Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
xTrekStorex

German Talk

Recommended Posts

8 minutes ago, chilicheeseburger said:

Ruf mal beim Versender an, das Paket siehst du wahrscheinlich nie wieder... 😓

Pansonic PGS liegt grade neben mir. Warte nur noch drauf das mein Kühlkörper aus china ankommt.

Amazon hat ziemliche Probleme mit dem Versand. Bei deren Taschen kannst den Inhalt entnehmen ohne äußerlich sichtbare Veränderung order die Packen die so voll zusammen mit einem schweren Gegenstand wie Meisel das dies automatisch passiert.

On 10/26/2018 at 6:00 PM, Praesi said:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/

Thats the official Kleinanzeigen Side from ebay. Dont know what the "m." before ebay means.

Here is your offer from the official side.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/sennheiser-kopfhoerer-hd-8-dj-guter-zustand/975104906-172-983

the M is for mobile site... when the webserver thinks you are coming form a smartphone or tablet. 😃

2 Main Systems (mine and my late wifes): AsRock Fatal1ty Z77 Pro, Core I5 3570k @4300, 16 GB Ram DDR3 2133, some SSD, and a 2 TB HDD each, Gainward Phantom 760GTX. (one of those got a Gainward Phoenix GS 1060 if I had waited only a month longer ^^) 

On the Road: Acer Aspire 5 Model A515-51G-54FD, Intel Core i5 7200U, 8 GB DDR4 Ram, 120 GB SSD, 1 TB HDD, Intel CPU GFX and Nvidia MX 150, Full HD IPS display

Media System: Asrock ASRock Z87 Extreme4/TB4, Intel Core i5 4460, 16 GB Ram DDR3 1600 ADATA XPG, 1 275 GB SSD, 4 Seagate Ironwolf 4TB HDD in raid 5, Gainward Phantom 560 GTX (the 560 will be replaced with one of the 760 due to better effeciency)

(Abit Fatal1ty FP9 IN SLI, C2Duo E8400, 6 GB Ram DDR2 800, far too less diskspace, Gainward Phantom 560 GTX broken need fixing)

Nostalgia: Amiga 1200, Tower Build, CPU/FPU/MMU 68EC020, 68030, 68882 @50 Mhz, 10 MByte ram (2 MB Chip, 8 MB Fast), Fast SCSI II, 2 CDRoms, 2 1 GB SCSI II IBM Harddrives, 512 MB Quantum Lightning HDD, self soldered Sync changer to attach VGA displays, WLAN

On 11/3/2018 at 12:09 PM, James Evens said:

Pansonic PGS liegt grade neben mir. Warte nur noch drauf das mein Kühlkörper aus china ankommt.

Amazon hat ziemliche Probleme mit dem Versand. Bei deren Taschen kannst den Inhalt entnehmen ohne äußerlich sichtbare Veränderung order die Packen die so voll zusammen mit einem schweren Gegenstand wie Meisel das dies automatisch passiert.

Also ich hatte bis jetzt nur seltenst Probleme mit Amazon und bestelle ziemlich viel da. 

sorry i am new to german

du trinkt wasser

Discord: iLostMyXbox21#4649

~~~~ SpEcS ~~~~

CpU: rYzEn ThReE TwEnTyTwO hUnDrEd G

GpU: vEgA EiGhT

RaM: OnE StIcK ThReE ThOuSaNd MeGaHeRtS DdRFoUr

CaSe: DiYpCf2

1 minute ago, iLostMyXbox21 said:

sorry i am new to german

du trinkt wasser

Ich trinke Bier!

CPU i7 6700k MB  MSI Z170A Pro Carbon GPU Zotac GTX980Ti amp!extreme RAM 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3k CASE Corsair 760T PSU Corsair RM750i MOUSE Logitech G9x KB Logitech G910 HS Sennheiser GameOne SC Asus Xonar 7.1 MONITOR Acer Predator xb270hu Storage 1x1TB + 2x500GB Samsung 7200U/m - 1x500GB SSD Samsung 850EVO

Just now, Praesi said:

Ich trinke Bier!

Ich bin 15 Jahre alt

~~~~ SpEcS ~~~~

Just now, iLostMyXbox21 said:

Ich bin 15 Jahre alt

Sei froh und genieße Deine Jugend. ;)

CPU i7 6700k MB  MSI Z170A Pro Carbon GPU Zotac GTX980Ti amp!extreme RAM 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3k CASE Corsair 760T PSU Corsair RM750i MOUSE Logitech G9x KB Logitech G910 HS Sennheiser GameOne SC Asus Xonar 7.1 MONITOR Acer Predator xb270hu Storage 1x1TB + 2x500GB Samsung 7200U/m - 1x500GB SSD Samsung 850EVO

37 minutes ago, Praesi said:

