server af te spelen (aangezien plex zelf betalend is op mobiel)?

 

De webinterface ?

 

 

(trouwens is het die paar euro wel waard, plexpass houder met dedicated nas :))

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

De webinterface ?

(trouwens is het die paar euro wel waard, plexpass houder met dedicated nas :))

Webinterface werkt helaas niet op mobiel.. Niet op ios noch op android.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Op mijn iPhone werkt die gewoon hoor

 

 

Playstation vita ook trouwens

even android zoeken

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Op mijn iPhone werkt die gewoon hoor

 

 

Playstation vita ook trouwens

even android zoeken

 

Raar, ik heb geprobeerd op een iPad (iOS 9) en ik kreeg niets afgespeeld...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Kon het prima afspelen vanaf een iPhone iOS 9.2 

plexios.jpg

Tot daar geraak ik ook (met muziek dan wel) maar als ik dan een liedje selecteer om af te spelen is er geen geluid.. Rare dingen.. Heb zelfs al in veschillende browsers geprobeerd (safari, chrome, firefox)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nee muziek gebruikt die denk ik html5 audio voor en daar heeft mobile webkit denk ik geen support voor, hij maakt er geen rtsp of mp3 steam van, maar ik dacht dat je video bedoelde dat werkt wel via de web interface

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Nee muziek gebruikt die denk ik html5 audio voor en daar heeft mobile webkit denk ik geen support voor, hij maakt er geen rtsp of mp3 steam van, maar ik dacht dat je video bedoelde dat werkt wel via de web interface

 

Ah oké ik snap het, maar video had ik nog niet geprobeerd daarmee... Is er geen mogelijkheid om de muziek te laten omzetten naar mp3?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb nu besloten dat het een 500GB SATA SSD wordt en niet een 250GB PCI-e SSD. Mijn 120GB samsung 840 EVO zat net volledig vol (een paar honderd MB over).

 

Zat me een backup zip bestandje uit te pakken van 40 GB op mijn HDD, blijkt die dus alles te cachen in mijn temp files, tegen het einde van het uitpakken komt die met de melding dat het geheugen vol zit en ik had iets van 35GB aan temp files.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

post-294414-14514019481097_thumb.jpg

post-294414-14514019659603_thumb.jpg

Dit is alweer de zoveelste.

Is het een hobby van mensen of zo?

iPhone smijten.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dit is alweer de zoveelste.

Is het een hobby van mensen of zo?

iPhone smijten.

 

Een vriend van mij was eens zo boos op zijn vriendin dat hij zijn iPhone 4S kapot had gegooid,  ding "werkte" nog wel

 

Ik heb nu besloten dat het een 500GB SATA SSD wordt en niet een 250GB PCI-e SSD. Mijn 120GB samsung 840 EVO zat net volledig vol (een paar honderd MB over).

 

Zat me een backup zip bestandje uit te pakken van 40 GB op mijn HDD, blijkt die dus alles te cachen in mijn temp files, tegen het einde van het uitpakken komt die met de melding dat het geheugen vol zit en ik had iets van 35GB aan temp files.

 

 

 

ooit wil ik alleen nog maar SSD based storage in mijn desktop hebben, nu ook een 128GB samsung 830, maar hoor toch mijn hdd (en fans (2Die moeten ook dood weg ) ) 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

attachicon.gifIMG_20151229_154312849.jpg

attachicon.gifIMG_20151229_160648231.jpg

Dit is alweer de zoveelste.

Is het een hobby van mensen of zo?

iPhone smijten.

ja, was een keertje boos en gooide mijn iphone 4s op de badkamervloer..

mijn vader heeft een nieuw scherm besteld en het erop gezet :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ja, was een keertje boos en gooide mijn iphone 4s op de badkamervloer..

mijn vader heeft een nieuw scherm besteld en het erop gezet :D

jezus, dan was dat wel een zieke ragequit ofzo. ik ben zelf ook vaak boos geweest maar gek genoeg heb ik nog nooit iets stuk gegooid :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ooit wil ik alleen nog maar SSD based storage in mijn desktop hebben, nu ook een 128GB samsung 830, maar hoor toch mijn hdd (en fans (2Die moeten ook dood weg ) ) 

 

Als ik die 500GB SSD heb kan die HDD op idle tenzij ik van die niet vaak gebruikte programma's ga draaien (denk bijvoorbeeld aan origin) en na ongeveer 20 uur aan bios editen (CPU en GPU), €6 aan spullen en wat solderen heb ik het voor elkaar gekregen mijn PC volledig fanless te kunnen draaien als de CPU onder de 3,8GHz zit en de GPU op idle zit of gedownclocked is.

 

Hij is soms dus letterlijk stil (buiten hele zachte coilwhine die amper hoorbaar is) aangezien mijn HDD nu soms ook al idlet.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Beetje laat, maar zie nu pas dat de Pokémon Theme song is in de Top 2000 gekomen :D 

Zag het net op Dumpert, weet alleen niet op welke plek 

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Repareer je telefoons?

Zoja, hoe veel kost het om een OnePlus One scherm te vervangen naar eentje die niet zo'n stom touchscreen heeft dat eigenlijk niet werkt... :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Beetje laat, maar zie nu pas dat de Pokémon Theme song is in de Top 2000 gekomen :D 

Zag het net op Dumpert, weet alleen niet op welke plek

#1666 :D
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×