Jump to content

Dutch Talk

TheMail

Er komt niet zo veel meer bij kijken, ja, testen op elke increase, maar dat is het. AIDA64 gebruik ik dan.

 

Je moet de stepping van het moederbord en power saving features uitschakelen voor meer stabiliteit om mee te beginnen. Het is niet alleen hogere nummertjes aanklikken.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Je moet de stepping van het moederbord en power saving features uitschakelen voor meer stabiliteit om mee te beginnen. Het is niet alleen hogere nummertjes aanklikken.

Jij bent een hoger nummer. >: (

Edit: power saving stond gewoon uit hoor.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Jij bent een hoger nummer. >: (

Edit: power saving stond gewoon uit hoor.

Valt echt mee, ik hoor 5GHz overclocks op de 3770k en ik zit vast op 4.8. Als je het over de GPU overklok hebt, dat is bios modden ten top en ga morgen wss zelfs hardmodden (dingen kortsluiten op de gpu zelf om meer voltage en ampere erdoor te pompen) omdat ik de bios mod limiet heb bereikt.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Valt echt mee, ik hoor 5GHz overclocks op de 3770k en ik zit vast op 4.8. Als je het over de GPU overklok hebt, dat is bios modden ten top en ga morgen wss zelfs hardmodden (dingen kortsluiten op de gpu zelf om meer voltage en ampere erdoor te pompen) omdat ik de bios mod limiet heb bereikt.

Ik ga het lekker houden bij 4,1 ghz. Deed speedstep uit en moest mijn cmos Battery resetten omdat geen beeld meer.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ga het lekker houden bij 4,1 ghz. Deed speedstep uit en moest mijn cmos Battery resetten omdat geen beeld meer.

Wat is er mis met jouw mobo/cpu? Mijn 3570 (niet overklokbare versie van die van jou) kon nog 4,41GHz doen zonder problemen. Heb nog nooit cmos moeten resetten na al die tijd overklokken.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Wat is er mis met jouw mobo/cpu? Mijn 3570 (niet overklokbare versie van die van jou) kon nog 4,41GHz doen zonder problemen. Heb nog nooit cmos moeten resetten na al die tijd overklokken.

Niks, ik probeerde 4,5 hz met fixed voltage aan en speedstep uit. Daarom denk ik :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Niks, ik probeerde 4,5 hz met fixed voltage aan en speedstep uit. Daarom denk ik :P

Ik heb een keer voor de leut 5,5GHz met maar 1,5v ingetoetst, hij vond het niet leuk maar na 3 pogingen ging die weer terug naar 4,8 met 1,35v.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb een keer voor de leut 5,5GHz met maar 1,5v ingetoetst, hij vond het niet leuk maar na 3 pogingen ging die weer terug naar 4,8 met 1,35v.

Tja, ik weet het ook niet.

 

Maar maakt niks uit, was toch van plan om als volgende upgrade een nieuwe cpu,mobo en cooler te kopen, 400 euro zal dat gaan kosten denk.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Tja, ik weet het ook niet.

Maar maakt niks uit, was toch van plan om als volgende upgrade een nieuwe cpu,mobo en cooler te kopen, 400 euro zal dat gaan kosten denk.

Als ik zo'n upgrade ga doen wordt het sws lga 2011(-4?). Ik wil het ook gelijk goed doen zodra ik eraan begin vanaf nu. Als je voor weinig geld een zeer goede koeler nodig hebt, pak de gamer storm lucifer en koop zelf 2 goede 120mm fans, dan heb je ongeveer de performance van 120mm single rad waterkoelers voor maar €30 (exclusief de vervangende fans).

Kan trouwens niet wachten tot vanmiddag, ga eindelijk een massale case mod maken en al mijn LEDs en fans op 2 schakelaars aansluiten en dan met relais, veel header kabels en nog een paar diodes een heel systeem erachter bouwen. Misschien kom ik er ook al aan toe mijn gpu open te maken om er zelf betere koeling in te bouwen en wat te kortsluiten voor die betere overkloks.

P.s. ik ga nu slapen, zo doe je dat tom.

Edit: heb helaas niet met die dino's gespeeld vanavond.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Als ik zo'n upgrade ga doen wordt het sws lga 2011(-4?). Ik wil het ook gelijk goed doen zodra ik eraan begin vanaf nu. Als je voor weinig geld een zeer goede koeler nodig hebt, pak de gamer storm lucifer en koop zelf 2 goede 120mm fans, dan heb je ongeveer de performance van 120mm single rad waterkoelers voor maar €30 (exclusief de vervangende fans).

Kan trouwens niet wachten tot vanmiddag, ga eindelijk een massale case mod maken en al mijn LEDs en fans op 2 schakelaars aansluiten en dan met relais, veel header kabels en nog een paar diodes een heel systeem erachter bouwen. Misschien kom ik er ook al aan toe mijn gpu open te maken om er zelf betere koeling in te bouwen en wat te kortsluiten voor die betere overkloks.

