Jump to content

logitch g29 not working properly

Go to solution Solved by HannahLewis,

Zijn het al je pedalen waarmee je problemen hebt of slechts een pedaal?

7 minutes ago, f1ght43v3r said:

Beschikt u over de nieuwste Logitech-software? In welk spel doen deze problemen zich voor? Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 

Ik beschik zeer zeker van de nieuwste versie, namelijk versie 9.02.65 en dit probleem dient zich al 3 a 4 weken aan

1 minute ago, f1ght43v3r said:

Beantwoord de andere twee vragen eens, dan is het gemakkelijker te helpen.

in de games Farming Simulator 19, Truck & Logistics Simulator, ik had het ook eerst in Euro Truck Simulator 2 en American truck simulator, in die games heb ik door middel van bepaalde instellingen het kunnen oplossen, maar bij de eerste 2 genoemde games dus niet, want die beschikken niet over de instellingen die ik in de andere 2 games dus wel heb.

Wat ik heb geprobeerd is: ingespoten met vet, stof eruit geblazen, software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de G29 uit de pc instellingen verwijderd en opnieuw toegevoegd

You relubricated the pedals correct? The fact that the problem appears in multiple games makes me believe its a hardware problem not software. If you can try to redo the cleaning of the contacts of the pedals (refer to youtube videos how to do it). What worked for me in the past is while setting up the pedals in game make sure you push them down hard just before setting them up but I doubt that'll fix your issue at hand.

I5-8600K - GTX 1080 - 16GB RAM - 1.5TB SSD

I want everything pink

7 minutes ago, f1ght43v3r said:

Heb je de pedalen correct opnieuw gesmeerd? Het feit dat het probleem in meerdere games voorkomt, doet me geloven dat het een hardwareprobleem is en geen software. Als je kunt proberen om de contacten van de pedalen opnieuw te reinigen (raadpleeg de YouTube-video's hoe je dit moet doen). Wat in het verleden voor mij werkte, is dat je tijdens het instellen van de pedalen in het spel ervoor zorgt dat je ze hard naar beneden duwt net voordat je ze instelt, maar ik betwijfel of dat je probleem bij de hand zal oplossen.

I will do this, just for cleaning I will have to ask my parents if they can get / bring that for me as I have only just moved away :)

image.png

42 minutes ago, f1ght43v3r said:

Ook als u nog garantie heeft, kan deze komen te vervallen als u de pedalen opent. Het is misschien beter om er garantie van te maken. Je hebt 2 jaar garantie binnen de EU.

I'll do that then, thanks for the help in that ;)