Jump to content

Dutch Talk

TheMail
3 minutes ago, Merobieboy said:

Ik las dat we het over ziggo hebben (hadden), dus dit is mijn snelheid:

6096109731.png

Betaal voor 200/20, maar dit is met Netgear R7000, Standaard modemhaalde ik met geluk 80, maar ik zit echt te bidden naar de internetgoden dat er in mijn straat glasvezel word aangelegd, want ik wil T-Mobile Thuis, T-Mobile is Echt (naar mijn mening) de beste provider, alleen ziggo is de enige die hier bij ons snelheden boven de 22 MBPS aanbied....

problemen zijn opgelost, wifi is ook prima

wij hebben glasvezel, maar mn vader wil ziggo sport en dat de kosten niet omhoog gaan, dus blijven we zitten met ziggo :/ hoewel we niet meer nodig hebben wil ik toch altijd MOAR POWAH

d8c670553cd973713bd56a2fa2006140.png

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

                        
Zojuist eventjes 45 minuten gedaan om van Amsterdam Sloterdijk naar Zaandam te komen (normaal 6 minuten). Persoon aangereden bij station Heerhugowaard, dus geen treinen naar Den Helder, dus de intercity naar Enkhuizen (die normaal Zaandam overslaat) stopt extra op Zaandam om mensen op te pikken die dan via Hoorn naar Den Helder kunnen. 'T ding rijdt met 60 Zaandam in, en ook gezellig weer met 60 Zaandam uit. Ik naar die conducteur toe met nog n andere passagier, even verhaaltje doen, waren ze nog niet ingelicht van de verandering. Uiteindelijk hebben ze ons op Zaandam Kogerveld eruit gelaten en zijn we gezellig met de bus weer terug gegaan naar station Zaandam. Nou konden wij er nog uit op Kogerveld, maar wat zullen mensen op Zaandam raar hebben opgekeken toen ze hun trein vrolijk voor hun neus voorbij zagen sjezen #thanksNS.

Ye ole' train

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On ‎28‎-‎2‎-‎2017 at 10:14 PM, Carfferd said:

Als het abonnement service is, moet je een creditcard hebben afaik

Nee hoor. Periodieke betalingen met PayPal zijn prima mogelijk, ook al heb je geen creditcard aan je Paypalaccount gekoppeld; zo betaal ik voor m'n VPN.

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Kent iemand C?

 

Kan iemand mij pointers uitleggen bijvoorbeeld "const char *text"

 

Ik ben bezig met Arduino en dat wordt veel gebruikt maar ik snap er niks van en ook de uitleg erover niet...

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Hebben jullie de Ryzen video's gezien ben benieuwd naar jullie mening. Weet zelf nou niet echt wat ik er van moet vinden. 

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik vind het wat duur uitvallen. de 1700x is 70euro duurder dan een 7700k. Denk niet echt dat het voor mij 70euro waard is.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, mikat said:

1700 is ook best goed, en de R5's moeten nog uitkomen :)

 

Tjah als ik zo zie dat 1800x 180fps minder heeft in csgo dan een 7700k dan denk ik niet echt dat ryzen iets voor mij is.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, maxime_vhw said:

Tjah als ik zo zie dat 1800x 180fps minder heeft in csgo dan een 7700k dan denk ik niet echt dat ryzen iets voor mij is.

voor high end gamen is de ryzen serie niet de beste, maar voor mid range - low end gamen en rendering enzo is het best goed

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, mikat said:

voor high end gamen is de ryzen serie niet de beste, maar voor mid range - low end gamen en rendering enzo is het best goed

Rendering doe ik niet, enkel wat streamen via obs. Maar als ik 180fps meer heb met een 7700k dan zou ik tijdens het streamen nog steeds meer fps hebben dan een 1800x :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, mikat said:

maar hoe??????????????

