Jump to content

Dutch Talk

TheMail
28 minutes ago, lolimpol said:

OMFG ik ook, op zondag voor mijn verjaardag was Het feestje en ik nodigde wat vrienden uit op een lan-party. Een fast kwam met zo'n oude Asus laptop en ik zat daar met mijn dikke fx 8350 :)

Ik vier het komende zaterdag, geen lan party maar we gaan op de gamecube wat van die echte OG games spelen (smash, mario kart, mario party en die zooi). Komt nog enigszins in de buurt van een lan party toch?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, tomaatvk said:

Ik vier het komende zaterdag, geen lan party maar we gaan op de gamecube wat van die echte OG games spelen (smash, mario kart, mario party en die zooi). Komt nog enigszins in de buurt van een lan party toch?

Joah

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd @deWaardt

"We're all in this together, might as well be friends" Tom, Toonami.

 

mini eLiXiVy: my open source 65% mechanical PCB, a build log, PCB anatomy and discussing open source licenses: https://linustechtips.com/topic/1366493-elixivy-a-65-mechanical-keyboard-build-log-pcb-anatomy-and-how-i-open-sourced-this-project/

 

mini_cardboard: a 4% keyboard build log and how keyboards workhttps://linustechtips.com/topic/1328547-mini_cardboard-a-4-keyboard-build-log-and-how-keyboards-work/

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

14 minutes ago, deWaardt said:

Thx :)

 

Ja ook gefeliciteerd van mij...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Principis said:

@deWaardt GEFELICITEERD!

 

Hoe oud wordt je?

Thanks :D

17 :) 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd nog aan de jarige joppen! :v

 

Pffft, kan Mei niet opschieten? Sta financieel droog en wil m'n Mini-ITX project voltooien... >:(

Main rig: Intel i7 6700K @ 4 Ghz with Silverstone Argon AR06 + Noctua NF-A9x14 PWM, Asus Z170I Pro Gaming, 2 x 8 GiB Corsair LPX Red @ 2.133 Mhz, MSI GTX 1080 Founders Edition, 2 x Samsung 850 Evo 500 GB, Corsair SF600, Silverstone Raven RVZ02 (no window version).

 

For on the road: MSI GE72 2QC Apache with 16 GiB RAM upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

@deWaardt

Gefeliciteerd!!!

Desktop: CPU: AMD Ryzen 5 2600 @4,1 Ghz GPU: AMD Radeon 5700XT @2,2 Ghz RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB @2666 Mhz  MB: Asus ROG STRIX B450-E Storage: Western Digital SN750 500GB + Samsung 970 EVO 250GB + Seagate Barracuda Compute 1000GB Case: NZXT H500 

 

Results: Cinebench R20 Multi-thread: 2800

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heb net een paar nieuwe onderdelen van mijn setup binnen. Ze hebben allemaal een stopcontact nodig en zit hier nu zo van, mijn stekkerdoos in een stekkerdoos in een stekkerdoos in een stopcontact is niet meer genoeg. Tijd voor 2 stekkerdozen in een stekkerdoos in een stekkerdoos in een stopcontact.

>safety first

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, tomaatvk said:

Heb net een paar nieuwe onderdelen van mijn setup binnen. Ze hebben allemaal een stopcontact nodig en zit hier nu zo van, mijn stekkerdoos in een stekkerdoos in een stekkerdoos in een stopcontact is niet meer genoeg. Tijd voor 2 stekkerdozen in een stekkerdoos in een stekkerdoos in een stopcontact.

>safety first

Eeeehhhmmmmm...........

Heb jij nog geen roodgloeiende kabels ofzo?

 

 

In ander nieuws:
Rackserver verkocht voor 15 euro.

 

Ik heb voor 15 euro 2 rackservers gekocht, eentje verkocht voor 10 euro en de ander verkocht voor 15 euro.

Ik heb dus 10 euro winst gemaakt :P

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, deWaardt said:

Eeeehhhmmmmm...........

Heb jij nog geen roodgloeiende kabels ofzo?

 

 

In ander nieuws:
Rackserver verkocht voor 15 euro.

 

Ik heb voor 15 euro 2 rackservers gekocht, eentje verkocht voor 10 euro en de ander verkocht voor 15 euro.

