Jump to content

FloRolf

Member
  • Content count

    7,957
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Funny
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Boss from another dep. walks by He, casual, "Hello", walks past.  Me, "Good Morning",   
    Boss from another dep. walks by
    He, casual, "Hello", walks past. 
    Me, "Good Morning", stares at phone awkwardly. 
    Clock, "it's 2pm bruh..." 
     
    m(
     
  2. Funny
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Boss from another dep. walks by He, casual, "Hello", walks past.  Me, "Good Morning",   
    Boss from another dep. walks by
    He, casual, "Hello", walks past. 
    Me, "Good Morning", stares at phone awkwardly. 
    Clock, "it's 2pm bruh..." 
     
    m(
     
  3. Agree
    FloRolf reacted to Max_Settings for a status update, If the company that makes your headphone also makes a keyboard...you have a shit head   
    If the company that makes your headphone also makes a keyboard...you have a shit headphone.
  4. Funny
    FloRolf got a reaction from Mr.Meerkat for a status update, Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?" Me: *Looks a   
    Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?"
    Me: *Looks at the 8600GTS inside PC*
    Me: *Looks at Question*
    Me: *Loos at PC again*
    Me: "naaaah"
  5. Like
    FloRolf got a reaction from PCGuy_5960 for a status update, Here we go boyos! Just received this baby right here: Spoiler   Didn't know it had a   
    Here we go boyos! Just received this baby right here:
     
    It OCs the memory like a crazy biatch. 7Ghz to 9Ghz effectively not a problem.
    Core went from 1810 boost to 1960 boost.
     
    Some 1080p Ultra Valley scores:
    Stock: 1649
    OC'ed: 1954
    Stock GTX770: 1978.

    Turns out it isnt so much a GTX780 than it is a GTX770, lol. But on full load my system sucked just 140watts, so that's nice.
  6. Funny
    FloRolf got a reaction from Mr.Meerkat for a status update, Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?" Me: *Looks a   
    Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?"
    Me: *Looks at the 8600GTS inside PC*
    Me: *Looks at Question*
    Me: *Loos at PC again*
    Me: "naaaah"
  7. Like
    FloRolf got a reaction from PCGuy_5960 for a status update, Here we go boyos! Just received this baby right here: Spoiler   Didn't know it had a   
    Here we go boyos! Just received this baby right here:
     
    It OCs the memory like a crazy biatch. 7Ghz to 9Ghz effectively not a problem.
    Core went from 1810 boost to 1960 boost.
     
    Some 1080p Ultra Valley scores:
    Stock: 1649
    OC'ed: 1954
    Stock GTX770: 1978.

    Turns out it isnt so much a GTX780 than it is a GTX770, lol. But on full load my system sucked just 140watts, so that's nice.
  8. Funny
    FloRolf got a reaction from Mr.Meerkat for a status update, Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?" Me: *Looks a   
    Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?"
    Me: *Looks at the 8600GTS inside PC*
    Me: *Looks at Question*
    Me: *Loos at PC again*
    Me: "naaaah"
  9. Funny
    FloRolf got a reaction from Mr.Meerkat for a status update, Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?" Me: *Looks a   
    Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?"
    Me: *Looks at the 8600GTS inside PC*
    Me: *Looks at Question*
    Me: *Loos at PC again*
    Me: "naaaah"
  10. Funny
    FloRolf got a reaction from Mr.Meerkat for a status update, Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?" Me: *Looks a   
    Windows: "How likely is it that you will recommend your PC to a friend?"
    Me: *Looks at the 8600GTS inside PC*
    Me: *Looks at Question*
    Me: *Loos at PC again*
    Me: "naaaah"
  11. Funny
    FloRolf reacted to PCGuy_5960 for a status update, Twatter replies are hilarious Spoiler Idk why I'm reading Twitter replies TBH. ¯\_(ツ)   
    Twatter replies are hilarious
     
  12. Like
    FloRolf got a reaction from dionkoffie for a status update, At work I'm currently in the process of transferring quite a lot of 3D Data from one   
    At work I'm currently in the process of transferring quite a lot of 3D Data from one Database to a newer Database. In that process you can only save once you are fully done, which takes a couple hours. 
    But then Catia has this neat feature that happens from time to time but only very rarely, where a window pops up that looks literally exactly like that:

     
    What you then do is click 'Ok' and it does exactly what it says. It terminates the program and your day is ruined. Thanks Catia. 
  13. Like
    FloRolf got a reaction from dionkoffie for a status update, At work I'm currently in the process of transferring quite a lot of 3D Data from one   
    At work I'm currently in the process of transferring quite a lot of 3D Data from one Database to a newer Database. In that process you can only save once you are fully done, which takes a couple hours. 
    But then Catia has this neat feature that happens from time to time but only very rarely, where a window pops up that looks literally exactly like that:

     
    What you then do is click 'Ok' and it does exactly what it says. It terminates the program and your day is ruined. Thanks Catia. 
  14. Funny
    FloRolf reacted to TVwazhere for a status update, Aparently 15 hours isn't enough for the 7700k to render a 100 iteration 1080p 30fps 1   
    Aparently 15 hours isn't enough for the 7700k to render a 100 iteration 1080p 30fps 12 second animation.... 
    Snapchat-384807028.mp4
  15. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Damn son.  My department at work just moved to another building and with that we got   
    Damn son. 
    My department at work just moved to another building and with that we got completely new setups. 
    That means I upgraded from
    E3 1620 to i7 6700
    16gig to 32gig ram
    500gig 850pro to 500gig Samsung nvme (whaaaat?) 
    Quadro K2000 to K2200 (meh...) 
    As well as some insane bezel-less HP displays @1200p.
     
