Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Specter FXXK

Member
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Awards


This user doesn't have any awards

1 Follower

About Specter FXXK

  • Title
    Member
  • Birthday 2001-08-20

Contact Methods

  • Steam
    Specter FXXK
  • Xbox Live
    SpecterFXXK

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tampa FL Brandon
  • Interests
    Technology, Computers, Engineering, 3D Rendering, Gaming, Inventing.
  • Biography
    Just your average joe
  • Occupation
    I wish I had one

System

  • CPU
    Ryzen 1400
  • Motherboard
    Asus Prime A320M-K
  • RAM
    Crucial DDR4 8GB
  • GPU
    1070ti Amp Extreme
  • Case
    Master box Lite 3.1 TG
  • Storage
    1TB HDD 500GB HDD
  • PSU
    Corsair 550 Bronze
  • Display(s)
    22"
  • Cooling
    Stock AMD Fan
  • Keyboard
    dell shit
  • Mouse
    spider
  • Sound
    Aux Speaker
  • Operating System
    10 pro
  • PCPartPicker URL

Recent Profile Visitors

640 profile views
  1. i've rolled back and no its gone, but i`m trying to not sure if it's even worth the update for the new features such as cpu sync etc
  2. so its normal then lol? its kinda annoying in photoshop, and only after 441.08 it happens
  3. got this weird affect going on when I use wallpaper engine, photoshop, waves audio launcher (just to name a few) and it don't happen on DX Games? is this a driver issue or application issue?, ive already tried reinstalling fresh and still appears? I`m running a GTX 1060 6GB, and before driver 441.08 this never happened?
  4. well im new to PC stuff so i Aint know if its true, but ill provide a screenshot
  5. i like the features on MSI godlike x570 but since that VRMs i ain't trying to kill my expensive ass system
  6. I was planning on the X570 godlike but, I wasn't sure if it was worth the high price tag for the VRMs that are included
  7. So my friend told me just a few secs ago that MSI had screwed up there X570s boards with crappy VRMs and I was wondering is the Godlike even worth the price tag, I've seen other better quality boards from Asrock, Gigabyte, but I Ain't to sure to believe, did some googling and i did find a forum (toms hardware) that there VRMs are higher than there previous X470 etc and yeah, worth the price tag for Poor VRMs?, will they do a revision for there crappy VRMs *if true ?
  8. okay Windows 1903 is causing a weird bug or issue with RAM, i fixed it reverting back to 1809
  9. why is it running 1333MHz instead of 2133, that is what my system ran before.
  10. So i don't know what is causing this but recently i updated my PC to windows 1903 and idk if that update caused my system to run slower but my PC RAM 8xGB (16) GB HP Memory DDR4. Before it was running at 2133 instead of 2666, okay no problem there, but idk how my ram came out from a vibration or something but now after seating it back into place both DIMMs run at 1333MHz and the BIOS is up to date and i haven't changed the BIOS. so wtf is causing this. it was perfectly fine before. oh and i did RESET CMOS okay. motherboard Asus prime A320M-K, Ryzen 5 1400
  11. thanks guys!. yeah i can see lol. i`ll post something here when I get the thing built later down the road!. thanks!
  12. Ryzen Zen CPU? with what motherboard since idk what motherboard to pair it with, dont need a monster Zen server CPU lol
  13. RGB Don't Matter, i`ll do some light overclocking yeah so I wanna do both gaming and productivity, so Photoshop, After effects, Light Room and video editing 1080/4k
×