Volgensmij laat PayPal de keuze aan bedrijven of ze betalingen via Paypal alleen via creditcard willen toelaten, of via credit card én direct debit, wat de klant maar wil. Een heleboel bedrijven uit Noord-Amerika kiezen voor de eerste optie, omdat ze nog nooit van het bestaan van Europa en onze schuldvrije betaalpassen hebben gehoord. :P 

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, rjfaber91 said:

Volgensmij laat PayPal de keuze aan bedrijven of ze betalingen via Paypal alleen via creditcard willen toelaten, of via credit card én direct debit, wat de klant maar wil. Een heleboel bedrijven uit Noord-Amerika kiezen voor de eerste optie, omdat ze nog nooit van het bestaan van Europa en onze schuldvrije betaalpassen hebben gehoord. :P 

dat verklaart hun 19.900 miljard dollar staatsschuld

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 28-2-2017 at 1:11 PM, Principis said:

6090133879.png

 

Dit is op mijn Ubiquiti AC-Lite access point die in een andere kamer staat achter nog een ingebouwde kast dus best wel ver.

Wij betalen voor 200/25

 

wifi.PNG

Nice! Ik heb trouwens AP-AC-PRO Ap's hangen (2). wel allebei beneden. 

 

Maar omdat ik zo'n geweldig huis heb uit de jaren 20-30 met overal beton of baksteen in de muren (en er zijn VEEL muren) is het zelfs voor de beste WiFi solutie moeilijk

 

Ik zit nu in de woonkamer dichtst bij een AP, en gebruik een Dell E6320 met een Intel Centrino Ultimate-N 6300 AGN Wi-Fi kaart. Ik vergeef het ding omdat hij maar Wireless N heeft 

 

6107740516.png

 

 

Untitled.jpgVreems vindt ik dat "speed"in dit venster constant verandert tussen de 300-450Mbps. 

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Mijn Ziggo Horizon box begint nu om 't kwartier ongelofelijk hard te blazen, like ik schrok me rot toen het voor het eerst gebeurde. Hij is niet te heet ofzo, staat gewoon op een marmeren commode met niks aan de zijkanten of bovenkant

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

in de categorie niet geschoten is altijd mis: heeft er iemand in dit thread interesse in een Maxwell generatie Titan X? heb er twee te koop, eventueel eentje met EKWB waterblock en backplate!

 

ze staan op tweakers, daar ga ik onder de zelfde naam (RollinLower) hiero ->Titan X

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, RollinLower said:

in de categorie niet geschoten is altijd mis: heeft er iemand in dit thread interesse in een Maxwell generatie Titan X? heb er twee te koop, eventueel eentje met EKWB waterblock en backplate!

 

ze staan op tweakers, daar ga ik onder de zelfde naam (RollinLower) hiero ->Titan X

 

 

Zelf geen interesse in, maar zit wel een mooie prijs op.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Minibois said:

Zelf geen interesse in, maar zit wel een mooie prijs op.

Als je rekening houdt met het feit dat titan X performance on par is met 980 ti en die used voor minder dan €350 verkopen dan is het prijsje niet al te mooi. Tenzij je natuurlijk de VRAM nodig hebt (of er moeten extra features op de titan X (m) zitten waar ik nu even niet aan denk).

 

 

Ben de afgelopen tijd verder bezig geweest met rainmeter en ik heb er onderhand een pong skin gemaakt waarvan alle instellingen vreselijk makkelijk te veranderen. De reden waarom ik dit heb gedaan is afwezig, maar het is zeer vermakelijk om af en toe een paar potjes te spelen of rond te kloten met wat leuke spaghetti code. De totale skin is na enkele revisies teruggebracht naar 8047 bytes. Zie spoiler voor een screenshot. Dat bovenste nummer is overigens het aantal pixels dat het blokje per frame in de x richting verplaatst en is capped op 100 met mijn huidige instellingen. Ik speel hier tegen een bot waar ik meestal 1 : 3 tegen ga, hij staat een beetje heel erg goed ingesteld.