Sei froh und genieße Deine Jugend. ;)

ich werde versuchen

~~~~ SpEcS ~~~~

*a slight necro'ing but oh well*

Frohe Weihnachten, ehrlich gesagt wünschte ich mir, ich hätte vier Jahre lang Deutsch gelernt anstatt Französisch.

Französisch ist nur für Afrika, Frankreich und Quebec von Nutzen.

Aber um ehrlich zu sein, Deutsch wird eigentlich nur in Österreich, Deutschland und der Schweiz gesprochen.

Es tut uns leid, wenn Google Translate dieses Geräusch komisch macht

| Whoosh - The Airplane and Airline Thread |

:x@Dan Castellaneta x @pinksnowbirdie || Jake x Tyler :x 52ever :x
Current Rig:
Spoiler

}} Titania  *December 22, 2017* {{

~Ryzen 7 1700 - Asus TUF B350 - Cryorig H7 - Crucial Ballistix Sport LT 16GB @ 2400MHz - XFX Double Dissipation RX 470 4GB - SanDisk SSDPlus 120GB - Toshiba 1TB HDD (2.5" 5400rpm) - Cooler Master Silencio 352 - LG DVD/CD Drive - EVGA SuperNova G2 550W - Windows 10 Education - Logitech G610 (MX Browns) - Logitech G603 - LG 24MP59HT-P~

Planned Upgrades:

Spoiler

}} R.U.D.I (Rebrand and Mild Refresh of Titania) *On-going 2019* {{

~Ryzen 7 1700 - Asus TUF B350 - Cryorig H7 - Crucial Ballistix Sport LT 16GB - XFX Double Dissipation RX 470 4GB - Samsung 860 Evo 500GB - Seagate 2TB Barracuda HDD - Cooler Master Silencio 352 - LG DVD/CD Drive - EVGA SuperNova G2 550W - Windows 10 Education - Logitech G513 Carbon - Logitech G603~

9 minutes ago, pinksnowbirdie said:

*a slight necro'ing but oh well*

Frohe Weihnachten, ehrlich gesagt wünschte ich mir, ich hätte vier Jahre lang Deutsch gelernt anstatt Französisch.

Französisch ist nur für Afrika, Frankreich und Quebec von Nutzen.

Aber um ehrlich zu sein, Deutsch wird eigentlich nur in Österreich, Deutschland und der Schweiz gesprochen.

Es tut uns leid, wenn Google Translate dieses Geräusch komisch macht

Frohe Weihnachten aller seits ! 

(Deutsch wird auch noch in Lichtenstein gesprochen", es liegt zwischen der Schweiz und Österreich)

1 minute ago, Pascal... said:

Frohe Weihnachten aller seits !

Es ist immer noch Sonntag hier in Amerika, haha.
Aber ich weiß, es ist früher Montagmorgen in Europa. Daher frohe Weihnachten.

| Whoosh - The Airplane and Airline Thread |

:x@Dan Castellaneta x @pinksnowbirdie || Jake x Tyler :x 52ever :x
Current Rig:
Spoiler

}} Titania  *December 22, 2017* {{

~Ryzen 7 1700 - Asus TUF B350 - Cryorig H7 - Crucial Ballistix Sport LT 16GB @ 2400MHz - XFX Double Dissipation RX 470 4GB - SanDisk SSDPlus 120GB - Toshiba 1TB HDD (2.5" 5400rpm) - Cooler Master Silencio 352 - LG DVD/CD Drive - EVGA SuperNova G2 550W - Windows 10 Education - Logitech G610 (MX Browns) - Logitech G603 - LG 24MP59HT-P~

Planned Upgrades:

Spoiler

}} R.U.D.I (Rebrand and Mild Refresh of Titania) *On-going 2019* {{

~Ryzen 7 1700 - Asus TUF B350 - Cryorig H7 - Crucial Ballistix Sport LT 16GB - XFX Double Dissipation RX 470 4GB - Samsung 860 Evo 500GB - Seagate 2TB Barracuda HDD - Cooler Master Silencio 352 - LG DVD/CD Drive - EVGA SuperNova G2 550W - Windows 10 Education - Logitech G513 Carbon - Logitech G603~

Por que hablan en alemán?

__     I am the ASCIIDino.
              / _)
     _.----._/ /      If you can see me you 
    /         /       must put me in your 
 __/ (  | (  |        signature for 24 hours.
/__.-'|_|--|_|        
18 minutes ago, Fez_Boy said:

Por que hablan en alemán?

vielleicht weil es ein deutsches tritt gibt? und nicht das spanische?

mein Deutch ist wertlos, ich habe es geschafft,  aber kann es eigentlich nicht.

Edited by LukeSavenije

PSU Tier List//Motherboard VRM list//Graphics card (cooling) tier list//Build Guide Megathread//Motherboard Tier List//Linux Guide//Build logs//Before troubleshoot//Mark Solved//Community standards

Don't forget to quote or mention me

Primary PC:

Spoiler

CPU: I5-8600k  @4.5 ghz  GPU: GTX 1070 ti EVGA SC Gaming   RAM: 8+8 3360 mhz DDR4 Trident Z   MOBO: MSI Gaming Pro Carbon AC   HDD: 1 TB 7200 RPM Seagate Baracudda, 1 TB 5400 RPM Samsung ECOGREEN   SSD: Samsung 860 EVO 500 GB   Soundcard: built in   Case: Cooler Master Masterbox Lite 5 RGB   Screen: Salora 40LED1500

Secondary PC: Cedar mill

Spoiler

CPU: i3-2130   GPU: Intel HD graphics   RAM: 4+2 GB 1333 mhz DDR3    MOBO: HP H series   HDD: 320 GB WD Black 7200 RPM   PSU: HP 250 watt   Soundcard: built in   Case: Sunbeam Quarterback   Screen: IIyama Prolite T2240MTS, Samsung SyncMaster710N

