Jump to content

Dutch Talk

TheMail
2 minutes ago, Kleine IJsbeer said:

 

Dat is best pittig :)

Ben nooit echt een groot forumgebruiker geweest, maar kon het niet laten te reageren toen ik een Nederlandstalig topic tegenkwam op dit forum :D

het is opzich wel gezellig. ik spreek vaak met bepaalde members, moderators en soms zelfs admins (mortis vanmiddag toevallig), maar het is iets wat je leuk moet vinden. meestal is het ook hier best gezellig

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dat geloof ik graag, de tijden waarin ik op fora postte en het een beetje bijhield waren altijd wel leuk al ben ik nooit echt blijven hangen op een forum.

Wie weet is het tijd om daar weer verandering in te brengen. Ik spendeer tenslotte toch al teveel tijd achter een computer elke dag, dus zo nu en dan een beetje op een forum rondhangen waar de hoofdmoot over computers gaat kan geen kwaad :)

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

9 minutes ago, Kleine IJsbeer said:

Dat geloof ik graag, de tijden waarin ik op fora postte en het een beetje bijhield waren altijd wel leuk al ben ik nooit echt blijven hangen op een forum.

Wie weet is het tijd om daar weer verandering in te brengen. Ik spendeer tenslotte toch al teveel tijd achter een computer elke dag, dus zo nu en dan een beetje op een forum rondhangen waar de hoofdmoot over computers gaat kan geen kwaad :)

nou, wij geven je een goede kans hier...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

D'r is altijd wel wat te vinden hier vind ik... Ja je hebt de trolls en de megooltjes in de hoek, maar je kunt altijd iemand helpen of gehelpt worden.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, EPieter said:

Wat dacht je van LTX in nederland?

leuk, maar gaat toch niet gebeuren. en als zoiets hier zou komen, heb ik liever CES of computex

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, LukeSavenije said:

leuk, maar gaat toch niet gebeuren. en als zoiets hier zou komen, heb ik liever CES of computex

Ja das waar Is allebei leuk

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, EPieter said:

Ja das waar Is allebei leuk

en gaat allebei hoogst waarschijnlijk niet gebeuren, dus ik kijk het dan maar op youtube...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

 

4 hours ago, EPieter said:

Wat dacht je van LTX in nederland?

Ik weet niet hoe groot het aandeel Nederlandse kijkers van LTT is en of een dergelijk evenement financieel en/of praktisch haalbaar zou zijn voor LMG. Haalbaarder zou een europese editie van LTX zijn, maar dan nog twijfel ik of het ooit gaat gebeuren. De gesponserde kraampjes van grote internationale merken zouden wel te regelen zijn. Maar zoals wat ik meekrijg van de huidige vorm ervan met bijvoorbeeld activiteiten als "Linus zijn lambo versieren" en dergelijke maffe dingen zijn lastiger naar een eventuele Europese versie te halen waardoor het al snel anders en potentieel minder interessant wordt. Desalniettemin zou ik als het tijdtechnisch haalbaar is zonder problemen half Europa doorkruizen voor een vet evenement terwijl naar Canada gaan wel een stukkie te ver gaat ?

 

4 hours ago, LukeSavenije said:

heb ik liever CES of computex

We hebben in Europa zover ik weet alleen gamescom in Duitsland zover ik weet, twijfel of er nog een dergelijk groot evenement uberhaupt naar Europa zou willen komen en of men dan wel voor Nederland zou kiezen gezien het niet heel centraal ligt in Europa en ze natuurlijk een zo groot mogelijk publiek willen trekken omdat zo'n grote beurs natuurlijk alleen haalbaar is als er heel veel publiek op afkomt.

 

Desondanks ben ik ook nog nooit op gamescom geweest al lijkt dat me ook wel vet om heen te gaan al is het alleen maar om een keer naar een grote electronica beurs te kunnen :D

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Kleine IJsbeer said:

 

klopt, volledig mee eens

 

het is meer een stel je voor

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dus ik zat deze conversatie een beetje globaal door te spitten uit verveling en kwam ergens tegen dat we de Duitsers moeten verslaan in het aantal berichten. Daarvoor moeten alleen nog wel ca 82 bladzijden gevuld worden met deze supermooie taal indien er daar niks gestuurd wordt in de tussentijd ?

(eigenlijk vind ik het gewoon best geinig om op een Engels forum Nederlands te lullen dus probeer ik hier maar onzin uit te kramen =D )

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, Kleine IJsbeer said:

Dus ik zat deze conversatie een beetje globaal door te spitten uit verveling en kwam ergens tegen dat we de Duitsers moeten verslaan in het aantal berichten. Daarvoor moeten alleen nog wel ca 82 bladzijden gevuld worden met deze supermooie taal indien er daar niks gestuurd wordt in de tussentijd ?