 

Spoiler

Zz6Fr3S.jpg

 

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, tomaatvk said:

Als je rekening houdt met het feit dat titan X performance on par is met 980 ti en die used voor minder dan €350 verkopen dan is het prijsje niet al te mooi. Tenzij je natuurlijk de VRAM nodig hebt (of er moeten extra features op de titan X (m) zitten waar ik nu even niet aan denk).

Dat was ook precies mijn gedachte. Als een 'alleen gaming kaart', is het natuurlijk geen leuke deal..

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Als je rekening houdt met het feit dat titan X performance on par is met 980 ti en die used voor minder dan €350 verkopen dan is het prijsje niet al te mooi. Tenzij je natuurlijk de VRAM nodig hebt (of er moeten extra features op de titan X (m) zitten waar ik nu even niet aan denk).

performance is niet geheel on par. zeker als je een beetje overclockt streven deze kaartjes alle 980Ti's en 1070's ver voorbij. maar met de release van nu de 1080Ti is het niet helemaal de mooiste tijd om te verkopen, alle prijzen zijn finaal gekelderd :P

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, MeepLikesToBuildPc's said:

Nice! Ik heb trouwens AP-AC-PRO Ap's hangen (2). wel allebei beneden. 

 

Maar omdat ik zo'n geweldig huis heb uit de jaren 20-30 met overal beton of baksteen in de muren (en er zijn VEEL muren) is het zelfs voor de beste WiFi solutie moeilijk

 

Ik zit nu in de woonkamer dichtst bij een AP, en gebruik een Dell E6320 met een Intel Centrino Ultimate-N 6300 AGN Wi-Fi kaart. Ik vergeef het ding omdat hij maar Wireless N heeft 

 

6107740516.png

 

 

Untitled.jpgVreems vindt ik dat "speed"in dit venster constant verandert tussen de 300-450Mbps. 

Vervang de wifikaart!

En die pro's waren iets te duur voor mij :) maar zijn wel heel Nice.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Van de week mijn nieuwe speeltje opgehaald. Een IBM x3650 m3 met de volgende specificaties:

2x Xeon E5620
22GB DDR3 ECC REG 1333mhz (4x4GB, 6x1GB)
4x 146GB 15k SAS hdd

2x 73GB 15k SAS hdd

2x 460 watt psu

WP_20170302_22_23_11_Pro.jpg

WP_20170302_22_23_17_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, cobo_nl said:

Van de week mijn nieuwe speeltje opgehaald. Een IBM x3650 m3 met de volgende specificaties:

2x Xeon E5620
22GB DDR3 ECC REG 1333mhz (4x4GB, 6x1GB)
4x 146GB 15k SAS hdd

2x 73GB 15k SAS hdd

2x 460 watt psu

 

Waar ga je deze voor gebruiken?

Heb zelf ook gewerkt met een dual E5620 systeem, werkte heel goed, zelf alleen vmware geinstalleerd wat cinebench enzo in een VM gedaan, iets minder snel dan mn 4790k maar da's te verwachten :)

 

trouwens: vmware vreet meer geheugen dan chrome, 10 GB voor de management vm alleen al, dus met minder dan 32 GB ram zou ik VMware niet aanraden (had zelf 48 GB ram dus was geen probleem)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 minutes ago, mikat said:

Waar ga je deze voor gebruiken?

Heb zelf ook gewerkt met een dual E5620 systeem, werkte heel goed, zelf alleen vmware geinstalleerd wat cinebench enzo in een VM gedaan, iets minder snel dan mn 4790k maar da's te verwachten :)

 

trouwens: vmware vreet meer geheugen dan chrome, 10 GB voor de management vm alleen al, dus met minder dan 32 GB ram zou ik VMware niet aanraden (had zelf 48 GB ram dus was geen probleem)

Ik ga hem gebruiken voor test doel einden. Er draait nu Windows server 2016 op. Ik ben wel verplan om vmware te draaien. Als het nodig is kan ik tot 288 GB (18 x 16 GB) gaan. Dus dat moet wel goed komen. Trouwen 8 gb ecc modules kosten ook niet zo duur namelijk 25 euro en 16 gb ecc modules 55 euro.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×