Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

campy

Member
  • Content Count

    1,163
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    campy got a reaction from Spotty for a status update, Don't mind me, just doing spring cleaning by that I mean cleaning GPUs   
    Don't mind me, just doing spring cleaning
    by that I mean cleaning GPUs 






  2. Like
    campy got a reaction from Spotty for a status update, Don't mind me, just doing spring cleaning by that I mean cleaning GPUs   
    Don't mind me, just doing spring cleaning
    by that I mean cleaning GPUs 






  3. Like
    campy got a reaction from veldora for a status update, i just imagine eurobeat getting louder and louder as this gpu gets hotter and hotter   
    i just imagine eurobeat getting louder and louder as this gpu gets hotter and hotter

  4. Funny
    campy got a reaction from Silentprototipe for a status update, Technically edgy high school communist teenagers of Bosnian Serb origin inadvertently   
    Technically edgy high school communist teenagers of Bosnian Serb origin inadvertently created anime.
     
    By being the leading force of the Bosnian Serb nationalist movement, shooting archduke Ferdinand, starting world war 1 which led to world war 2 and Pearl Harbor, america nuking Japan, which during its cultural reconstruction later created anime.
    In the process killing about 200 million people, decimating multiple countries and sparking countless other wars.
     
    But hey, Inuyasha is a thing. Thanks edgy Bosnian Serb communist high schoolers.
    So if you're an edgy communist high schooler and think you can't accomplish anything, shoot a duke.
     
  5. Like
    campy got a reaction from Cyberspirit for a status update, My mom has a nicer keyboard than me. Gave her my main PC because she wanted something   
    My mom has a nicer keyboard than me. Gave her my main PC because she wanted something small and quiet.
     
    Went to Best Buy and she fondled the corsair K70 and dropped the 180$ for it on the spot, even after playing with other key switches I guess she likes the cherry mx speeds

  6. Like
    campy got a reaction from Cyberspirit for a status update, lemme just rant for a second if youre gonna do the whole "this is bad, don't buy it"   
    lemme just rant for a second
    if youre gonna do the whole "this is bad, don't buy it" thing, actually explain why
     
    I don't give a shit about your personal thoughts on a product or what one reviewer says about it
     
    the Q300L is a god awful micro atx case but everyone seems to suggest it because "40$ and window, that's all that matters" ignoring the massive flaws in its build quality, airflow issues, lack of mounting, terrible packaging, oversights in very basic design, lack of cable management...
    but nah, supposedly its a good and recommended case
     
    you don't see me going up to every Q300L suggestion and going "this is bad, don't buy it" without explaining why or giving an alternative
    this applies to everything, its like every single time I suggest something, SOMEONE has to come in with some dumb ass statement about how its bad and they just leave it at that
    get outa here
  7. Like
    campy got a reaction from Cyberspirit for a status update, lemme just rant for a second if youre gonna do the whole "this is bad, don't buy it"   
    lemme just rant for a second
    if youre gonna do the whole "this is bad, don't buy it" thing, actually explain why
     
    I don't give a shit about your personal thoughts on a product or what one reviewer says about it
     
    the Q300L is a god awful micro atx case but everyone seems to suggest it because "40$ and window, that's all that matters" ignoring the massive flaws in its build quality, airflow issues, lack of mounting, terrible packaging, oversights in very basic design, lack of cable management...
    but nah, supposedly its a good and recommended case
     
    you don't see me going up to every Q300L suggestion and going "this is bad, don't buy it" without explaining why or giving an alternative
    this applies to everything, its like every single time I suggest something, SOMEONE has to come in with some dumb ass statement about how its bad and they just leave it at that
    get outa here
  8. Funny
    campy got a reaction from LukeSavenije for a status update, i tried that builds.gg site and decided to upload my xp machine obviously none of tho   
    i tried that builds.gg site and decided to upload my xp machine
    obviously none of those parts would be listed on their site, but i created the parts anyway
    and they all got approved, so now if youre using builds.gg and for some reason are still rocking an ECS Photon PF3 extreme like i am, you can insert that as a properly documented part of your build

