Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
TheMail

Dutch Talk

Recommended Posts

DOE RUSTIG MENSEN!!! GEEN PANIEK!!!

Don't forgot the quote / @ me so I get a notification for your response. Quoting is the arrow button in the bottom left of my post.

"There's no such thing as perfect. You're beautiful as you are Courage. With all your imperfections you can do anything." - Bathtub Barracuda

Y O U C A N B E A D D I C T E D T O A C E R T A I N K I N D O F S A D D N E S S

"Wish i could find a way to stop the pain.         -         Besides the one that i keep thinking of."

"There's something wrong with the brain in my skeleton!!"

Gear:                    

Spoiler

PC:

CPU: AMD Ryzen 7 1700 ||

Motherboard: MSI X370 Gaming Pro Carbon ||

RAM: 2x8GB G.Skill TridentZ RGB 3200Mhz ||

GPU: Gigabyte Auros RX 580 4GB || 

Storage: Samsung 960 EVO 250GB + Seagate Barracuda 2TB + Samsung 860 EVO 1TB || 

Cooling: Be Quiet! Dark Rock 3 ||

Case: Thermaltake Core G21 TG ||

PSU: Corsair RM750x ||

Peripherals:

Headphones: Beyerdynamic DT-990 250 Ohm ||

Keyboard: Coolermaster Masterkeys Pro S RGB ||

Graphics tablet: Wacom Intuos Pen Small (2015) ||

Mouse: Asus ROG Gladius ||

Mousepad: CM Storm Swift-RX XXL ||

Old PC:

CPU: AMD Athlon X2 255 || Motherboard: ASUS M4A89GTD PRO || RAM: 4x2GB DDR3 || GPU: Nvidia Quadro 512MB || Case: Antec Sonata III || PSU: Antec Earthwatts 500W Bronze

Setup: Current setup

2 hours ago, deWaardt said:

Geef terug jij kuthomo

Ook die gay T-Shirt.

Teruggeven.

Anders bel ik m'n vader en dan rijd ie jullie allemaal plat met z'n autodikke bmw

FTFY

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

1 minute ago, deWaardt said:

Hij heeft een of andere cheapskate Skoda dus dat gaat m niet worden.

Ssssttt, de memes are memey

PC SPECS: CPU: Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Mobo: Asrock Extreme 4 (Z77) - GPU: MSI GeForce GTX 680 Twin Frozr 2GB - RAM: Crucial Ballistix 2x4GB (8GB) 1600MHz CL8 + 1x8GB - Storage: SSD: Sandisk Extreme II 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB - PSU: be quiet! Pure Power L8 630W semi modular  - Case: Corsair Obsidian 450D  - OS: Windows 7

3 minutes ago, deWaardt said:

ok fair enough lol

swag

---

NEE GOD NEE IK STOP AL D:

1 minute ago, deWaardt said:

Haha echt erg

De 12heid was hoog daar, oftewel, de cringeheid was ook hoog daar...

1 hour ago, TomvanWijnen said:

De 12heid was hoog daar, oftewel, de cringeheid was ook hoog daar...

Weet je wat het pas echt had afgemaakt: Je oma

Mijn stiefbroertje die bijna 12 is roept dat constant, wil hem zo graag neersteken.

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

Number 2 Fire Strike result with single 980 ti and a 3770k

7 hours ago, tomaatvk said:

Mijn stiefbroertje die bijna 12 is roept dat constant, wil hem zo graag neersteken.

"En toen hij op de keukenvloer lag, hevig bloedend kwamen de laatste woorden uit zijn mond: "Je.... Ooooma..." en daarna verloor hij bewustzijn... Rip in pieces"

Don't forgot the quote / @ me so I get a notification for your response. Quoting is the arrow button in the bottom left of my post.

"There's no such thing as perfect. You're beautiful as you are Courage. With all your imperfections you can do anything." - Bathtub Barracuda

Y O U C A N B E A D D I C T E D T O A C E R T A I N K I N D O F S A D D N E S S

"Wish i could find a way to stop the pain.         -         Besides the one that i keep thinking of."

"There's something wrong with the brain in my skeleton!!"

