Jump to content

Dutch Talk

TheMail
4 minutes ago, Security said:

Ik heb redelijke last van spam op mijn eigen domein, maar dit blokkeer ik met custom filters. :P

 

Naar mijn weten is er niets bekend over een lek bij Telenet maar er is altijd een risico.

Er is ook niets over bekend maar ik zie zoveel meldingen van klanten en ook gewoonweg omdat het naar hun eigen contactpersonen wordt gestuurd waardoor ik denk dat de spammers die hebben door verzonden emails van de Telenet server...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, Principis said:

Ik heb gewoon een standaard blink programmaatje uit de Voorbeelden -> Basic genomen... Ik Ben daar 3 uur mee bezig geweest en heb echt alles geprobeerd... Dat ding is gewoon kapot

Kijk bij instellingen boven Aan en kids een andere programmer, en weet je zeker dat Het com10 is? 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

van die mensen die met ze vieren naast elkaar fietsen... daar word ik niet vrolijk van

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, lolimpol said:

Kijk bij instellingen boven Aan en kids een andere programmer, en weet je zeker dat Het com10 is? 

Ja heb het verandert van 4 naar 10

Maar ik ben vrij zeker dat die kapot is want anderen van mijn klas hebben geen problemen.

 

En ik heb ook al een ander programma geprobeerd en dat doet ook niks. De TX lampje flikkert ook nooit. Alleen als ik de TX en RX kort sluit dan stuurt die alles terug wat ik stuur.

 

En de reset knop doet NIKS normaal zou er toch iets moeten flikkeren? Of iets doen.

Maar ik ga vanmiddag naar mijn elektronica leerkracht eens kijken wat hij zegt.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Majestic said:

Is dit Dutch Talk of de klaaghoek? :')

is toch het zelfde?

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

ennn ik ben terug

 

ik ben zo'n keiharde lurker laatst echt erg

niet  veel nieuws hiero

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Minibois said:

van die mensen die met ze vieren naast elkaar fietsen... daar word ik niet vrolijk van

SAME 

 

of van die meisjes die dan naast elkaar rijden en en elkaars stuur vasthouden like really mot ik daar weer achter zitten met m'n E-Bike op 12 KMpU :/

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

krijg voor m'n verjaardag in 'n maand een SmartWatch, ga 99% voor de Huawei Watch met of het leren bandje of het "milanese loop" achtige bandje. ik had ook graag een GearS2 Platinum genomen maar daar kan geen Google Now op en reminders inspreken is niet supported op sVoice..... zucht. alhoewel ik die Huawei ook mooi(er) vind, is hij voor mijn pols miss wel een beetje groot. ik zie wel.

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

17 hours ago, deWaardt said:

Ik zit weer te proberen aan tweedehands hardware te komen.


Ben momenteel bezig iemand proberen te overtuigen dat een 2006 iMac Core 2 Duo met een kapot scherm en geen harde schijf geen 200 euro waard is.

BUT ITS HAZ APPLEL LOGHOH

ik hoef op mijn facebook pagina alleen maar te zetten:

 

Ik zoek naar mensen die voor mijn hobby een (Kapotte, oude) laptop of desktop hebben liggen! ik kom ze graag halen!

 

en 2 dagen later ligt mn kamer vol met last gen c2d's en first/second gen Core i3/i5/i7s. ach, Wassenaar toch

 

en die iMac is misschien 50-75 euro waard lol niet eens

My Main Build: NZXT S340 - NZXT Kraken X31 - Crucial MX100 256GB - i5 4460 - Gigabyte Z97P D3 - Kingston HyperX Red 8GB - MSI Nvidia GTX 780 3GB - Corsair LL & HD RGB Fans, Corsair Lighting Node Pro. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, MeepLikesToBuildPc's said:

ik hoef op mijn facebook pagina alleen maar te zetten:

 

Ik zoek naar mensen die voor mijn hobby een (Kapotte, oude) laptop of desktop hebben liggen! ik kom ze graag halen!

 

en 2 dagen later ligt mn kamer vol met last gen c2d's en first/second gen Core i3/i5/i7s. ach, Wassenaar toch

 

en die iMac is misschien 50-75 euro waard lol niet eens

Ja kijk dat werkt hier niet zo.

