Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

DAnewguy

Member
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by DAnewguy

  1. no last 30 days ive got about 500gb of download and there has been times where ive been over 1000 but thx if there isent anything u can do at this point ill just call the providers and hope someone can do something there thx for the help so far
  2. gratz!!!but nothing has changed
  3. SO NONE btw MMMMMMMMMMMMMMMM 28KB/S DOWNLOAD YEEEEEEEEEEEEEEEE
  4. oh and heres the results for the 300 besides the 2 that were 2000 ms most were around 15
  5. the 300 is still going so here u go for now
  6. the pic order got lil messed up mb
  7. So its slow for all devices that are connected wifi or cable got 2 of each. but here you go Also if this says anything
  8. My device is a pc i got i t connected with a cable. (Im going to be honest i dont understand most of what u requested.)(btw i called the providers and all they said to restart and what not. nothing worked and they had noone there atm that knew what to do......) i usually have 20-25MB/S and as u see now i cant even reach 1 mbps (download obv)
  9. As the title says out of nowhere i started seing increadably slow loading speeds i asked around the house and the only thing that has ahppened is that the router got reset and now its slow. Is there anyone able to help troubleshooting this?
  10. So i broke my headset and looking to pick up some new ones. I had the Razer Kraken pro. And now looking at Razer ManO’War with 7.1 ss. My price range is around 100-120$ or 1000kr swedish. And i would prefer red to be one of the colors but dosent rly matter even the ManO’War dosent have red. My use for these headsets are just gaming. But i dont know anything about headsets and what makes them good or bad so im asking the good people of LTTForums to help me pick something.
  11. Dude took me 1 sec to do this I didn't gg just thank you lol
  12. So trying to install Windows and get this message I got access to another desktop if needed message reads: We couldn't create a new partition or locate an existing one. For more information, see the setup log files. Edit* before this it said I needed to have a GPT disc and I converted it to GPT but got no idea what that did or if that even matters
  13. Kinda not but I thought no need cuz I had nothing important on there but got a new problem am working on Rufus now
  14. Well I wanted to reinstall Windows and I couldn't because I needed a GPT style drive it said I made it GPT (btw no clue about drives and stuff) but now it says this btw only have my ssd connected. I got accss to another desktop if needed.Now I'm wondering if someone could just guide me though.
  15. I mean yeah but I'm not from a richer family and normally want to squeeze all out of something especially from this pc but I mean I only need to buy a new mb Cpu gpu perhaps cooler and storage
  16. I got i7 6700k and gtx 1070 what do you think is a reasonable time to wait like for the 1470 or 1570 idk btw don't think it will be a 1470 and 1570
  17. DAnewguy

    1440p or 144hz

    Is the one I picked OK??? (In original post and thx)
  18. DAnewguy

    1440p or 144hz

    Got the 1070 and yeah just like fps not hardcore playing them
  19. DAnewguy

    1440p or 144hz

    I am a content creator lil youtube mostly art but I play games much more and wondering if I should get 144hz(1080p,obviusly) or 1440p i had a monitor with 1650 1050 30hz I think so whatever I choose is a upgrade these cost less in my country 1080phttps://www.amazon.com/ASUS-MG248Q-WLED-Gaming-Monitor/dp/B01F9UC20Q 144hz 1440phttps://www.amazon.com/AOC-International-Q2778VQE-TFT-Backlight/dp/B00U2ZZX5A 27inches btw
  20. I'm trying to use some of the ram to give the igpu (for testing) but regardless of what I do it only gets 128 MBA and that's not enough got a i7 6700k and 16gb
×