Jump to content

Dutch Talk

TheMail
7 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Fijne verjaardag vooooor mij!

 

een paar Hepta Speakers, Yamaha 5.1 reciever, en Samsung 55" 4K curved tv gekregen voor op mijn kamer in ons nieuwe huis! 

Gefeliciteerd :D

en wtf 55" curved 4k TV?

Ik zie het verschil tussen 4k yt videos op mn 4k en 1080p monitor niet een zo geweldig goed, en ik zit er nog geen meter vanaf?
Youtube bitrate is wack af dus hopelijk heeft netflix betere bitrate :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, mikat said:

Gefeliciteerd :D

en wtf 55" curved 4k TV?

Ik zie het verschil tussen 4k yt videos op mn 4k en 1080p monitor niet een zo geweldig goed, en ik zit er nog geen meter vanaf?
Youtube bitrate is wack af dus hopelijk heeft netflix betere bitrate :)

Haha ja, ik koop er ook nog eens een Apple TV4 bij die maar 1080P kan, ging mij eerder om het model 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Haha ja, ik koop er ook nog eens een Apple TV4 bij die maar 1080P kan, ging mij eerder om het model 

ik heb de apple TV3 en die werkt ook prima, nog steeds 1080p en ook nog eens 85 euro in 2012 (107$ toen, kocht ik in new york)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Kunnen jullie helpen een toetsenbord te kiezen?

 

Ik wil het vandaag nog gaan halen bij 4launch

 

Edit: Sinds wanneer sluiten die zo vroeg op zaterdag? Ik dacht dat ze tot 19 uur open waren :/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

8 minutes ago, Principis said:

Kunnen jullie helpen een toetsenbord te kiezen?

 

Ik wil het vandaag nog gaan halen bij 4launch

 

Edit: Sinds wanneer sluiten die zo vroeg op zaterdag? Ik dacht dat ze tot 19 uur open waren :/

Qua switches adviseer ik de mx browns, vooral als je ze ook voor gewoon typewerk wil gaan gebruiken. Qua toetsenbord modellen weet ik alleen dat de CM storm quickfire ultimate heerlijk is, de metalen plaat die daarin zit maakt hem zo stevig en zwaar dat hij en nergens heen schuift tijdens het typen en hij buigt ook echt totaal niet door. Hij is wel wat aan de dikke kant, maar dat is IMO ook fijn. Zeker een aanrader naar mijn mening, heb alleen geen idee hoe het met de toetsenborden zit die je zelf opnoemde.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, tomaatvk said:

Qua switches adviseer ik de mx browns, vooral als je ze ook voor gewoon typewerk wil gaan gebruiken. Qua toetsenbord modellen weet ik alleen dat de CM storm quickfire ultimate heerlijk is, de metalen plaat die daarin zit maakt hem zo stevig en zwaar dat hij en nergens heen schuift tijdens het typen en hij buigt ook echt totaal niet door. Hij is wel wat aan de dikke kant, maar dat is IMO ook fijn. Zeker een aanrader naar mijn mening, heb alleen geen idee hoe het met de toetsenborden zit die je zelf opnoemde.

Ik heb er 3 besteld G810 romer-g en 2 keer G610 red/brown dan kan ik testen. :)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 5/20/2017 at 5:31 PM, Principis said:

Ik heb er 3 besteld G810 romer-g en 2 keer G610 red/brown dan kan ik testen. :)

ik zou sowieso k95 gaan

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, lolimpol said:

ik zou sowieso k95 gaan

Ik heb de G610 Orion Brown genomen en ik vind hem fantastisch! :)

 

Misschien niet het beste prijs kwaliteit omdat ik bv geen RGB heb maar dat komt ervan als je geen geduld hebt zeker? :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

iemand in mijn klas zegt net 

 

"je kan het signaal vast verlengen met een WiFi-kabel"

 

ik probeer echt hard om niet te lachen hier

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

iemand in mijn klas zegt net 

 

"je kan het signaal vast verlengen met een WiFi-kabel"

 

ik probeer echt hard om niet te lachen hier

er zijn echt veel dommere mensen in deze wereld, maar dit is ook wel een van de vele domme misverstanden :P 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

iemand in mijn klas zegt net 

 

"je kan het signaal vast verlengen met een WiFi-kabel"

 

ik probeer echt hard om niet te lachen hier

Waarom? Gewoon keihard lachen :'D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

"Oh een modulaire voeding is twee keer zo duur als een niet modulaire.. Maar krijg je dan wel alle kabels erbij?!?!?"

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 2017-5-23 at 8:10 PM, Minibois said:

"Oh een modulaire voeding is twee keer zo duur als een niet modulaire.. Maar krijg je dan wel alle kabels erbij?!?!?"

Waar heb je het over?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Principis said:

Waar heb je het over?

Mensen die denken dat je bij een modulaire voeding de kabels los moet kopen, ook al zijn ze twee keer zo duur als niet modulaire. Dus ja.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

16 hours ago, Minibois said:

Mensen die denken dat je bij een modulaire voeding de kabels los moet kopen, ook al zijn ze twee keer zo duur als niet modulaire. Dus ja.

Hahaha ?

Wat een idioten

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

jezuz wat is het warm zeg... 25 graden in mijn kamer, 32 buiten!! kan niet wachten totdat ik over een maand verhuisd ben, naar een huis met aircon!

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, MeepLikesToBuildPc's said:

jezuz wat is het warm zeg... 25 graden in mijn kamer, 32 buiten!! kan niet wachten totdat ik over een maand verhuisd ben, naar een huis met aircon!

Je zou maar de hele dag moeten werken en net pas terug zijn.. en dan geen zin meer! Bah!

 

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Minibois said:

Je zou maar de hele dag moeten werken en net pas terug zijn.. en dan geen zin meer! Bah!

 

Werk was vandaag best redelijk en we hadden airco die op 22c stond dus ik werd niet levend gekookt :)

Moet nu nog een video bewerken voor school proj

kut school.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, mikat said:

Same, werk was vandaag best redelijk en we hadden airco die op 22c stond dus ik werd niet levend gekookt :)

Die waar ik werk stond op 21c  ?

Rekt.

 

Maar als je dan naar buiten gaat voor de pauze dan ben je ineens dood :o 

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, het liefst 15 inch IPS en een 1060 in combinatie met een 7700hq. MSI heeft verschillende modellen, maar bijna allemaal met een 1152 core 1060 of 3GB 1060 :/

 

Het budget is ongeveer 1700 euro, ietsje meer mag natuurlijk ook nog wel. Heeft een van jullie toevallig een idee? xD

 

(geen Lenovo 9_9)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

58 minutes ago, ItsTheDEMON1997 said:

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, het liefst 15 inch IPS en een 1060 in combinatie met een 7700hq. MSI heeft verschillende modellen, maar bijna allemaal met een 1152 core 1060 of 3GB 1060 :/

 

Het budget is ongeveer 1700 euro, ietsje meer mag natuurlijk ook nog wel. Heeft een van jullie toevallig een idee? xD

 

(geen Lenovo 9_9)

https://www.laptopshop.nl/product/760989/category-45702/asus-rog-strix-gl502vm-fy263t.html

 

Edit: review 

 

Edit2: ik zou een desktop bouwen :/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×