Jump to content

Official DUTCH topic (NL)

Monster64

waarom niet omdat het water is ?

 

waterkoeling is veilig als je de goede componenten gebruikt en alles rustig aan en voorzichtig doet

 

ik heb mijn 2 videokaarten watergekoeld en en cpu 

 

is niet moeilijker als een nieuwe koeler op een videokaart zetten 

 

als je gaat waterkoelen raad ik je het merk EK waterblocks aan zo degelijk 

Zoals je zei heb je goede componenten nodig maar dat komt ook met een prijskaartje. De prijs is vooral de rede waarom ze niet willen dat ik mijn pc waterkoel.

 

Ik zou het heel graag doen, lijkt me een zeer leuk projectje. 

 

Ik ben van plan een EK waterblok voor mijn videokaart te gebruiken maar voor de processor wil ik de XSPC raystorm gebruiken.

current system:  i5 2500k @4.5ghz cooled by antec 620 - asrock z77 extreme 4 - 8gb corsair RAM - MSI Twin Frorz 7950 in crossfire - XFX 850w  - Fractal design R4 - samsung 840 120gb ssd - 500gb wd blue hdd - 1440p korean qnix monitor (love it!)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

weet iemand eigenlijk een goede 120mm radiator, heb geen zin om extra gaten in mn kast te maken (de kast is al verkl**t)

de kast is een coolermaster centuion 532

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Zoals je zei heb je goede componenten nodig maar dat komt ook met een prijskaartje. De prijs is vooral de rede waarom ze niet willen dat ik mijn pc waterkoel.

 

Ik zou het heel graag doen, lijkt me een zeer leuk projectje. 

 

Ik ben van plan een EK waterblok voor mijn videokaart te gebruiken maar voor de processor wil ik de XSPC raystorm gebruiken.

 

waterkoeling is ook zeker duur

wat je ook kan overwegen is een swiftech h220 of h320

daar kan je gewoon een radiator bijzetten en een videokaart waterblok zonder problemen

:)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

weet iemand eigenlijk een goede 120mm radiator, heb geen zin om extra gaten in mn kast te maken (de kast is al verkl**t)

de kast is een coolermaster centuion 532

 

maakt niet heel veel uit als het maar een dikke radiator is van koper

dikte is meer oppervlakte is betere koeling 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

maakt niet heel veel uit als het maar een dikke radiator is van koper

dikte is meer oppervlakte is betere koeling 

oke, dan weet ik dat, nu maar achter een koelblok voor am2 en een 7800gs aan

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

waterkoeling is ook zeker duur

wat je ook kan overwegen is een swiftech h220 of h320

daar kan je gewoon een radiator bijzetten en een videokaart waterblok zonder problemen

:)

Dat was eerst het idee maar het was mij sterk afgeraden op dit forum

 

Wil gaan met een D5 pomp en tube reservoir, die kan ik dan de komende jaren gebruiken en zit ik niet met die lelijke pomp/cpublock combo die ook niet al te betrouwbaar is precies

current system:  i5 2500k @4.5ghz cooled by antec 620 - asrock z77 extreme 4 - 8gb corsair RAM - MSI Twin Frorz 7950 in crossfire - XFX 850w  - Fractal design R4 - samsung 840 120gb ssd - 500gb wd blue hdd - 1440p korean qnix monitor (love it!)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Dat was eerst het idee maar het was mij sterk afgeraden op dit forum

 

Wil gaan met een D5 pomp en tube reservoir, die kan ik dan de komende jaren gebruiken en zit ik niet met die lelijke pomp/cpublock combo die ook niet al te betrouwbaar is precies

 

heb zelf ook een d5 pomp echt een geweldig ding 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

oke, dan weet ik dat, nu maar achter een koelblok voor am2 en een 7800gs aan

 

ik heb nog wel een waterblokje liggen die waarschijnlijk wel op am2 past

een supreme ltx copper pexi van ek 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

heb zelf ook een d5 pomp echt een geweldig ding 

nu alleen nog mijn ouders overhalen  :P

current system:  i5 2500k @4.5ghz cooled by antec 620 - asrock z77 extreme 4 - 8gb corsair RAM - MSI Twin Frorz 7950 in crossfire - XFX 850w  - Fractal design R4 - samsung 840 120gb ssd - 500gb wd blue hdd - 1440p korean qnix monitor (love it!)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

nu alleen nog mijn ouders overhalen  :P

 

haha als je een d5 haalt haal dan ook een pomptop voor je eigen fittingen die dingen zien er niet uit standaard 

en je kan niet elke slang erop aansluiten 

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

haha als je een d5 haalt haal dan ook een pomptop voor je eigen fittingen die dingen zien er niet uit standaard 

en je kan niet elke slang erop aansluiten 

Ik ben van plan deze te nemen http://highflow.nl/pompen/laing-swiftech/pompen-nl/ek-d5-vario-x-res-100-incl.-pump.html

met deze zodat de reservoir wat groter is http://highflow.nl/reservoirs/reservoir-toebehoren/ek-res-x3-tube-250-204mm.html

current system:  i5 2500k @4.5ghz cooled by antec 620 - asrock z77 extreme 4 - 8gb corsair RAM - MSI Twin Frorz 7950 in crossfire - XFX 850w  - Fractal design R4 - samsung 840 120gb ssd - 500gb wd blue hdd - 1440p korean qnix monitor (love it!)

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Could one of you please send me a dutch bakfiet?? They are stupidly nonexistent where I live...  :(

Link to comment
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×