Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

starting an old parts collection

hello, i am starting an old pc parts collection... i am gonna just buy cheap old parts (i dont care if they work) and just save them... idk why, i just want to. so if anybody is looking to get rid of old parts, go ahead and comment here or DM me, and we can work something out. 

 

really i am looking for CPUs, GPUs, and RAM

 

not interested in Motherboards or power supplies, but i will consider them

 

right now i am thinking about this ram for my collection

https://www.ebay.com/itm/LOT-OF-16-STICKS-OF-OLD-RAM-256MB-BOXX-TECH-40282-AVF7256B61E5800F1ELCP-IS/264008471196?hash=item3d7821929c:g:ZnUAAOSw1CBbs-b5

 

it is $1 + 7 for shipping, i might idk yet.. thanks if you decide to sell / give me your parts

 

btw where can i get old / broken parts at? (they need to be in one peoce)

✧・゚: *✧・゚:*  Quote for a reply  *:・゚✧*:・゚✧

 

✧・゚: *✧・゚:*   Ask for discord   *:・゚✧*:・゚✧

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, iLostMyXbox21 said:

hello, i am starting an old pc parts collection... i am gonna just buy cheap old parts (i dont care if they work) and just save them... idk why, i just want to. so if anybody is looking to get rid of old parts, go ahead and comment here or DM me, and we can work something out. 

 

really i am looking for CPUs, GPUs, and RAM

 

not interested in Motherboards or power supplies, but i will consider them

 

right now i am thinking about this ram for my collection

https://www.ebay.com/itm/LOT-OF-16-STICKS-OF-OLD-RAM-256MB-BOXX-TECH-40282-AVF7256B61E5800F1ELCP-IS/264008471196?hash=item3d7821929c:g:ZnUAAOSw1CBbs-b5

 

it is $1 + 7 for shipping, i might idk yet.. thanks if you decide to sell / give me your parts

 

btw where can i get old / broken parts at? (they need to be in one peoce)

I might have a socket 775 with cpu and ram. I gotta check storage. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

45 minutes ago, MojangYang said:

I have 5 80gb working hdd, but I’m in Australia

what are the shipping rates?

 

13 minutes ago, H20Burner said:

I might have a socket 775 with cpu and ram. I gotta check storage. 

okay cool.. just wondering after 13 minutes.. find anything? lol

✧・゚: *✧・゚:*  Quote for a reply  *:・゚✧*:・゚✧

 

✧・゚: *✧・゚:*   Ask for discord   *:・゚✧*:・゚✧

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, iLostMyXbox21 said:

what are the shipping rates?

 

okay cool.. just wondering after 13 minutes.. find anything? lol

No. Sorry.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, H20Burner said:

No. Sorry.

okay thats cool. thanks though ????

✧・゚: *✧・゚:*  Quote for a reply  *:・゚✧*:・゚✧

 

✧・゚: *✧・゚:*   Ask for discord   *:・゚✧*:・゚✧

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×