Jump to content

Dutch Talk

TheMail
On ‎4‎-‎1‎-‎2018 at 1:56 PM, fabiver2002 said:

C2Q Q9400

GTX 1050

En een of ander moederbord van HP

Okee, bijzondere combinatie: Die 1050 hoeven we iig niet aan te raken; dat is veruit het beste onderdeel in je systeem. De Core 2 Quad on the other hand begint onderhand wel héel oud te worden... RAM zou ik niet aanbevelen, want nu geld steken in geheugen dat waardeloos is zodra je je moederboard en CPU upgrade is vrij zinloos. Je zou voor de SSD kunnen gaan, maar als ik heel eerlijk ben zou ik eerder proberen m'n platform te upgraden.

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

27 minutes ago, Principis said:

Kuch bottleneck kuch...

Dat valt nog reuze mee, die q9400 kan nog aardig wat voor de 15 euro die ik betaald heb

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

21 hours ago, rjfaber91 said:

Okee, bijzondere combinatie: Die 1050 hoeven we iig niet aan te raken; dat is veruit het beste onderdeel in je systeem. De Core 2 Quad on the other hand begint onderhand wel héel oud te worden... RAM zou ik niet aanbevelen, want nu geld steken in geheugen dat waardeloos is zodra je je moederboard en CPU upgrade is vrij zinloos. Je zou voor de SSD kunnen gaan, maar als ik heel eerlijk ben zou ik eerder proberen m'n platform te upgraden.

Er kan gewoon DDR3 1333mhz in dus dat kan ik ook nog voor een nieuwer systeem gebruiken.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

36 minutes ago, fabiver2002 said:

Er kan gewoon DDR3 1333mhz in dus dat kan ik ook nog voor een nieuwer systeem gebruiken.

Hoeveel geef je ervoor?

 

hfzvjp3.jpg

equHqJZ.png

 

Zelf zal ik niet zo snel meer DDR3 nodig hebben, en mocht het wel zo zijn, dan heb ik altijd nog een setje 2x8GB HyperX Fury 1866, dus deze twee DIMMs zal ik niet missen...

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

23 hours ago, rjfaber91 said:

Hoeveel geef je ervoor?

 

hfzvjp3.jpg

equHqJZ.png

 

Zelf zal ik niet zo snel meer DDR3 nodig hebben, en mocht het wel zo zijn, dan heb ik altijd nog een setje 2x8GB HyperX Fury 1866, dus deze twee DIMMs zal ik niet missen...

Ja ik zou ze maar al te graag willen, alleen mijn moederbord ondersteund max 2gb per slot... 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

23 hours ago, rjfaber91 said:

Hoeveel geef je ervoor?

- hier stonden foto's -

Zelf zal ik niet zo snel meer DDR3 nodig hebben, en mocht het wel zo zijn, dan heb ik altijd nog een setje 2x8GB HyperX Fury 1866, dus deze twee DIMMs zal ik niet missen...

als je er graag vanaf wilt, ik heb ook nog ddr3 ram nodig voor een server en zou het graag over nemen.

wat is de minimum prijs die je ervoor wilt?

 "Aeneas troianus est."

I'm allergic to social interaction in real life, don't talk to me in real life please.

don't forget to quote or tag (@marten.aap2.0) me when you reply!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, marten.aap2.0 said:

als je er graag vanaf wilt, ik heb ook nog ddr3 ram nodig voor een server en zou het graag over nemen.

wat is de minimum prijs die je ervoor wilt?

Twee tientjes ofzo? Maakt me niet eens ontzettend veel uit.

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, rjfaber91 said:

Twee tientjes ofzo? Maakt me niet eens ontzettend veel uit.

€20 voor 2*4GB, da's best goedkoop, goedkoper dan wat google me laat zien. k verhuis t naar PM

 "Aeneas troianus est."

I'm allergic to social interaction in real life, don't talk to me in real life please.

don't forget to quote or tag (@marten.aap2.0) me when you reply!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

DISCLAIMER: dit is gewoon hilarisch, boeit niet of je een belg of nederlander bent. :) (mogelijk dat sommige mensen dit opnemen alsof ik nederlanders wil uitlachen)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, Principis said:

DISCLAIMER: dit is gewoon hilarisch, boeit niet of je een belg of nederlander bent. :) (mogelijk dat sommige mensen dit opnemen alsof ik nederlanders wil uitlachen)

 

 

BWHAHAHA deze video ??

hij begon met goeie info en eindigde met faker news dan cnn ??

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On ‎8‎-‎1‎-‎2018 at 10:51 AM, Principis said:

DISCLAIMER: dit is gewoon hilarisch, boeit niet of je een belg of nederlander bent. :) (mogelijk dat sommige mensen dit opnemen alsof ik nederlanders wil uitlachen)

Ik blijf bewust een kilometer weg van elke Youtuber met een Nederlandstalig kanaal of eentje die vooral over Nederland gaat...

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Just now, rjfaber91 said:

Ik blijf bewust een kilometer weg van elke Youtuber met een Nederlandstalig kanaal of eentje die vooral over Nederland gaat...

Ik ook, iemand had dat doorgestuurd.

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nou, windje he? :)

Maar serieus: daken foetsie, 30+ gekantelde vrachtwagens, miljoenen aan schade en daarbovenop, 3 doden :(

 

Scary stuff!

New to Star Citizen? Look no further!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

24 minutes ago, Wauthar said:

Nou, windje he? :)

Maar serieus: daken foetsie, 30+ gekantelde vrachtwagens, miljoenen aan schade en daarbovenop, 3 doden :(

 

Scary stuff!

