Jump to content

German speakers needed

Tomic

hi bit of a weird request but i need to write a song in german it needs to be about 60 words i need it by the 16th

Thanks in advance Tomic

Red Fury: Cpu intel i5 4960k GPU 1060 6gb, Cooling  noctua dh15 storage 1tb sshd 250gb ssd mobo gigabyte z97p-3 case fractal r4 ram hyper x fury red 8 gb psu 550w xfx ts os win 10 monitor lg 25um56 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

hi bit of a weird request but i need to write a song in german it needs to be about 60 words i need it by the 16th

Thanks in advance Tomic

What is this for? Topic or theme? Why the super short deadline?

END OF LINE

-- Project Deep Freeze Build Log --

Quote me so that I always know when you reply, feel free to snip if the quote is long. May your FPS be high and your temperatures low.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

lol i thought this was going to be about speakers built in germany

NEW PC build: Blank Heaven   minimalist white and black PC     Old S340 build log "White Heaven"        The "LIGHTCANON" flashlight build log        Project AntiRoll (prototype)        Custom speaker project

Spoiler

Ryzen 3950X | AMD Vega Frontier Edition | ASUS X570 Pro WS | Corsair Vengeance LPX 64GB | NZXT H500 | Seasonic Prime Fanless TX-700 | Custom loop | Coolermaster SK630 White | Logitech MX Master 2S | Samsung 980 Pro 1TB + 970 Pro 512GB | Samsung 58" 4k TV | Scarlett 2i4 | 2x AT2020

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

Oooh Wir sind keine Fremden zu lieben Du kennst die Regeln, und ich auch Ein volles Engagement ist es, was ich denke an Sie würden nicht von einem anderen Kerl diese Ich möchte nur sagen, wie ich fühle Erhielt, damit Sie verstehen, Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Wir haben so lange miteinander bekannt Ihr Herz ist schon weh, aber Sie sind zu schüchtern, um es zu sagen Im Inneren, wir beide wissen, was los war Wir wissen, das Spiel und wir gonna spielen Und wenn Sie mich fragen, wie ich mich fühle Sag mir nicht, Sie zu blind, um zu sehen sind Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt (Ooh, geben Sie oben) (Ooh, geben Sie oben) Wird nie geben, nie gonna give (Geben Sie up) Wird nie geben, nie gonna give (Geben Sie up) Wir haben so lange miteinander bekannt Ihr Herz ist schon weh, aber Sie sind zu schüchtern, um es zu sagen Im Inneren, wir beide wissen, was los war Wir wissen, das Spiel und wir gonna spielen Ich möchte nur sagen, wie ich fühle Erhielt, damit Sie verstehen, Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt

Intel Core i7-6700K | Corsair H105 | Asus Z170I PRO GAMING | G.Skill TridentZ Series 16GB | 950 PRO 512GB M.2

 

Asus GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX OC | BitFenix Prodigy (Black/Red) | XFX PRO Black Edition 850W

 

 

My BuildPCPartPicker | CoC

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

so do you need someone to read over you lyrics oder someone to write the text for you... give us more information.

greetings from austria

"Well, not even last night's storm could wake you. I heard them say we've reached Morrowind, I'm sure they'll let us go."

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

super short deadline as it needs to be in by the 18th dec thanks @TheOfficialCzex but i was looking for something simpler im just lerning its a project for school  and i need the lyrics

not some one to read over them greetings from the uk @MalaCraft

Red Fury: Cpu intel i5 4960k GPU 1060 6gb, Cooling  noctua dh15 storage 1tb sshd 250gb ssd mobo gigabyte z97p-3 case fractal r4 ram hyper x fury red 8 gb psu 550w xfx ts os win 10 monitor lg 25um56 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

 
Oooh Wir sind keine Fremden zu lieben Du kennst die Regeln, und ich auch Ein volles Engagement ist es, was ich denke an Sie würden nicht von einem anderen Kerl diese Ich möchte nur sagen, wie ich fühle Erhielt, damit Sie verstehen, Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Wir haben so lange miteinander bekannt Ihr Herz ist schon weh, aber Sie sind zu schüchtern, um es zu sagen Im Inneren, wir beide wissen, was los war Wir wissen, das Spiel und wir gonna spielen Und wenn Sie mich fragen, wie ich mich fühle Sag mir nicht, Sie zu blind, um zu sehen sind Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt (Ooh, geben Sie oben) (Ooh, geben Sie oben) Wird nie geben, nie gonna give (Geben Sie up) Wird nie geben, nie gonna give (Geben Sie up) Wir haben so lange miteinander bekannt Ihr Herz ist schon weh, aber Sie sind zu schüchtern, um es zu sagen Im Inneren, wir beide wissen, was los war Wir wissen, das Spiel und wir gonna spielen Ich möchte nur sagen, wie ich fühle Erhielt, damit Sie verstehen, Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt

