Jump to content

Dutch Talk

TheMail
Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

french comment passing by

 

Ryzen 5 3600 stock | 2x16GB C13 3200MHz (AFR) | GTX 760 (Sold the VII)| ASUS Prime X570-P | 6TB WD Gold (128MB Cache, 2017)

Samsung 850 EVO 240 GB 

138 is a good number.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Majestic said:

Als een millenial haat ik mijn generatie. Generatie-Z moet de rotzooi gaan opruimen van Generatie-Y + Babyboomers.

Je haat je generatie omdat wij de rotzooi moeten opruimen?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, Majestic said:

Z is millenials dacht ik, maar oke. Het is vooral te danken aan baby-boomers trouwens, niet zo zeer aan millenials.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, coolkingler1 said:

En???? Wat wil je hiermee zeggen?

Wat, haar timeline zegt niet genoeg? Heb je überhaupt gekeken? Een beter stereotype millenial is er niet te vinden. Liberale opvoeding, Gymnasium/Uni, GL stemmer, Al Gore als inspiratiepunt. Marxist/Communist bij uitstek. Moslim apologeet. Iedereen die het niet met haar eens is -> sexist. Fameuze RT'er van alles regressive-left uit de US.

 

Je weet wel, je gemiddelde #notall jankert op twitter zodra mensen niet PC zijn. Tevens de generatie welke op dit moment silicon valley domineert, je kunt hopelijk de implicatie daarvan zelf invullen. Iets met google en Jordan B. Peterson.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, Majestic said:

Wat, haar timeline zegt niet genoeg? Heb je überhaupt gekeken? Een beter stereotype millenial is er niet te vinden. Liberale opvoeding, Gymnasium/Uni, GL stemmer, Al Gore als inspiratiepunt. Marxist/Communist bij uitstek. Moslim apologeet. Iedereen die het niet met haar eens is -> sexist. Fameuze RT'er van alles regressive-left uit de US.

 

Je weet wel, je gemiddelde #notall jankert op twitter zodra mensen niet PC zijn. Tevens de generatie welke op dit moment silicon valley domineert, je kunt hopelijk de implicatie daarvan zelf invullen. Iets met google en Jordan B. Peterson.

Ik vreesde al dat je dit zou zeggen, maar ik had niet verwacht dat je echt zo zou generaliseren. Ik heb gekeken, maar dat is niet iedereen, daarbij is er liberaal en extreem-liberaal wat zij is (wat ik kan opmaken), ik zie niet wat er inherent mis is met liberaal zijn, wel als je zo extreem bent. (tevens ook alt-right extreem)

 

Rationaliteit is verloren op allebei de extreme punten, nu hoop dat ik dat jij ook kan inzien dat je wel erg generaliseert. Je neemt wel een extreem geval om een punt te proberen te maken dat iedereen zo denkt, wat ook gewoon niet zo is.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, coolkingler1 said:

Ik vreesde al dat je dit zou zeggen, maar ik had niet verwacht dat je echt zo zou generaliseren. Ik heb gekeken, maar dat is niet iedereen, daarbij is er liberaal en extreem-liberaal wat zij is (wat ik kan opmaken), ik zie niet wat er inherent mis is met liberaal zijn, wel als je zo extreem bent. (tevens ook alt-right extreem)

Ik generaliseer niet. 

Spoiler

getallen.thumb.png.c17e7e9e6420780ac2c93f994daadea1.png

 

 

Ik impliceer niets met liberale opvoeding, markeer het enkel als keten in de ketting der gebeurtenissen. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Majestic said:

Ik generaliseer niet. 

 

 

  Hide contents

 

 

 

Ik impliceer niets met liberale opvoeding, markeer het enkel als keten in de ketting der gebeurtenissen. 

