Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

FreakishKid

Member
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by FreakishKid

  1. It was a hectic last few weeks, with so many changes in terms of hardwares and wc stuffs, especially the case, would love to have continue in either the carbide or m8 but as she wanted something smaller thus begin the delays. After considering a few itx cases, she firmly and finally decided the CL S3 was her fav. Sorry to those who were awaiting the finish in carbide or m8... The Chosen Case The Insides Magnum Vs Mercury Im not that sure to what mods i will do yet, prolly none or something simple lol (cant promise anything)
  2. do as what braysive said... for me i didnt prime it or what.... i just sprayed the mesh while its resting on a flat ground.... no issues or what so ever.. wish i cld take a pic to show u... but i sold off the case already....
  3. Just take out the mesh spray a coat of white than finish it with some neon green spray paint.....would add more to the aesthetics and theme of your build. my 2cents
  4. Still awaiting... cant wait to finish up the log.. I will probably skip all my fancy ideas to mod the case and keep it stock and simple... (maybe)
  5. Yeah i know, but i just cant agree with phenom internal layout. Yours and hers, anyway we agreed on the S3..... so it set and done now the waiting part... S3 its actually an itx case from Caselabs......
  6. changing case, now pondering between 2 choices... s3 or the prodigy... one no mod needed the latter need a lot of mods done... as i hate to stock handle.
  7. Lol... it actually the same cpu.. just had the box there might as well put it in the pic together.... i did saw the post, nope just that one colour... alternatively he cld spray the mesh white as a base than spray with green later... im trying to rush to get the things done.... but sadly work comes first..
  8. New Hardwares...still the 4670K... prolly change to a lower cpu... maybe
  9. already sold it off to someone.. who was looking for the same black and pink motif.... lol
  10. So far she still choosing case, as she wants something smaller and simple.... Hint... its a ITX board.... Give me some time, swamp with work.... and i need to finalize some stuffs for the build before i can give updates.... sorry for all the delays....
  11. Sorry for the lack of updates as quite busy with work... There are some changes in the plan as she decided she wants something smaller... Will try to update soon... I hate changes but heck better than to piss her off... if not bye bye to my freedom to spent on stuffs.... lol
  12. The Specs as follow- 3930K Asus X79 Rampage 4 Extreme 4x8gb Dominator Platinum 2x 256gb Samsung 840 Pro 3x Evga Titan Superclocked Corsair AX1200i Caselabs SMH10 Nzxt LX
  13. Hi peeps, Unfortunately due to the size of the carbide 540 i had to discard the build in the current case, as i got an offer for the caselabs M8 which cld make my ideas feasible if i were to do it in the M8. Apologies to all who were looking forward to the finishing of the carbide case.. Do still support me still..>~~!!!! Regards, FreakisKid
  14. thanks man.... trying to, but currently swamp with work and finalizing a certain custom piece to see if its feasible option..... bear with me guys, i too wanna rush out this build... so she dont keep pestering me... LOL
  15. Hopefully i can speed up the build process... but kinda stuck on some weird idea i have cooked up for this case.... My bad for misinterpreting the pic... LOL.......
  16. well i cant please everybody thanks....~~~!!
  17. hahahahaa.... that would sounds dirty... thanks man... yup some 760 can reuse the 670blocks... its for a lightbox ... thanks...~~!!
  18. its made out of white acrylic for the case and a thick clear acrylic and line white leds... will update with pics later....
  19. small hardware and wc update.. Palit GTX760 and EK 670 blocks note the copper acetal with be change with a plexi top
  20. a quick update Bottom area of the carbide is going to be cut out... Before After Reason for cutting out that particular piece is for this cute little thing... AND LET THERE BE LIGHT...~~~!!!
  21. nah surprisingly hte uv pink wont look so pink and i never fancy uv coolants.... glad u love it... hahahaha... sexy and loving..... hahahaa i know, a friend of mine also said the same..... i make sure to do a good job on it. Hello, and thanks for dropping by....... thanks..... sorry for the slow updates of stuffs as busy with work and some other stuffs... hopefully there will be more frequent updates...
  22. almost there, thou this will be her rig... i be using it to game too.. since my own rig is still in the planning stages.... and also sabertooth has that armour which fits into my purely dominant black theme for the build.... no need custom an acrylic cover for the mb, no need thinking for either wrapping or colouring the heatsinks and the current look of the pcb for the others boards i have in mine is brown thou it wont be seen but i know its brown...
  23. why due to the mods i will do the case.... which i will show later in build log... try to work out and fine tune the idea now....
×