Server: CookieVault

Spoiler

CPU: core2dual E8400   GPU: Intel HD graphics   RAM: 2+1+1+1 gb 1333 mhz ddr3   MOBO: HP Q series   HDD: 4x 1tb 5400 RPM Samsung Spinpoint Ecogreen   Soundcard: built in   Case: Compaq 6000 pro mt   Screen: Samsung SyncMaster710n

Laptop: Acer TravelMate 8573t

Spoiler

CPU: I3-2330M   GPU: Intel HD graphics   RAM: 8+2 GB 1333 mhz DDR3   MOBO: Acer   SSD: 250 gb mx500 sata   Soundcard: built in   Case: Acer TravelMate 8573t   Screen: TN 768p

Consoles:

Spoiler

PS4 slim glacier white 500 gb, PS4 FTP Special Edition 500 gb, Xbox, 3 DS lites, DSI XL, Gameboy Advanced Color, PS Vita v2, Wii, PS3 500 gb

Ja frohe Weihnachten und guten Rutsch nachträglich ;)

Na, Leute, lebt ihr noch?

Gibt es noch einen Discord-Invite-Link, der noch läuft? Mein Handy ist irgendwann krepiert und die 2FA somit halt (über Google Authenticator) nicht mehr zugänglich gewesen, und die Festplatte, auf der die Datei war, hat die Backup-Codes verschwinden lassen, womit ich jetzt einen neuen Account bei Discord erstellen musste.

Wie geht's Euch denn so?

Danke gut. Schwer am Divisionieren.

Klingt doch gut 🙂 Was ist "divisionieren"? Der Begriff steht nicht einmal im Duden :D

Gibt es den Discord-Server vom German Talk überhaupt noch?

11 hours ago, Benji said:

Klingt doch gut 🙂 Was ist "divisionieren"? Der Begriff steht nicht einmal im Duden :D

Gibt es den Discord-Server vom German Talk überhaupt noch?

The Division 2. ;)

Entschuldigung, I bin Ami und Jetzt Deutch mit mein Oma und Opa von Bayern.
I mog Deutsch gesproechen aber I weisses nicht wie gehts mit grammar.

Ein Englsich I kann los gesagt.

Spoiler

Hello, I want to Learn Hoch Deutsch and Middle Bavarian but I don't know the syntax for the word order (noun, adjective, verb) nor the grammar with spelling or whatever. I was curious if anyone here could help me find a resource that could teach me quite well. I plan to move to Germany in the coming 2~ years. I want to be completely German. (Of which my personality is very much so by default.) My Oma and Opa are pretty old and didn't teach me German nor Bavarian aside from saying "sits di he" when they wanted us to sit down and eat dinner. I do have a copy of the Pimmsleur German & will be practicing with it again. Any advice for structured learning of German (and also distinct middle Bavarian) resources?
Any super German communities aside from the forum that would be talking in German with the microphone a lot? (Video games/communities) I played some Day of Defeat which had a bit of German community but now I'm finding a lot of southerner USA servers.

LTT Fan Fiction:

PC game list: 

2 hours ago, fpo said:

Entschuldigung, I bin Ami und Jetzt Deutch mit mein Oma und Opa von Bayern.
I mog Deutsch gesproechen aber I weisses nicht wie gehts mit grammar.

Ein Englsich I kann los gesagt.

Hide contents

Hello, I want to Learn Hoch Deutsch and Middle Bavarian but I don't know the syntax for the word order (noun, adjective, verb) nor the grammar with spelling or whatever. I was curious if anyone here could help me find a resource that could teach me quite well. I plan to move to Germany in the coming 2~ years. I want to be completely German. (Of which my personality is very much so by default.) My Oma and Opa are pretty old and didn't teach me German nor Bavarian aside from saying "sits di he" when they wanted us to sit down and eat dinner. I do have a copy of the Pimmsleur German & will be practicing with it again. Any advice for structured learning of German (and also distinct middle Bavarian) resources?
Any super German communities aside from the forum that would be talking in German with the microphone a lot? (Video games/communities) I played some Day of Defeat which had a bit of German community but now I'm finding a lot of southerner USA servers.

Hallo und guten Tag. Ja, da kann ich dir Quizlet, Duolingo oder Babble vorschlagen um Deutsch zu lernen. Ich persönlich habe Quizlet von meiner Schule aus um Englisch zu lernen.

Hey how are you ? Yeah, I can recommend Quizlet, Duolingo or Babble to learn German. I've personally got Quizlet from school to learn English.