Oke, prima, tenminste een bron en een rationeel argument, altijd goed. Dan is er niks te bespreken denk ik, jij bent niet tevreden over het huidige politieke klimaat van je generatie, ik heb geen intentie of interesse om je van die mening af sturen dus ik laat het er bij.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

21 hours ago, coolkingler1 said:

Ben benieuwd eigenlijk, hoe oud zijn jullie hier allemaal?

Onderhand 19 en uit 1998, dat is technisch gezien een millenial, soort van.

 

@Majestic, Ik ben het ook redelijk met jouw standpunten hier eens, maar je had het er over dat de komende generatie onze rommel moet opruimen, maar de komende generatie is gewoon de volgende iteratie van deze. Waarschijnlijk nog een stapje linkser en meer PC dan de millenials. That said, er zijn wel zat rechtse mensen in onze generatie, alleen hebben de meeste geen zin om nazi/racist/sexist genoemd te worden dus houden ze zich stil en dan is het net alsof ze er niet zijn.

 

Zou dus vandaag mijn 1070 gaan verzenden, komt die knoeper (bij gebrek aan een ander, toegestaan woord) van een koper me aanzetten met dat die de koop wil afzeggen omdat hij er achter kwam dat de PCB breder was dus de SLI fingers niet samen vallen met zijn 1070. Zit dus nog steeds met die GPU.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Sal dit snaaks wees as ek hier in stap met Afrikaans? Ek weet van 'n bietjie van wat julle se, maar ek is meer van 'n wit Afrika-Texan as 'n Hollandse Texan. Kan julle lees wat ek se?

CPU — AMD Ryzen 7800X3D

GPU — AMD RX 7900 XTX - XFX Speedster Merc 310 Black Edition - 24GB GDDR6

Monitor — Acer Predator XB271HU - 2560x1440 165Hz IPS 4ms

CPU Cooler — Noctua NH-D15

Motherboard — Gigabyte B650 GAMING X AX V2

Memory — 32GB G.Skill Flare X5 - 6000mHz CL32

Storage — WD Black - 2TB HDD

        — Seagate SkyHawk - 2TB HDD

        — Samsung 850 EVO - 250GB SSD

        — WD Blue - 500GB M.2 SSD

        — Samsung 990 PRO w/HS - 4TB M.2 SSD

Case — Fractal Design Define R6 TG

PSU — EVGA SuperNOVA G3 - 850W 80+ Gold 

Case Fans — 2(120mm) Noctua NF-F12 PWM - exhaust

          — 3(140mm) Noctua NF-A14 PWM - intake

Keyboard — Max Keyboard TKL Blackbird - Cherry MX blue switches - Red Backlighting 

Mouse — Logitech G PRO X

Headphones — Sennheiser HD600

Extras — Glorious PC Gaming Race - Mouse Wrist Rest  

       — Glorious PC Gaming Race - XXL Extended Mouse Pad - 36" x 18"

       — Max Keyboard Flacon-20 keypad - Cherry MX blue switches

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

39 minutes ago, DutchTexan said:

Sal dit snaaks wees as ek hier in stap met Afrikaans? Ek weet van 'n bietjie van wat julle se, maar ek is meer van 'n wit Afrika-Texan as 'n Hollandse Texan. Kan julle lees wat ek se?

Ik geloof dat ik spontaan dyslectisch ben geworden.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, DutchTexan said:

Sal dit snaaks wees as ek hier in stap met Afrikaans? Ek weet van 'n bietjie van wat julle se, maar ek is meer van 'n wit Afrika-Texan as 'n Hollandse Texan. Kan julle lees wat ek se?