Gear:                    

Spoiler

PC:

CPU: AMD Ryzen 7 1700 ||

Motherboard: MSI X370 Gaming Pro Carbon ||

RAM: 2x8GB G.Skill TridentZ RGB 3200Mhz ||

GPU: Gigabyte Auros RX 580 4GB || 

Storage: Samsung 960 EVO 250GB + Seagate Barracuda 2TB + Samsung 860 EVO 1TB || 

Cooling: Be Quiet! Dark Rock 3 ||

Case: Thermaltake Core G21 TG ||

PSU: Corsair RM750x ||

Peripherals:

Headphones: Beyerdynamic DT-990 250 Ohm ||

Keyboard: Coolermaster Masterkeys Pro S RGB ||

Graphics tablet: Wacom Intuos Pen Small (2015) ||

Mouse: Asus ROG Gladius ||

Mousepad: CM Storm Swift-RX XXL ||

Old PC:

CPU: AMD Athlon X2 255 || Motherboard: ASUS M4A89GTD PRO || RAM: 4x2GB DDR3 || GPU: Nvidia Quadro 512MB || Case: Antec Sonata III || PSU: Antec Earthwatts 500W Bronze

Setup: Current setup

"En toen hij op de keukenvloer lag, hevig bloedend kwamen de laatste woorden uit zijn mond: "Je.... Ooooma..." en daarna verloor hij bewustzijn... Rip in pieces"

Oooh shit ik ga kapot hahahahaa

Ik ken bijna geen 12 jarige lol.

De enige paar die ik ken zijn wel fatsoenlijk en niet retarded.

kijk de tijd xD

Dutch Talk Thread

Unofficial LMG Social Media Accounts Website

Desktop Rig:

CPU: i7-4790K Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO Motherboard: MSI Z97 U3+ RAM: 4x4 GB DDR3 1600MHz GPU: MSI GTX 1070 Ti 8G Case: Corsair 230T Windowed Orange SSD: Crucial BX100 250 Gb PSU: Cooler Master G450M HDD: WD 1 TB Generic

Laptops: Macbook Air 2012 11" baseline (i5-3317U @ 1.7 Ghz) upgraded with a Samsung 850 evo 250 GB SSD

HP Zbook Studio G5 (i7-8750H, 16 GB DDR4 2666MHz, Samsung PM981 512 GB, Nvidia Quadro P1000)

Over 12 jaar oud gesproken.

Loopt er hier een of andere willekeurige constant tegen me op te scheppen hoevaak ie wel niet straf krijgt op school en dit en dat en hij slaat iedereen in elkaar en ...... '-.-

20 minutes ago, deWaardt said:

Loopt er hier een of andere willekeurige constant tegen me op te scheppen hoevaak ie wel niet straf krijgt op school en dit en dat en hij slaat iedereen in elkaar en ...... '-.-

Dutch Talk Thread

Unofficial LMG Social Media Accounts Website

Desktop Rig:

CPU: i7-4790K Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO Motherboard: MSI Z97 U3+ RAM: 4x4 GB DDR3 1600MHz GPU: MSI GTX 1070 Ti 8G Case: Corsair 230T Windowed Orange SSD: Crucial BX100 250 Gb PSU: Cooler Master G450M HDD: WD 1 TB Generic

Laptops: Macbook Air 2012 11" baseline (i5-3317U @ 1.7 Ghz) upgraded with a Samsung 850 evo 250 GB SSD

HP Zbook Studio G5 (i7-8750H, 16 GB DDR4 2666MHz, Samsung PM981 512 GB, Nvidia Quadro P1000)

2 hours ago, deWaardt said:

En blijkbaar denk hij dat jij daar van onder de indruk bent, vertel hem anders dat je pas echt onder de indruk bent als die sigaretten rookt want dat is echt stoer.

13 minutes ago, Security said:

En blijkbaar denk hij dat jij daar van onder de indruk bent, vertel hem anders dat je pas echt onder de indruk bent als die sigaretten rookt want dat is echt stoer.

Weet je wat pas echt een indruk achterlaat?

Je moeder.

But srsly, vraag hoeveel bitches die al geneukt heeft.

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

47 minutes ago, tomaatvk said:

Weet je wat pas echt een indruk achterlaat?

Je moeder.

Had je haar maar ook niet op schoot laten zitten.

50 minutes ago, Security said:

Had je haar maar ook niet op schoot laten zitten.

Het ergste was, die was zo zwaar, die kon niet meer opstaan.

Net tot de ontdekking gekomen dat mijn pc een virus heeft, toevallig vanmiddag nog op tweakers gelezen dat nederlandsers die maar amper hebben xD Run nu 3 virus scanners tegelijk, het ging redelijk snel tot windows defender besloot 100% CPU usage te gebruiken, op mijn 4,8GHz 3770k... Heb wel soms mooie 1+GB/s read op mijn schijf dus buiten de CPU bottleneck gaat het gvd snel.

1 minute ago, tomaatvk said:

Het ergste was, die was zo zwaar, die kon niet meer opstaan.

En het feit dat een vorkheftruck haar op je schoot moest plaatsen was geen waarschuwing omdat?

9 minutes ago, Security said:

En het feit dat een vorkheftruck haar op je schoot moest plaatsen was geen waarschuwing omdat?

Bro, do you even lift?