  9. Like
    campy got a reaction from Silentprototipe for a status update, LED RAM well before the current age of RGB ram Corsair 400mhz DDR   
    LED RAM well before the current age of RGB ram
    Corsair 400mhz DDR

  10. Like
    campy got a reaction from Silentprototipe for a status update, LED RAM well before the current age of RGB ram Corsair 400mhz DDR   
    LED RAM well before the current age of RGB ram
    Corsair 400mhz DDR

  11. Like
    campy got a reaction from WikiForce for a status update, Traces   
    Traces

  12. Like
    campy got a reaction from Origami Cactus for a status update, ordered some really cool 400mhz DDR for the socket 478 pc LED ram bruh   
    ordered some really cool 400mhz DDR for the socket 478 pc
    LED ram bruh

  13. Funny
    campy got a reaction from iLostMyXbox21 for a status update, yeet, suck it nerd   
    yeet, suck it nerd

  14. Funny
    campy got a reaction from iLostMyXbox21 for a status update, yeet, suck it nerd   
    yeet, suck it nerd

  15. Funny
    campy got a reaction from iLostMyXbox21 for a status update, yeet, suck it nerd   
    yeet, suck it nerd

  16. Like
    campy got a reaction from Pasi123 for a status update, Halo 2 looks amazing when it's not being played by a console. 1680x1050 maxed at 60fp   
    Halo 2 looks amazing when it's not being played by a console.
    1680x1050 maxed at 60fps, it's beautiful 

  17. Funny
    campy got a reaction from Cyberspirit for a status update, If your motherboard isn't pink or purple you are diagnosed with the super gay   
    If your motherboard isn't pink or purple you are diagnosed with the super gay 
  18. Funny
    campy got a reaction from LukeSavenije for a status update,   
  19. Like
    campy got a reaction from Silentprototipe for a status update, The best part about XP is the sub 100mb ram usage on idle. suck it, windows 10   
    The best part about XP is the sub 100mb ram usage on idle.
    suck it, windows 10

  20. Like
    campy got a reaction from Silentprototipe for a status update, The best part about XP is the sub 100mb ram usage on idle. suck it, windows 10   
    The best part about XP is the sub 100mb ram usage on idle.
    suck it, windows 10

  21. Funny
    campy got a reaction from Cyberspirit for a status update, Only 180 more hours of hitting 1's on monks until I'm 48 hp, 60 defense, and 27 comba   
    Only 180 more hours of hitting 1's on monks until I'm 48 hp, 60 defense, and 27 combat in full dragon armor.
     
    Side goal is 99 woodcutting and 99 fletching to fund a dragon kite shield and get the fletching cape.
    If I can't get 34m out of 99 fletching I'll do 99 fishing as well.

  22. Like
    campy got a reaction from _StrikE_ for a status update, Idk why cathodes aren't popular still they look way better than leds   
    Idk why cathodes aren't popular still
    they look way better than leds 

  23. Like
    campy got a reaction from WikiForce for a status update, cant wait for this to show up still new, gonna be a fun unbox   
    cant wait for this to show up
    still new, gonna be a fun unbox
     

  24. Like
    campy got a reaction from WikiForce for a status update, cant wait for this to show up still new, gonna be a fun unbox   
    cant wait for this to show up
    still new, gonna be a fun unbox
     

  25. Funny
    campy got a reaction from Cyberspirit for a status update, Had a very interesting load from LA to Indianapolis this week. I regularly see Newegg   
    Had a very interesting load from LA to Indianapolis this week. I regularly see Newegg on my bill of lading, stuff from overseas going to their Indy distribution center, but usually it's just a piece count and item number.
    This time though it specified a few items including "fractal case count 110" and "nvidia Titan count 344" among a few other particularly interesting items like 6 shark vacuums and "40mm delta count 1".
    One 40mm fan was somewhere in there I guess.
     
    But hell, I had 344 presumably RTX Titans in my possession, should've stolen the trailer...
×