Na het een stuk of 10 keer gelezen te hebben kan ik het voor 90% lezen/begrijpen, maar ik deel de gedachte van @Minibois, ik heb ook het gevoel alsof ik spontaan dyslectisch ben geworden.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hey my dudes, ik ben in London! Als jullie vakantiefoto's willen zien zeg het maar ;)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, lolimpol said:

Hey my dudes, ik ben in London! Als jullie vakantiefoto's willen zien zeg het maar ;)

Nice :) wil ik ook eens naartoe :o

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, Principis said:

Nice :) wil ik ook eens naartoe :o

Hmm, ik verheug me meer op de rest van Engeland, er zijn super veel mensen die minder goed Engels spreken dan mijn vader!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 minutes ago, Principis said:

*double snip*

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

29 minutes ago, lolimpol said:

Hey my dudes, ik ben in London! Als jullie vakantiefoto's willen zien zeg het maar ;)

Ben wel benieuwd naar de vakantiefoto's. Wil er ook wel naar toe, maarja, hier gaan we al ergens anders heen

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

7 minutes ago, lolimpol said:

Hmm, ik verheug me meer op de rest van Engeland, er zijn super veel mensen die minder goed Engels spreken dan mijn vader!

Ben zelf ook al een keer in Londen geweest, maar nog nooit naar de rest van Engeland. Als je iets bijzonders tegenkomt waar ik een keer naartoe moet ben ik benieuwd.

 

Heb na wat problemen uiteindelijk mijn 1070 gisteren verzonden en heb er €430 voor gekregen. Heb nu dus een 1050 ti kaart waar ik gebruik van moet maken en damn. Heb de afgelopen paar uur een beetje met die kaart zitten kloten en ik heb al de nr 5 firestrike score met 1050 ti+5820k (grotendeels hiervan komt door de 5820k die op 4.9/5GHz draait). Zit nu te kijken of ik een CPU koeler die ik nog heb liggen erop kan zetten. Moet ook eens gaan zoeken naar waar ergens op die kaart de shunts zitten waarmee ik de power limit kan verwijderen.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Ben zelf ook al een keer in Londen geweest, maar nog nooit naar de rest van Engeland. Als je iets bijzonders tegenkomt waar ik een keer naartoe moet ben ik benieuwd.

 

Heb na wat problemen uiteindelijk mijn 1070 gisteren verzonden en heb er €430 voor gekregen. Heb nu dus een 1050 ti kaart waar ik gebruik van moet maken en damn. Heb de afgelopen paar uur een beetje met die kaart zitten kloten en ik heb al de nr 5 firestrike score met 1050 ti+5820k (grotendeels hiervan komt door de 5820k die op 4.9/5GHz draait). Zit nu te kijken of ik een CPU koeler die ik nog heb liggen erop kan zetten. Moet ook eens gaan zoeken naar waar ergens op die kaart de shunts zitten waarmee ik de power limit kan verwijderen.

Jij bent echt een gek :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Principis said:

Jij bent echt een gek :P

Daar kom je nu achter :P

 

Heb onderhand een cryorig R1 Ultimate op de GPU weten te plaatsen, maar ik krijg een beetje mixed results. De GPU werkt perfect en hij is nu echt vreselijk koel (max load 10 graden boven ambient), alleen krijg ik hem om de een of andere reden alleen werkend als mijn CPU op stock speeds runt. Zodra ik hem OC geeft hij geen video output meer. Heb daarom nog steeds geen betere run gehad :(

 

Ga hem voor nu ook maar even terug bouwen en ga later wel weer kijken naar waar het probleem zit.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

21 hours ago, tomaatvk said:

Daar kom je nu achter :P

 

Heb onderhand een cryorig R1 Ultimate op de GPU weten te plaatsen, maar ik krijg een beetje mixed results. De GPU werkt perfect en hij is nu echt vreselijk koel (max load 10 graden boven ambient), alleen krijg ik hem om de een of andere reden alleen werkend als mijn CPU op stock speeds runt. Zodra ik hem OC geeft hij geen video output meer. Heb daarom nog steeds geen betere run gehad :(

 

Ga hem voor nu ook maar even terug bouwen en ga later wel weer kijken naar waar het probleem zit.

Als je interesse hebt, ik heb zelf net 2 updates gepusht naar mijn Z Play via ADB sideloaden.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×