Hier denkt men dat alles een shitton aan geld waard is, het is me letterlijk gebeurd dat ik iemand een Dell machine in een afvalcontainer zag dumpen, en ik zeg "als je m toch weg doet, mag ik m misschien hebben?"

 

"Ja is goed, voor €40" zegt ie.

 

Ja fuck die shit. Eerst gooi je het gewoon weg, maar als er iemand interesse in toont denk je plotseling dat het weet-ik-veel-hoeveel waard is?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, deWaardt said:

Ja kijk dat werkt hier niet zo.

Hier denkt men dat alles een shitton aan geld waard is, het is me letterlijk gebeurd dat ik iemand een Dell machine in een afvalcontainer zag dumpen, en ik zeg "als je m toch weg doet, mag ik m misschien hebben?"

 

"Ja is goed, voor €40" zegt ie.

 

Ja fuck die shit. Eerst gooi je het gewoon weg, maar als er iemand interesse in toont denk je plotseling dat het weet-ik-veel-hoeveel waard is?

Ach ja, Nederlanders die willen niet graag wat gratis weggeven. 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 hours ago, deWaardt said:

Ja kijk dat werkt hier niet zo.

Hier denkt men dat alles een shitton aan geld waard is, het is me letterlijk gebeurd dat ik iemand een Dell machine in een afvalcontainer zag dumpen, en ik zeg "als je m toch weg doet, mag ik m misschien hebben?"

 

"Ja is goed, voor €40" zegt ie.

 

Ja fuck die shit. Eerst gooi je het gewoon weg, maar als er iemand interesse in toont denk je plotseling dat het weet-ik-veel-hoeveel waard is?

Dafuq?! O.o

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

5 minutes ago, Serath said:

Dafuq?! O.o

Het was hoogstwaarschijnlijk zo'n oude Pentium 4 doos met 512mb ram en 15kg aan stof.

Ik had er 5 euro voor betaald, hoogstens......

 

Maargoed, nu de jacht verder op tweedehands producten...

Ik wil heel graag een oudere Apple computer, of any sort.

Ik heb al 27duizend Windows machines gehad, ik wil wel eens een Mac proberen.

De laatste (en eerste) Mac die ik gekocht had was een PowerMac G5, die heeft het een hele maand gedaan totdat het moederbord faalde.

Gelukkig heb ik die weer doorverkocht gekregen.

 

Jammer genoeg durven mensen nog superveel geld te vragen voor een Apple computer die ernstig beschadigd is. En dan bedoel ik, smashed to pieces case, kapot scherm, hij gaat met een externe monitor nog aan en na een eeuwigheid start ie Mac OS X (conclusie die ik trek: het ding is gevallen van redelijke hoogte en de harde schijf heeft het ook niet overleeft, maar de rest van de internals werken nog wel).

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

@lolimpol Ik heb het gefixt :) er stond blijkbaar geen bootloader op dus heb ik dat even erop gezet :D

Er liggen er op school nog een hele berg dus die moet ik ook nog doen...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, deWaardt said:

Jammer genoeg durven mensen nog superveel geld te vragen voor een Apple computer die ernstig beschadigd is. 

*Plakt Apple logo op z'n laptop.* :/

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

gisteren heb ik mn Acer Aspire v5 122p geupgrade met SSD.

gelijk niewe install van win10 dr op gezet, loopt weer heerlijk, typ dit nu ook op de bank met die laptop.

Sowieso zou hij veel sneller lopen nu, want er staat normaal ongelofelijk veel bloatware op, die ik er nooit af heb gehaald omdat ie zo langzaam was.

Ook wel lekker dat Win10 gelijk geactiveerd was, had ik niet verwacht. en bij de installatie werd ook gelijk de herstel partitie dr op gezet heerlijk.

 

Dus. Al met al, als je nog een laptop hebt liggen die langzaam is als dikke stront in een trechter, Zet er een SSD in en een nieuwe install van Win10 en je loopt weer heerlijk.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Merobieboy said:

gisteren heb ik mn Acer Aspire v5 122p geupgrade met SSD.

gelijk niewe install van win10 dr op gezet, loopt weer heerlijk, typ dit nu ook op de bank met die laptop.