Zeg dat wel, hier stond je vanochtend bijna stil tijdens t fietsen?

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

40 minutes ago, fabiver2002 said:

Zeg dat wel, hier stond je vanochtend bijna stil tijdens t fietsen?

hier op school was een melding van de politie van het naastgelegen politie bureau dat je niet langs het politie bureau moest fietsen omdat de golfplaten van de gevel los kunnen laten, wat zeer dodelijk kan zijn.

 "Aeneas troianus est."

I'm allergic to social interaction in real life, don't talk to me in real life please.

don't forget to quote or tag (@marten.aap2.0) me when you reply!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, marten.aap2.0 said:

hier op school was een melding van de politie van het naastgelegen politie bureau dat je niet langs het politie bureau moest fietsen omdat de golfplaten van de gevel los kunnen laten, wat zeer dodelijk kan zijn.

Lekker, fiets je op je gemakje krijg je een golfplaat op je bakkes

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

22 hours ago, marten.aap2.0 said:

hier op school was een melding van de politie van het naastgelegen politie bureau dat je niet langs het politie bureau moest fietsen omdat de golfplaten van de gevel los kunnen laten, wat zeer dodelijk kan zijn.

Niet zomaar dodelijk. Nee, nee: zeer dodelijk :D

New to Star Citizen? Look no further!

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

De enige windtunnel waar ik gisteren overdag last van had was de oude server bij een klant die gemigreerd werd naar een nieuwe server 2016 bak met de hele zooi :D 

PC Specs - AMD Ryzen 7 5800X3D MSI B550M Mortar - 32GB Corsair Vengeance RGB DDR4-3600 @ CL16 - ASRock RX7800XT 660p 1TBGB & Crucial P5 1TB Fractal Define Mini C CM V750v2 - Windows 11 Pro

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

On 9-1-2018 at 11:06 AM, rjfaber91 said:

Ik blijf bewust een kilometer weg van elke Youtuber met een Nederlandstalig kanaal of eentje die vooral over Nederland gaat...

wat nou als er mensen bij je op school zitten die een nederlandstalig yt kanaal hebben over voetbal haha

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, mikat said:

wat nou als er mensen bij je op school zitten die een nederlandstalig yt kanaal hebben over voetbal haha

Makkelijke oplossing daarvoor, zoek een andere school of zorg dat zij om de een of andere reden niet meer bij jou op school zitten.

 

8 minutes ago, mikat said:

licht er aan hoe n klein beetje

Ligt* (normaal ben ik geen b*tch over spelling, maar dit is wel echt een fout waar ik me aan kan storen)

 

Over een klein beetje dood gaan gesproken, ben in de 2e week van dit jaar flauwgevallen tijdens het lopen waarna ik 2 tanden doormidden heb gebroken en mn neus heeft ook een aardige klap gehad. Ben atm in het proces van een wortelkanaalbehandeling voor 1 van die 2 tanden en die andere lijkt het nog goed te doen. Naar mijn neus moet ik nog eens laten kijken maar er zit ineens een soort knik in mn neus (de neusbrug verspringt ineens een halve centimeter naar de zijkant). Heb dit jaar ook al meer pijnstillers geslikt dan heel mn leven. Lang leve dit 2018...

 

In ander nieuws, ben met de overmaat aan vrije tijd die ik opeens heb aangezien ik semi-depressed in bed lig de hele dag weer begonnen aan de pokemon games. Heb onderhand de hele alpha sapphire postgame gedaan, heb pokemon moon gekocht en uitgespeeld en ga wss over een week of 2 ultra-sun erbij kopen. Iemand die ook van die games heeft voor wat battles een keer?

Someone once said: "Having a rollercoaster on a PC would be epic"

So threw a rollercoaster on my K'nex PC: Project Dragon Khan- K'nex rollercoaster PC build

 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

20 hours ago, tomaatvk said:

Over een klein beetje dood gaan gesproken, ben in de 2e week van dit jaar flauwgevallen tijdens het lopen waarna ik 2 tanden doormidden heb gebroken en mn neus heeft ook een aardige klap gehad. Ben atm in het proces van een wortelkanaalbehandeling voor 1 van die 2 tanden en die andere lijkt het nog goed te doen. Naar mijn neus moet ik nog eens laten kijken maar er zit ineens een soort knik in mn neus (de neusbrug verspringt ineens een halve centimeter naar de zijkant). Heb dit jaar ook al meer pijnstillers geslikt dan heel mn leven. Lang leve dit 2018...

Beterschap!

Main Rig "Melanie" (click!) -- AMD Ryzen7 1800X • Gigabyte Aorus X370-Gaming 5 • 3x G.SKILL TridentZ 3200 8GB • Gigabyte GTX 970 G1 Gaming • Corsair RM750x • Phanteks Enthoo Pro --

HTPC "Keira" -- AMD Sempron 2650 • MSI AM1I • 2x Kingston HyperX Fury DDR3 1866 8GB • ASUS ENGTX 560Ti • Corsair SF450 • Phanteks Enthoo EVOLV Shift --

Laptop "Abbey" -- AMD E-350 • HP 646982-001 • 1x Samsung DDR3 1333 4GB • AMD Radeon HD 6310 • HP MU06 Notebook Battery • HP 635 case --

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

- ASUS X99 Deluxe - i7 5820k - Nvidia GTX 1080ti SLi - 4x4GB EVGA SSC 2800mhz DDR4 - Samsung SM951 500 - 2x Samsung 850 EVO 512 -

- EK Supremacy EVO CPU Block - EK FC 1080 GPU Blocks - EK XRES 100 DDC - EK Coolstream XE 360 - EK Coolstream XE 240 -

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×