P.s. ik ga nu slapen, zo doe je dat tom.

Ik ga helaas niet aan watercooling beginnen :D ik wil niet moeilijk doen. Ik pak dan gewoon de dark rock pro 3 oid.

 

En ja ik lees het al, jij hoort hier veel meer thuis dan ik. :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ga helaas niet aan watercooling beginnen :D ik wil niet moeilijk doen. Ik pak dan gewoon de dark rock pro 3 oid.

En ja ik lees het al, jij hoort hier veel meer thuis dan ik. :P

Nee nee, dat is het hem juist, die gamer storm lucifer heeft die performance voor €30 als lucht koeler, het is niet eens water koeling. Je moet trouwens wel een redelijke case hebben want dat ding is groot.

En dat thuishoren weet ik niet zeker. Ik ben gewoon experimenteel als het om overklokken gaat en het maken van schakelingen is iets waar ik mijn afgelopen zomer aan heb verspild om alle componenten te snappen enzo.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

Nexus 5 op 2 december terug gestuurd omdat er ineens zieke lightbleeding was in een hoek. Hij heeft twee weken bij de reparateur gelegen, waar ze het scherm en de achterkant hebben vervangen. Krijg ik hem vandaag thuis is het probleem er nog steeds -_-

TWEE WEKEN EN NOG VERNEUKEN ZE HET.

 

PLS HELP, ik word gek van 70 euro Aldi telefoons....

Mah Build:  CPU: Intel i7-7700K COOLING: NZXT Kraken X52 GPU: Asus Strix GTX 1080 MOBO: Asus Strix Z270F RAM: 16GB GSKILL TridentZ RGB 3000 

CASE: In Win 303 STORAGE: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB  SSHD PSU: EVGA Supernova G2 750W

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

Nexus 5 op 2 december terug gestuurd omdat er ineens zieke lightbleeding was in een hoek. Hij heeft twee weken bij de reparateur gelegen, waar ze het scherm en de achterkant hebben vervangen. Krijg ik hem vandaag thuis is het probleem er nog steeds -_-

TWEE WEKEN EN NOG VERNEUKEN ZE HET.

 

PLS HELP, ik word gek van 70 euro Aldi telefoons....

oh god XDDD

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Ik probeer nu mijn ouders over te halen de superserver 9000 (suggereer aub een betere naam) te kopen:

 
Motherboard: Asus Z9PE-D8 WS SSI EEB Dual-CPU LGA2011 Motherboard  ($508.99 @ SuperBiiz) 
Memory: Crucial 16GB (2 x 8GB) DDR3-1600 Memory  ($116.94 @ Adorama) 
Storage: Samsung 850 EVO-Series 500GB 2.5" Solid State Drive  ($147.88 @ OutletPC) 
Case: Phanteks Enthoo Pro ATX Full Tower Case  ($102.00 @ Amazon) 
Total: $1485.76
Prices include shipping, taxes, and discounts when available
Generated by PCPartPicker 2015-12-19 06:48 EST-0500
 
zal ik deze vergelijken met de DS1515+? want deze heeft een veel zwakkere processor en 2 gb ram, voor 700 euro, prima manier om ze over te halen en te laten zien dat een normale nas te duur is?
 
en: die schijven gaan in ZFS, wat die nas niet eens ondersteunt, dus nog meer voordelen.
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

Nexus 5 op 2 december terug gestuurd omdat er ineens zieke lightbleeding was in een hoek. Hij heeft twee weken bij de reparateur gelegen, waar ze het scherm en de achterkant hebben vervangen. Krijg ik hem vandaag thuis is het probleem er nog steeds -_-

TWEE WEKEN EN NOG VERNEUKEN ZE HET.

 

PLS HELP, ik word gek van 70 euro Aldi telefoons....

 

Gebruikt een pleister zoals bij normaal bloed.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

@mikat wat de fuk, je gaat toch geen freaking 500 euries aan een of ander stom moederbord uitgeven :o

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

300-350 euries van iemand op marktplaats XDDD

(dat is het allergoedkoopste dual socket 2011 mobo die ik kan vinden)

Daar gaan mijn gedachtes >.<

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

wat u mean bro?

nou, ik wou ook zo iets, maar 300+ voor een mobo is ridiculous to the max...

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

niet als je een sicke deal hebt op je cpus :)

Ja maar toch :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Iemand hier verstand van mech-toetsenborden? Ik zou wel backlight op mijn k65 willen bouwen, maar heb geen idee of dat haalbaar is door gewoon een bakje leds te kopen en te gaan solderen?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Iemand hier verstand van mech-toetsenborden? Ik zou wel backlight op mijn k65 willen bouwen, maar heb geen idee of dat haalbaar is door gewoon een bakje leds te kopen en te gaan solderen?

Zou ik niet doen. :o Ik heb zelf gewoon K70 RGB gekocht vorig jaar.

 

Ik gebruik rond deze tijd van het jaar deze profile:

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×