Sowieso zou hij veel sneller lopen nu, want er staat normaal ongelofelijk veel bloatware op, die ik er nooit af heb gehaald omdat ie zo langzaam was.

Ook wel lekker dat Win10 gelijk geactiveerd was, had ik niet verwacht. en bij de installatie werd ook gelijk de herstel partitie dr op gezet heerlijk.

 

Dus. Al met al, als je nog een laptop hebt liggen die langzaam is als dikke stront in een trechter, Zet er een SSD in en een nieuwe install van Win10 en je loopt weer heerlijk.

Alles word sneller met een SSD......

Of 5 harde schijven in RAID 0 :P

 

 

 

Marktplaats avontuur update: heb gister middag geboden op 2 oude iMacs met een defect, maar beide reageren niet.

 

Dus we wachten.....

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 13-4-2016 at 11:40 PM, tomaatvk said:

Even een vraag mensen, ik heb wat geld gekregen waar ik iets mee MOET doen binnen 2 maanden. Ik wss van plan een deel opzij te zetten voor een feest te organiseren en de rest misschien uit te geven aan een custom watercooling loop. Ik zou ongeveer 250-350 aan die loop willen uitgeven en hij moet compatible zijn met LGA 1155 (mijn 3770k) en LGA 2011-3 (6900k o.i.d.). Ook moet hij een GPU kunnen koelen (mag een CPU block op een GPU vastgemaakt zijn). Qua radiatoren, het moet iets van 500 watt aan warmte zonder moeite kunnen verwerken.

Is dit mogelijk, wat heb ik allemaal nodig en hoeveel radiator fan slots zou ik nodig hebben?

CPU Block

GPU block

Pomp

Reservoir

Radiator best 240/280mm (2x 120mm of 2x 140 mm fans)

Buizen

 

Maar best vraag je dit bij liquid cooling ofzo

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 11-4-2016 at 0:55 PM, TomvanWijnen said:

Gvd, heb net een pw heeeeeelemaal verkeukt (niet letterlijk ofc), hoop op een 3 :/

Eeeeeeeeen ik heb er een 2.3 voor >.>

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, TomvanWijnen said:

Eeeeeeeeen ik heb er een 2.3 voor >.>

Gewoon herkansen en dan zo'n swek move pullen die ik vandaag had.

Duits literatuur school examen. Had een 1,8. Ging voor de herkansing, had die vandaag. Heb er amper voor voorbereid. Had een 9... Mijn duits gemiddelde is daardoor alleen al 1,4 omhoog gegaan.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

38 minutes ago, tomaatvk said:

Gewoon herkansen en dan zo'n swek move pullen die ik vandaag had.

Duits literatuur school examen. Had een 1,8. Ging voor de herkansing, had die vandaag. Heb er amper voor voorbereid. Had een 9... Mijn duits gemiddelde is daardoor alleen al 1,4 omhoog gegaan.

Ik kan wss niet herkansen in de 3e. M'n gemiddelde voor deze periode was nog een 6.133333 :P

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

school is toch zinloos.

/jk

 

stay in school, don't do drugs.

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

15 minutes ago, Minibois said:

school is toch zinloos.

/jk

 

stay in school, don't do drugs.

Hier is nog een tip:

Maak vrienden met de leraren van je kutste vak ofwel in mijn geval was dat Duits kon ik laten vallen halverwege in de 4e en wiskunde D doen. :D

Had ineens meer vrije tijd ookal moest ik een half jaar wiskunde inhalen :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, TomvanWijnen said:

Eeeeeeeeen ik heb er een 2.3 voor >.>

Ik had een record gehaald
1.1 voor Duits proefwerk grammatica.

Ik snap niks van die Duitse grammatica, maar Duits leraren verwachten enorm veel van me omdat mijn familie van Duitse afkomst is en ik lichtelijk Oostenrijks uiterlijk heb. (Dat is een ding blijkbaar?)

 

Ik heb btw mijn scheikunde proefwerk herkanst, had SE3 verneukt en 5.0 gehaald, heb het herkanst en een 6.4 gehaald :D

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×