Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Vgm is het 310 maar oke, de rest is zoveel lager (waarom???) dat het toch weer dezelfde score is.

ik ben de blinde man

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Voorheen was mijn record 11179 bij CPU: 5,0GHz, RAM: 1866MHz, GPU: 1556,7/3946MHz (dit was bij een max CPU temp van 99°C en een max GPU temp van 50°C).

Hoe de *** hou jij je GPU zo koud :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hoe de *** hou jij je GPU zo koud :P

 

Tripple slot GPU van 30+cm lang (dus 1,5 keer zo dik en lang als de meeste) met 3 fans die elk op 3000RPM draaien. Heb alles van shroud eraf gehaald voor minder obstructies. Ook werken de fans van de stroom direct uit mijn voeding zodat mijn GPU geen stroom hoeft af te staan (ze gebruiken wel het PWM signaal van de GPU fan port). Heb ook nog eens MX-4 thermal paste tussen de GPU en de koeler gesmeerd.

Genoeg uitleg?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hoe de *** hou jij je GPU zo koud [emoji14]

Mijn GPU word 70°c
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Omdat het nu eens koud was in Limburg (bij mij onder het afdak -3°C) heb ik besloten mijn pc ff buiten te zetten en te overklokken, om te kijken welke resultaten ik kreeg. Er gebeurde iets opmerkelijks. Dezelfde score bij 2 verschillende CPU snelheden.

9Ra3xVv.png

Voorheen was mijn record 11179 bij CPU: 5,0GHz, RAM: 1866MHz, GPU: 1556,7/3946MHz (dit was bij een max CPU temp van 99°C en een max GPU temp van 50°C).

is het het waard om 3dmark te kopen op steam sale?
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

is het het waard om 3dmark te kopen op steam sale?

de demo doet het goed genoeg naar mijn mening

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

welke stank

Ik zit in de hal van't internaat met mijn PC en dat is 5 meter van de deur van de toiletten en dat stinkt dat het niet meer normaal is want al die idioten laten de deur openstaan...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Iemand verstand van Skyrim followers? Ik heb een standalone followers geïnstalleerd maar ik krijg niet de optie om diegene als follower mee te nemen. Ik heb Ultimate Follower Overhaul geïnstalleerd en die zet het max aantal followers op 16 dus dat is ook niet het probleem. Ben Lydia wel zat nu :P

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Iemand verstand van Skyrim followers? Ik heb een standalone followers geïnstalleerd maar ik krijg niet de optie om diegene als follower mee te nemen. Ik heb Ultimate Follower Overhaul geïnstalleerd en die zet het max aantal followers op 16 dus dat is ook niet het probleem. Ben Lydia wel zat nu :P

Zelfs met vanilla Skyrim moet je de optie om iemand als follower mee te nemen hebben, ook al heb je een andere follower mee. Als die optie er niet is zal het wel aan de follower mod liggen.

Maar ik gebruik een andere mod die dacht ik "Multiple followers" of zoiets simpels heet en daarmee kan ik ook meerdere followers hebben

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wie dat zegt heeft hem zelf gelegd

 

En hij zit nog steeds in de broek! Helaas is die niet meer lekker warm. :(

 

Edit: Over de OC van 5.1Ghz vs 5.2Ghz, als die niet throttled dan is de OC simpelweg niet stabiel genoeg meer, hij crashed oid. niet maar omdat je waarschijnlijk net over de limiet gaat heb je toch een mindere performance. Ik heb het in het verleden meer gezien waar een CPU simpelweg niet meer efficient functioneerd op een OC. Je kan de Vcore verhogen om te zien of dat iets uit haalt maar waarschijnlijk zal dit niet werken, ik denk eerder dat je voor een andere koel methode zal moeten gaan.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

-snip-

 

Een andere koelmethode, die is mooi. LN2 neem ik aan?

 

Denk trouwens zelf dat het komt omdat ik mss andere programma's gedisabled heb bij de 2 runs waardoor het anders runde.

 

Als het morgen nog koud is ga ik proberen met een meer memory focussed GPU overclock, met 2*4GB ram sticks met een hogere snelheid (pray for 2133MHz OC), met 1,6vcore op de 5,2GHz OC en met meer aandacht aan de achtergrondprogramma's die uit moeten.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik moet voor Frans voor vandaag leren, maar heb meer dan de helft nog niet gedaan... #kut

 

Tripple slot GPU van 30+cm lang (dus 1,5 keer zo dik en lang als de meeste) met 3 fans die elk op 3000RPM draaien. Heb alles van shroud eraf gehaald voor minder obstructies. Ook werken de fans van de stroom direct uit mijn voeding zodat mijn GPU geen stroom hoeft af te staan (ze gebruiken wel het PWM signaal van de GPU fan port). Heb ook nog eens MX-4 thermal paste tussen de GPU en de koeler gesmeerd.

Genoeg uitleg?

Ja :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik moet voor Frans voor vandaag leren, maar heb meer dan de helft nog niet gedaan... #kut

Zooo moe! :o
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zooo moe! :o

Haha, ik ben zeker het komende uur nog wel bezig :/

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb net software RAID gemaakt met 2 harde schijven, maar heeft iemand enig idee hoe ik bij zoeits read/write speeds benchmark?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb net software RAID gemaakt met 2 harde schijven, maar heeft iemand enig idee hoe ik bij zoeits read/write speeds benchmark?

 

Gebruik crystaldiskmark.

 

Morgen komt mijn 480GB PCI-e SSD eindelijk binnen maar eerst, een 2de dag overklokken bij -2°C.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 laptopschijfjes samen, 150mb/s :)

Edit:

EMERGARAHRD moet meer harde schijven zoeken om toe te voegen aan m'n RAID.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

raid 0?

Ja.

Heb er nu hardware RAID van gemaakt.

2*western digital nogwat 500gb

koop een oude server met 10k rpm 146 gb schijven, raid en hoppa, 500 mb/s ez

Lol ik ga kijken.

Ghetto versie van SSD

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Net 11896 gehaald, plek 223 van de benchmark scores voor fire strike.

Ga eens kijken of ik een paar extra MHz eruit kan persen en anders ga ik windows explorer uitzetten. (Must reach 12k)

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×