 

don't judge me on that but it sounds for a native german speaker like google translator.... but no big difference to lyrics in schlager :D;)

to OP: sry that i can't help you even if i'd have more information but i'm failing on writing lyrics ever since- i'd need some too;)

GUITAR BUILD LOG FROM SCRATCH OUT OF APPLEWOOD

 

- Ryzen Build -

R5 3600 | MSI X470 Gaming Plus MAX | 16GB CL16 3200MHz Corsair LPX | Dark Rock 4

MSI 2060 Super Gaming X

1TB Intel 660p | 250GB Kingston A2000 | 1TB Seagate Barracuda | 2TB WD Blue

be quiet! Silent Base 601 | be quiet! Straight Power 550W CM

2x Dell UP2516D

 

- First System (Retired) -

Intel Xeon 1231v3 | 16GB Crucial Ballistix Sport Dual Channel | Gigabyte H97 D3H | Gigabyte GTX 970 Gaming G1 | 525 GB Crucial MX 300 | 1 TB + 2 TB Seagate HDD
be quiet! 500W Straight Power E10 CM | be quiet! Silent Base 800 with stock fans | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | 2x Dell UP2516D

Reviews: be quiet! Silent Base 800 | MSI GTX 950 OC

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

don't judge me on that but it sounds for a native german speaker like google translator.... but no big difference to lyrics in schlager:D;)

 

Did you translate it back to English?

Intel Core i7-6700K | Corsair H105 | Asus Z170I PRO GAMING | G.Skill TridentZ Series 16GB | 950 PRO 512GB M.2

 

Asus GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX OC | BitFenix Prodigy (Black/Red) | XFX PRO Black Edition 850W

 

 

My BuildPCPartPicker | CoC

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

 
Oooh Wir sind keine Fremden zu lieben Du kennst die Regeln, und ich auch Ein volles Engagement ist es, was ich denke an Sie würden nicht von einem anderen Kerl diese Ich möchte nur sagen, wie ich fühle Erhielt, damit Sie verstehen, Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Wir haben so lange miteinander bekannt Ihr Herz ist schon weh, aber Sie sind zu schüchtern, um es zu sagen Im Inneren, wir beide wissen, was los war Wir wissen, das Spiel und wir gonna spielen Und wenn Sie mich fragen, wie ich mich fühle Sag mir nicht, Sie zu blind, um zu sehen sind Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt (Ooh, geben Sie oben) (Ooh, geben Sie oben) Wird nie geben, nie gonna give (Geben Sie up) Wird nie geben, nie gonna give (Geben Sie up) Wir haben so lange miteinander bekannt Ihr Herz ist schon weh, aber Sie sind zu schüchtern, um es zu sagen Im Inneren, wir beide wissen, was los war Wir wissen, das Spiel und wir gonna spielen Ich möchte nur sagen, wie ich fühle Erhielt, damit Sie verstehen, Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt Gebe dich nie auf Wird nie im Stich lassen Wird nie herumlaufen und im Stich lassen Wird nie make you cry Wird nie verabschieden Wird nie lügen und dich verletzt

 

that is not correct german at all!

"Well, not even last night's storm could wake you. I heard them say we've reached Morrowind, I'm sure they'll let us go."

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

that is not correct german at all!

 

Translate it to English to find the joke.

Intel Core i7-6700K | Corsair H105 | Asus Z170I PRO GAMING | G.Skill TridentZ Series 16GB | 950 PRO 512GB M.2

 

Asus GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX OC | BitFenix Prodigy (Black/Red) | XFX PRO Black Edition 850W

 

 

My BuildPCPartPicker | CoC

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

that is not correct german at all!

I'm pretty sure it's just google translated, for some reason Google translate really struggles with some phrases and grammar things in German.

i7-7700 | Asrock H270M-ITX | Fractal Design Core 500 | 16GB Corsair Vengeance LPX | EVGA GTX 1080 Ti | 850 EVO 500GB | 850 EVO 250GB | WD CavGreen 2TB

EVGA SuperNOVA 550W | Steel Series Elite Prism | Final mouse 2015 | WASD Keyboards V2 (MX Blue) | Acer Predator 1440p 144Hz

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×