    Pretty dank. 
  16. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Damn son.  My department at work just moved to another building and with that we got   
    Damn son. 
    My department at work just moved to another building and with that we got completely new setups. 
    That means I upgraded from
    E3 1620 to i7 6700
    16gig to 32gig ram
    500gig 850pro to 500gig Samsung nvme (whaaaat?) 
    Quadro K2000 to K2200 (meh...) 
    As well as some insane bezel-less HP displays @1200p.
     
    Pretty dank. 
  17. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Damn son.  My department at work just moved to another building and with that we got   
    Damn son. 
    My department at work just moved to another building and with that we got completely new setups. 
    That means I upgraded from
    E3 1620 to i7 6700
    16gig to 32gig ram
    500gig 850pro to 500gig Samsung nvme (whaaaat?) 
    Quadro K2000 to K2200 (meh...) 
    As well as some insane bezel-less HP displays @1200p.
     
    Pretty dank. 
  18. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Damn son.  My department at work just moved to another building and with that we got   
    Damn son. 
    My department at work just moved to another building and with that we got completely new setups. 
    That means I upgraded from
    E3 1620 to i7 6700
    16gig to 32gig ram
    500gig 850pro to 500gig Samsung nvme (whaaaat?) 
    Quadro K2000 to K2200 (meh...) 
    As well as some insane bezel-less HP displays @1200p.
     
    Pretty dank. 
  19. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Holy. Shit. Holy. Legit. Fucking. Shit.    My friend just took me on a ride in his Po   
    Holy. Shit. Holy. Legit. Fucking. Shit. 
     
    My friend just took me on a ride in his Porsche 911 996 GT3 and the thing is literally the definition of brutal. I almost threw up multi times because it's just fucking insane. Really, it's unlike every other car I've ever sit in (granted non of those were sports/super cars).
    It's faster at 250km/h than I am at 50. 
    I seriously need an hour of rest now after driving with him (he is also insane...) for an hour. 
     
     
    I also really need money. A lot of it. 
  20. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Holy. Shit. Holy. Legit. Fucking. Shit.    My friend just took me on a ride in his Po   
    Holy. Shit. Holy. Legit. Fucking. Shit. 
     
    My friend just took me on a ride in his Porsche 911 996 GT3 and the thing is literally the definition of brutal. I almost threw up multi times because it's just fucking insane. Really, it's unlike every other car I've ever sit in (granted non of those were sports/super cars).
    It's faster at 250km/h than I am at 50. 
    I seriously need an hour of rest now after driving with him (he is also insane...) for an hour. 
     
     
    I also really need money. A lot of it. 
  21. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Holy. Shit. Holy. Legit. Fucking. Shit.    My friend just took me on a ride in his Po   
    Holy. Shit. Holy. Legit. Fucking. Shit. 
     
    My friend just took me on a ride in his Porsche 911 996 GT3 and the thing is literally the definition of brutal. I almost threw up multi times because it's just fucking insane. Really, it's unlike every other car I've ever sit in (granted non of those were sports/super cars).
    It's faster at 250km/h than I am at 50. 
    I seriously need an hour of rest now after driving with him (he is also insane...) for an hour. 
     
     
    I also really need money. A lot of it. 
  22. Funny
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Elitist Setup for BIOS Flash.  Awkward when you first boot up and actually find out t   
    Elitist Setup for BIOS Flash. 
    Awkward when you first boot up and actually find out the bios would've worked with the 2400G though... 
    Well, there's a newer version anyways and the A6 had a purpose now. 

  23. Funny
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Elitist Setup for BIOS Flash.  Awkward when you first boot up and actually find out t   
    Elitist Setup for BIOS Flash. 
    Awkward when you first boot up and actually find out the bios would've worked with the 2400G though... 
    Well, there's a newer version anyways and the A6 had a purpose now. 

  24. Funny
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Elitist Setup for BIOS Flash.  Awkward when you first boot up and actually find out t   
    Elitist Setup for BIOS Flash. 
    Awkward when you first boot up and actually find out the bios would've worked with the 2400G though... 
    Well, there's a newer version anyways and the A6 had a purpose now. 

  25. Like
    FloRolf got a reaction from tjcater for a status update, Holy shiiiiaaat!  Lego just announced the new Y-Wing collectors edition which will la   
    Holy shiiiiaaat! 
    Lego just announced the new Y-Wing collectors edition which will launch May 4th! Hype is real, will definitely pre-order, as I've always wanted the old Y-Wing collectors edition. 
    https://www.brickfanatics.com/lego-star-wars-ucs-75181-y-wing-starfighter-officially-announced/
×