(eigenlijk vind ik het gewoon best geinig om op een Engels forum Nederlands te lullen dus probeer ik hier maar onzin uit te kramen =D )

ben ik heel goed in

spammen en onzin

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, LukeSavenije said:

ben ik heel goed in

spammen en onzin

Ik had om de een of andere reden al zo'n licht vermoeden dat je goed was in spammen... Iets met het feit dat ik zelden een topic weet te vinden waarop je niet reageert in off-topic ?

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Kleine IJsbeer said:

Ik had om de een of andere reden al zo'n licht vermoeden dat je goed was in spammen... Iets met het feit dat ik zelden een topic weet te vinden waarop je niet reageert in off-topic ?

of on topic...

 

ik ben hier echt te veel

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, LukeSavenije said:

of on topic...

Bedoelde het sub forum off-topic, on-topic dingen kom ik je ook weleens tegen, maar niet in vrijwel alles wat ik open lol

 

2 minutes ago, LukeSavenije said:

 

ik ben hier echt te veel

Oh, werkelijk? ?

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

18,991 reacties op het Duitse babbelgedoe

16,945 reacties op dit wonderschone Nederlandstalige onzinbabbelplekkie

Dat houdt in dat we maar een schamele 2,046 berichten erbij moeten verzamelen voordat ze doorhebben dat we ze in aan het halen zijn ?

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Kleine IJsbeer said:

18,991 reacties op het Duitse babbelgedoe

16,945 reacties op dit wonderschone Nederlandstalige onzinbabbelplekkie

Dat houdt in dat we maar een schamele 2,046 berichten erbij moeten verzamelen voordat ze doorhebben dat we ze in aan het halen zijn ?

is dat alles? wanneer wil je het hebben? vanavond

/jk in een week

oke, misschien een maand

 

ik ga mijn duitsland shirt zoeken

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, LukeSavenije said:

vanavond

Dan hebben we wat versterking nodig denk ik, weet niet of mijn vingers zoveel typen nog aankunnen deze avond lol ?

 

Just now, LukeSavenije said:

ik ga mijn duitsland shirt zoeken

Wat bedoel je hiermee? Niet vriendjes worden met de moffen hè ? 

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Kleine IJsbeer said:

Dan hebben we wat versterking nodig denk ik, weet niet of mijn vingers zoveel typen nog aankunnen deze avond lol ?

 

Wat bedoel je hiermee? Niet vriendjes worden met de moffen hè ? 

@Minibois we hebben je nodig

 

ik heb ooit een shirt van het duitse elftal gekocht... meer niet

 

en spreek misschien een heel klein beetje duits

 

oke dat was echt alles

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, LukeSavenije said:

ik heb ooit een shirt van het duitse elftal gekocht... meer niet

 

en spreek misschien een heel klein beetje duits

 

oke dat was echt alles

Haha, rebels, een shirt van het Duitse elftal... Beter gewoon volledig in oranje hullen en veelste bezopen worden zodat je de volgende dag op teletext moet controleren wat de uitslag van de wedstrijd was omdat je die eigenlijk niet gevolgd hebt door overmatig alcoholgebruik... Of ben ik de enige die alleen op die manier naar voetbal kijkt?

 

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

12 minutes ago, Kleine IJsbeer said:

Haha, rebels, een shirt van het Duitse elftal... Beter gewoon volledig in oranje hullen en veelste bezopen worden zodat je de volgende dag op teletext moet controleren wat de uitslag van de wedstrijd was omdat je die eigenlijk niet gevolgd hebt door overmatig alcoholgebruik... Of ben ik de enige die alleen op die manier naar voetbal kijkt?

 

niet de enige... maar ik drink niet

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, LukeSavenije said:

niet de enige... maar ik drink niet

Daarin is iedereen vrij want Nederland is een vrij land :)

Persoonlijk kijk ik zo nu en dan vrij diep in het glaasje bij een feestje ofzo en de volgende ochtend heb ik altijd spijt...

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Kleine IJsbeer said:

Daarin is iedereen vrij want Nederland is een vrij land :)

Persoonlijk kijk ik zo nu en dan vrij diep in het glaasje bij een feestje ofzo en de volgende ochtend heb ik altijd spijt...

dat hoor ik vaker... ik ben nog maar 17, en heb er nog niet de behoefte aan.

 

btw, als het wat langer duurt, ik ben ook op discord bezig

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, LukeSavenije said:

dat hoor ik vaker... ik ben nog maar 17, en heb er nog niet de behoefte aan.

Toen ik 17 was (alsof dat lang geleden is) dronk ik nog vrijwel niet, ben pas op me 18e begonnen en sinds me 19e voel ik me zo nu en dan behoorlijk alcholist naast het studeren... Ben intussen opzich 20 dus ook niet echt dat je zegt bejaard ofzo, is gewoon ergens iets misgegaan dat ik steeds meer ben gaan drinken lol...

while (alive == true) { breathe(); }

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×