Ik heb dus 10 euro winst gemaakt :P

 

Niet echt, na wat rekenen zou peak wattage ~1700 watt moeten zijn en die kabels zijn allemaal gerate voor 2200+ watt. Ook gebruikt een fatsoenlijke waterkoker ook iets in de buurt van de 1500 watt dus zo vreselijk is het niet. Laat staan dat ik voor peak wattage mijn PC en gamecube op full load moet hebben met op beide mijn versterkers alle speakerkanalen op 100% volume moet hebben draaien terwijl ik mijn 3 monitoren+tv aan heb en ik een videoband, een blue ray disk en tv kijk waarbij 2 op hetzelfde scherm zouden afspelen terwijl ik iets afdruk, mijn telefoon en laptop oplaad en mijn bureaulamp aan heb staan, omdat ik 'nog niet genoeg licht heb'.
Persoonlijk zie ik dit niet gebeuren.

 

Ik ben nu wel op het punt aangekomen dat ik een volledig, meerlaags schema moet maken van welke apparaten ik waar op moet aansluiten met welke kabels. Misschien is mijn setup onderhand een beetje te uitgebreid aan het raken met een pc, 4 schermen, een hd tuner, een versterker, een versterker en bluray speler en HDMI splitter in een, een videorecorder, een gamecube, een printer, een webcam, een koptelefoon en een hoop aan controllers voor vanalles en nogwat.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb een arduino uno R3 van school voor wat te doen en ik kan dus geen project erop zetten dat stom ding geeft constant een foutmelding...

Ik word echt helemaal gek klote ding...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, Principis said:

Ik heb een arduino uno R3 van school voor wat te doen en ik kan dus geen project erop zetten dat stom ding geeft constant een foutmelding...

Ik word echt helemaal gek klote ding...

Maak anders ff een screenshot...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, lolimpol said:

Maak anders ff een screenshot...

Ik heb alles geprobeerd allemaal driver zooi dat niet werkte com poort verandert reset knop gebruikt terwijl het compilen (die reset knop werkt niet eens heb ik het gevoel) ik heb de reset en ground kortgesloten en toen zei windows dat het apparaat niet startte dus usb uitgetrokken en opnieuw ingestoken...

Elk stom ding dat er is heb ik gedaan...

klote zooi.PNG

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

laat maar die Atmega 328p is kapot denk ik... de reset knop doet helemaal niks en ook niet als ik de reset met gnd verbind geen enkel lampje flikkert...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik zit weer te proberen aan tweedehands hardware te komen.


Ben momenteel bezig iemand proberen te overtuigen dat een 2006 iMac Core 2 Duo met een kapot scherm en geen harde schijf geen 200 euro waard is.

BUT ITS HAZ APPLEL LOGHOH

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Principis said:

laat maar die Atmega 328p is kapot denk ik... de reset knop doet helemaal niks en ook niet als ik de reset met gnd verbind geen enkel lampje flikkert...

Nee nee nee, hij zegt dat ehm hoe leg ik dat uit? Je weet hoe je een moederbord eufi kan flashen of een router, dat is ook zo bij de arduino alleen je programmeren is verkeerd, kijk onder programers en blijf er een paar proberen...

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, lolimpol said:

Nee nee nee, hij zegt dat ehm hoe leg ik dat uit? Je weet hoe je een moederbord eufi kan flashen of een router, dat is ook zo bij de arduino alleen je programmeren is verkeerd, kijk onder programers en blijf er een paar proberen...

Ik heb gewoon een standaard blink programmaatje uit de Voorbeelden -> Basic genomen... Ik Ben daar 3 uur mee bezig geweest en heb echt alles geprobeerd... Dat ding is gewoon kapot

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Even een vraag mensen, ik heb wat geld gekregen waar ik iets mee MOET doen binnen 2 maanden. Ik wss van plan een deel opzij te zetten voor een feest te organiseren en de rest misschien uit te geven aan een custom watercooling loop. Ik zou ongeveer 250-350 aan die loop willen uitgeven en hij moet compatible zijn met LGA 1155 (mijn 3770k) en LGA 2011-3 (6900k o.i.d.). Ook moet hij een GPU kunnen koelen (mag een CPU block op een GPU vastgemaakt zijn). Qua radiatoren, het moet iets van 500 watt aan warmte zonder moeite kunnen verwerken.

Is dit mogelijk, wat heb ik allemaal nodig en hoeveel radiator fan slots zou ik nodig hebben?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Heeft iemand veel last van spam?

Heel veel Telenet klanten hebben er Super veel last van dat hun email adres wordt gebruikt om spam te sturen en dat het naar hun contactpersonen gestuurd wordt enzo...

 

Het gebeurd echt bij veel te veel mensen op toeval te zijn. Zou het kunnen dat de server gehackt is?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Ik heb redelijke last van spam op mijn eigen domein, maar dit blokkeer ik met custom filters. :P

 

Naar mijn weten is er niets bekend over een lek bij Telenet maar er is altijd een risico.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×